Ziek mens.quote:De Amerikaanse Donna Simpson krijgt concurrentie wat betreft de verwezenlijking van haar grote droom. Niet alleen Donna, maar ook haar landgenoot Susanne Eman wil de zwaarste vrouw op aarde worden. Op dit moment weegt Susanne ruim 270 kilo schoon aan de haak. Dat is toch zeker 30 kilo te weinig in vergelijking met haar concurrente, maar Eman doet goed haar best om de rivale in te halen. Elke dag schuift de dikzak zo’n 20.000 calorieën naar binnen, wat neerkomt op ruim 160 Big Macs per week. Dat moet ook wel, omdat het streefgewicht van de 32-jarige een ziekelijke 730 kilo is. “Ik zou graag willen uitvinden of de mens meer dan een ton kan wegen. Het vorige record stond op ruim 700 kilo en daar wil ik overheen gaan”, zegt ze in de Daily Mail. Hoe dikker de dame wordt, hoe beter ze zich voelt. “Waarom zou ik mijn grenzen niet opzoeken en uitvinden tot welk gewicht ik mij gezond blijf voelen?
Bron: http://www.waarmaarraar.n(...)1000_kilo_wegen.html
Eng... Ik kan me niet voorstellen dat je gelukkig wordt van zoveel vetquote:
Is dit een vraag om serieus te beantwoorden of?quote:Waarom zou ik mijn grenzen niet opzoeken en uitvinden tot welk gewicht ik mij gezond blijf voelen?
Ik voel een hartinfarct of bloedprop opkomen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:15 schreef trovey het volgende:
Streefgewicht meer dan 700 kilo....dat lichaam gaat het al eerder opgeven....veel eerder.
Bij een kilootje of 350 kan ze op de klok kijken wanneer ze die hartaanval krijgt.....als ze al niet eerder aan de beurt is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik voel een hartinfarct of bloedprop opkomen.
Ik zet 5 euro op een hartaanval
Doorligplekken is ook nog een optie.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij een kilootje of 350 kan ze op de klok kijken wanneer ze die hartaanval krijgt.....als ze al niet eerder aan de beurt is.
Daar zal ze ook geen tijd voor hebben, als ze dat aantal calorieën naar binnen wil werken op een dagquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:18 schreef stefanhaan het volgende:
Waar betaalt ze het eigenlijk uberhaupt van want ik neem aan dat ze niet werkt,,,
ja.. 160 big macs per week dat is echt ziek dat zijn er zoiezo 23/24 per dag ofso...quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zal ze ook geen tijd voor hebben, als ze dat aantal calorieën naar binnen wil werken op een dag
Brrr, moet er niet aan denkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja.. 160 big macs per week dat is echt ziek dat zijn er zoiezo 23/24 per dag ofso...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |