Dat is ook klotequote:Op maandag 22 augustus 2011 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nou ook al een week
Neh, dit is andersquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook klote
misschien weer mirgane dat op komt zetten?
Ik moet gewoon even slapenen als het goed is heb ik er daarna geen last meer van
das wel fijn maar alsnog stomme hoofdpijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh, dit is anders![]()
Dus jij gaat straks lekker slapen?
Dat wil jij helemaal niet wetenquote:
ja, verdomme, nu krijg ik die niet meer uit mn kopquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, verdomme, nu krijg ik die niet meer uit mn kop
* MPG geeft je een schup onder je gatquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:13 schreef Joysa het volgende:
Ik ga helemaal niet hard vandaag, zou om 12u ofzo al beginnen met mn kast opruimen, maar ik zit nog op mn gat
Hard op je gatquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:13 schreef Joysa het volgende:
Ik ga helemaal niet hard vandaag, zou om 12u ofzo al beginnen met mn kast opruimen, maar ik zit nog op mn gat
nee, dan toch liever de partysquad.quote:
Het is een onbegonnen klusje, ik heb 2 kasten, en nog past niet alles..quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft je een schup onder je gat
Dan goan de lempkes aaaaaaaon, wie sterre beej volle maaaaaaaonquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dan toch liever de partysquad.
beppie luister ik maar een paar dagen per jaar
Bij MPG in de buurt is altijd eten te vindenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:17 schreef Yuki het volgende:
Ik zit nog steeds in Lowlands ritme.
Waar zijn de eetkraampjes?
In het winkelcentrumquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:17 schreef Yuki het volgende:
Ik zit nog steeds in Lowlands ritme.
Waar zijn de eetkraampjes?
Dan moet je misschien eens iets weggooienquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is een onbegonnen klusje, ik heb 2 kasten, en nog past niet alles..ik kan alles netjes opvouwen enzo, maar dan past het écht niet
Heb ik een week of 3 geleden nog gedaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan moet je misschien eens iets weggooien
@Parkfeest: SMS van T. "waar staan jullie?" Mijn antwoord: "Bij de steenovenpizza's"quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bij MPG in de buurt is altijd eten te vinden
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
@Parkfeest: SMS van T. "waar staan jullie?" Mijn antwoord: "Bij de steenovenpizza's"
Niet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
In het winkelcentrum. Ow, moet je wel van die iets grotere, ronde, metalen muntjes meenemen. Die kleine van plastic zijn niet meer geldig
.
De 'grote' broer van G.quote:
Niet genoeg blijkbaarquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb ik een week of 3 geleden nog gedaan
Ohja, like d'ohquote:
Ik wil er dan ook weer bij zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet?
Het was zoooooooo leuk
Ik wil volgend jaar weer
Waar is de feestje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja, like d'oh
Oh trouwens,
Bij 57 sec. heeft dat liedje een naam?
Dankje welquote:
"Gas op die Lollie"?quote:
Wokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |