SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Nou ja, ze zeggen: "Er zou". Het is dus "Er is".quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:46 schreef Mday het volgende:
[..]
60 euro btw
ach dat verdien ik wel terug op het Auction House
die tweakers link bevestigd de console-versie, dusch
Oh, je hebt al meer gedaan dan ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:58 schreef Solique het volgende:
Werk weer veel te snel deze ochtend, 10 incidenten en 75 mails weg gewerkt.
Doe alles tegelijk dus dan werkt het wat sneller, soms wat te snel. Vanmiddag ook nog genoeg te doen 2 meetings en nog wat storingen die er aan gaan komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, je hebt al meer gedaan dan ik.
Ohh ja ja. Ik heb dat vooruitzicht niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Doe alles tegelijk dus dan werkt het wat sneller, soms wat te snel. Vanmiddag ook nog genoeg te doen 2 meetings en nog wat storingen die er aan gaan komen.
Heb storingen terug gezet omdat er te weinig info in stond, dus die gaan wel terug komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh ja ja. Ik heb dat vooruitzicht niet..
Dat dacht ik eerst ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:01 schreef SpankmasterC het volgende:
In eerste instantie las ik "spankje", en dacht: wat is dat nu voor poes dat ie geen spankje wil hebben?!
hahahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:01 schreef SpankmasterC het volgende:
In eerste instantie las ik "spankje", en dacht: wat is dat nu voor poes dat ie geen spankje wil hebben?!
Zorg je wel dat de koffie klaar staat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:31 schreef badboynova het volgende:
Whoehoe er komt woensdag weer een UPC monteur langs
Ontken je dat ik het centrum van het universum ben?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:14 schreef Mday het volgende:
[..]
hahahaje betrekt teveel op jezelf herr spank
Zukke lui moeten werken, die schenk je geen koffie in.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zorg je wel dat de koffie klaar staat?
Je moet iets hebben om in hun gezicht te gooien als je ontevreden bent over de service.. Bier is zonde, dan maar hete koffiequote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zukke lui moeten werken, die schenk je geen koffie in.
Zelfs dat niet!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:47 schreef Poit het volgende:
Je moet iets hebben om in hun gezicht te gooien als je ontevreden bent over de service.. Bier is zonde, dan maar hete koffie
Als service monteur zelf, kan ik een goeie bakkie altijd op prijs stellen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zorg je wel dat de koffie klaar staat?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zukke lui moeten werken, die schenk je geen koffie in.
Ja maar ik vind een monteur als jij anders dan een UPC-er. Ik zou een Ziggo-er ook geen koffie geven. Onze cv-ketel meneer zou ik het wel geven. Als 'ie wil dan.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:56 schreef Kuukske het volgende:
Tenminste, jij doet toch CV-achtige dingeskes?.
Volgende week mag ik weer aan de slag.quote:
als ik dat doe dan deel ik door nul.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ontken je dat ik het centrum van het universum ben?
quote:#945825 +(25)- [X]
<a> I have a new girlfriend, man. She´s 90-60-90...
<b> wtf? She is purple?
FEAUTEAUX!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
haarbal heeft weer spalkje! ditmaal met hartjes erop
Foto!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Kijken hoelang deze blijft zittenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:
Dat gaat wel heel ver om zo te denkenquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Dit keer groen met paars hartje:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit is dan een spalk met een hesje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een verband met daar overheen drukverband, dan de spalk, en dan dat groene verbandplakdingesquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar dit is dan een spalk met een hesje?
Wel tof hoor... en zieuwug...
Dit is mijn kloonquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:39 schreef Mday het volgende:
ingepakte poes!
onze hond had gespeeld, was moe en moest flink hijgen.
dus ik bel mijn moeder op en laat de hond in de telefoon hijgen.
mondaylolz
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:39 schreef Mday het volgende:
ingepakte poes!
mondaylolz
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:39 schreef Mday het volgende:
ingepakte poes!
mondaylolz
Niet alleen Spanks, ik ben hier ook benieuwd naar. Had het stuk al gelezen ziet er erg goed uit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:53 schreef Mday het volgende:
spanks!
ANNO -shots! +onderwater!
http://tweakers.net/revie(...)opige-conclusie.html
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:53 schreef Mday het volgende:
spanks!
ANNO -shots! +onderwater!
http://tweakers.net/revie(...)opige-conclusie.html
ik ook niet maar ga deze wel doen lijkt me leuk!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]en dat terwijl ik nog nooit een Anno heb gespeeld!
Je moet er van houden, is toch een aparte soort god/rts game.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]en dat terwijl ik nog nooit een Anno heb gespeeld!
Is wel voor de pcquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ook niet maar ga deze wel doen lijkt me leuk!
ohquote:
ik ben geen basher hoor! PC games zijn ook gaaf! Niets voor niets tig-tijd world of warcraft gespeeld elke avondquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:31 schreef Solique het volgende:
[..]
oh
Dan kan dat.
Ben wel benieuwd naar dit deel, is toch een stuk vernieuwender dan de vorige delen.
Heb elk platform op de handhelds na, dus kan afwisselen afhankelijk van de games.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben geen basher hoor! PC games zijn ook gaaf! Niets voor niets tig-tijd world of warcraft gespeeld elke avondSpeel alleen op dit moment gwoon meer op consoles, maar ik vind games overal wel leuk op, ligt er gewoon aan welke game
dit dus maar dan incl handheldsquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb elk platform op de handhelds na, dus kan afwisselen afhankelijk van de games.
quote:
Dobbelspelletjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben geen basher hoor! PC games zijn ook gaaf! Niets voor niets tig-tijd world of warcraft gespeeld elke avondSpeel alleen op dit moment gwoon meer op consoles, maar ik vind games overal wel leuk op, ligt er gewoon aan welke game
Het is ook flink broeierig en benauwd buiten. (hier binnen ook btwquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:53 schreef Poit het volgende:
Zo, net lekker een stukje gewandeld. Zweet gelijk als een otter..
Knabbelen jongen!quote:
Dude ik heb het altijd al willen spelen, ik weet dat ik het tof vind, maar ik maak de tijd er gewoon niet voor vrij om een of andere redenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:53 schreef Mday het volgende:
mensen, anno 1404 is ge-wel-dig. honderden uren in continious game gestopt, belachelijk verslavend en heerlijk ontspannend.
http://nl.boonty.com/download/anno-1404-gold-edition.html
20 euro is niks.
en spank je stelt me teleur mate. onderschat 1404 niet.
Volgens mij stond dat ooit al een keer in een special. Op Fok! Over een van de delen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Wist je dat alle titels van anno bij elkaar geteld altijd 9 zijn
2 + 0 + 7 + 0 = 9
1 + 4 + 0 + 4 = 9
1 + 7 + 0 + 1 = 9
1 + 5 + 0 + 3 = 9
WISTEN JULLIE NIET HE?
Ik ben trouwens 'on-a-roll' vandaagWerk gaat lekker, woensdag presentatie geven voor een grote klant. Heb nu persona's, een duidelijk PVE, context analyze en een interactie-model liggen
LIKE A BAWWWWS
lief dat je het onthouden hebt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij stond dat ooit al een keer in een special. Op Fok! Over een van de delen.
duuude dat msn popjequote:Op maandag 22 augustus 2011 14:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is je vergeven [ afbeelding ]
zit nu wel op het werk, et nog nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit je nog niet op je werk?
Of zit je nog thuis met de kat op schoot
En nu nog 8 uur werken?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zit nu wel op het werk, et nog niet
Oftewel je bent over 1 uur weer weg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja daaaaaaaaaag ik ben ambtenaar
3quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Oftewel je bent over 1 uur weer weg.
pff, dat is dan nog wel lang werken.quote:
mja ben wel super moe alquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:53 schreef Solique het volgende:
[..]
pff, dat is dan nog wel lang werken.
Ik mag over 1 uur en 15 minuten op weg.
