Sorry, maar dat klinkt behoorlijk negatief. Ik zeg nergens dat ik alles geloof, ik zoek linkjes op het internet waar ik vraagtekens bij zet en goed genoeg vind om hier te posten hoe belachelijk ze soms ook zijn of lijken. Dat je ze dan met een kritisch oog bekijkt is prima, maar om dan zo te reageren vind ik nogal laag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:52 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niks te maken met hemelverschijnselen die door iedereen kunnen worden waargenomen, als ze ook maar enigszins de moeite zouden willen nemen zich er in te verdiepen. Het feit dat veel mensen daar blijkbaar te beroerd voor zijn, maar liever klakkeloos allerlei yuotube-rommel napraten, vind ik bedroevend.
Net zoals hele volksstammen dagelijks en kritiekloos alles maar als zoete koek slikken en voor waar aannemen wat men voorgeschoteld krijgt via de gangbare media en overheden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:41 schreef AVerstraten het volgende:
..............
Het feit dat mensen zo gemakkelijk en volkomen kritiekloos dergelijke verhalen voor waar aannemen, in weerwil van een totaal gebrek aan bewijs, vind ik schokkend.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Net zoals hele volksstammen dagelijks en kritiekloos alles maar als zoete koek slikken en voor waar aannemen wat men voorgeschoteld krijgt via de gangbare media en overheden.
Want men heeft immers zogenaamd het beste met ons voor.
De meeste mensen hier willen gewoon alles over Elenin lezen en horen en ZELF hun conclusie trekken .quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:41 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Nee, dat schrijf ik niet.
[..]
Juist, dat is exact wat ik bedoel. Het feit dat mensen zo gemakkelijk en volkomen kritiekloos dergelijke verhalen voor waar aannemen, in weerwil van een totaal gebrek aan bewijs, vind ik schokkend.
Geef eens een samenvatting aub, ik kan geen filmpjes kijken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:30 schreef Maron het volgende:
Nania met een waarschuwing over Elenin..
Wie is Nania, zul je zeggen.
Dit is de vrouw die door Alex Jones werd uitgelachen in zijn radio show begin maart.
Nania was de vrouw die probeerde iedereen te waarschuwen voor de komende aardbeving.
Zij was diegene naar wie niemand wilde luisteren, tot ze op een gegeven moment huilend uit riep:
"Waarom wil er helemaal niemand naar mij luisteren?".
En Alex Jones, die na 11 maart zei: "Ik lach nu niet meer".
Zie ook het filmpje onder deze tekst..
http://www.wordwakkerwereld.nl/viewtopic.php?f=28&t=878
Dat is jammer @Loppe..het is ook niet echt een filmpje, maar tekst..moeilijk om daar een samenvatting van te maken..Het gaat over de mensheid en het feit dat de aarde al eerder vernietigd is geweest, over de nalatenschappen van oude culturen, en hun waarschuwingen voor wat gaat komen..quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:47 schreef Loppe het volgende:
[..]
Geef eens een samenvatting aub, ik kan geen filmpjes kijken.
Bedankt Jarhead,quote:
Waarom? Je gelooft toch per definitie niets van wat de kennisinstanties op dit gebied beweren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Bedankt Jarhead,![]()
En hoe zit het met de meteorieten en asteroïden die ze nog niet gevonden hebben?
Ik denk dat er veel meer geïnvesteerd moet worden in technologie (middelen) om die krengen op te sporen.
offtopic , graag over Elenin en niet over andere in het topic .quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:23 schreef R0N1N het volgende:
[..]hij wordt niet bang en ziek van de verhalen, maar van de mensen die ze klakkeloos als waarheid slikken. Zonder enige toetsing. Als we hetzelfde gedrag zouden vertonen binnen de rechtspraak ... kan ik me daar wel wat bij voorstellen.
Daar reageer ik niet eens op. En ik trek me er ook niets van aan, want ik kan ook nog wel wat reacties quoten.quote:
Heel netjes moet ik zeggen, modereren in andermans reacties.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:49 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
(...)
[..]
offtopic , graag over Elenin en niet over andere in het topic .
Toeval. Er komen zoveel kometen langs, het kan gewoon puur statistisch voorkomen dat er eens in de zoveel tijd een groepje vlakbij en vlak na elkaar voorbij vliegt. Kijk eens naar de maan: dat is een enorm kraterlandschap. Die dingen zijn daar niet vanzelf gekomen, daar zijn ook gewoon meteorieten en dergelijke ingeslagen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:02 schreef Truthfinder7 het volgende:
Zoals eerder aangegeven gaat het behoorlijk druk worden in onze buurt, men kan zich afvragen hoe dit kan komen.
Misschien een vreemde vraag, maar weet iemand of de coma van een komeet lensvorming kan veroorzaken![]()
Je wordt elke dag op deze aarde al aan meer röntgenstraling blootgesteld dan ons door komeet Elenin zal bereiken. Als sinds de geboorte van het heelal komen er kometen langs. Als we daar niet tegen zouden kunnen waren we allang uitgestorven. Gelukkig heeft onze aarde een atmosfeer die ons beschermt tegen van alles en nog wat en een beweeglijk binnenste waardoor een aardmagnetisch veld kon ontstaan dat ons ook nog weer allerlei extra bescherming biedt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:55 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ok ik vroeg het me gewoon afIk heb wel begrepen dat we op dit moment ons in een onrustige buurt begeven in de kosmos.
Röntgenstralen komen dan vrij als Elenin voorbij komt dus in de buurt van de zon komt.
http://www.kennislink.nl/(...)aat-kometen-schijnen
Kijk zo kan het ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:01 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Je wordt elke dag op deze aarde al aan meer röntgenstraling blootgesteld dan ons door komeet Elenin zal bereiken. Als sinds de geboorte van het heelal komen er kometen langs. Als we daar niet tegen zouden kunnen waren we allang uitgestorven. Gelukkig heeft onze aarde een atmosfeer die ons beschermt tegen van alles en nog wat en een beweeglijk binnenste waardoor een aardmagnetisch veld kon ontstaan dat ons ook nog weer allerlei extra bescherming biedt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |