heheh.. ik was ook een hele dag van slag van pukkelpop..quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al emotioneel incontinent, en nu is het nog erger dan normaal.
De herdenking van Noorwegen en de verslagenheid van de hulpverleners van Pukkelpop raakten me zo erg, dat ik de tranen over mijn wangen had lopen
Maar als het nodig is, is het nodig
Kon ik maar zo goed breien als jij, dan ging ik knuffels breien voor Toek en jouquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
De herdenking van Noorwegen en de verslagenheid van de hulpverleners van Pukkelpop raakten me zo erg, dat ik de tranen over mijn wangen had lopen
preciesquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat soort dingen raakt mij eigenlijk nooit... soms voelt dat ook gek, dat ik het voor kennisgeving aanneem en er verder niks mee heb...quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh.. ik was ook een hele dag van slag van pukkelpop..
vind het altijd zoo gek dat ik daar last van kan hebben
Ik ben zo vaak naar Lowlands geweest dat ik me de sfeer daar zo goed voor kan stellen. Telkens als ik die mensen zo verslagen zie zijn, breekt mijn hartquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kon ik maar zo goed breien als jij, dan ging ik knuffels breien voor Toek en jou![]()
Met tranenopvangbakje
Ik heb er niet altijd last van, maar dat ik dit weekend zelf op een festival zat... Het hakte er flink in toen we het hoordenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:50 schreef Barreltje het volgende:
whahahah..
we hebben hier de neiging om dingen af te korten..
alleen nu heeft mijn collega een TemporaryWAterTreatment ontworpen
moewhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:50 schreef Barreltje het volgende:
whahahah..
we hebben hier de neiging om dingen af te korten..
alleen nu heeft mijn collega een TemporaryWAterTreatment ontworpen
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
tuurlijk mag dat (zou niet inzien waarom)quote:
gelukkig ben ik niet de enige..quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat soort dingen raakt mij eigenlijk nooit... soms voelt dat ook gek, dat ik het voor kennisgeving aanneem en er verder niks mee heb...
mannenquote:
sorry, ik weet zelf dat ik vrij gevoelloos ben af en toequote:
* Barreltje is ook een manquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik weet zelf dat ik vrij gevoelloos ben af en toe
Wel thuisquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
ja, tijd
eens kijken of ik operatie stofwolk nog kan
mja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
.... erm did i do something wrong ?quote:
i know...quote:
Ja, dat heb ik nou ook al een weekquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:09 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
stomme hoofdpijn gaat maar niet weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |