Niet echt, vind hun rock nummers wel ok (supersonic, cigarettes and alcohol) maar ze hebben ook echte zeiknummers (whatever, don't look back in anger). Die zeiknummers heeft Beady Eye nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:40 schreef TNA het volgende:
TS, ben je fan van Oasis? Niet-liefhebbers kraken Beady Eye namelijk meestal direct af door de altijd even arrogante houding van Liam en zijn stem is ook niet meer wat 'ie geweest is. Mocht je geen Oasis-fan zijn vind ik het dan ook des te interessanter dat je hun optreden een 10 geeft
Een schandalige belediging voor die twee pareltjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Niet echt, vind hun rock nummers wel ok (supersonic, cigarettes and alcohol) maar ze hebben ook echte zeiknummers (whatever, don't look back in anger). Die zeiknummers heeft Beady Eye niet
dat zou fijn zijn. zodat je minder van die random kutfiguren hebt die de boel daar overbelasten of volgend jaar een grotere. kan niet anders. xray was aan!quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:04 schreef stbabylon het volgende:
Maar X-ray weer weg gedrukt in een hoekje (of lake lowlands) zou al een mooi begin zijn. Wat een baggerherrie kwam daar regelmatig vandaan.
Indie was juist mooi geluid met Fink en Agnes specifiek. Warpaint al een stuk slechter (want harder). Verder kon ik overal met 10 minuutjes van te voren komen zeer gemakkelijk gewoon de tent inlopen tot halverwege met voldoende ruimte om me heen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef bibliophile het volgende:
dit was allemaal erg tof:
- Noah and the Whale
- Lykke Li
- Crystal Fighters
- Fake blood
- Edward Sharpe & the magnetic zeros
- Elbow
- Skrillex
- Fleet Foxes
- Zombie Nation
- Jeugd van tegenwoordig
- Young the giant
Kut:
- Jamie Woon (zingt heel zuiver maar ik kon net zo goed zijn cd aanzetten)
- Graffiti 6 (saai!)
- Junip (saai!)
- Borgore
en verder is de india kut. het geluid is crap en de huidige locatie is al helemaal irritant. daarbij waren alle acts die ik wilde zien te groot voor de india en stond/zat het buiten rijendik vol en kon je daar niks horen/zien (bij warpaint, the naked and famous, agnes obel etc.)
Elbow, The XX, Vampire Weekend, Patrick Watson waren daar geloof ik, dat vond ik goed geluid. Helaas was vorig jaar The National ook al belachelijk hard. Maar een band als Fleet Foxes qua volume zo hard zetten vind ik echt compleet belachelijk, dan gaat die hele sfeer er juist af.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:20 schreef ranja het volgende:
Ik vond het geluid bij Grolsch veel beter dan vorige jaren. Met name The Kills was ik bang voor maar dat klonk erg goed, zeker niet te hard. Beady Eye ook prima. Ik weet nog dat ik vorig jaar zowat werd weggeblazen bij Blood Red Shoes.
Hmm, ik vond de totale opstelling nu beter, alleen de wisseling tussen India en X-ray.mogen ze weer ongedaan maken.quote:De oude tentopstelling etc, was trouwens een stuk beter vond ik ook
Ik vond het wel meevallen, maar stond dan ook tegen het hek van het voorvak aan. En tja, het nummer heeft z'n zachte momenten. Maar het viel best mee met de hoorbaarheid vond ik, publiek was niet volledig stil maar wel stiller dan je misschien zou verwachten op een popfestival.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:09 schreef Pink_Floyd het volgende:
Residentie Orkest was erg mooi, maar kwam niet over door het zachte volume helaas. Het had 100x intenser kunnen zijn.
Ik stond op 1/3 denk ik, publiek was vrij stil, maar je hoorde waar ik stond veel omgevingsgeluid. Het stuk kent eigenlijk net teveel zachte stukken voor een oncversterkt optreden vond ik. Maar mss had ik gewoon dichterbij moeten gaan staanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen, maar stond dan ook tegen het hek van het voorvak aan. En tja, het nummer heeft z'n zachte momenten. Maar het viel best mee met de hoorbaarheid vond ik, publiek was niet volledig stil maar wel stiller dan je misschien zou verwachten op een popfestival.
Dat van die zanger doet me denken aan Les Savy Fav op Metropolis. Ook een zanger in het publiek en de band staat gewoon erg strak te spelen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op vrijdag gelijk de eerste lastige keuze: CW Stoneking of Fucked Up. Wij gingen onze staat van het moment na en besloten dat we Fucked Up wel even nodig hadden.
Uiterst vermakelijk optreden, zoals gewoonlijk, maar soms had ik toch wel een beetje meelij met de band, omdat alle aandacht alleen maar uitgaat naar de zanger die vanaf liedje 1 in het publiek verder zingt. Maar we werden wel wakker.
Homme heeft niets met het laatste album gedaan (op een paar onhoorbare achtergrondvocalen na op een nummer dat sowieso niet gespeeld is). En het laatste nummer dat gespeeld werd is al alweer 4½ jaar oud, geen nieuw nummer dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Arctic Monkeys (Alpha): Laatste puntje van mee gepikt vanaf de heuvel in de hoop wat van het nieuwe album te horen. De hand van Homme daar in beviel me wel wat ik er van heb gehoord. Maar alleen nog 2 'hitjes' mee gepikt en een laatste nummer wat volgens mij wel nieuw was maar nu niet bepaald een lekkere uitsmijter. Optreden bloedde een beetje dood voor mijn gevoel. 6,5
En toen bierdrinken een meligheid bij de tent, altijd leuk![]()
Ik zou toch zweren dat ik her en der heb gelezen/gehoord dat Homme het (mede) geproduceerd heeft.. En dat van dat laatste nummer zou goed kunnen hoor, ben geen kennerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Homme heeft niets met het laatste album gedaan (op een paar onhoorbare achtergrondvocalen na op een nummer dat sowieso niet gespeeld is). En het laatste nummer dat gespeeld werd is al alweer 4½ jaar oud, geen nieuw nummer dus.
Dat is alweer hun vorige album (Humbug)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik her en der heb gelezen/gehoord dat Homme het (mede) geproduceerd heeft.. En dat van dat laatste nummer zou goed kunnen hoor, ben geen kennermaar vond het evengoed wel een doodbloeder..
Verkeerde nummer inderdaad. Nieuwe album is sowieso wat langgerekter wat de agressie in de nummers niet ten goede komt. Het hele optreden staat trouwens wel op 3voor12. Geinig om mezelf een uur lang te zien rond stuiteren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat van die zanger doet me denken aan Les Savy Fav op Metropolis. Ook een zanger in het publiek en de band staat gewoon erg strak te spelen.
Maar van Fucked Up zag ik net een nummer in de vrijdag uitzending op tv... dacht dat het harde punk was ofzo, maar dat stelde niks voorMisschien een verkeerd nummer op tv maar het was vrij soft wat alleen hard te noemen was doordat de zanger wat aan het schreeuwen was terwijl hij in het midden van een cirkelpit stond.
Da's dan ook godsonmogelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:09 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Amon Tobin - Drie kwartier gezien. Was tof! Opvallend dat er niemand danste.
Ik zat vrij achterin, wij waren het er ook over eens dat ze beter wat harder konden spelen, vooral het begin kwam niet helemaal over, helemaal door de soundcheck bij de Charlie van drums en gitaren. Maar die stopte gelukkig na een paar minuten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:36 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik stond op 1/3 denk ik, publiek was vrij stil, maar je hoorde waar ik stond veel omgevingsgeluid. Het stuk kent eigenlijk net teveel zachte stukken voor een onversterkt optreden vond ik. Maar mss had ik gewoon dichterbij moeten gaan staan
Tja misschien ben ik te snel vertrokken, maar de 2 nummers die ik gehoord heb, vond ik vlees noch vis. Guillemots was toen wel tof, maar vond ik muzikaal veel spannender.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch vreemd dat je Cloud Control niks vindt, terwijl je Guillemots te gek vond, peaceman. Er zijn vele overeenkomsten. De 9 van 3voor12 was deze keer eens terecht, wat mij betreft.
Je moest gewoon connecten met het netwerk daar en als code 'lowlands' gebruikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef Tourniquet het volgende:
Daarna naar Superstijl in de India gegaan wat veel later dan gepland begon door technische problemen. De eerste 2 blokjes meegemaakt (Britpop en Filmmuziek) wat erg leuk was. Alleen hadden ze wat meer plekken moeten maken waar je stemkaarten kon krijgen en kon stemmen want ik had geen zin om helemaal naar voren te gaan daarvoor. En ook via de iPhone-app bleek je een code nodig te hebben om te kunnen stemmen.
Hadden ze wel even mogen zeggen dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:27 schreef thettes het volgende:
[..]
Je moest gewoon connecten met het netwerk daar en als code 'lowlands' gebruiken
Stond inderdaad heel erg klein aangegeven bij het 'code-invulscherm' van die appquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hadden ze wel even mogen zeggen dan.Er werd alleen gezegd dat je ook kon stemmen via de app. Of ik heb niet gehoord, kan ook natuurlijk.
breuken en scheuren bij de buurman of bij de tent?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef kciR het volgende:
Stuk, was de buurman erop gevallen (drievoudige breuk en gescheurde huid)
Wow, ik dacht exact hetzelfde, maar vroeg me af of de buurman met een drievoudige breuk echt nog zin had om 50 euro te dokken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:49 schreef ranja het volgende:
[..]
breuken en scheuren bij de buurman of bij de tent?
Nee, de tent, misschien vertelde ik het iets te vreemdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Wow, ik dacht exact hetzelfde, maar vroeg me af of de buurman met een drievoudige breuk echt nog zin had om 50 euro te dokken.
Ik lees hier vooral de 'voordelen' van drugsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef kikoooooo het volgende:
Heb eigenlijk niet heel erg veel gezien, meer over het terrein gezworven
Donderdag
Op donderdag kwamen we rond 12.30 aan op het festivalterrein. Vanaf t harde weer een bazentaxi gepakt (mensen die in de rij gaan staan voor de pendelbus)
Toen de pendelbussen ineens de file mochten inhalen, knalde onze taxi mooi achter de bus aanHeerlijk.
We stonden dus bijna vooraan in de rij voor de ingang, die keurig om 13:30 open ging. Iedereen had zijn dope goed verstopt, behalve één maatje van me. Die had t gewoon in zijn broekzak. En wie werd er gecontroleerd? Juist, hijDus wij dachten direct dat ie sowieso gepakt zou worden, maar die kneuzen vonden helemaal niks. Ondanks goede fouillering en het doorzoeken van zijn tas. Direct doorgelopen naar Camping 3, direct links in de bocht en een mooi stuk afgezet met onze tentjes + partytent. (wij hadden op zaterdag een hinkelpad gemaakt waar minstens 200 mensen gebruik van hebben gemaakt volgens mij. Misschien herkent iemand t.
Volgens mij hebben we de donderdag gewoon chill op de camping gehangen, weet t eigenlijk niet meer zo goedHadden echt hele relaxte buren op de camping.
Rechts van ons een stel dat t hele weekend niet heeft geslapen ongeveer. Zondagochtend vroeg dat meisje me 'hedde gij nog speed bij'. Toevallig had ik dat -> Maandagochtend waren ze nog steeds wakker![]()
Links van ons stond een groep met wat oudere lui. De buurman pakte elke dag zijn xtc, behalve zondag want maandag moest ie de kinderen uit school halenWat een eindbaas was dat. Heb die gast ook elke keer alleen op de camping aangetroffen, volgens mij is ie er niet af geweest.
Vrijdag
Vrijdagochtend dacht onze overbuurman dat t wel chill was spacecake te pakken. Hij lag er af tot zaterdagochtendGast heeft t klokje rond geslapen
Redelijk op tijd geprobeerd t festivalterrein op te komen, maar wat een drama was dat. Had graag the Wombats gezien maar dat werd em echt niet. Volgens mij waren we pas rond 16:30 op t terrein. We zijn elke keer maar teruggelopen naar de camping, want die rij was echt abnormaal.
De Jeugd van Tegenwoordig was mn eerste act. Geniaal, zoals altijd. Niet helemaal afgekeken omdat ik heel graag naar Chase and Status wilde. Wow wat een show, keihard losgegaan in de pit met mn broer.
Klein stukje van Naked and Famous gezien van buiten de tent, toen door naar Kalkbrenner. Heerlijk setje, en hijzelf was ook teringenthousiast vond ik. Hij had er echt zin in. Redelijk voorspelbare set, maar ik vond em heerlijk. Het was alleen wel echt achterlijk druk. Beetje dansen zat er, op onze plek iig, niet in. Ik stond helemaal klem en er liepen echt constant mensen in en uit voor ons langs, dus ik had t idee dat t in t midden van de tent ook wel druk moest zijn.
Na Kalkbrenner gewoon wat gezworven over t terrein.
Zaterdag
Chill uitgeslapen, daarna de halve dag op de camping gehangen. Hebben ons super vermaakt met t hinkelpad, waterballonen en twee dummy smartphones. Tegen mensen aan knallen, telefoon uit de hand laten vallen en compleet kapot laten stuiteren op de grond. Echt hilarische reacties van mensen. Eén mannetje begon bijna te huilen, net alsof ie nog maar 50 eu had voor t hele weekend en nu die telefoon moest vergoeden ofzo![]()
Zaterdagavond begonnen met Selah Sue. Prachtig. Daarna lag ik eraf wegens iets teveel GHB. Baal nog steeds zo hard. Maar wel lekker geslapen![]()
Zondag
Wat een teringhitte zondagmiddag. Echt zo'n vieze drukkende warmte. Heerlijk gechilld bij Crystal Fighters. Ben ze eigenlijk wel zat, maar vrienden wilden heen dus maar mee gegaan. Helaas dus trentemoller niet gezien.
Tegen de avond een pilletje gepakt en heerlijk rondgedwaald tussen Bravo en X-ray. Avond was helaas zo voorbij. Verder herinner ik me niks meer
Maandag
Immer een kutdag, op Lowlands een extreme kutdag. Onze buren waren nog steeds wakker. Net zo wit als een ijsbeer![]()
Er liep een gast met een backpack voor onze tent langs. Hij viel achterover, en viel zo in slaap op zijn rug, met zijn backpack nog omGast bleef een kwartier liggen tot er zo'n autotje langs moest
Wat een aap.
Ik ben echt weer 3kwart van mijn weekend vergeten, altijd balen vind ik dat![]()
Ik mis lowlands nu alweer
Dan heb je me elke dag 17 keer langs zien komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef kikoooooo het volgende:
Heb eigenlijk niet heel erg veel gezien, meer over het terrein gezworven
Donderdag
Direct doorgelopen naar Camping 3, direct links in de bocht en een mooi stuk afgezet met onze tentjes + partytent. (wij hadden op zaterdag een hinkelpad gemaakt waar minstens 200 mensen gebruik van hebben gemaakt volgens mij. Misschien herkent iemand t.
Dan kun je als ik je verslag lees net zo goed in je eigen achtertuin zitten. Wil ik wel langskomen zodat je je oh zo grappige grapje uit kunt halen.quote:
Ik jou ook denk ik....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan heb je me elke dag 17 keer langs zien komen
Hehe. Ik loop als een gangster. Redelijk makkelijk te spottenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik jou ook denk ik....
Wij stonden op 3, linksaf, voordat je bij het douchegebouw bent zo'n 10 meter links het veldje op
Weet je het zeker? Het is dus links he, niet rechts. Dan ben je elke keer om het toiletgebouw heen gelopen om naar de tent terug te gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Het is dus links he, niet rechts. Dan ben je elke keer om het toiletgebouw heen gelopen om naar de tent terug te gaan.
Ik moet vaak plassen van bier.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Het is dus links he, niet rechts. Dan ben je elke keer om het toiletgebouw heen gelopen om naar de tent terug te gaan.
Ik heb ook nog gehinkeld!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:40 schreef friekin_ het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:32 schreef sjaakocf het volgende:
Veel plezier met je schizofrenie op latere leeftijd.
Volgens mij heeft die gast een leuker weekend gehad als jullie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 06:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik lees hier vooral de 'voordelen' van drugsEerste 2 dagen wel 3 optredens gezien. Echt geweldig joh dat drugs.
Beter koop je volgend jaar geen kaartje zodat iemand die er wel wat van herinnert, en het wel meemaakt er wat aan heeft
Zullen we nooit weten, hij is de helft vergeten en ik weet alles nog.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:10 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heeft die gast een leuker weekend gehad als jullie.
En dat vraag ik me af.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:10 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heeft die gast een leuker weekend gehad als dan jullie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |