Nibiru?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:05 schreef gomi het volgende:
toch vraag ik me af wat het volgende object zal zijn wat ons hel en verdoemenis zal brengen als elenin straks gepasseerd is en nasa oa gewoon gelijk hadden
hebben we al een evt volgende kandidaat op t oog?
Volgens sommigen is ELEnin Niburu...quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
die reist toch achter elenin aan volgens sommige van die onheilsprofeten?
idd dat ook nog jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens sommigen is ELEnin Niburu...
Dat is zooo 2009.quote:
Maargoed, ik vind ELEnin niet interessant vanwege de krachten die het kan veroorzaken, of complotten die er omheen rondzweven, voor mij doet het alleen ter zake omdat de stand van deze komeet ook een tekst in Openbaringen beschrijft.quote:
ah k. ik vind t alleen leuk omdat t ms wel leuk beeld oplevertquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maargoed, ik vind ELEnin niet interessant vanwege de krachten die het kan veroorzaken, of complotten die er omheen rondzweven, voor mij doet het alleen ter zake omdat de stand van deze komeet ook een tekst in Openbaringen beschrijft.
of msquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:39 schreef UncleScorp het volgende:
Extenction Level Event Near Impact Nibiru
Enorme Lariekoek En Nutteloze Imbeciele Nonsensquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:39 schreef UncleScorp het volgende:
Extenction Level Event Near Impact Nibiru
Er is wel degelijk een aardbeving geweest, 6.8 op de schaal van richter, nabij Japan. Op 18 augustus. De alignment Aarde-Zon-Venus was toen (stonden op 1 lijn), deze was op 17 en 18 augustus. Ik dacht eerst dat Mercurius ook in deze alignment zou staan, maar die staat nu te laag. Wat interessant is aan deze aardbeving, is dat dit de theorie lijkt te bevestigen, dat wanneer de Aarde in een alignment staat met een of meerdere planetoïden,er een M6+ aardbeving plaatsvind. Dat is nu dus weer gebeurd. De theorie waarover ik het nu heb, heb ik al eerder genoemd hier, ik denk in het vorige draadje. Hier nogmaals een paper erover: paperquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel interessant maar hij praat in t begin over 17 aug. Toen is er geen aardbeving gebeurt terwijl hij zei dat er dan wel 1 had moeten zijn. Paniekzaaier imo.
Als je Elenin met betrekking tot de Openbaringen interessant vind, vind je dit filmpje erover misschien ook wel interessant:quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maargoed, ik vind ELEnin niet interessant vanwege de krachten die het kan veroorzaken, of complotten die er omheen rondzweven, voor mij doet het alleen ter zake omdat de stand van deze komeet ook een tekst in Openbaringen beschrijft.
Je moet toch onderhand weten dat die "verhalen" over Elenin onzin zijn. Waarom dan toch elke keer weer insinueren dat er eigenlijk iets anders aan de hand is?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:13 schreef Truthfinder7 het volgende:
(...) Ik hoor verhalen dat Elenin zich niet gedraagt als een komeet en er niet uitziet als een komeet. Ook is de massa nog niet bekend, koffie dik kijken?
Van de persoon: Leonid Elenin - Russische schrijfwijze: Yeleninquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:23 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is de officiële naam van ELEnin?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:36 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Van de persoon: Leonid Elenin - Russische schrijfwijze: Yelenin
Van de komeet: C/2010 X1 (Elenin)
Wie zijn die "ze"? En welke afwijkingen hebben ze vastgesteld?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:47 schreef Truthfinder7 het volgende:
Elenin onder intelligente controle, ja vast ik geloof er niet zo veel van.
Ze hebben vast gesteld dat deze zogenaamde komeet afwijkende bewegingen maakt.
Niet dat ik weet. Hij draait deels om de zon, maar door zijn snelheid zal hij hoogstwaarschijnlijk aan de aantrekkingskracht van de zon ontsnappen en zijn langgerekte baan kunnen vervolgen.quote:Zou Elenin ergens omheen draaien?
Alles wijst er op dat Betelgeuze op weg is om een supernova te worden, dat zal naar verwachting gebeuren in de komende honderdduizend jaar. Dat dit over 2 weken gebeurt is echter complete onzin, want niemand weet precies wanneer het gebeurt. Het zal geen gevolgen hebben voor de aarde want daarvoor staat Betelgeuze veel te ver weg (600 lichtjaar). Een mooi en indrukwekkend gezicht wordt het wel, want de supernova Betelgeuze zal dan enige tijd ongeveer net zo helder zijn als de volle maan of zelfs helderder en zal ook overdag zichtbaar zijn. Daarna neemt de helderheid langzaam af.quote:We zouden binnenkort ook een 2e zon te zien krijgen zogenaamd Betelgeuze moet ik dat geloven? Hoe weten ze überhaupt dat Betelgeuze ik geloof eind september een supernova zou gaan worden? toeval?? ik geloof er niet zo veel van.
Er zijn om de haverklap aardbevingen door de kust van Japan. Het is een bekend aardbevingsgebied.quote:En er was inderdaad een aardbeving in de buurt (voor de kust) van Japan.
Betelgeuze staat op 640 lichtjaar van ons vandaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:10 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Wie zijn die "ze"? En welke afwijkingen hebben ze vastgesteld?
[..]
Niet dat ik weet. Hij draait deels om de zon, maar door zijn snelheid zal hij hoogstwaarschijnlijk aan de aantrekkingskracht van de zon kunne ontsnappen en zijn langgerekte baan kunnen vervolgen.
[..]
Alles wijst er op dat Betelgeuze op weg is om een supernova te worden, dat zal naar verwachting gebeuren in de komende honderdduizend jaar. Dat dit over 2 weken gebeurt is echter complete onzin, want niemand weet precies wanneer het gebeurt. Het zal geen gevolgen hebben voor de aarde want daarvoor staat Betelgeuze veel te ver weg (600 miljoen lichtjaar). Een mooi en indrukwekkend gezicht wordt het wel, want de supernova Betelgeuze zal dan enige tijd ongeveer net zo helder zijn als de volle maan of zelfs helderder en zal ook overdag zichtbaar zijn. Daarna neemt de helderheid langzaam af.
Hahaha jij zegt het, ik niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:21 schreef AVerstraten het volgende:
Zoveel leugens in die paar minuten, hoe krijgen ze het voor elkaar. Wat een intens ziek filmpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |