Ziek mens.quote:De Amerikaanse Donna Simpson krijgt concurrentie wat betreft de verwezenlijking van haar grote droom. Niet alleen Donna, maar ook haar landgenoot Susanne Eman wil de zwaarste vrouw op aarde worden. Op dit moment weegt Susanne ruim 270 kilo schoon aan de haak. Dat is toch zeker 30 kilo te weinig in vergelijking met haar concurrente, maar Eman doet goed haar best om de rivale in te halen. Elke dag schuift de dikzak zo’n 20.000 calorieën naar binnen, wat neerkomt op ruim 160 Big Macs per week. Dat moet ook wel, omdat het streefgewicht van de 32-jarige een ziekelijke 730 kilo is. “Ik zou graag willen uitvinden of de mens meer dan een ton kan wegen. Het vorige record stond op ruim 700 kilo en daar wil ik overheen gaan”, zegt ze in de Daily Mail. Hoe dikker de dame wordt, hoe beter ze zich voelt. “Waarom zou ik mijn grenzen niet opzoeken en uitvinden tot welk gewicht ik mij gezond blijf voelen?
Bron: http://www.waarmaarraar.n(...)1000_kilo_wegen.html
Eng... Ik kan me niet voorstellen dat je gelukkig wordt van zoveel vetquote:
Is dit een vraag om serieus te beantwoorden of?quote:Waarom zou ik mijn grenzen niet opzoeken en uitvinden tot welk gewicht ik mij gezond blijf voelen?
Ik voel een hartinfarct of bloedprop opkomen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:15 schreef trovey het volgende:
Streefgewicht meer dan 700 kilo....dat lichaam gaat het al eerder opgeven....veel eerder.
Bij een kilootje of 350 kan ze op de klok kijken wanneer ze die hartaanval krijgt.....als ze al niet eerder aan de beurt is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik voel een hartinfarct of bloedprop opkomen.
Ik zet 5 euro op een hartaanval
Doorligplekken is ook nog een optie.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij een kilootje of 350 kan ze op de klok kijken wanneer ze die hartaanval krijgt.....als ze al niet eerder aan de beurt is.
Daar zal ze ook geen tijd voor hebben, als ze dat aantal calorieën naar binnen wil werken op een dagquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:18 schreef stefanhaan het volgende:
Waar betaalt ze het eigenlijk uberhaupt van want ik neem aan dat ze niet werkt,,,
ja.. 160 big macs per week dat is echt ziek dat zijn er zoiezo 23/24 per dag ofso...quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zal ze ook geen tijd voor hebben, als ze dat aantal calorieën naar binnen wil werken op een dag
Brrr, moet er niet aan denkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja.. 160 big macs per week dat is echt ziek dat zijn er zoiezo 23/24 per dag ofso...
Dat zal op deze manier niet heel lang duren, gok ikquote:
Lijkt me ook niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zal op deze manier niet heel lang duren, gok ik
1 big mag is al niet lekker laat staan 2xquote:
Ga je gang Bro. Zoek het gatquote:
Een keer in de zoveel maanden lust ik er best eenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:30 schreef stefanhaan het volgende:
1 big mag is al niet lekker laat staan 2x
Daar zou ik nieteens moeite voor doen... Huidplooien genoeg waar je hem tussen kan leggenquote:
Hmm ik hou niet zo van de mac persoonlijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Een keer in de zoveel maanden lust ik er best een
[..]
Daar zou ik nieteens moeite voor doen... Huidplooien genoeg waar je hem tussen kan leggen![]()
Dat dus.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:11 schreef Trommeldaris het volgende:
Dit soort mensen moeten ze ook gelijk enige medische hulp ontzeggen, tenzij ze het zelf betaald.
die eten gewoon VEEELS te veel en hebben een giga maag dat ding is helemaal uitgerekt!quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:37 schreef SiGNe het volgende:
Haar streefgewicht is 10 keer zoveel als het mijne
Ik vraag me vooral af hoe je 20.000Kcal per dag naar binnen kan schuiven, is dat een kwestie van een enorme maag, vaak eten of voeding met hoge calorische waarde?
Ik heb zelf al moeite om 2000Kcal naar binnen te werken, ben daardoor ook 15 kilo te licht
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hmm ik hou niet zo van de mac persoonlijkenigste reden is als ik een date heb met een ontzettend mooie dame en zij moet daar persé willen eten.,...
Die maag zal wel ontzettend uitgerekt zijn, net als alle andere organen...quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:37 schreef SiGNe het volgende:
Haar streefgewicht is 10 keer zoveel als het mijne
Ik vraag me vooral af hoe je 20.000Kcal per dag naar binnen kan schuiven, is dat een kwestie van een enorme maag, vaak eten of voeding met hoge calorische waarde?
Ik heb zelf al moeite om 2000Kcal naar binnen te werken, ben daardoor ook 15 kilo te licht
Dude, je kan hem er overal inprikken. Ook die buik is warm, vochtig en diep.quote:
Die navel moet een krater zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Dude, je kan hem er overal inprikken. Ook die buik is warm, vochtig en diep.
nee niet daten bij de mac, maar dan zijn we gaan biljarten ofso en als de gentleman die ik ben vraag ik waar ze willen eten en er hebben er wel eens 2 gezegt bij de mac te willen eten -.-'quote:
Nu nog de dappere eerste held die zijn lot tegemoet durft te tredenquote:
Oh, op die manierquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nee niet daten bij de mac, maar dan zijn we gaan biljarten ofso en als de gentleman die ik ben vraag ik waar ze willen eten en er hebben er wel eens 2 gezegt bij de mac te willen eten -.-'
Of die zijn voorgangers eruit wil pulkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu nog de dappere eerste held die zijn lot tegemoet durft te treden
echt he doe je die vetrollen opzij om de afstandsbediening te zoeken, kom je 3 turken tegen en 2 bejaarden mensenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, op die manier![]()
[..]
Of die zijn voorgangers eruit wil pulken
Of gewoon een hele leefgemeenschap inclusief trapveldje en hondenuitlaatplekquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
echt he doe je die vetrollen opzij om de afstandsbediening te zoeken, kom je 3 turken tegen en 2 bejaarden mensen
een afrikaans dorp danquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Of gewoon een hele leefgemeenschap inclusief trapveldje en hondenuitlaatplek
De eerste man in het zwarte gat, new space age!quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Of dat Atlantis wordt teruggevonden
Stargate Atlantis, heel nieuw sterrenstelselquote:
Dan heeft ze misschien wel een eigen zwaartekrachtstelsel over een paar kiloquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Stargate Atlantis, heel nieuw sterrenstelsel
Ja we zijn goed bezigquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan heeft ze misschien wel een eigen zwaartekrachtstelsel over een paar kilo![]()
Man, wat een schik om een navel
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:57 schreef Dven het volgende:
Ja maar ik ga slapen want mijn susanne komt zo thuis en anders krijg ik klappen
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan heeft ze misschien wel een eigen zwaartekrachtstelsel over een paar kilo![]()
Je wilt niet weten wat er bij Susanne straks rondgaatquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er bij Susanne straks rondgaat
En dan elke keer dat gemekker langs horen komenquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een hele pakistaanse volksstam.inclusief drachtige geitjes
rawr, ik kwam een beetje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan elke keer dat gemekker langs horen komen
Was ook het eerste wat ik dacht! Als moeder wil je toch zo lang mogelijk leven en je kinderen oud zien worden? Op deze manier gaat dat hem niet worden hè.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:18 schreef THEFXR het volgende:
dit is gewoon langzame zelfmoord, die egoïstische trut moet eens aan haar kinderen denken!
geitjes zijn dan ook zo aantrekkelijkquote:
Lijkt me ook heel naar voor die kinderen, ik kan me zo voorstellen dat moeder niet zoveel meer kan... Of dat dit binnen korte termijn eraan zit te komenquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was ook het eerste wat ik dacht! Als moeder wil je toch zo lang mogelijk leven en je kinderen oud zien worden? Op deze manier gaat dat hem niet worden hè.
En dan vooral de drachtige?quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
geitjes zijn dan ook zo aantrekkelijk
jaquote:
lijkt me inderdaad ook wel, ik denk dat ze deze vrouw beter eens even een gesprek met een goeie psycholoog cadeau kunnen doen. Voordat ze zo verder gaat.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was ook het eerste wat ik dacht! Als moeder wil je toch zo lang mogelijk leven en je kinderen oud zien worden? Op deze manier gaat dat hem niet worden hè.
Ja, of die zit nog ergens verstopt...quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:16 schreef Antaris het volgende:
Maar d'r man (misschien ex) zit dus mooi niet op de foto. Die dacht oprotten hier.
Als je drachtige (dus wat dikkere) geitjes lekker vindt, dan kan ik me voorstellen dat je Susanne ook wel tof vindt!quote:
Nee dat gaat te verquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je drachtige (dus wat dikkere) geitjes lekker vindt, dan kan ik me voorstellen dat je Susanne ook wel tof vindt!
Tja, een dieet zal ze ook niet willen vrees ik...quote:
dan houdt het op voor haarquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, een dieet zal ze ook niet willen vrees ik...
Wat spijtig... Dan moeten we toch nog kijken of we haar ex uit haar navel kunnen wroetenquote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:18 schreef THEFXR het volgende:
dit is gewoon langzame zelfmoord, die egoïstische trut moet eens aan haar kinderen denken!
Lijkt me van niet, haar lichaam is gewend aan het verwerken van enorme hoeveelheden calorieën per dagquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou zo iemand nou gewoon vier maanden kunnen leven op alleen water? zeg in een afgesloten kelder met tralies etc?
Een gewoon mens legt het loodje na een dag of 25 maar zij heeft natuurlijk wel de reserves van een walvis...
Damn man... die kinderen ookquote:
Ja kijk eens goed dan naar het gezicht van die rechterjongen... Hij zou wel bijna haar man kunnen zijn ware het niet dat je nog wel ergens een algehele indruk van een puber kan achterhalen. Rare verschijning hoorquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:27 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Damn man... die kinderen ook
weet je iig zeker dat t stinktquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Of gewoon een hele leefgemeenschap inclusief trapveldje en hondenuitlaatplek
Dit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:11 schreef Trommeldaris het volgende:
Dit soort mensen moeten ze ook gelijk enige medische hulp ontzeggen, tenzij ze het zelf betaald.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:03 schreef donald_dick het volgende:
Met donna op de scootermammoettruck!
Ws van de alimentatie? 'k Zie geen kerel op die foto's iig. (Gek hè..)quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:18 schreef stefanhaan het volgende:
Waar betaalt ze het eigenlijk uberhaupt van want ik neem aan dat ze niet werkt,,,
Dan nog, zoveel alimentatie zal ze nou ook weer niet krijgen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:13 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ws van de alimentatie? 'k Zie geen kerel op die foto's iig. (Gek hè..)
Ze zal wel een sponser hebben of zo iets ,of ze wordt gevolgd door een tv_showquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:13 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ws van de alimentatie? 'k Zie geen kerel op die foto's iig. (Gek hè..)
Wow. Als het maar kijkers trekt..quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:40 schreef SanAnt het volgende:
Ze zal wel een sponser hebben of zo iets ,of ze wordt gevolgd door een tv_show
Men nemen een hijskraanquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:55 schreef Salisbury het volgende:
Zal moeilijk zijn om tijdens seks de vagina te vinden.
Grootste hijskraan ter wereld getest in Oosterhout (NB)quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Men nemen een hijskraan, dan daaronder gaan liggen
Denk je echt dat iemand een poging doet?quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:55 schreef Salisbury het volgende:
Zal moeilijk zijn om tijdens seks de vagina te vinden.
Oja dat denk ik echtquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:53 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat iemand een poging doet?
Maag verkleiningquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:32 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Er is sowieso geen weg meer terug.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:15 schreef trovey het volgende:
Streefgewicht meer dan 700 kilo....dat lichaam gaat het al eerder opgeven....veel eerder.
quote:Susanne visits the supermarket once a month with sons Gabriel, 16, and Brendin, 12, and spends up to eight hours filling six trollies.
It's like a full day's work,’ said Susanne, who uses a motorised scooter, but astonishingly believes she can stay healthy.‘I noticed I actually started attracting more men, and it made me feel good.’
The unemployed mother - who cannot work because of her weight - claims she stays active by doing simple exercises and having regular health checks.
I go for a waddle and do stretches and exercises every day,’ she said. 'My muscles need to hold up to my weight, so I have to stay strong.
I take my blood pressure once a week, and every day, after I exercise, I take readings of my other vitals. I use a pulse oximeter to measure the concentration of oxygen in my blood stream.
And I take my blood sugar levels just like a diabetic. If either of the readings go above a certain level, I'll immediately contact my doctor for advice.
If I was to get sick, I've arranged for my sister to take care of my kids.
quote:Breakfast: 6 x eggs scrambled, cooked in butter 468 cals. 1/2 pound bacon 1,168 cals, 4 x potatoes as hash browns 672 cals, 6 x pieces toast with butter 600 cals, 32 ounce cream shake 1,160 cals. Snacking 1 x bag of animal cookies 1,950 cals, 2litre bottle of soft drink 800 cals, 1 x 10.5 ounce bag of barbecue flavour crisps 1,650 cals, 3 x ham and cheese sandwiches 1,576 cals.
Lunch: 3 x beef, bean and green chilli burritos with 1 x cup of sour cream 1,453 cals. Salad (1 head lettuce, 1 cup cherry tomatoes, 1 cup carrots, 1 cucumber, 1/2 cup ranch dressing, bacon bits, 1 cup crumbled cheese, 1 cup chicken 1,479 cals.
Dinner: 12 x filled tacos + 1 x cup sour cream 4,906 cals, 2litre bottle of soda 800 cals, Dessert 8 x scoops vanilla ice cream 2,080 cals, 1 x small pan of brownies 1,200 cals.
Total: 21,962 calories
Woont ze in een fetisjistenbuurt ofzoquote:‘I noticed I actually started attracting more men, and it made me feel good.’
Geloof er geen ruk van. Ze kijken meer naar haar. Logisch, want mensen zijn ramptoeristen, en kijken altijd naar freaks.quote:Susanne visits the supermarket once a month with sons Gabriel, 16, and Brendin, 12, and spends up to eight hours filling six trollies.
It's like a full day's work,’ said Susanne, who uses a motorised scooter, but astonishingly believes she can stay healthy.‘I noticed I actually started attracting more men, and it made me feel good.’
Zoals verwacht.quote:The unemployed mother
Hoe kan ze dat eten eigenlijk betalen?quote:who cannot work because of her weight
Ik niet, straks zit die onzin in de familie ofzoquote:
Vraag ik me ook af. Tenzij ze elke maand een telefoonboek aan foodstamps binnenkrijgt ofzo. Alleen van de welfare kan je dit toch nooit betalen? Misschien bergen alimentatie?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:06 schreef Trommeldaris het volgende:
Hoe kan ze dat eten eigenlijk betalen?
Dit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:15 schreef stefanhaan het volgende:
meteen afschieten dit soort mensen... te triest voor woorden.
Ze zal wel een man hebben aangezien ze 2 koters uit heeft gescheten, ow en hulp van zuslief die natuurlijk de erfenis niet wil delenquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Tenzij ze elke maand een telefoonboek aan foodstamps binnenkrijgt ofzo. Alleen van de welfare kan je dit toch nooit betalen? Misschien bergen alimentatie?
Die erfenis moet in de miljoenen lopen wil ze dat nog een beetje recht trekken qua kostenquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zal wel een man hebben aangezien ze 2 koters uit heeft gescheten, ow en hulp van zuslief die natuurlijk de erfenis niet wil delen![]()
![]()
Te laat, zelfs als ze nu afvalt zijn het hopen vel die nooit meer mooi strak worden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:07 schreef Salisbury het volgende:
Volgens mij zou ze veeeeeeeel meer mannen aantrekken als zij al die kilo's verloor.
Ik kan me best voorstellen dat ze er als Esmee Denters uit kon zien als ze niet zo dik was.
Miss via dokter kunstmatig geinsemineerd ofso.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zal wel een man hebben aangezien ze 2 koters uit heeft gescheten, ow en hulp van zuslief die natuurlijk de erfenis niet wil delen![]()
![]()
Mwoah genoeg mannen die daar overheen duiken, denk er wel 200 kilo vanaf dan hequote:Op zondag 21 augustus 2011 14:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Miss via dokter kunstmatig geinsemineerd ofso.
Naja je hebt ook mensen die hierop kicken 'feeders'. dus jahquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah genoeg mannen die daar overheen duiken, denk er wel 200 kilo vanaf dan he
Nou ik denk er wel aan als ik eet, blij dat ik dat wel kan namelijk en ik dank god elke dag op mijn knietjes dat ik in het westen ben geborenquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:43 schreef strbo het volgende:
Als die dus normaal eet, kan ze 20 afrikaanse kinderen van hongersnood redden.. Maar daar wordt niet aan gedacht.
Het zou logischer zijn om je ouders daarvoor te bedanken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou ik denk er wel aan als ik eet, blij dat ik dat wel kan namelijk en ik dank god elke dag op mijn knietjes dat ik in het westen ben geboren
Hoezo? Ik betaal er toch zelf voorquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het zou logischer zijn om je ouders daarvoor te bedanken.
Het zou mij niks verbazen als er zat mannen zijn met een bepaalde fetish die middels paypal haar voeding betalen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:06 schreef Trommeldaris het volgende:
Hoe kan ze dat eten eigenlijk betalen?
Hoe verziekt het eigenlijk is bedoel je?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Het feit dat zo iemand kan overleven en zichzelf verder kan opvullen zonder te werken is wellicht ook wel een symbool voor de moderne maatschappij.
Juist.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:17 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Hoe verziekt het eigenlijk is bedoel je?
Als gehele mensheid komen we niet verder als we dit soort idioten in ons midden hebben.
Tsja,quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:17 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Hoe verziekt het eigenlijk is bedoel je?
Als gehele mensheid komen we niet verder als we dit soort idioten in ons midden hebben.
Mja we hoeven niet allemaal actief bezig te zijn met onze ontwikkeling. Ik denk dat het al goed helpt als we minder van halve gladiolen ertussen hebben zitten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:57 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Tsja,
- Moeten we als mensheid verder ontwikkelen?
- Kunnen we als mensheid onszelf überhaupt verder ontwikkelen?
- Zo ja, hoe kan de mensheid zich ontwikkelen?
- Is (elke) ontwikkeling goed voor de mensheid?
- Wat bereikt de mens met ontwikkeling?
- Bereikt de mens ontwikkeling door op een forum te zitten?
Allemaal vragen...
Lekker hoorquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:52 schreef PierreTT het volgende:
Even wat extra informatie:
[ afbeelding ]
Met haar zus.
[ afbeelding ]
Lekker boodschapjes doen.
[ afbeelding ]
![]()
En verder:
[..]
[..]
Of ze wil er geld uit halen, de kranten bieden wel geld voor dit soort verhalen. Ze zoekt nu de publiciteit al opquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:21 schreef Grunge. het volgende:
Ik kan maar moeilijk geloven dat ze dit écht wil, hoe open minded ik ook ben. Ik krijg toch het gevoel dat ze zo eetverslaafd is dat ze nu al 230 kilo weegt en afvallen - denkt ze - niet lukt. Daarom heeft ze er een 'positieve' draai aan gegeven: ze wil een record verbreken. Zonde, sneu voor de kinderen ook.
Het kost nog enigzins moeite om aan te komen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:47 schreef minthy het volgende:
Trouwens niet eerlijk verdeeld in de wereld... Ik moet m'n best doen om nog een paar kilo kwijt te raken en let dus goed op wat ik eet en Suus propt er alles maar zo in
Ik zei "raken" niet "bezwangeren".quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:06 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ik niet, straks zit die onzin in de familie ofzo![]()
Je kunt haar ook nu op een Antonov zetten samen met het voedsel wat ze dan niet eet, geeft wat meer variatiequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:37 schreef vigier het volgende:
Ik zou haar door laten eten en vervolgens met een Antonov naar Somalië laten verschepen, daar kunnen 400.000 kindertjes van eten..
Ja, dat is ook zo, had het ergens gelezen. Er zijn dus sick fucks die ook graag willen weten hoe ver ze kan gaan, dus doneren ze dr maar wat geld voor voedsel:rquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als er zat mannen zijn met een bepaalde fetish die middels paypal haar voeding betalen.![]()
Een infuus met friturvet lijkt mij een goedkopere optie![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:37 schreef vigier het volgende:
Ik zou haar door laten eten en vervolgens met een Antonov naar Somalië laten verschepen, daar kunnen 400.000 kindertjes van eten..
Nice!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:29 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo, had het ergens gelezen. Er zijn dus sick fucks die ook graag willen weten hoe ver ze kan gaan, dus doneren ze dr maar wat geld voor voedsel:r
Dat was ook het eerste wat ik dacht, arme kinderen..quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:11 schreef Trommeldaris het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |