SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Nou ja, ze zeggen: "Er zou". Het is dus "Er is".quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:46 schreef Mday het volgende:
[..]
60 euro btw
ach dat verdien ik wel terug op het Auction House
die tweakers link bevestigd de console-versie, dusch
Oh, je hebt al meer gedaan dan ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:58 schreef Solique het volgende:
Werk weer veel te snel deze ochtend, 10 incidenten en 75 mails weg gewerkt.
Doe alles tegelijk dus dan werkt het wat sneller, soms wat te snel. Vanmiddag ook nog genoeg te doen 2 meetings en nog wat storingen die er aan gaan komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, je hebt al meer gedaan dan ik.
Ohh ja ja. Ik heb dat vooruitzicht niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Doe alles tegelijk dus dan werkt het wat sneller, soms wat te snel. Vanmiddag ook nog genoeg te doen 2 meetings en nog wat storingen die er aan gaan komen.
Heb storingen terug gezet omdat er te weinig info in stond, dus die gaan wel terug komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh ja ja. Ik heb dat vooruitzicht niet..
Dat dacht ik eerst ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:01 schreef SpankmasterC het volgende:
In eerste instantie las ik "spankje", en dacht: wat is dat nu voor poes dat ie geen spankje wil hebben?!
hahahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:01 schreef SpankmasterC het volgende:
In eerste instantie las ik "spankje", en dacht: wat is dat nu voor poes dat ie geen spankje wil hebben?!
Zorg je wel dat de koffie klaar staat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:31 schreef badboynova het volgende:
Whoehoe er komt woensdag weer een UPC monteur langs
Ontken je dat ik het centrum van het universum ben?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:14 schreef Mday het volgende:
[..]
hahahaje betrekt teveel op jezelf herr spank
Zukke lui moeten werken, die schenk je geen koffie in.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zorg je wel dat de koffie klaar staat?
Je moet iets hebben om in hun gezicht te gooien als je ontevreden bent over de service.. Bier is zonde, dan maar hete koffiequote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zukke lui moeten werken, die schenk je geen koffie in.
Zelfs dat niet!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:47 schreef Poit het volgende:
Je moet iets hebben om in hun gezicht te gooien als je ontevreden bent over de service.. Bier is zonde, dan maar hete koffie
Als service monteur zelf, kan ik een goeie bakkie altijd op prijs stellen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zorg je wel dat de koffie klaar staat?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zukke lui moeten werken, die schenk je geen koffie in.
Ja maar ik vind een monteur als jij anders dan een UPC-er. Ik zou een Ziggo-er ook geen koffie geven. Onze cv-ketel meneer zou ik het wel geven. Als 'ie wil dan.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:56 schreef Kuukske het volgende:
Tenminste, jij doet toch CV-achtige dingeskes?.
Volgende week mag ik weer aan de slag.quote:
als ik dat doe dan deel ik door nul.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ontken je dat ik het centrum van het universum ben?
quote:#945825 +(25)- [X]
<a> I have a new girlfriend, man. She´s 90-60-90...
<b> wtf? She is purple?
FEAUTEAUX!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
haarbal heeft weer spalkje! ditmaal met hartjes erop
Foto!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Kijken hoelang deze blijft zittenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:
Dat gaat wel heel ver om zo te denkenquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Dit keer groen met paars hartje:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit is dan een spalk met een hesje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een verband met daar overheen drukverband, dan de spalk, en dan dat groene verbandplakdingesquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar dit is dan een spalk met een hesje?
Wel tof hoor... en zieuwug...
Dit is mijn kloonquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:39 schreef Mday het volgende:
ingepakte poes!
onze hond had gespeeld, was moe en moest flink hijgen.
dus ik bel mijn moeder op en laat de hond in de telefoon hijgen.
mondaylolz
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:39 schreef Mday het volgende:
ingepakte poes!
mondaylolz
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:39 schreef Mday het volgende:
ingepakte poes!
mondaylolz
Niet alleen Spanks, ik ben hier ook benieuwd naar. Had het stuk al gelezen ziet er erg goed uit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:53 schreef Mday het volgende:
spanks!
ANNO -shots! +onderwater!
http://tweakers.net/revie(...)opige-conclusie.html
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:53 schreef Mday het volgende:
spanks!
ANNO -shots! +onderwater!
http://tweakers.net/revie(...)opige-conclusie.html
ik ook niet maar ga deze wel doen lijkt me leuk!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]en dat terwijl ik nog nooit een Anno heb gespeeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |