Nah. Ik ben liever mijzelf, veel gemakkelijker dan aardig zijn om het aardig zijn.quote:
Heeft hij ze wel weer zelf opgeraapt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij bent gemeen om hints te laten vallen
Ik was niet daarquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij ze wel weer zelf opgeraapt?
Hij zou het ook voor mij doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij bent gemeen om hints te laten vallen
maar daarom kan je nog wel aardig zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nah. Ik ben liever mijzelf, veel gemakkelijker dan aardig zijn om het aardig zijn.
Een paar van mijn gasten voor mijn verjaardag hebben de hints wel enigszins opgeraapt ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij ze wel weer zelf opgeraapt?
Met alle liefde, nu je dit hebt uitgehaald.quote:
Bij een enkele gelegenheid misschien.quote:[..]
maar daarom kan je nog wel aardig zijn
Hoezo, vragen er 2 je nu de oren van je hoofd?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een paar van mijn gasten voor mijn verjaardag hebben de hints wel enigszins opgeraapt ja.
[..]
Met alle liefde, nu je dit hebt uitgehaald.
Oeh, spannendquote:[..]
Bij een enkele gelegenheid misschien.
Jaja, onder de dekens naar het noodweer luisteren, zekerquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed! Vandaag mijn contract officieel uitgediend, alles wat ik nu doe is bonus. Volgende week wordt er een gesprek gepland voor contractverlenging (en mogelijk een nieuwe positie).
Verder nog steeds aan het ouwehoeren met de scriptie, hangen in Enschede en afgelopen week een aantal bijzonder leuke dagen in Limburg gehad.
niet-slaap lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:45 schreef Fha het volgende:
Ik sliep nietIk ga maar verder met niet slapen in bed
![]()
![]()
Valt wel mee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, vragen er 2 je nu de oren van je hoofd?
Ja, het moet geen gewoonte worden tenslotte.quote:[..]
Oeh, spannend
Ja, dat wel enigszins een bummer. Volgende keer gaan we het droog houden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Balen dat terrasje niet door kon gaan.
Ik weet hoe moeilijk het isquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:45 schreef Fha het volgende:
Ik sliep nietIk ga maar verder met niet slapen in bed
![]()
![]()
He jammerquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Valt wel mee.
[..]
Ja, het moet geen gewoonte worden tenslotte.
[..]
Ja, dat wel enigszins een bummer. Volgende keer gaan we het droog houden.
What's up?quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niet veel en dat is het probleem denk ik ook. Beetje aandachttekort.
Alsof dat wat boeitquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik nooit zeggen, da's de aso-smiley
kan wel een irlknuffel gebruiken nu ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]!
* MPG knuffelt eendje eens eventjes
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik nooit zeggen, da's de aso-smiley
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
kan wel een irlknuffel gebruiken nu ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |