mwah niet geheel jouw smaak geloof ik. missen een onderdeel en hebben andere onderdelen waar jij geen prijs op steltquote:
Dat doe je maar met René.quote:
Ow. Laat eens zien wat je smaak is? Ik heb kijk op beide partijen hoor!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
mwah niet geheel jouw smaak geloof ik. missen een onderdeel en hebben andere onderdelen waar jij geen prijs op stelt
Ze hebben een draaimolenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja.. ik ga morgen naar walibi.. en heb hoogtevrees
is het geen giller?
Als we zo gaan doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat viel me op René.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ok, ga hier geen foto's posten he.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Laat eens zien wat je smaak is? Ik heb kijk op beide partijen hoor!
Om te gierééééén meid, woehoehoehoehoe!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja.. ik ga morgen naar walibi.. en heb hoogtevrees
is het geen giller?
Ha, dat zei ik ook altijd!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ok, ga hier geen foto's posten he.
maar over algemeen gewoon goed figuur, donker qua haar en ogen.
niet blond. en gewoon leuk wijf
Ik ga gewoon in de achtbanen hoor.. moet altijd ff erdoor heen.. de goliath is het verschrik'lijkst met dat steile omhoog, tergend langzaam, in het begin..quote:
Arme jong0n t0ch.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Als we zo gaan doen.Okee Heloef. Ik zal erop letten hoe vaak ik dat ga doen en wellicht heb gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat viel me op René. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Als we zo gaan doen.Wie loopt er hier te koop dat-ie een 17-jarige puberpipo is die seksueel gefrustreerd is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat viel me op René.![]()
JA HEUR GR GRquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef Zeroku het volgende:
BELLATRIX EN HELOEF. LEUKEN SETJE JATOG JAJAJAJA
Niet van zijn leeftijd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef Zeroku het volgende:
BELLATRIX EN HELOEF. LEUKEN SETJE JATOG JAJAJAJA
mwah mijn ex had ook geen fok account hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ha, dat zei ik ook altijd!
()
Leuk! Maak een FOK!account voor d'r als het wat wordt.
Jij bent ook te leuk voor hem. Meid.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet van zijn leeftijd.
Zit bijna in de senioren klasse.
Inderdaad 20 is bejaard.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet van zijn leeftijd.
Helemaal los in de rollator-modus. jatogquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet van zijn leeftijd.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Helemaal los in de rollator-modus. jatog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |