Ik ga lekker nergens heenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice![]()
![]()
[..]
Nijner![]()
[..]
Oeh, lekker!![]()
Ga je nog ergens heen?
Ja he
Die L. van "ik wil ook L. zijn nuquote:
Oh die lul.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die L. van "ik wil ook L. zijn nu"
.
QFTquote:
Hihi dacht ik tochquote:
Ze zeiden dat dikke ijsbeer een pleonasme is?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:24 schreef DaMart het volgende:
Ik voel mij best wel beledigd door Radio 538 nu.
Dat moet je gewoon sowieso niet luisteren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:24 schreef DaMart het volgende:
Ik voel mij best wel beledigd door Radio 538 nu.
Nee, ze zeiden dat het vanavond in Limburg en Brabant ging regenen en het verder nog droog bleef... ik fietste net door de regen... dus ik ben uitgemaakt voor Limburger of Brabanderquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zeiden dat dikke ijsbeer een pleonasme is?
Niks mis mee jongquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ze zeiden dat het vanavond in Limburg en Brabant ging regenen en het verder nog droog bleef... ik fietste net door de regen... dus ik ben uitgemaakt voor Limburger of Brabander![]()
.
Stukje abrikozenvlaai?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ze zeiden dat het vanavond in Limburg en Brabant ging regenen en het verder nog droog bleef... ik fietste net door de regen... dus ik ben uitgemaakt voor Limburger of Brabander![]()
.
Ah, nou, hoe je nu reageert had je best een Hellimonder kunnen zijn jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, ik ervaar het als een zware belediging... ik eis smartengeld!
Hier in Limburg regent het overigens nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, ik ervaar het als een zware belediging... ik eis smartengeld!
Je kan ook nog verder dan te ver gaan he!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, nou, hoe je nu reageert had je best een Hellimonder kunnen zijn ja.
Dan werd jij dus een Hollander genoemd!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier in Limburg regent het overigens niet.
Ghehequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, nou, hoe je nu reageert had je best een Hellimonder kunnen zijn ja.
PWNEDquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan ook nog verder dan te ver gaan he!.
De godvergeten grove schande! Belediging! Ik eis smartengeld m excuses!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan werd jij dus een Hollander genoemd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |