Djiezus hell, nog meer helmonders hier?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
De godvergeten grove schande! Belediging! Ik eis smartengeld m excuses!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Djiezus hell, nog meer helmonders hier?
Lekker op tijd naar bedquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Joysa![]()
Doe maar meer bek af en knallende koppijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vette Miniquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:47 schreef douche-eendje het volgende:
Fraarie, ik heb iets voor je verzameling![]()
[ afbeelding ]
Slechte telefoonfoto maar ach... 1 van de 3 mini's die ik vandaag heb gezien op de foto gezet.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:47 schreef pgrferrari het volgende:
Tetten.Hij blijft niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoi
En hoi binnenkomers![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dat gaat wel lukkenquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:47 schreef pgrferrari het volgende:
Tetten.Die is al oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel grappigquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij blijft niet grappig
En hoi
En hoi binnenkomers![]()
sport ze solquote:
ik ookquote:
Niet goed dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan weet jij niet hoe ik lowlands doorbreng
De mijne vandaag na 3 weken vakantiequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Morgen begint mijn werkweek weer![]()
![]()
de mijne is al begonnenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Morgen begint mijn werkweek weer![]()
![]()
Haha tis watquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
De mijne vandaag na 3 weken vakantie
Joh! Heb jij geen weekend inmiddels?quote:
Dat is het zeker, ben nuquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha tis watdas weer heftig!
[..]
Joh! Heb jij geen weekend inmiddels?
alleen de zondag nog maarquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha tis watdas weer heftig!
[..]
Joh! Heb jij geen weekend inmiddels?
Hey WWquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo. Klaar voor vandaag...
Tijd om met de voetjes omhoog te gaan.
Kerel! Hoe is het?quote:
Helaas... kijk morgen wel even of ik die van mijn collega kan vastleggen, die is ook wel tofquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vette MiniAlleen wel veel roest
Zuipen is topsportquote:
Goed! Vandaag mijn contract officieel uitgediend, alles wat ik nu doe is bonus. Volgende week wordt er een gesprek gepland voor contractverlenging (en mogelijk een nieuwe positie).quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moeen koppijn
vandaag weer sinds lange tijd weer gewerkt
en daar?
Zo te horen en lezen vermaken jullie je welquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed! Vandaag mijn contract officieel uitgediend, alles wat ik nu doe is bonus. Volgende week wordt er een gesprek gepland voor contractverlenging (en mogelijk een nieuwe positie).
Verder nog steeds aan het ouwehoeren met de scriptie, hangen in Enschede en afgelopen week een aantal bijzonder leuke dagen in Limburg gehad.
Hey Myrquote:
Nadat jij hints hebt laten vallen op mijn verjaardag? Nee joh, laat ze maar gissen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen en lezen vermaken jullie je welheb je het thuis al verteld?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nadat jij hints hebt laten vallen op mijn verjaardag? Nee joh, laat ze maar gissen.
Ik heb nooit beweerd dat ik aardig ben.quote:
Word dat dan eensquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik aardig ben.
Nah. Ik ben liever mijzelf, veel gemakkelijker dan aardig zijn om het aardig zijn.quote:
Heeft hij ze wel weer zelf opgeraapt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij bent gemeen om hints te laten vallen
Ik was niet daarquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij ze wel weer zelf opgeraapt?
Hij zou het ook voor mij doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij bent gemeen om hints te laten vallen
maar daarom kan je nog wel aardig zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nah. Ik ben liever mijzelf, veel gemakkelijker dan aardig zijn om het aardig zijn.
Een paar van mijn gasten voor mijn verjaardag hebben de hints wel enigszins opgeraapt ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij ze wel weer zelf opgeraapt?
Met alle liefde, nu je dit hebt uitgehaald.quote:
Bij een enkele gelegenheid misschien.quote:[..]
maar daarom kan je nog wel aardig zijn
Hoezo, vragen er 2 je nu de oren van je hoofd?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een paar van mijn gasten voor mijn verjaardag hebben de hints wel enigszins opgeraapt ja.
[..]
Met alle liefde, nu je dit hebt uitgehaald.
Oeh, spannendquote:[..]
Bij een enkele gelegenheid misschien.
Jaja, onder de dekens naar het noodweer luisteren, zekerquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed! Vandaag mijn contract officieel uitgediend, alles wat ik nu doe is bonus. Volgende week wordt er een gesprek gepland voor contractverlenging (en mogelijk een nieuwe positie).
Verder nog steeds aan het ouwehoeren met de scriptie, hangen in Enschede en afgelopen week een aantal bijzonder leuke dagen in Limburg gehad.
niet-slaap lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:45 schreef Fha het volgende:
Ik sliep nietIk ga maar verder met niet slapen in bed
![]()
![]()
Valt wel mee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, vragen er 2 je nu de oren van je hoofd?
Ja, het moet geen gewoonte worden tenslotte.quote:[..]
Oeh, spannend
Ja, dat wel enigszins een bummer. Volgende keer gaan we het droog houden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Balen dat terrasje niet door kon gaan.
Ik weet hoe moeilijk het isquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:45 schreef Fha het volgende:
Ik sliep nietIk ga maar verder met niet slapen in bed
![]()
![]()
He jammerquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Valt wel mee.
[..]
Ja, het moet geen gewoonte worden tenslotte.
[..]
Ja, dat wel enigszins een bummer. Volgende keer gaan we het droog houden.
What's up?quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niet veel en dat is het probleem denk ik ook. Beetje aandachttekort.
Alsof dat wat boeitquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik nooit zeggen, da's de aso-smiley
kan wel een irlknuffel gebruiken nu ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]!
* MPG knuffelt eendje eens eventjes
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik nooit zeggen, da's de aso-smiley
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
kan wel een irlknuffel gebruiken nu ja.
een KNUFFEL zegt ze. Je snapt er niks vanquote:
quote:
Liefquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een KNUFFEL zegt ze. Je snapt er niks van![]()
[ afbeelding ]
ZO doe je dat
Of je besteltquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een KNUFFEL zegt ze. Je snapt er niks van![]()
[ afbeelding ]
ZO doe je dat
Hier dus welquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat doet er voor mij natuurlijk niet toe
Ja doei.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of je bestelt
http://www.bartsmit.com/pluchen-beer-38-cm
en stuurt die op naar Douche-eend
Die bezorg ik dan wel persoonlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of je bestelt
http://www.bartsmit.com/pluchen-beer-38-cm
Nu klopt het.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of je bestelt
http://www.bartsmit.com/knuffelkonijn-blauw
Okeequote:
Geeft niet hoor, vind konijntjes wat leuker. Zachte pluizebeestjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Ik had gewoon de eerste de beste knuffel die ik zag op die site gelinkt..
Niet genoeg gerust vandaag dus.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was zo tof
Ik ben alleen wel moe ja
Oei, veel last van?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
Misschien moet ik de katten morgen maar wat minder aaien als ik ze ga voeren.
Traanogen, wat vermoeidheid... dat is allergie. Nu hoop ik dat mijn vermoeden juist is dat ik gisteren ben vergeten mijn allergiepil in te nemen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oei, veel last van?
Ik ga zo LoLa's katten aaien
Als ze zich laten zien dan
Lang geslapenquote:
Heb je nu al wel wat genomen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Traanogen, wat vermoeidheid... dat is allergie. Nu hoop ik dat mijn vermoeden juist is dat ik gisteren ben vergeten mijn allergiepil in te nemen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |