abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:24:32 #51
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_101102402
Sta er ook van te kijken dat sommige mensen zo lang in de rij hebben gestaan op vrijdag.
Ik heb om half 1 een 6-pack gehaald bij de super en toen even gekeken, toen stonden er weinig mensen. Toen op de camping 1tje gedronken en toen vertrokken met 1tje voor onderweg. Toen stonden er wel meer mensen, maar toen het biertje en het peukie op waren, was ik ook wel binnen. Hooguit 10 minuten. Ben bij binnenkomst nog meegenomen voor controle, daarna nog een biertje gedaan op de I van India en nog ruim op tjd voor Fucked Up.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_101102536
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef Tourniquet het volgende:
Daarna naar Superstijl in de India gegaan wat veel later dan gepland begon door technische problemen. De eerste 2 blokjes meegemaakt (Britpop en Filmmuziek) wat erg leuk was. Alleen hadden ze wat meer plekken moeten maken waar je stemkaarten kon krijgen en kon stemmen want ik had geen zin om helemaal naar voren te gaan daarvoor. En ook via de iPhone-app bleek je een code nodig te hebben om te kunnen stemmen.
Je moest gewoon connecten met het netwerk daar en als code 'lowlands' gebruiken :)
pi_101102695
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:27 schreef thettes het volgende:

[..]

Je moest gewoon connecten met het netwerk daar en als code 'lowlands' gebruiken :)
Hadden ze wel even mogen zeggen dan. :P Er werd alleen gezegd dat je ook kon stemmen via de app. Of ik heb niet gehoord, kan ook natuurlijk.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:45:12 #54
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_101103435
Oke, gelijk maar even mijn weekend:

Donderdag:
Om half 12 vertrokken van huis met m'n vriendin, 3 kwartier later stonden we in de file, net voor de laatste rotonde voor de dijk, daar een half uur gewacht en toen besloten om uit te stappen en naar de ingang te lopen (Kiss 'n Ride). Bij de pendelbussen ingang naar binnen gelopen. Een uurtje gewacht op het bandje en waren 15u binnen, viel mij niets tegen :) Camping 2 was nog vrij leeg, tentje opgezet. 's Avonds bij vrienden gehangen. Liepen we om 1u terug naar ons tentje. Stuk, was de buurman erop gevallen (drievoudige breuk en gescheurde huid), uiteindelijk ¤50 van hem gekregen (thanks man, als je hier zit) en een nieuw tentje gekocht en opgezet. Een uur later dan toch slapen.

Vrijdag:
Na een knakworst ontbijt besloten om om half 13 toch maar in de rij te gaan staan om een LL-waardig ontbijt te halen. Na een terreinverkenning, kijken naar de nieuwe dingen; Rawsome, Guerilla Garden, Skippyballenbak, Titty Twister allemaal heel vet en een goede toevoeging ^O^ Mijn vriendin werd gevraagd voor een LTV filmpje, we hebben hem alleen niet langs zien komen, ze wouden dat ze de Rawsome omduwde en dan de torens van de festivalingang werden omgekegeld, iemand die gezien?
De eerste act was Destroyer, kende het van plaat, maar besloten om lekker in het gras gelegen en bandjes gezocht op ons net verworven 3fm kleedje. Klonk goed, lekker chill beginnen. Vervolgens naar de Bravo teruggelopen voor James Blake, aangezien ik al was voorbereid op een heel rustig optreden viel mij dit niets tegen, alleen aan het eind was ik er wel een beetje klaar mee, toch afgekeken. Daarna doorgelopen naar de Jeugd van Tegenwoordig, was eerst niet het plan, maar mijn vriendin had behoefte aan meebleren en de Jeugd kan bij mij toch niet meer stuk. Daarna Chase & Status meegepakt, was eerst niet het plan om hier lang te blijven, want Miles Kane moest ik zien, maar dankzij de geweldige sfeer toch afgekeken. Was een goede verrassing, kende het niet. Alleen de volgende keer iets meer live-zang, en minder ge-copy-paste one-liners van andere bands, was soms meer een mash-up. Daarna dus Miles Kane, echt 10 punten voor deze man. Had toch stiekem gehoopt op een nummer met Alex Turner, maar Miles kan het ook wel alleen! Met een hele groep afgesproken bij Noah & the Whale, mede daardoor een vooral gezellig optreden, maar ze speelden erg goed, beter dan ik had verwacht. Daarna de afsluiters, Fleet Foxes eerst drie kwartier, daarna Arctic Monkeys drie kwartier. Beide speelden erg goed. FF waren erg goed, maar ik word ze naar een tijdje toch zat, wat ik serieus jammer vind. AM speelden weer retestrak hun nummers, ik ken haast alles van ze, maar live komt het toch niet helemaal tot mij (nu 3x gezien). Ik was trouwens erg verbaasd over de interactie met het publiek.
Het toegift gemist om op tijd te zijn voor Lebbis & Jansen. Geweldig voorprogramma daar! Dansen, dansen, dit zijn de LL feestjes! Deze twee zijn zeer goed op elkaar ingespeeld, dat maakte het erg aangenaam. Daarna rondgedwaald over het terrein, uiteindelijk 90's now. Na een half uurtje waren we er klaar mee en teruggegaan naar de camping.

Conclusie: te volle dag, had Friendly Fires, dEUS, Naked and Famous, Gaslamp Killer en Beardyman ook wel willen zien, maar dat gaat gewoonweg niet..

Zaterdag:
Opgestaan met Agnes Obél, een tosti en vitamineshot. Erg goed, beter dan Metropolis denk ik. Daarna Junip, viel tegen, na drie nummers weggegaan, had beter naar Eefje kunnen gaan. Slecht geluid ook, net als wel vaker in de India dit jaar. Daarna Bombay Bicycle Club. Leuk, maar niet echt indrukwekkend, op 3/4e weggegaan. Toen hadden we behoefte aan iets wat niet mis kan gaan, dus naar de Alpha voor Flogging Molly. Ondanks mijn nodige festivalervaring had ik ze toch nooit live gezien, erg goed feestje. Daarna naar de camping en rondgedwaald, weer ingehaakt bij Chef'Special. Echt een ware verrassing, goede live act. Volgend jaar mogen ze van mij weer komen (maar de Alpha lijkt mij wat te groot). Daarna Selah Sue, ik was 2 jaar geleden groot fan, alleen met gitaartje. Dit is ook goed, maar niet meer zo indrukwekkend. Toen naar de Goslink tent voor een optreden van Goslink op zelfgemaakte instrumenten, knap gedaan! Daarna Elbow als afsluiter. Op Pinkpop al goed, maar nu nog beter! Staat in mijn top 3! Die avond lang in de Lima doorgebracht, een keeswaardig feestje. De Titty Twister nog geprobeerd, maar 3 kwartier wachten doe ik niet..

Conclusie: Matige middag, die steeds beter werd, met als climax Elbow.

Zondag:
De laatste dag, we hadden Fink willen zien, maar brakheid gooide roet in het eten. Toen maar het Residentie Orkest als starter, traag begin. Wel fijn om eens wat anders te horen dan de bekende dingen. Hierna wouden we naar Little Dragon, maar de zus van mijn vriendin werd niet goed (oververhitting, dus maar na de EHBO) mijn vriendin daar gebleven en toen maar naar De Staat gelopen met vrienden van mijn schoonzus, die daar heengingen. Ja, de Staat, gewoon goed, lekker strak, niets van te zeggen. Maar ik moest naar Crystal Fighters, dus op tijd weer terug, mijn vriendin opgepikt bij de EHBO en het voorvak ingekropen, halverwege weer naar het randje, het was daar echt té warm. Maar erg lekker gedanst, party. De bas stond wel een tikkeltje te hard waardoor subtiliteit een beetje wegviel.
Na een breakie, op tijd naar de Lima voor Happy Camper. De creme de la creme van de Nederlandse indie op één podium, niets dan lof. Complimenten voor de synchroon confetti in het publiek. Daarna een paar nummertjes Boef en de Gelogeerde Aap, maar die moet ik nog maar eens gewoon gaan kijken, die werkt niet na Happy Camper. Na een tijdje ingehaakt bij Lamb voor een paar nummertjes, maar iets te elektronisch na mijn idee, wel Gabriel meegepakt, dat was wel top! Daarna Beady Eye vanuit het gras. En op tijd door naar The Offspring, hoefde van mij niet, maar groepsbelang was hier even belangrijker. Na een kwartier was ik wel klaar met dit nummer-nummer-nummer gebeuren, niet echt een show. Dus als een malle naar de X-Ray voor Kakkmaddafakka. Dat noemen we party! Een zeer waardige afsluiter. Hierna nog naar de merchandise gelopen voor een shirtje van laatstgenoemde voor mijn vriendin, maar helaas niet kunnen vinden.. Hierna afgesproken voor een laatste LL borrel, waarna mijn vrienden van LL'11 naar huis gingen. Met mijn vriendin nog een uurtje gedwaald over het terrein, weer een dikke rij voor de Titty Twister. Een uurtje bij de Oxfam Novib gezeten. Als afsluiter wou ik naar Fake Blood, maar we waren er wel klaar mee. Hierna nog lekker op de camping gehangen en naar het badkamerconcert gekeken op de camping. Rick Ashley!!

Conclusie: Overall een goede en chille dag met als hoogtepunten Crystal Figters en Kakkmaddafakka en als dieptepunt een erg zere rug. Oh, en het straattheater van Resdidual/Gurus (heb een half lopen zoeken naar de naam) was ook echt een hoogtepunt!

Bedankt Lowlands!
pi_101103550
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:31 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Hadden ze wel even mogen zeggen dan. :P Er werd alleen gezegd dat je ook kon stemmen via de app. Of ik heb niet gehoord, kan ook natuurlijk.
Stond inderdaad heel erg klein aangegeven bij het 'code-invulscherm' van die app :P Maar ik moet zeggen dat ik daar maar wegging voordat ze het eindelijk aan de praat hadden, dus geen idee of het ooit werkte :D
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:49:38 #56
13973 ranja
image means nothing
pi_101103680
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef kciR het volgende:
Stuk, was de buurman erop gevallen (drievoudige breuk en gescheurde huid)
breuken en scheuren bij de buurman of bij de tent?
pi_101103735
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:49 schreef ranja het volgende:

[..]

breuken en scheuren bij de buurman of bij de tent?
Wow, ik dacht exact hetzelfde, maar vroeg me af of de buurman met een drievoudige breuk echt nog zin had om 50 euro te dokken.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:29:01 #58
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_101105774
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:

[..]

Wow, ik dacht exact hetzelfde, maar vroeg me af of de buurman met een drievoudige breuk echt nog zin had om 50 euro te dokken.
Nee, de tent, misschien vertelde ik het iets te vreemd :P
pi_101108802
Vrijdag
Rij bij de ingang inderdaad, gelukkig wilden we niks vroeg zien. Verder:
Wolf Gang: enkele leuke nummers maar toch een beetje gay allemaal
De Jeugd: Stukje gekeken, leuk optreden met al die extra's
Chase & Status: Heerlijk, ik had het alleen liever later geprogrammeerd zien staan
Noah & the Whale: niet zo boeiend
dEUS: prachtige beginspeech, fijne set, toch iets eerder weg voor
Fleet Foxes: O+ O+ Wat enorm mooi was dat.

Zaterdag
Agnes Obel: Tent was te vol maar erg lekker vanuit het gras
The Deaf: Gewoon heel lekker live.
Will And The People: Wat een feest, fijne band
Nationaal Jeugd Jazz Orkest: omdat we toch nog bij de Lima waren, maar beviel prima!
Cloud Control: Toch wel de verrassing van het jaar
Cage The Elephant: Tof! Zeker ook de eindstagedive van de zanger
The Computers: Wel aardig
Elbow: lieve muziek, oude nummers zijn wel beter dan de nieuwe
Alpha-dj's in de Grolsch: beetje voorspelbaar allemaal maar toch prima vermaakt

Zondag
Residentieorkest: lekker wakker worden, had alleen wat harders verwacht nav de omschrijving
De Staat: Singles zijn leuk, verder wat saai
The Roots: Topband!
The Kills: niet een heel optreden boeiend
Warpaint: Mooi! O+
Interpol: degelijk optreden, maar wel erg weinig interactie
The Offspring: jeugdsentiment, prima vermaakt
Superstijl: Superfeest, goed concept. Waardig vervanger van Kees.

Overig
Zorklands was tof
Skippyballenbak ^O^

Opvallend:
- zeer weinig controle bij ingang festivalterrein, er werd totaal niet in tassen gekeken (vorig jaar iedere dag)
- tegenvallende aankleding, weet niet waarom maar waar waren de dingen zoals vorig jaar de zilveren vissen etc etc. Ben nu al 11 keer op Lowlands geweest en heb de aankleding nog nooit zo saai gevonden als dit jaar
- drukte bij x-ray en bravo (daarom ook niets echt gezien daar). Duidelijk teveel publiek dat voor de dance-acts komt. Misschien moet Lowlands de kaartverkoop gewoon eens starten als het programma al grotendeels bekend is. Dan heeft meneer Eric ook meteen zijn 'er komen niet de juiste mensen-probleempje' opgelost.
- Nieuwe indeling van het terrein was niet helemaal mijn ding. Vond de nieuwe plek van de wc's bij de hemelpoort onhandig. Acts in de India regelmatig aan me voorbij laten gaan wegens ver lopen.
- Hulde voor het sanitair. Blijft altijd een verademing tov andere festivals.

Ik heb me net als altijd uitstekend vermaakt in ieder geval, jammer dat het weer een jaar wachten is.
pi_101111384
Namens FOK! waren er ook een reviewer en een FOK!fotograaf. Resultaat:
http://frontpage.fok.nl/s(...)s-lowlands-2011.html
http://frontpage.fok.nl/review/459831/1/1/100/lowlands-2011.html
Enjoy!
dag
pi_101116639
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef kikoooooo het volgende:
Heb eigenlijk niet heel erg veel gezien, meer over het terrein gezworven :D

Donderdag
Op donderdag kwamen we rond 12.30 aan op het festivalterrein. Vanaf t harde weer een bazentaxi gepakt (mensen die in de rij gaan staan voor de pendelbus :') )

Toen de pendelbussen ineens de file mochten inhalen, knalde onze taxi mooi achter de bus aan :') Heerlijk.

We stonden dus bijna vooraan in de rij voor de ingang, die keurig om 13:30 open ging. Iedereen had zijn dope goed verstopt, behalve één maatje van me. Die had t gewoon in zijn broekzak. En wie werd er gecontroleerd? Juist, hij :') Dus wij dachten direct dat ie sowieso gepakt zou worden, maar die kneuzen vonden helemaal niks. Ondanks goede fouillering en het doorzoeken van zijn tas. Direct doorgelopen naar Camping 3, direct links in de bocht en een mooi stuk afgezet met onze tentjes + partytent. (wij hadden op zaterdag een hinkelpad gemaakt waar minstens 200 mensen gebruik van hebben gemaakt volgens mij. Misschien herkent iemand t.

Volgens mij hebben we de donderdag gewoon chill op de camping gehangen, weet t eigenlijk niet meer zo goed :') Hadden echt hele relaxte buren op de camping.

Rechts van ons een stel dat t hele weekend niet heeft geslapen ongeveer. Zondagochtend vroeg dat meisje me 'hedde gij nog speed bij'. Toevallig had ik dat -> Maandagochtend waren ze nog steeds wakker :')

Links van ons stond een groep met wat oudere lui. De buurman pakte elke dag zijn xtc, behalve zondag want maandag moest ie de kinderen uit school halen :') Wat een eindbaas was dat. Heb die gast ook elke keer alleen op de camping aangetroffen, volgens mij is ie er niet af geweest.

Vrijdag
Vrijdagochtend dacht onze overbuurman dat t wel chill was spacecake te pakken. Hij lag er af tot zaterdagochtend :') Gast heeft t klokje rond geslapen :')

Redelijk op tijd geprobeerd t festivalterrein op te komen, maar wat een drama was dat. Had graag the Wombats gezien maar dat werd em echt niet. Volgens mij waren we pas rond 16:30 op t terrein. We zijn elke keer maar teruggelopen naar de camping, want die rij was echt abnormaal.

De Jeugd van Tegenwoordig was mn eerste act. Geniaal, zoals altijd. Niet helemaal afgekeken omdat ik heel graag naar Chase and Status wilde. Wow wat een show, keihard losgegaan in de pit met mn broer.

Klein stukje van Naked and Famous gezien van buiten de tent, toen door naar Kalkbrenner. Heerlijk setje, en hijzelf was ook teringenthousiast vond ik. Hij had er echt zin in. Redelijk voorspelbare set, maar ik vond em heerlijk. Het was alleen wel echt achterlijk druk. Beetje dansen zat er, op onze plek iig, niet in. Ik stond helemaal klem en er liepen echt constant mensen in en uit voor ons langs, dus ik had t idee dat t in t midden van de tent ook wel druk moest zijn.

Na Kalkbrenner gewoon wat gezworven over t terrein.

Zaterdag
Chill uitgeslapen, daarna de halve dag op de camping gehangen. Hebben ons super vermaakt met t hinkelpad, waterballonen en twee dummy smartphones. Tegen mensen aan knallen, telefoon uit de hand laten vallen en compleet kapot laten stuiteren op de grond. Echt hilarische reacties van mensen. Eén mannetje begon bijna te huilen, net alsof ie nog maar 50 eu had voor t hele weekend en nu die telefoon moest vergoeden ofzo :D

Zaterdagavond begonnen met Selah Sue. Prachtig. Daarna lag ik eraf wegens iets teveel GHB. Baal nog steeds zo hard. Maar wel lekker geslapen :') ;(

Zondag
Wat een teringhitte zondagmiddag. Echt zo'n vieze drukkende warmte. Heerlijk gechilld bij Crystal Fighters. Ben ze eigenlijk wel zat, maar vrienden wilden heen dus maar mee gegaan. Helaas dus trentemoller niet gezien.
Tegen de avond een pilletje gepakt en heerlijk rondgedwaald tussen Bravo en X-ray. Avond was helaas zo voorbij. Verder herinner ik me niks meer :')

Maandag
Immer een kutdag, op Lowlands een extreme kutdag. Onze buren waren nog steeds wakker. Net zo wit als een ijsbeer :')
Er liep een gast met een backpack voor onze tent langs. Hij viel achterover, en viel zo in slaap op zijn rug, met zijn backpack nog om :') Gast bleef een kwartier liggen tot er zo'n autotje langs moest :') Wat een aap.

Ik ben echt weer 3kwart van mijn weekend vergeten, altijd balen vind ik dat :(

Ik mis lowlands nu alweer ;(
Ik lees hier vooral de 'voordelen' van drugs ^O^ Eerste 2 dagen wel 3 optredens gezien. Echt geweldig joh dat drugs.

Beter koop je volgend jaar geen kaartje zodat iemand die er wel wat van herinnert, en het wel meemaakt er wat aan heeft :')
pi_101116803
Ik ga dus niet voor de optredens
pi_101117317
Veel plezier met je schizofrenie op latere leeftijd.
pi_101118417
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef kikoooooo het volgende:
Heb eigenlijk niet heel erg veel gezien, meer over het terrein gezworven :D

Donderdag

Direct doorgelopen naar Camping 3, direct links in de bocht en een mooi stuk afgezet met onze tentjes + partytent. (wij hadden op zaterdag een hinkelpad gemaakt waar minstens 200 mensen gebruik van hebben gemaakt volgens mij. Misschien herkent iemand t.

Dan heb je me elke dag 17 keer langs zien komen :')
pi_101118459
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 07:26 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga dus niet voor de optredens
Dan kun je als ik je verslag lees net zo goed in je eigen achtertuin zitten. Wil ik wel langskomen zodat je je oh zo grappige grapje uit kunt halen.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:42:34 #66
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_101118463
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:40 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik jou ook denk ik....
Wij stonden op 3, linksaf, voordat je bij het douchegebouw bent zo'n 10 meter links het veldje op
F means you're fucked
pi_101118560
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik jou ook denk ik....
Wij stonden op 3, linksaf, voordat je bij het douchegebouw bent zo'n 10 meter links het veldje op
Hehe. Ik loop als een gangster. Redelijk makkelijk te spotten :P
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:58:04 #68
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_101118819
quote:

[..]

Weet je het zeker? Het is dus links he, niet rechts. Dan ben je elke keer om het toiletgebouw heen gelopen om naar de tent terug te gaan.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:00:47 #69
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_101118866
quote:
12s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Weet je het zeker? Het is dus links he, niet rechts. Dan ben je elke keer om het toiletgebouw heen gelopen om naar de tent terug te gaan.
:D
F means you're fucked
pi_101118886
quote:
12s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ik moet vaak plassen van bier.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:05:33 #71
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_101118962
Maar je maakt graag nog de extra meters om er nog even langer van te genieten
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:13:14 #72
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_101119114
quote:
Ik heb ook nog gehinkeld! O+

Vrijdag:
Underoath was voor mij het beste optreden. Wilde ze al jaren eens zien en nu kwam het er eindelijk van. Daarna stukje van De Jeugd gezien... Ja. Niet mijn ding. Rise Against ook niet. Gitaren, check. Maar verder een beetje laffe bende. Toen naar de tent om om te kleden en uiteindelijk bij de 00's heroes beland. Ook al een beetje een Meh! gevoel bij. Naar de Bravo gelopen, Borgore, ging fucking nergens over. Even blijven wachten voor Trolley Snatcha, fucking drama dat Dubstep. Niet mijn ding. Door naar Kyle Hall zeker meer mijn ding, maar Mevrouw sics vond het saai. Terug naar de 00's heroes alwaar de 90's now als suprise act inmiddels aan het draaien waren. Goed feestje! Lekker gedanst. 4 uur lag ik in bed ergens.

Zaterdag:
Lekker wakker worden met Lowlands zingt toch een beetje traditie geworden. O+ Daarna Dewolff kijken, wat een ontzettend aangename verrassing! :D Flogging Molley was ook erg gezellig. En The Inspector Cluzo ook nog even meegepakt. Had ik al eens eerder gezien en ze waren nog steeds leuk. Daarna weer eten, omkleden en ellende. Naar de Lowlands Rave viel een beetje tegen. Toen zijn we van ellende maar Conan gaan kijken. Stomme film, maar ik had het niet willen missen! :') De avond afgesloten bij een letterlijke stampende Speedy J en Chris Liebing de tent was stampvol, en de muziek stampte lekker door!

Zondag:
Residentie orkest gemist; jammer! Had ik graag willen zien. De Staat was weer fucking drama. Wat een zielloze bende was dat. The Roots was gewoon een goed feestje. Skunk Anansie de grote verrassing! O+ Interpol een mooie tijd om te gaan eten en The Offspring een mooi moment om mee te zingen en aan onze klassenfeesten te denken! 's Avonds nog even naar Global Climax wat een minder groot feest was dan ik had gehoopt, maar Superstijl was heel erg gezellig. En toen, na de verplichte pannenkoek elke avond, was de koek op.

Geslaagde Lowlands. Leuk feestje! Missie geslaagd. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_101120506
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 08:32 schreef sjaakocf het volgende:
Veel plezier met je schizofrenie op latere leeftijd.
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 06:28 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik lees hier vooral de 'voordelen' van drugs ^O^ Eerste 2 dagen wel 3 optredens gezien. Echt geweldig joh dat drugs.

Beter koop je volgend jaar geen kaartje zodat iemand die er wel wat van herinnert, en het wel meemaakt er wat aan heeft :')
Volgens mij heeft die gast een leuker weekend gehad als jullie.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_101120640
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:10 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij heeft die gast een leuker weekend gehad als jullie.
Zullen we nooit weten, hij is de helft vergeten en ik weet alles nog.
pi_101120713
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:10 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij heeft die gast een leuker weekend gehad als dan jullie.
En dat vraag ik me af.
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')