Ja, dat zal best. Is ook niet iets wat je dagelijks doet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ben wel super moe alkat heen en weer naar DA slepen heeft mijn rug niet echt goed gedaan, op dit soort moment mis ik mijn autotje
maarja vanavond lekker bankzaken
Ik weet hoe je je voeltquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ben wel super moe alkat heen en weer naar DA slepen heeft mijn rug niet echt goed gedaan, op dit soort moment mis ik mijn autotje
Ja mis autotje ook wel met boodschappen doen enzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef Solique het volgende:
Tijd voor een meeting met wat hoge heren
[..]
Ja, dat zal best. Is ook niet iets wat je dagelijks doet.
Auto zal ik ook wel moeten missen als ik hier weg ga.
Vanavond sporten, en waarschijnlijk wat gamen.
Jij krijgt wel weer nieuw autotje toch?quote:
Ja godver.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:44 schreef Mday het volgende:
[..]
lief dat je het onthouden hebt.
http://games.fok.nl/preview/437800/1/1/50/anno-2070.html
tweede alinea.
kusje SF
En kat weegt nog geen kilo man.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is echt lief! Meeste mannen vergeten het zelfs te vragen als je thuis komtquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja godver.
Lot heeft vandaag haar eerste stagedag. Ik ben benieuwd hoe het haar af gaatZe laat niks weten
Nog iets. Een maat van me belde vanmorgen om 11 uur. DUDE IK BEN HIER BIJ BGLLBGBLGBG *geruis -GAMES EN IK HEB IEMAND HIER DIE JOU KENT VOLGENS MIJ JE MOET ME ECHT ZO SNEL MOGELIJK TERUGBELLEN.
Ik heb hem al 5x gebeldHij neemt niet op de droplul.
IK WIL WETEN WAT HET IS GODVER.
4.2 kiloquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En kat weegt nog geen kilo man.
Valt me een beetje tegen voor een prinses.
Zo rol ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is echt lief! Meeste mannen vergeten het zelfs te vragen als je thuis komtlaat staan tussendoor bellen ..
Je mag mijn kat ook wel opeten? Scheelt me een hoop kosten...quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Pfrsch, dat eet ik alleen al aan vlees op een dag
Ik had ook niet anders verwacht! Je mag em ook ruilen voor Lot ..quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vraag wel verwijderingsbijdrage uiteraard.
Dan zit ik hier met 2 vogels, een kat en geen enkele manier om mezelf in leven te houdenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht! Je mag em ook ruilen voor Lot ..
.... good point ...quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dan zit ik hier met 2 vogels, een kat en geen enkele manier om mezelf in leven te houden
Krijgen? Dat denk ik nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Jij krijgt wel weer nieuw autotje toch?
stiekem ben je best held SF. vooral als je geen caps schrijft. zeldzaam, maar toch.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dan zit ik hier met 2 vogels, een kat en geen enkele manier om mezelf in leven te houden
Is het een interwebshype zijn waar we over 1 jaar niks meer van horen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
-filmpies-
Die gast doet schijnbaar toch iets goed![]()
Kan best, ik zie het vandaag voor het eerstquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is het een interwebshype zijn waar we over 1 jaar niks meer van horen?
fixedquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is het een interwebshite zijn waar we over 1 jaar niks meer van horen?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan best, ik zie het vandaag voor het eerst
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die gast doet schijnbaar toch iets goed![]()
AQ spijbelt, hij heeft nu al teveel lessen biologie gemistquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
WAAR BADBOY EEN GESLAPKTE POES OP EET
And now what?!quote:
ik denk wel meer lessenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
AQ spijbelt, hij heeft nu al teveel lessen biologie gemist
Hier welquote:
Mutsjequote:
KARMA!!!!! YEAH THATS RIGHT!!!!quote:
Hoe zat dat ook alweer met de koeitjes en de kalfjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
AQ spijbelt, hij heeft nu al teveel lessen biologie gemist
Pas op Rotzak!quote:
quote:
Nicequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goed!! Leuk, denk dat ik vrij snel losgelaten zal worden op de patiënten.
En fruit is echt het beste vriendje ooit
Nice en Nicequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo zie je maar, het valt allemaal best meequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Best kut stiekem.. Ben flink aan het rondkijken of ik iets leuks tegenkom..quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:53 schreef lkb9000 het volgende:
Poit, Cor (onze Corsa) is ook ziek gewordenWel nog te redden gelukkig maar duur grapje
Hoe gaat het met het rouwen om Viefje?
Ja op dag 1 verwachten ze nog niet zoveel van mequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo zie je maar, het valt allemaal best mee
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik was ondertussen al bijna een patiënt kwijt, mijn god wat was dat mens nog snel voor een 80-jarige.
Ze waren me vergeten te vertellen dat de nieuwe lading bejaarden voor mij neus dementerend waren, gelukkig heb ik zelf 3 jaar een bijbaantje gehad bij de dementeren en had ik meteen een deja vuquote:
Offspring, jaren geleden op lowlands gezien. Jeugdsentiment, ik kan alles nog meeblerenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
Super. Ik ging zo hard op Offspring. Ik wou gewoon perse op het grote scherm komendat was gelukt
En natuurlijk 2 dagen naar de Titty Twister (yep zelfde naam als in From Dusk Till Dawn) om te genieten van de paaldansende vrouwen, het bier en de muziek
dit behalve het lowlands stukjequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Offspring, jaren geleden op lowlands gezien. Jeugdsentiment, ik kan alles nog meebleren
Ik ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Offspring, jaren geleden op lowlands gezien. Jeugdsentiment, ik kan alles nog meebleren
Ik had ze net als Lotje waarschijnlijk in 2004 op Lowlands gezienquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
Super. Ik ging zo hard op Offspring. Ik wou gewoon perse op het grote scherm komendat was gelukt
En natuurlijk 2 dagen naar de Titty Twister (yep zelfde naam als in From Dusk Till Dawn) om te genieten van de paaldansende vrouwen, het bier en de muziek
Dat is inderdaad klotenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik had ze net als Lotje waarschijnlijk in 2004 op Lowlands gezien
Titty Twister vind ik wel jammer gemist te hebben ja
Rise Against ook
De dag dat je belde was onze auto kapot gegaan in Frankrijk, ik was vergeten dat Lowlands al was begonnen toen, de eerste keer in 3 jaar dat we niet met de hele groep heengaan.
Vandaar de ontzettende pechdag, ALLES ging mis, begon met een muggesteek in m'n ooglid en resulteerde in 800eu schade en 2 dagen wachten voor de onverstaanbare franse opel dealer
Dat mens hoort niet thuis op Lowlandsquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad kloten![]()
Een van de meiden die in een tent tegenover mij sliep kon niet waarderen dat ik er heengingZe was vond het puberaal of zoiets. En dat terwijl het voornamelijk vrouwen zijn die daar de foto's maken.
Offspring was vet toen ja!!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik had ze net als Lotje waarschijnlijk in 2004 op Lowlands gezien
Je moet er naar luisteren onder het mom jeugsentiment. Echt goed waren ze natuurlijk nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Offspring was vet toen ja!!!
Een aantal. Maar niets concreets. Wel weer een paar vrienden erbij.quote:
Ik vond ze bijna TE strak spelenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:24 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je moet er naar luisteren onder het mom jeugsentiment. Echt goed waren ze natuurlijk niet
Goeie wijven!quote:
Ah joh, het enige wat ik er echt nog van weet is dat ik aan het springen en gillen wasquote:
Altijd leuk toch?!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Een aantal. Maar niets concreets. Wel weer een paar vrienden erbij.
quote:
Ik ook. Bij het laatste nummer Self Esteem stond ik buiten te dansen. Mensen hadden mij aangekeken met gedachte WTF?? (hoorde ik van kameraad). Die hebben mij later niet gezien toen ik uit mijn dak ging op de spice girls. Dat ging helemaal nergens meer overquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ah joh, het enige wat ik er echt nog van weet is dat ik aan het springen en gillen was
zekersquote:
quote:
Vind ik eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo bijzonder is ze toch niet? Of heb ik een exclusieve vrouwensmaak?
Hebben vrouwen wel vakerquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Tsjah als zij daar kan staan kan ik ook wel wat van mijn vriendinnen daar heen sturen. Zijn nog knapper ook.quote:
ditquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zou d'r niet mee naar m'n ouders nemen maar voor zo'n show is het hartstikke prima!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit
ik heb ook een andere smaak qua vrouwen
Dit dus er hing echt die foute sfeer zoals in de film From Dusk Till Dawn. Dat alleen al maakte het geniaal. Tuurlijk zijn er knappere vrouwen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zou d'r niet mee naar m'n ouders nemen maar voor zo'n show is het hartstikke prima!
Ik plaats het ook niet als porno maar zo'n feestje is gewoon geweldig
Stripclub in Praag was ook geweldig, ik was er met o.a. m'n vriendin
quote:
Ik ga zo ook maar slapenquote:
Trusten Sharquote:
JA ECHT HE WTF MIETJES BAASquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef SpankmasterC het volgende:
STELLETJE GAYLORDS DIE NU AL GAAN SLAPEN!!
LOLOLOLOL
EKTE MÄNNER BLIJVEN WAKKER!!
SLAPEN IS VOOR BUTTJES!!
YO IK HEB FF SNEL EEN LIEDJE EROVER GESCHREVEN, DAT SLAPEN ECHT LAME IS!!quote:
quote:
Daarom ga ik nog niet slapenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef SpankmasterC het volgende:
STELLETJE GAYLORDS DIE NU AL GAAN SLAPEN!!
LOLOLOLOL
EKTE MÄNNER BLIJVEN WAKKER!!
SLAPEN IS VOOR BUTTJES!!
Ekte Ektequote:
Bij een verpleegtehuis, op de fysiotherapie afdeling. Het is voornamelijk gericht op revalidatie en onderhoud van ouderen met bijv een amputatie, een nieuwe heup of na cva.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef Mday het volgende:
lot waar zit je specifiek op stage + functie? zusje gaat zo voor derde jaar hbo aan de slag bij de kinderafdeling in het ziekenhuis
Baas kraay idd!quote:
nice. Succes lottquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij een verpleegtehuis, op de fysiotherapie afdeling. Het is voornamelijk gericht op revalidatie en onderhoud van ouderen met bijv een amputatie, een nieuwe heup of na cva.
Daar ga ik nu 15 weken aan de slag, en daarna ga ik nog 15 weken stage lopen bij een sportfysio (lekkere afwisseling)
Voor nu is het mandjestijd want ik ben compleet gesloopt.
Slaap lekker iedereen
Thnx, wens je zusje ook veel succes! Welke opleiding doet ze?quote:
Vind het nu niet echt allemaal sterke gamesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:01 schreef Fallen het volgende:
http://games.fok.nl/poll/(...)toernooi-dag-30.html
Allemaal stemmen!
en svp niet op pauper-game Oblivion!
SotC!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind het nu niet echt allemaal sterke games
done!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:01 schreef Fallen het volgende:
Allemaal stemmen!
Zie wat ik gestemd hebquote:
quote:
quote:
Dude, Oblivion was prachtig, zeker The Shivering Isles!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:01 schreef Fallen het volgende:
Allemaal stemmen!
Oblivion viel grafisch tegen, de verhaallijn was but, besturing op consoles gericht, omgeving uitgestorven, NPC's met het IQ van 40 en een scheef levelling systeem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude, Oblivion was prachtig, zeker The Shivering Isles!
Nog niet gespeeld, dus ik heb maar op Oblivion gestemdquote:
Access Deniedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:01 schreef Fallen het volgende:
Allemaal stemmen!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Oblivion viel grafisch tegen, de verhaallijn was but, besturing op consoles gericht, omgeving uitgestorven, NPC's met het IQ van 40 en een scheef levelling systeem.
Nee, leuk!!
Correct Spank!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude, Oblivion was prachtig, zeker The Shivering Isles!
Als je al mods moet installeren... Maar goed, ik heb het spel op PS3, ik heb welgeteld vier dagen gespendeerd en toen had ik iets van "waar moet ik heen". Te open wereld en ik heb geen tijd om tig builds te proberen in zo'n groot spel. Ik heb al ooit eens in het Obliviontopic gevraagd wat een beetje fatsoenlijke richting is om te builden, maar daar kwam een "dat is persoonlijk". Dat vroeg ik nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:22 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met de juiste instellingen ziet Oblivion er best mooi uit. Hoofdverhaallijn was idd but, maar de rest van de verhaallijnen maken een hoop goed.
Mwah, de Gothic games hebben sfeer x1000 tov Oblivion.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:22 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met de juiste instellingen ziet Oblivion er best mooi uit. Hoofdverhaallijn was idd but, maar de rest van de verhaallijnen maken een hoop goed.
Slapen is voor butje JATOCH!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
YO IK HEB FF SNEL EEN LIEDJE EROVER GESCHREVEN, DAT SLAPEN ECHT LAME IS!!
Dat "waar moet ik heen" had ik eerder met Morrowind. Die questlog was zo onoverzichtelijk dat ik echt niet meer wist wat ik precies zou moeten doen. Bij Oblivion vond ik dat eigenlijk wel weer te makkelijk geworden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je al mods moet installeren... Maar goed, ik heb het spel op PS3, ik heb welgeteld vier dagen gespendeerd en toen had ik iets van "waar moet ik heen". Te open wereld en ik heb geen tijd om tig builds te proberen in zo'n groot spel. Ik heb al ooit eens in het Obliviontopic gevraagd wat een beetje fatsoenlijke richting is om te builden, maar daar kwam een "dat is persoonlijk". Dat vroeg ik niet
Daarom kijk ik zelf ook niet uit naar Skyrim, honderd uur aan gameplay is mij gewoonweg te veel. Ik heb nog andere dingen te doen.
Ik vond alles behalve de hoofdverhaallijn erg tof aan Oblivion. Had dan ook eerst alle sidequests gedaan voordat ik aan de hoofdquest was begonnen, maar na 1 uur die hoofdquest te hebben gedaan heb ik het spel nooit meer aangeraakt... Dat was echt zo verschrikkelijk saai om 1000x hetzelfde te gaan doen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mwah, de Gothic games hebben sfeer x1000 tov Oblivion.
En dan nog, moet je mods gaan installeren, dan ziet het er leuk uit, is er nog steeds Fuck All te doen...
Nee, Oblivion viel zo onwijs tegen.
Met Morrorwind had ik hetzelfde. Het pakt me niet. Het zal aan de lore niet of weet ik wat liggen. Ik heb honderden builds met Diablo gemaakt, maar dat trok me wel. Ik las inderdaad iets over het levelsysteem wat gewoonweg butt was. Major, minor, wilde je een beetje goed uitkomen moest je een excel bij gaan houden en jezelf trainen op de juiste manier. Anders mis je punten. En dat trok ik niet. En ergens wil ik het gevoel hebben eens echt een held te zijn, maar als tegenstanders mee levelen en nog steeds lastig blijven krijg ik geen episch gevoel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat "waar moet ik heen" had ik eerder met Morrowind. Die questlog was zo onoverzichtelijk dat ik echt niet meer wist wat ik precies zou moeten doen. Bij Oblivion vond ik dat eigenlijk wel weer te makkelijk geworden.
Mijn ervaring met builds is dat het bijna niet uitmaakt wat je kiest. Doordat die NPC's met je meelevellen is uiteindelijk elke build vrij zwak. Ben met een mage ergens tot level 24 gekomen en toen had ik een volledige manabar nodig om 1 vijand neer te krijgen en dan kreeg je er meerdere vijanden tegelijkertijd...
Wat een beetje het probleem is van de TES-serie is dat je een heel kort en eigenlijk nietszeggend inleidend verhaaltje krijgt en dat je het hoe en waarom in het spel zelf mag gaan uitvogelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met Morrorwind had ik hetzelfde. Het pakt me niet. Het zal aan de lore niet of weet ik wat liggen. Ik heb honderden builds met Diablo gemaakt, maar dat trok me wel. Ik las inderdaad iets over het levelsysteem wat gewoonweg butt was. Major, minor, wilde je een beetje goed uitkomen moest je een excel bij gaan houden en jezelf trainen op de juiste manier. Anders mis je punten. En dat trok ik niet. En ergens wil ik het gevoel hebben eens echt een held te zijn, maar als tegenstanders mee levelen en nog steeds lastig blijven krijg ik geen episch gevoel.
Fallout 3 had wat dat betreft een beter levelsysteem, en meer turned based, zodat je tactisch kon gaan doen. Geen idee hoe dat in skyrim gaat, maar dat zou mijn interesse meer wekken.
Het klinkt alsof ik een controller heb gered van de dood. Frustrerende oneerlijke spellen + Pheno = conrtroller richting muur.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat een beetje het probleem is van de TES-serie is dat je een heel kort en eigenlijk nietszeggend inleidend verhaaltje krijgt en dat je het hoe en waarom in het spel zelf mag gaan uitvogelen.
Bij het levelsysteem was het grote probleem dat tegenstanders niet lastig bleven, maar steeds moeilijker werden en op een gegeven moment gewoon bijna onmogelijk. Ram je op level 1 een beer in een paar klappen neer is het op level 20 zeg maar rennen voor je leven als hetzelfde beest tegenkomt.
Sjeemig. Jij liever dan ik/.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:27 schreef Solique het volgende:
Ik ga een meeting in voor de aankomende 3 uur![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:20 schreef badboynova het volgende:
Begin de dag met een dansje modem reset, begin de dag met een lach een FUUUUUU GEZICHT.
Want wie vrolijk sago is om UPC, die scheld de hele dag ja die scheld de hele dag.
Ja, die man wil je toch geen koffie geven!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:20 schreef badboynova het volgende:
Begin de dag met een dansje modem reset, begin de dag met een lach een FUUUUUU GEZICHT.
Want wie vrolijk sago is om UPC, die scheld de hele dag ja die scheld de hele dag.
Die arme man kan er zelf niks aan doen dat hij ingehuurd(centric) word door een bedrijf (upc) die het niet snapt dat het probleem word veroorzaakt door hun eigen netwerk* badboynova mompelt iets over "niet verder kijken dan hun neus lang is ".quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, die man wil je toch geen koffie geven!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:43 schreef Poit het volgende:
Ik voel me niet zo lekker
Last van m'n keel.. Kut geslapen. M'n rug jeukt nog steeds. Nat geregend
Oblivion dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:01 schreef Fallen het volgende:
Allemaal stemmen!
En hier word ik ook niet vrolijk van... Hoe kan een gedrocht van een game als oblivion nou beter scoren dan SotC..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Oblivion > SotC__________
Ik ga een week F!g boycotten. Wat een volk.
Ik was al aan de google om te kijken waar ik dat ook alweer van kendequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:08 schreef Poit het volgende:
[..]
En hier word ik ook niet vrolijk van... Hoe kan een gedrocht van een game als oblivion nou beter scoren dan SotC..
Shun the nonbelievers.. SHUN! SHUUUUUNNNNNNNNNNNah
Ninjaedit 4 lifequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik was al aan de google om te kijken waar ik dat ook alweer van kende![]()
Heb SotC nooit gespeeld...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Oblivion > SotC__________
Ik ga een week F!g boycotten. Wat een volk.
quote:
quote:
quote:
Oooohhh! Da's al anders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
Die arme man kan er zelf niks aan doen dat hij ingehuurd(centric) word door een bedrijf (upc) die het niet snapt dat het probleem word veroorzaakt door hun eigen netwerk* badboynova mompelt iets over "niet verder kijken dan hun neus lang is ".
SotC staat voor Superior to Other Tedious Computergamesquote:
Evil Geniusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:01 schreef Fallen het volgende:
Allemaal stemmen!
Ik vind al die Elder Scrolls games maar kutquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die game is ook beter dan Oblivion
Net het licht maar aangedaan hier thuis, leek wel nachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaat focking lekker hier met onweer
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind al die Elder Scrolls games maar kut
HET IS JUDGEMENTDAYquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaat focking lekker hier met onweer
Ja ik dacht al wtf, hoelaat is het toen ik wakker werdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Net het licht maar aangedaan hier thuis, leek wel nacht
Toch op Sotc moeten stemmen?quote:
Duidelijk!quote:
Hehe ja man die was echt vet! Toffe robot drill sergant!!quote:
ik krijg dezelfde zooi hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:20 schreef SuperFruitig het volgende:
HOLY FUCK
HET IS HIER DONKER. LIKE LETTERLIJK GEEN LICHT MEER.
Ik dacht even dat de zon kapot was (ik dacht even LETTERLIJK ECHT dat de zon kapot was)
http://buienradar.nl/mijn(...)m=Eindhoven&size=1x1
Check dit![]()
Eindhoven de geakste
heheheheehehehehehe ontladingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik krijg dezelfde zooi hier![]()
[ afbeelding ]
hehehehehehehehehehe wankersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
heheheheehehehehehe ontladingen
Bedoel je zoietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
heheheheehehehehehe ontladingen
Die aufgerufene Seite ist leider nicht mehr verfügbar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die aufgerufene Seite ist leider nicht mehr verfügbar.
Ik moest hier aan denkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die aufgerufene Seite ist leider nicht mehr verfügbar.
quote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)cht_in__.html?p=21,1quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-toe-op-Stayen.dhtml
![]()
haar vriendquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)cht_in__.html?p=21,1
Beetje laffe manier om je scheet te verbloemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:55 schreef badboynova het volgende:
WOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO BLIKSEM SLAAT NET HIER IN DE BUURT IN, HEEL HET HUIS TRILLEDE.
echte kerels scheppen gewoom op over hun scheetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Beetje laffe manier om je scheet te verbloemen
Moet jij je kelder niet leeg halen, want voor je het weet verdrinken die maagden en moet je weer nieuwe ontvoeren uitnodigen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Beetje laffe manier om je scheet te verbloemen
Er ligt al genoeg water in m'n kruipruimte. Kan niet veel meer bijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Moet jij je kelder niet leeg halen, want voor je het verdrinken die maagden en moet je weer nieuwe ontvoeren uitnodigen.
Het is net als sex.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:40 schreef SuperFruitig het volgende:
Hier is de judgementday voorbijWat een anticlimax.
Vanaf vanavond volgens velen op de pc (steam), op de consoles weet ik niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:14 schreef Mday het volgende:
weeer onweersel! WEER!
wanneer komt die demo van Space Marine trouwens! Warhammer 40k ftw!
oh en oblivion is awesome.
Van een beetje regen ga je niet dood! Ik heb gisteren ook door de regen gelopen en dat was zelfs lekkerder dan in de zon!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:29 schreef Fallen het volgende:
Mag het licht weer aan en de kraan dicht?
Ik wilde nog gaan lopen straks....
Het gaat ook niet zozeer om mij, wel om mijn telefoon. Die is van suiker...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:21 schreef koei het volgende:
[..]
Van een beetje regen ga je niet dood! Ik heb gisteren ook door de regen gelopen en dat was zelfs lekkerder dan in de zon!
Alleen even afwachten of mn wedstrijd vanavond door gaat. Dinsdag is echt een rotavond om te moeten spelen...
Ik kan wijn in urine veranderenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Dj Paul Elstak 'zingt' dus: "You can turn wine into water, turn sadness into laughter".
Maar nu bedenk ik me net dat het economisch technisch helemaal niet handig is om wijn in water te veranderen
Ik ga eens een brief schrijven.
quote:
quote:
quote:<slifty> You know why sex when camping is so great?
<slifty> Because it's fucking in tents!
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
BBN, had je van de week dit nummer op staan ofzo?
Ook een telefoon kan echt wel tegen wat regen. Mijn telefoon is in mijn broekzak echt niet veel natter geworden dan wanneer ik soms naar huis fiets...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het gaat ook niet zozeer om mij, wel om mijn telefoon. Die is van suiker...
Ik ookquote:
Ja, zit alleen niet in m'n broekzak maar aan m'n arm. En daarbij komt dat ik het risico gewoon niet wil nemen, iPhone 4 los is niet te betalen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef koei het volgende:
[..]
Ook een telefoon kan echt wel tegen wat regen. Mijn telefoon is in mijn broekzak echt niet veel natter geworden dan wanneer ik soms naar huis fiets...
Vocht onder je touch screen en t is gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, zit alleen niet in m'n broekzak maar aan m'n arm. En daarbij komt dat ik het risico gewoon niet wil nemen, iPhone 4 los is niet te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |