abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:24:02 #1
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_101034157

Nederland 2 - 20.15
Vanavond weer de start van Zomergasten, met Jelle Brandt Corstius

De Zomergasten van 2011
Zondag 24 juli: Marc-Marie Huijbregts
Marc-Marie Huijbregts (Tilburg, 1964) is cabaretier, acteur, zanger en presentator.

Zondag 31 juli: Dick Swaab
Dick Swaab (Amsterdam, 1944) is emeritus hoogleraar neurobiologie en internationaal bekend hersenonderzoeker

Zondag 7 augustus: Step Vaessen
Step Vaessen (Simpelveld, 1965) is journaliste en anchorwoman van de nieuwszender Al Jazeera English.

Zondag 14 augustus: Lilian Gonçalvez-Ho Kang You
Lilian Gonçalvez-Ho Kang You (Paramaribo, 1946) is jurist en mensenrechtenactivist.

Zondag 21 augustus: Erik van Lieshout
Erik van Lieshout (Deurne 1968) is beeldend kunstenaar. Hij maakt schilderijen, collages, tekeningen, installaties en videofilms.

Zondag 28 augustus: Guy Verhofstadt
Guy Verhofstadt (Dendermonde, 1953) is fractievoorzitter van de Open VLD (Open Vlaamse Liberalen en Democraten) in het Europees Parlement. Van 1999 tot 2008 leidde hij als premier van België drie kabinetten en een interim kabinet.

Keuzefilms
Elke Zomergastenavond wordt besloten met een keuzefilm die speciaal door de Zomergasten is geselecteerd.

Zoals ieder jaar sluiten de Zomergasten hun avond af met een film naar keuze. Dit jaar een jaar een zeer bijzondere filmselectie van de Zomergasten.

Chère Inconnue, 24 juli
Marc-Marie Huijbregts zal aanstaande zondag de Franse speelfilm Chère Inconnue vertonen, met in de hoofdrol een excellerende Simone Signoret, een van zijn favoriete actrices. Deze ontroerende film is zelden op televisie vertoond.

The Diving Bell and the Butterfly, 31 juli
Als afsluiting van zijn avond op 31 juli heeft Dick Swaab gekozen voor het aangrijpend relaas The Diving Bell and the Butterfly, uit 2007. Het waargebeurd verhaal over Elle-hoofdredacteur Jean-Dominique Bauby die door een beroerte vrijwel volledig verlamd raakt.

Control, 7 augustus
Zomergasten heeft de rechten weten te verwerven voor de keuzefilm van Step Vaessen, Control van fotograaf en filmmaker Anton Corbijn. Dit is de wereld televisiepremière van Control.

Seven Beauties, 14 augustus
Lilian Gonçalves-Ho Kang You kiest voor de omstreden Italiaanse speelfilm Pasqualino Settebellezze, in het Engels getiteld Seven Beauties uit 1975. Een verhaal over hoe onder andere het concentratiekamp te overleven. Regie is van Lina Wertmüller

Los Angeles, 2004, 21 augustus
Erik van Lieshout heeft de eigenzinnige korte film Los Angeles, 2004 van kunstenaar Sarah Morris gekozen. In deze kunstdocumentaire onderzoekt Morris de spanning tussen sterrendom en de stad Los Angeles.

Novecento, 28 augustus
De keuze van Guy Verhofstadt is de director's cut van Novecento van Bertolucci uit 1976. Deze versie van de epische film is zoals de regisseur het bedoeld heeft en duurt 315 minuten. Zomergasten zal de film integraal uitzenden.

Meer info: http://programma.vpro.nl/zomergasten

Topicreeks: Zomergasten 2011
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:25:04 #2
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_101034178
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:47 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Ik vond Swaab way interessanter. Mede omdat hij veel interessants te vertellen had, niet ja, ja, die die die, die die, die die en wat bedoel je precies?
Swaab was heel erg boeiend. MMH ook. Step Vaessen vond ik niks, die had t alleen over haar eigen werk.
pi_101034651
Ik viel er wat laat in, maar volgens mij is die Van Lieshout meer een doener dan een denker. Dat is voor een kunstenaar niet erg maar voor iemand die uren over kunst en televisie mag praten zou het wel prettig zijn als hij vragen begrijpt en zijn gedachten weet te ordenen.

Verder ging het hier weer ernstig mis:

quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Hilarisch dit _O-
Kunst ophangen!
"Want vandaag gaat het helemaal over mij" _O-
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 08:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry hoor maar ik vind dat voor een gast een uitnodiging voor Zomergasten zoiets zou moeten zijn als een liftetime achievement award. Mensen die al jaar in jaar uit groots zijn in wat dan ook. Of dat nou kunst, politiek, tv, onderwijs of wat dan ook is.
Het is geen award, bij een award wordt de ontvanger in het zonnetje gezet. Maar dit is zomergasten en niet "in de hoofdrol" of "this is your life", waar vrienden en familie allemaal op mogen draven om te vertellen hoe fantastisch je bent. Het is ook een enorme eer, maar de eer is dat je iets mag doen, namelijk een televisie-avond samenstellen voor de kijker.

Hierin zie je ook duidelijk dat het een programma uit de jaren 80 is, en is het ook niet toevallig dat 60-plusser Swaab de enige is die dat begrijpt. Het gros van de gasten van de laatste jaren snapt niet dat er nog andere eer mogelijk is dan persoonlijk vereerd te worden door over jezelf te praten en alle aandacht te krijgen. De eer om iets te mogen doen, een werk af te leveren, nl. een televisie-avond. De eer zit hem in de uitnodiging, de opdracht een televisie-avond samen te stellen, niet in die televisie-avond zelf.

Maar goed, dat is kennelijk de tijdgeest.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:45:34 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101034792
Ik verheug me iig op de lange versie van Novecento volgende week
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:54:18 #5
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_101035060
Ik heb de afgelopen weken niet kunnen kijken (vakantie), maar ik heb wel de video aangezet. De aflevering met Swaab kan ik nog terugkijken, maar de opname van vorige week is mislukt. Maar ik geloof dat het zo beter is, dan als het andersom was geweest :)
pi_101035135
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:25 schreef Stefan het volgende:

[..]

Swaab was heel erg boeiend. MMH ook. Step Vaessen vond ik niks, die had t alleen over haar eigen werk.
Swaab had het niet alleen over z'n werk?
pi_101035306
Ik verheug me op het intellect en de visie van Verhofstadt a.s. zondag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_101035366
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:03 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me op het intellect en de visie van Verhofstadt a.s. zondag.
Zal het ook over de eurocrisis gaan?
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:09:12 #9
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_101035476
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:56 schreef Poppenkastpop het volgende:

[..]

Swaab had het niet alleen over z'n werk?
Hij had t ook over andermans werk, Vaessen jubilde vooral over haar eigen repo's en Al Jazera.
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:16:58 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101035739
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:05 schreef Poppenkastpop het volgende:

Zal het ook over de eurocrisis gaan?
Ongetwijfeld wel.

Verhofstadt was 1 van de eerste politici die al een paar jaren geleden op de gevaren van de euro heeft gewezen en concrete plannen voor oplossingen beschreven heeft in het boek 'De weg uit de crisis. Hoe Europa de wereld kan redden'.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_101037788
Aparte uitzending gisteravond, bij vlagen interessant.

Er mag elk jaar wel een enigszins 'verknipt' persoon tussen zitten van mij.
What's it going to be then, eh?
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:28:26 #12
66825 Reya
Fier Wallon
pi_101041969
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Hierin zie je ook duidelijk dat het een programma uit de jaren 80 is, en is het ook niet toevallig dat 60-plusser Swaab de enige is die dat begrijpt. Het gros van de gasten van de laatste jaren snapt niet dat er nog andere eer mogelijk is dan persoonlijk vereerd te worden door over jezelf te praten en alle aandacht te krijgen. De eer om iets te mogen doen, een werk af te leveren, nl. een televisie-avond. De eer zit hem in de uitnodiging, de opdracht een televisie-avond samen te stellen, niet in die televisie-avond zelf.
Voila, dat is het hele eieren eten.
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:50:51 #13
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_101042771
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

.

Maar goed, dat is kennelijk de tijdgeest.
Vroeger ging het om fragmenten die je nergens kon terugvinden. Nu heeft iedereen alles beschikbaar via YT. En je hebt 10 tallen andere tv fragmentpraatprogramma's. Wat dat betreft is ZG al 10 jaar achterhaald.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:19:40 #14
45206 Pietverdriet
pi_101043843
Het oorspronkelijke format was een mooie TV avond, maar het is slecht een waterig aftreksel. Of dat nu aan de kwaliteit van de gasten ligt, aan de presentator, of aan het veranderde format, of aan alle drie?
pi_101045098
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

En je hebt 10 tallen andere tv fragmentpraatprogramma's.
Heb je wat voorbeelden?
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Het oorspronkelijke format was een mooie TV avond, maar het is slecht een waterig aftreksel. Of dat nu aan de kwaliteit van de gasten ligt, aan de presentator, of aan het veranderde format, of aan alle drie?
Tja... vroeg was alles beter he? :P
What's it going to be then, eh?
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:59:26 #16
45206 Pietverdriet
pi_101045352
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:52 schreef Gillingham het volgende:
Tja... vroeg was alles beter he? :P
Nee, zeker niet, maar zomergasten had betere gasten, en een betere presentator.
pi_101045516
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Vroeger ging het om fragmenten die je nergens kon terugvinden. Nu heeft iedereen alles beschikbaar via YT. En je hebt 10 tallen andere tv fragmentpraatprogramma's. Wat dat betreft is ZG al 10 jaar achterhaald.
Onzin natuurlijk. Ten eerste heeft niet iedereen alles beschikbaar via YT, en bovendien gaat het om het samenstellen van een tv-avond.

De vraag aan de gast luidde volgens mij "hoe ziet jouw ideale tv-avond eruit?", wat dan in de praktijk neerkwam op "wat wil je de televisiekijker laten zien, vanuit jouw perspectief als zowel ......... en televisiekijker". Kennelijk zouden veel mensen het fantastisch vinden om de hele avond naar zichzelf te kijken, dat geloof ik graag, maar koop dan een spiegel. Of ze willen heel graag zichzelf laten zien aan anderen, vast wel, maar met die schaamteloze zelfobsessie kun je geen interessante tv-avond maken.
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:07:10 #18
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_101045610
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik vond de gasten van vorig jaar anders helemaal zo slecht niet.
pi_101045996
Elk jaar zitten bij zomergasten wel een aantal gasten die je weten te boeien en een aantal die je helemaal niet aanspreken. Daarom vind ik het programma altijd de moeite waard om te kijken. Logischerwijs onthoud je de gasten die je het meest aanspreekte dus lijken de uitzendingen in het verleden beter maar of mensen nou alleen over zichzelf praten of dat ze een speciale boodschap willen uitbrengen, dat is helemaal aan de gast. Zo is het altijd al geweest.

Dit jaar vond ik de uitzending met Lilian Goncalves bevoorbeeld erg goed. Zij heeft mij weten te boeien. De uitzending van gisteren vond ik persoonlijk minder maar was dan wel weer heel erg apart en zal ik daarom toch ook niet snel vergeten.
pi_101047244
Ik moet eerlijk zeggen dat wintergasten met Leon Verdonschot meer mijn interesse trekt de laatste jaren. Al heb ik vorig jaar erg genoten van Maarten 't Hart en Paul Verhoeven bij Zomergasten.
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:42:43 #21
66825 Reya
Fier Wallon
pi_101057438
Deze avond een documentaire over Felix Maginn op Ned. 2; wmb een stuk interessanter dan gisteravond.
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:53:53 #22
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_101058114
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:04 schreef Weltschmerz het volgende:

De vraag aan de gast luidde volgens mij "hoe ziet jouw ideale tv-avond eruit?", wat dan in de praktijk neerkwam op "wat wil je de televisiekijker laten zien, vanuit jouw perspectief als zowel ......... en televisiekijker".
Alleen ziet een tv avond er tegenwoordig niet meer uit als een tv avond in de jaren 80 of 90. Daarom kwamen mensen vroeger met fragmenten van pipo en mies bouwman. En van Drees. Mensen kunnen tegenwoordig via internet programma's zien van over de hele wereld, zien korte fragmenten op YT, videoclips, etc. Dat nemen gasten mee anno 2011. Het is al jaren dat je aan de hand van fragmenten over jezelf vertelt.
pi_101058441
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:53 schreef Stefan het volgende:

[..]

Alleen ziet een tv avond er tegenwoordig niet meer uit als een tv avond in de jaren 80 of 90. Daarom kwamen mensen vroeger met fragmenten van pipo en mies bouwman. En van Drees. Mensen kunnen tegenwoordig via internet programma's zien van over de hele wereld, zien korte fragmenten op YT, videoclips, etc. Dat nemen gasten mee anno 2011. Het is al jaren dat je aan de hand van fragmenten over jezelf vertelt.
Precies, die hang naar weer "Wie van de Drie" en "Open het dorp" begrijp ik ook niet zo. Zo'n programma past zich natuurlijk ook aan de huidige tijd.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:14:05 #24
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_101090617
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het is maar wat je je wilt herinneren. Wim T. Schippers, Freek de Jonge. Bij hen vergeleken is JBC een verademing.

Je kan hoogstens zeggen dat het programma minder lang duurt, en ook het gemiddelde fragment. Een kwartier lang koekeloeren naar de begrafenis van Churchill is er niet meer bij.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_101091066
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:53 schreef Stefan het volgende:

[..]

Klopt, maar het is ook al jaren zo dat het meeste volk op tv moeite heeft een zin te formuleren die niet begint met 'ik', we worden aldoor doodgegooid met mensen die over zichzelf komen praten, en dan het liefst ook nog over persoonlijke gevoelens in quasi-psychologisch geneuzel. Zoals ik al zei, het is de tijdgeest.

Ik vind dat vrij schaamteloos, ik ja, maar bovendien is het inhoudelijk daarmee meteen armoedig. Ook dat past wel weer in de tijdgeest, maar als je de VPRO hebt, wat een instituut is, en een programma hebt wat een instituut is, dan mag je wel wat meer verwachten.

Uiteraard komen de zomergasten met hun eigen perspectief, en dat mag ook, het gaat immers om hun ideale televisie-avond, en dus om wat zij interessant vinden, en veel van wat zij interessant vinden zal aan hun werk gerelateerd zijn. Maar je kunt prima wat vanuit je eigen perspectief over de wereld vertellen, de wereld van je eigen vak bijvoorbeeld, en natuurlijk komt dan ook de vraag wanneer en waarom je dat wilde gaan doen. Er is echter een groot verschil tussen een persoonlijk perspectief en introspectie, laat je iets van de wereld zien of laat je jezelf zien? Als de presentator dan ook nog eens psycholoogje gaat spelen, dan wordt het een programma als "In de hoofdrol" en dan is de klacht dat er vroeger wel eens fragmenten van Mies Bouman voorbij kwamen nogal misplaatst.
pi_101092100
_O- Ik moet eigenlijk nog steeds lachen om die opmerking over die urenlange masturbatiesessies. Waren die nou gefilmd of zo?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:54:57 #27
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_101092128
Ik vind ZG tegenwoordig leuker. Een Adriaan van Dis wist geen fuck van lowculture. Connie Palmen ook niet overigens. Maar ik wil op Low en Highculture fragmenten getrakteerd worden en dat de gesprekleider dan weet waar t over gaat. ZG is veel minder elitair geworden gelukkig
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:55:55 #28
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_101092157
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:54 schreef bloodymary1 het volgende:
_O- Ik moet eigenlijk nog steeds lachen om die opmerking over die urenlange masturbatiesessies. Waren die nou gefilmd of zo?
Ja, is videokunst en ook vast te koop voor 30.000 euro. Voor 7 euro heb je de mnasturbatiesscenes van Silvia Saint.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:57:06 #29
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_101092211
"Vroeger" had je presentatoren die het alleen maar over zichzelf hadden. JBC neemt zijn taak tenminste serieus.
Al die oude knuppels die zo'n programma gebruiken om de neergang der beschaving te duiden. :O.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_101092294
Ik heb bij JBC altijd een beetje het gevoel dat hij de draak steekt met zijn gasten. En dat mag ik wel aan hem!
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:07:11 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_101092611
Ik heb niet gekeken dacht ik kijk de herhaling. Maar zo te lezen gaat er veel uitgeknipt worden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:09:16 #32
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_101092680
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:07 schreef tong80 het volgende:
Ik heb niet gekeken dacht ik kijk de herhaling. Maar zo te lezen gaat er veel uitgeknipt worden.

Komt vanzelf op de nieuwsgroepen enzo
pi_101092815
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:07 schreef tong80 het volgende:

Al die zure zeikerds hier vonden er geen hol aan dus het was gewoon een leuke aflevering Tong80 :P
pi_101092922
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:54 schreef Stefan het volgende:
ZG is veel minder elitair geworden gelukkig
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:57 schreef Ringo het volgende:
Al die oude knuppels die zo'n programma gebruiken om de neergang der beschaving te duiden. :O.
Dit.
pi_101092942
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:12 schreef Tem het volgende:

[..]

Al die zure zeikerds hier vonden er geen hol aan dus het was gewoon een leuke aflevering Tong80 :P
:').
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:17:18 #36
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_101092986
quote:

[..]

Ik denk dat Tong t wel kan waarderen, Erben Wennemars die speed heeft geslikt, dat idee.
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:18:06 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_101093016
quote:

[..]

Ik heb een klein stukje gezien. Vond hem ontwapenend spontaan. Kapper willen worden en door extreem borduren een succesvol kunstenaar worden is toch geweldig ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:18:15 #38
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_101093022
Ik hoop dat Maxim Hartman volgend jaar ZG mag presenteren.
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:28:32 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_101093488
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb bij JBC altijd een beetje het gevoel dat hij de draak steekt met zijn gasten. En dat mag ik wel aan hem!
Het is gewoon totale desinteresse.

Wie moet volgend jaar Zomergasten presenteren ?

pi_101096418
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik heb een klein stukje gezien. Vond hem ontwapenend spontaan. Kapper willen worden en door extreem borduren een succesvol kunstenaar worden is toch geweldig ?

Dat vond ik ook. Leuke paradijsvogel is het.
pi_101114895
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:18 schreef Stefan het volgende:
Ik hoop dat Maxim Hartman volgend jaar ZG mag presenteren.
En ik hoop dat David Attenborough, Louis Theroux en Lionel Messi ooit eens te gast zullen zijn.
pi_101115306
Ik weet niet waarom, maar ik moest toch wel steeds aan Ruben van Draadstaal denken. Misschien door die masturbatiesessies
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:06:47 #43
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_101216149
Zondag Novecento, die duurt dan tot 04.00 of zo?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:08:55 #44
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_101216226
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:39 schreef Nober het volgende:

[..]

En ik hoop dat David Attenborough, Louis Theroux en Lionel Messi ooit eens te gast zullen zijn.
En Andre van Duin
pi_101216820
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:39 schreef Nober het volgende:

[..]

Of je houdt het gewoon bij Nederlandse gasten.
pi_101218883
Ja, anders moeten die presentatoren ook nog Engels leren, alsof ze het zo niet moeilijk genoeg hebben......
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:14:30 #47
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_101218936
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, anders moeten die presentatoren ook nog Engels leren, alsof ze het zo niet moeilijk genoeg hebben......
dat programma bestaat bovendien al en heet wintergasten
ok niet helemaal hetzelfde, maar toch ;)
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_101219176
Ik las net een topic over Harry Mens, lijkt me ook wel een geschikte presentator.
Schijnt dat hij minder last heeft van vochtige ogen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:31:55 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_101219593
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 15:19 schreef Specularium het volgende:
Ik las net een topic over Harry Mens, lijkt me ook wel een geschikte presentator.
Idd geen last van gevoel voor humor. :D

pi_101220475
Ik denk dat als Harry Mens het gaat presenteren dat ze ook geen last meer hebben van kijkers.
pi_101222169
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 15:19 schreef Specularium het volgende:
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:41 schreef Modus het volgende:
Harry Mens. [ afbeelding ].

Of toch maar:
Frenk van der Linden
Frank du Mosch
Elles de Bruin
Tessel Blok
Jellie Brouwer
Petra Possel
Sacha de Boer wellicht? :P.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:37:30 #52
66825 Reya
Fier Wallon
pi_101225287
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 15:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik denk dat als Harry Mens het gaat presenteren dat ze ook geen last meer hebben van kijkers.
Het is wel goed voor de VPRO-begroting, de gasten worden immers degenen die bereid zijn het meest te betalen.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:12:28 #53
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_101226621
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Idd, het gesprek met Erik van Lieshout vond ik erg vermakelijk. Mooi contrast tussen hem en Jelle ook.

Dat sommige zich blijkbaar storen aan een soort tijdelijke zelfingenomenheid oid(?).
Als een dirigent een violist uitnodigt gaat dat net zo goed over hem. Je laat je materiaal zien.
Het zelf is gereedschap/materiaal en deels onderwerp in Erik zijn kunst. Dus dat komt wel wat losser dan bij een ander.
Ik heb hem wel eens gesproken en hij is gewoon zo.
Daar dan van alles aan ophangen lijkt me eerder een soort onbegrip. Of je wilt gewoon iets te zeiken hebben. ;)
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:04:30 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_101252239
Ik kijk nu en zit te genieten. Fascinerende man. Je weet nooit wat werkelijkheid is of fantasie.
Hij lijkt me oprecht in zijn bijzonderheid. Mooie fragmenten ook tot dusver. Door zijn verhalen begrijp je ook waarom ie geworden is zoals ie is. Ben nu wel benieuwd naar zijn schilderwerk.

Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:35:52 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_101253204
Ik geniet nog steeds. Geweldige zomergast.

Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:48:25 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_101253566
Klaus Kinski _O_

pi_101253647
Ik zie je genieten, tong.
pi_101253982
Prachtig hoe hij zo keihard de regie in handen heeft. JBC maakt niets klaar!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:03:28 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_101254026
Dat zelfportret. Ook zo bescheiden. Maar 5 meter groot. :D

pi_101254051
"Da's niet duur..."
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:05:29 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_101254079
'Dit kost 30000 euro. Is niet duur want dan krijgen ze korting enzo.' :D

Wat een held.

Nu weer een fadcinerende man. Joseph Beuys.

pi_101254153
Jezus man, jij moet wel het spektakel op een willekeurige verjaardag zijn.
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:10:48 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_101254238
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 15:07 schreef Specularium het volgende:
Jezus man, jij moet wel het spektakel op een willekeurige verjaardag zijn.
Tegen wie heb je het ?

pi_101254301
Tegen jezus. Dat zegt hij toch :?
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:18:06 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_101254442
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 15:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tegen jezus. Dat zegt hij toch :?
Nu je het zegt.

pi_101254740
Haha, zondag vond ik het eigenlijk niks aan, maar half gekeken. Maar nu kijk ik nog maar eens, het regent toch en vind ik het ineens wel leuk. Mooi figuur.
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:30:35 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_101254827
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, zondag vond ik het eigenlijk niks aan, maar half gekeken. Maar nu kijk ik nog maar eens, het regent toch en vind ik het ineens wel leuk. Mooi figuur.
Ik vind het geweldig. Eindelijk iemand die authentiek is. Vraagt zich steeds af of ie het wel goed doet.

pi_101254980
Haha, het is een probleem! En die kop er bij!
pi_101255011
Even naar de w.c.! _O-
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:36:33 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_101255036
'FF naar de WC' :D

Eén van de leukste zomergasten ooit _O_

pi_101255393
Haha, wat een gesprek. Ik zou het veel moeilijker vinden om in mijn blote kont in een film te zitten dan als bacterie....
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:54:06 #72
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_101255535
Goede aflevering; leuke gast!
pi_101255541
Joehoe! :D
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:57:11 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_101255636
Een boertje uit het Brabantse Deurne die naar de kapperschool wilde maar ging borduren Les kreeg van Dibbets die in Keulen heeft gewoond maar nog meer in Rotterdam die schilderijen verkoopt voor 30000 euro, met korting, en geen andere muziek luistert dan Hip Hop.

Eén van de leukste zomergasten ooit. Ik heb genoten.

pi_101257259
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 15:57 schreef tong80 het volgende:
Een boertje uit het Brabantse Deurne die naar de kapperschool wilde maar ging borduren Les kreeg van Dibbets die in Keulen heeft gewoond maar nog meer in Rotterdam die schilderijen verkoopt voor 30000 euro, met korting, en geen andere muziek luistert dan Hip Hop.

Eén van de leukste zomergasten ooit. Ik heb genoten.

Juistem.
pi_101258310
Ik kon niet tegen dat accent. Ik heb het 10 minuten geprobeerd maar dat accent en die rare spreektoon was zo irritant dat ik gewoon niet kon luisteren naar wat hij zei...
:N :N
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:32:29 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_101258390
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:30 schreef Injetta het volgende:
Ik kon niet tegen dat accent. Ik heb het 10 minuten geprobeerd maar dat accent en die rare spreektoon was zo irritant dat ik gewoon niet kon luisteren naar wat hij zei...
:N :N
Ja Brabants Vreselijk voor iemand uit het westen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:35:46 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_101258538
Ik praat ook Brabants terwijl ik in Gelderland woon.

Ons moeke en houdoe.

Ik zeg nooit hoi tegen iemand als ik afscheid neem.

Dat zeg je tegen iemand als je hem ontmoet.

Al die westerlijkse fratsen.

pi_101260128
Brabants is een schon toal!
pi_101260145
Oh nee, het is geen taal, het is een dialect.
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:20:48 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_101260238
Ik woon in Gelderland maar praat Brabants.

Vond het een gave uitzending. Houdoe.

pi_101268416
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja Brabants Vreselijk voor iemand uit het westen.
Maar wel een vreselijk soort Brabants. En dan die achterlijk intonatie. Alsof hij een typetje speelt.
Nee, echt niet om aan te horen.

Tja niks haalt het bij het Amsterdams he... :P
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:59:48 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_101268667
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 21:53 schreef Injetta het volgende:

[..]

Maar wel een vreselijk soort Brabants. En dan die achterlijk intonatie. Alsof hij een typetje speelt.
Nee, echt niet om aan te horen.

Tja niks haalt het bij het Amsterdams he... :P
Heerlijk dat Brabants. Iemand die zich er niet voor schaamde _O_

zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:02:59 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101268796
Morgen een Vlaams accent. Stukken beter te pruimen dan dat Brabants. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:11:24 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_101269150
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 22:02 schreef golfer het volgende:
Morgen een Vlaams accent. Stukken beter te pruimen dan dat Brabants. ;)
Ik vond het een mooie zomergast. Jij haakte af dacht ik.

zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:29:07 #86
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_101271760
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 18:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Brabants is een schon toal!
Ja en gezellige mensen wonen daar..ik kom ook uit gelderland maar wel vlakbij Oss ! Brabanders zijn gezellige mensen.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:29:44 #87
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_101271782
Morgen Verhofstadt *O*
pi_101275363
Ik ga wel kijken, maar kijk zelfs meer uit naar Sjek. Kun je nagaan.
pi_101283424
Een Belg, een Duitser en een Nederlander zitten bij de kapper, zegt de Nederlander...

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2011 12:31:21 ]
pi_101283515
Het schijnt dat die Belg al 10 condooms om heeft zodat ie het niet vergeet.
pi_101295438
Zitten jullie je ook al zo te verheugen?
Ik kan bijna niet wachten.
  Moderator zondag 28 augustus 2011 @ 18:14:36 #92
9859 crew  Karina
Woman
pi_101296875
quote:
9s.gif Op zondag 28 augustus 2011 17:42 schreef Specularium het volgende:
De chips staat klaar :P

Ik heb vanmorgen nog de uitzending van vorige week afgekeken, ik vond hem leuk, het vreemde was dat ik vorige week zoiets had van: dat wordt niets en het had afgezet en opgenomen. Maar naarmate de aflevering vorderde werd het toch best interessant.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 28 augustus 2011 @ 19:19:48 #93
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_101299431
quote:
Nee ik zit er niet klaar voor.. ik vond vorig jaar de gasten leuker..Alleen Marc Marie kon ik wel hebben.
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 augustus 2011 @ 19:20:39 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101299459
quote:
Heb er zin in. ^O^ Verhofstadt ^O^
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_101299503
quote:
9s.gif Op zondag 28 augustus 2011 19:19 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee ik zit er niet klaar voor.. ik vond vorig jaar de gasten leuker..Alleen Marc Marie kon ik wel hebben.
Kun je nagaan.
pi_101299739
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 19:20 schreef borisz het volgende:

[..]

Heb er zin in. ^O^ Verhofstadt ^O^
Serieus, wat verwacht je van hem? Ik kan me niet voorstellen dat iemand zich op hem gaat zitten verheugen. Zag hem een keer bij Buitenhof, hij ging Job qua saaiheid voorbij. En dat in zo'n programma waar je sowieso van moet gapen. Maar dat kan ook zijn omdat het zondag net op een verkeerd tijdstip is.
  zondag 28 augustus 2011 @ 19:49:43 #97
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_101300525
Zijn keuzefilm duurt 5 uur. Ben benieuwd naar de kijkcijfers :P
pi_101301398
Ik weet niet, ik heb er niet zoveel vertrouwen in...
know'm sayin?
word? word.
pi_101301408
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Zijn keuzefilm duurt 5 uur. Ben benieuwd naar de kijkcijfers :P
Die film staat wel op #67 in de FOK! film top 100 van 2011, dat moet wel zes uurtjes genieten geblazen worden.
  zondag 28 augustus 2011 @ 20:11:21 #100
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_101301528
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 20:08 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Die film staat wel op #67 in de FOK! film top 100 van 2011, dat moet wel zes uurtjes genieten geblazen worden.
Ik denk dat ik hem over sla...ik vind Baantjer al vaak een lange zit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')