abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101037278
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:52 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Dat heeft helemaal niks te maken met hemelverschijnselen die door iedereen kunnen worden waargenomen, als ze ook maar enigszins de moeite zouden willen nemen zich er in te verdiepen. Het feit dat veel mensen daar blijkbaar te beroerd voor zijn, maar liever klakkeloos allerlei yuotube-rommel napraten, vind ik bedroevend.
Sorry, maar dat klinkt behoorlijk negatief. Ik zeg nergens dat ik alles geloof, ik zoek linkjes op het internet waar ik vraagtekens bij zet en goed genoeg vind om hier te posten hoe belachelijk ze soms ook zijn of lijken. Dat je ze dan met een kritisch oog bekijkt is prima, maar om dan zo te reageren vind ik nogal laag.
En ik hoef niet alles klakkeloos aan te nemen wat jij zegt, want ik heb mijn eigen gedachte en intelligentie.
pi_101037501
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:41 schreef AVerstraten het volgende:
..............
Het feit dat mensen zo gemakkelijk en volkomen kritiekloos dergelijke verhalen voor waar aannemen, in weerwil van een totaal gebrek aan bewijs, vind ik schokkend.
Net zoals hele volksstammen dagelijks en kritiekloos alles maar als zoete koek slikken en voor waar aannemen wat men voorgeschoteld krijgt via de gangbare media en overheden.
Want men heeft immers zogenaamd het beste met ons voor.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_101037554
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Net zoals hele volksstammen dagelijks en kritiekloos alles maar als zoete koek slikken en voor waar aannemen wat men voorgeschoteld krijgt via de gangbare media en overheden.
Want men heeft immers zogenaamd het beste met ons voor.
^O^ pressies!
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:22:31 #29
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_101037730
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:41 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Nee, dat schrijf ik niet.

[..]

Juist, dat is exact wat ik bedoel. Het feit dat mensen zo gemakkelijk en volkomen kritiekloos dergelijke verhalen voor waar aannemen, in weerwil van een totaal gebrek aan bewijs, vind ik schokkend.
De meeste mensen hier willen gewoon alles over Elenin lezen en horen en ZELF hun conclusie trekken .
Beetje flauw als jij daar steeds van maakt dat mensen alles voor zoete koek slikken en alles aannemen wat hier voorbij komt .
Je hebt zelf een topic gemaakt over Elenin en als je voor andersdenkenden geen respect kan opbrengen , ga je maar naar je eigen topic waar alleen jouw waarheid te lezen is en kunnen we hier verder met ook niet gangbare gedachten over Elenin te uiten of te lezen of wat dan ook .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_101037980
Nania met een waarschuwing over Elenin..
Wie is Nania, zul je zeggen.

Dit is de vrouw die door Alex Jones werd uitgelachen in zijn radio show begin maart.
Nania was de vrouw die probeerde iedereen te waarschuwen voor de komende aardbeving.
Zij was diegene naar wie niemand wilde luisteren, tot ze op een gegeven moment huilend uit riep:
"Waarom wil er helemaal niemand naar mij luisteren?".

En Alex Jones, die na 11 maart zei: "Ik lach nu niet meer".

Zie ook het filmpje onder deze tekst..

http://www.wordwakkerwereld.nl/viewtopic.php?f=28&t=878
pi_101040536
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:30 schreef Maron het volgende:
Nania met een waarschuwing over Elenin..
Wie is Nania, zul je zeggen.

Dit is de vrouw die door Alex Jones werd uitgelachen in zijn radio show begin maart.
Nania was de vrouw die probeerde iedereen te waarschuwen voor de komende aardbeving.
Zij was diegene naar wie niemand wilde luisteren, tot ze op een gegeven moment huilend uit riep:
"Waarom wil er helemaal niemand naar mij luisteren?".

En Alex Jones, die na 11 maart zei: "Ik lach nu niet meer".

Zie ook het filmpje onder deze tekst..

http://www.wordwakkerwereld.nl/viewtopic.php?f=28&t=878
Geef eens een samenvatting aub, ik kan geen filmpjes kijken.
pi_101041454
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:47 schreef Loppe het volgende:

[..]

Geef eens een samenvatting aub, ik kan geen filmpjes kijken.
Dat is jammer @Loppe..het is ook niet echt een filmpje, maar tekst..moeilijk om daar een samenvatting van te maken..Het gaat over de mensheid en het feit dat de aarde al eerder vernietigd is geweest, over de nalatenschappen van oude culturen, en hun waarschuwingen voor wat gaat komen..
'Toevalligheden' in de stand van sterren en planeten, die nu bijna precies zo staan, zoals ze zijn beschreven in oude voorspellingen..
Verder voorspellingen van 'zieners' door de eeuwen heen..van voorspelde events die al gebeurd zijn, en voor de toekomst..toch weer bepaalde zaken die ik nog niet wist..
pi_101041641
ok ja, we zullen wel zien binnenkort, thx
pi_101043280
Op 11 september zal Elenin (dit zijn officiële astronomische gegevens) op 72,000000 km van de zon staan waarbij hij de zon het dichtste nadert. Er komt op september 21-22 een uitlijning tussen de aarde Elenin en Venus. Dit is de eerste keer dat Elenin tussen 2 planeten in komt te staan. Het voorbij gaan van Elenin tussen de aarde en de zon zal 3 dagen in beslag nemen. Dit gegeven wordt ook al vermeld door de Egyptenaren de Sumeriers de bijbel en de hopi indianen uit noord Amerika.
Om er maar een paar te noemen. Dit is de zelfde uitlijning als de gene die de grote Japanse aardbeving van 11 maart van dit jaar veroorzaakte. Alleen deze keer staat Elenin veel dichter bij de aarde dan tijdens de Japanse aardbeving. Dit betekend dat we een aantal zeer hevige aardbevingen kunnen verwachten rond 25 september. Dan is de afstand tussen Elenin en de aarde geslonken tot slechts 61,6 miljoen km. De dichtste nadering van Elenin tot de aarde is op 17 oktober 2011 en wel 0,232 au of 34,5 miljoen kilometer ook is er op deze datum een uitlijning tussen de aarde Jupiter Mercurius. Maar dit is nog niet alles: op 9 november passeert de asteroïde YU55 tussen de aarde en de maan op slechts een afstand van maar 40,000 km van de maan wanneer Elenin`s invloed sterk genoeg is zou hij de baan van deze asteroïde misschien kunnen afbuigen richting maan zo`n inslag zou uiteraard desastreuze gevolgen kunnen hebben, niet alleen voor de maan maar ook voor ons met daarbij de mogelijkheid dat stukken maan rots weg geslingerd worden en mogelijk zelfs de aarde zouden kunnen raken. Maar op deze datum 9 november zullen ook nog 2 andere asteroïden 1036-Ganymedes en 1996-FG3 zouden dan ook in de buurt van de aarde zijn. Asteroïde 1996-FG3 passeert op 25 november op 0,1 au van de aarde. Dan is er nog een asteroïde genaamd 2000YA die de aarde op slechts 0,0075 au passeert op 26 december 2011 (tweede kerstdag) hier is toch wel overvloedig astronomisch bewijs materiaal dat aantoont dat er de komende maanden heel wat te gebeuren staat specifieke gegevens kun je altijd opzoeken bij astronomische site`s, zoals space.com, en de NASA.
pi_101043952
heel interessante uitleg truth ! :)
pi_101044459
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:22 schreef Jarheadd het volgende:
heel interessante uitleg truth ! :)
Bedankt Jarhead, :)

En hoe zit het met de meteorieten en asteroïden die ze nog niet gevonden hebben?
Ik denk dat er veel meer geïnvesteerd moet worden in technologie (middelen) om die krengen op te sporen.
pi_101044983
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Bedankt Jarhead, :)

En hoe zit het met de meteorieten en asteroïden die ze nog niet gevonden hebben?
Ik denk dat er veel meer geïnvesteerd moet worden in technologie (middelen) om die krengen op te sporen.
Waarom? Je gelooft toch per definitie niets van wat de kennisinstanties op dit gebied beweren.

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:23 schreef R0N1N het volgende:

[..]

:') hij wordt niet bang en ziek van de verhalen, maar van de mensen die ze klakkeloos als waarheid slikken. Zonder enige toetsing. Als we hetzelfde gedrag zouden vertonen binnen de rechtspraak ... kan ik me daar wel wat bij voorstellen. ;)
offtopic , graag over Elenin en niet over andere in het topic .

[ Bericht 2% gewijzigd door Summers op 22-08-2011 16:58:29 ]
pi_101045195
ieder heeft zijn eigen mening natuurlijk, maar je kan nooit uitsluiten dat er niets gaat gebeuren en in dat geval is het gewoon afwachten.
pi_101045229
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:49 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

reactie op edit [..]

Daar reageer ik niet eens op. En ik trek me er ook niets van aan, want ik kan ook nog wel wat reacties quoten.

[ Bericht 33% gewijzigd door Summers op 22-08-2011 16:59:42 ]
pi_101045315
het is nutteloos om je er iets van aan te trekken want we zijn hier om te discusiëren over elenin & niet over persoonlijke isues, laten we gewoon de discussie voort zetten :Y
pi_101045526
Al die instanties moeten zich aan bepaalde gedrag`s code houden daar zijn wetten voor.
Dat is tevens ook de reden dat ik ze niet al te serieus neem.
pi_101045679
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:49 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

(...)

[..]

offtopic , graag over Elenin en niet over andere in het topic .
Heel netjes moet ik zeggen, modereren in andermans reacties.

On topic: over Elenin valt niets meer te melden dan dat het een komeet is waar geen gevaar van te duchten valt.

Edit : houd eens op

[ Bericht 8% gewijzigd door Summers op 22-08-2011 17:20:49 ]
pi_101046276
Wat er ook te zeggen is voor Elenin, er zijn slechts twee hemellichamen die onze aardkloot op een directe en meetbare manier beinvloeden: de zon en de maan. De zon staat weliswaar veraf, maar is dusdanig groot dat deze merkbaar onze aarde beinvloed qua zwaartekracht. De maan is niet zo groot, maar gezien de geringe afstand de grootste veroorzaker van onze getijden: eb en vloed.

Bij een alignment van aarde, maan en zon spreken we van springvloed; merkbaar en meetbaar.

Als Elenin al in 2009 in staat zou zijn om tectonische invloeden uit te oefenen van dusdanige aard dat wij er aardbevingen van krijgen, dan zou de massa van Elenin enorm moeten zijn. In de afgelopen twee jaar is Elenin fors dichterbij gekomen. Conform de algemeen geldende natuurwetten (in de nabijheid van ons zonnestelsel), zou Elenin gezien de huidige afstand onze planeet finaal aan gort moeten trekken, zouden we uit onze baan worden getrokken en dagelijks zeer zware aardbevingen voor onze kiezen moeten krijgen. Voor zover ik weet, is daar allemaal geen sprake van.

Sterker nog, zelfs aan onze getijdewerking (eb en vloed) is ook helemaal niets te merken wat door Elenin veroorzaakt zou worden.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_101047509
Zoals eerder aangegeven gaat het behoorlijk druk worden in onze buurt, men kan zich afvragen hoe dit kan komen.
Misschien een vreemde vraag, maar weet iemand of de coma van een komeet lensvorming kan veroorzaken :?

[ Bericht 48% gewijzigd door Truthfinder7 op 22-08-2011 19:10:35 ]
pi_101052703
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:02 schreef Truthfinder7 het volgende:
Zoals eerder aangegeven gaat het behoorlijk druk worden in onze buurt, men kan zich afvragen hoe dit kan komen.
Misschien een vreemde vraag, maar weet iemand of de coma van een komeet lensvorming kan veroorzaken :?
Toeval. Er komen zoveel kometen langs, het kan gewoon puur statistisch voorkomen dat er eens in de zoveel tijd een groepje vlakbij en vlak na elkaar voorbij vliegt. Kijk eens naar de maan: dat is een enorm kraterlandschap. Die dingen zijn daar niet vanzelf gekomen, daar zijn ook gewoon meteorieten en dergelijke ingeslagen.

Het lijkt me sterk dat een coma lensvorming kan geven. Qua massa moet je fors veel groter kijken (sterrenclusters), qua dichtheidsverschil is het te ijl.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_101054298
De massa dienst als lens en buigt licht af. De coma van een komeet heeft veel te weinig massa om lensvorming te kunnen veroorzaken.

[ Bericht 20% gewijzigd door AVerstraten op 22-08-2011 20:47:56 ]
pi_101054934
Ok ik vroeg het me gewoon af ;) Ik heb wel begrepen dat we op dit moment ons in een onrustige buurt begeven in de kosmos.
Röntgenstralen komen dan vrij als Elenin voorbij komt dus in de buurt van de zon komt.
http://www.kennislink.nl/(...)aat-kometen-schijnen
pi_101055202
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:55 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ok ik vroeg het me gewoon af ;) Ik heb wel begrepen dat we op dit moment ons in een onrustige buurt begeven in de kosmos.
Röntgenstralen komen dan vrij als Elenin voorbij komt dus in de buurt van de zon komt.
http://www.kennislink.nl/(...)aat-kometen-schijnen
Je wordt elke dag op deze aarde al aan meer röntgenstraling blootgesteld dan ons door komeet Elenin zal bereiken. Als sinds de geboorte van het heelal komen er kometen langs. Als we daar niet tegen zouden kunnen waren we allang uitgestorven. Gelukkig heeft onze aarde een atmosfeer die ons beschermt tegen van alles en nog wat en een beweeglijk binnenste waardoor een aardmagnetisch veld kon ontstaan dat ons ook nog weer allerlei extra bescherming biedt.
pi_101055417
toch vraag ik me af wat het volgende object zal zijn wat ons hel en verdoemenis zal brengen als elenin straks gepasseerd is en nasa oa gewoon gelijk hadden

hebben we al een evt volgende kandidaat op t oog?
pi_101055499
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:01 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Je wordt elke dag op deze aarde al aan meer röntgenstraling blootgesteld dan ons door komeet Elenin zal bereiken. Als sinds de geboorte van het heelal komen er kometen langs. Als we daar niet tegen zouden kunnen waren we allang uitgestorven. Gelukkig heeft onze aarde een atmosfeer die ons beschermt tegen van alles en nog wat en een beweeglijk binnenste waardoor een aardmagnetisch veld kon ontstaan dat ons ook nog weer allerlei extra bescherming biedt.
Kijk zo kan het ook :) gewoon leuk over dit soort dingen bomen. Zo leer ik ook weer wat, en jij ook hoop ik, al kom je wel wat conservatief over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')