quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Gelukkigquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mwoh, hij is niet echt mijn type
Blij als een kind, dus Lego (en McDonald's)quote:
Boterkoek als ontbijtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:05 schreef cofi het volgende:
Dus SD heeft morgen kippensoep en een verse boterkoek? Goeie combi
40 minuutjes ongeveerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:22 schreef cofi het volgende:
Gaat dat zo snel, kippensoep klaar maken?
Als je er voor 6:00u uit bent, blijft het waarschijnlijk wel droog.
Straks komt nieuwsuur en daarna Wallander (detective), als je er van houd
Nee, ik heb geen kut te doen
Ik denk dat ik wel genoeg heb voor 3 personenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:27 schreef cofi het volgende:
Dan kun je nog een pannetje maken, voordat je gaat slapenKom ik hem morgen ophalen
![]()
Ook ik ga nog ff kansloos lopen rondhangen op fok! en dan lekker in bed Wallander kijken. Val dan gegarandeerd ook halverwege in slaap
Is dat een uitnodiging?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel genoeg heb voor 3 personen. Al heb ik me ingehouden.. ik had er nog veel meer water in zitten, maar toen het kookte heb ik toch nog wat weg gemieterd.
Ik kan helaas boven in bed niks kijken![]()
. Of ik moet de xbox naar boven slepen, dan zou ik een DVD kunnen kijken, maar dat is me teveel moeite.
Slaap lekker alvast iig.
Nee, dit is mijn woonweerkverkeer en opbezoekbijvriendendieverwegwonen auto, de niva is er nog voor weekenden en evenementenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:31 schreef cofi het volgende:
Is dat de vervanger van de Niva? Heb je hem goed geschuurd voor de paintjob?
Wat voor soort paintjob wordt het eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yuphaal Aisha en haar vriend morgen aan het begin van de middag op
Je Lada 111 en Visa ('s(?)) heb je ook nog? Best wagenpark danquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn woonweerkverkeer en opbezoekbijvriendendieverwegwonen auto, de niva is er nog voor weekenden en evenementenEn ja, ze is twee keer geschuurd, waarvan 1 keer met dreft
Vraag je nou serieus of Alex foto's maakt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Kut op![]()
[me=FkTwkGs2012]kijkt jaloers
[/me]
Hou je de voortgang bij met foto's depi lexie?![]()
Thnxquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Kut op![]()
[/me]
Biaaaaaaaatch dat je er bentquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:36 schreef Anne het volgende:
Het is hem nog niet fatsoenlijk gelukt. Een nieuwe SC maken.
Vertelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Biaaaaaaaatch dat je er bent![]()
Kaneel is de beste jeweetzquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:39 schreef Anne het volgende:
En de derde donut is ook op.
En de vierde hoef ik niet, want die is bedekt met chocolade.
Chocoladequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:39 schreef Anne het volgende:
En de derde donut is ook op.
En de vierde hoef ik niet, want die is bedekt met chocolade.
geen idee, ze krijgt de vrije handquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:33 schreef cofi het volgende:
[..]
Wat voor soort paintjob wordt het eigenlijk?
denk t welquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Kut op![]()
[/me]
111 is in juni verkocht, Visa's staan te koop. En max 4 auto's tegelijk hequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:34 schreef cofi het volgende:
[..]
Je Lada 111 en Visa ('s(?)) heb je ook nog? Best wagenpark dan
Aandachtshoer heet datquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:43 schreef cofi het volgende:
n.a.v. http://forum.fok.nl/topic/1699722
WTF
Ben benieuwd naar de foto'squote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, ze krijgt de vrije hand
[..]
denk t wel
Kapitalistquote:[..]
111 is in juni verkocht, Visa's staan te koop. En max 4 auto's tegelijk he
Mja ze hebben daar een hersenspinsel die the americain dream heet. Gek zijn zequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:48 schreef cofi het volgende:
De meeste wel, de rest is geobsedeerd door "het perfecte lichaam"
trustquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:01 schreef Anne het volgende:
Uhm, oh ja, ik ga ook maar eens![]()
. Eerst nog even onder de douche springen.
Leeter.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:43 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft net nog gezwaait naar SD op de A27
Ja, maar die belgen hebben nog nooit van fatsoenlijk afzetten gehoord. Daarom werd het een enorme takkebende.quote:
Ik heb hem nog niet gemaakt ehquote:Op zondag 21 augustus 2011 08:53 schreef cofi het volgende:
Goedemorgen! En hoe is boterkoek als ontbijt?
Ik lig nog in bedjequote:Op zondag 21 augustus 2011 08:58 schreef cofi het volgende:
[..]
Dus Fokken gaat voor boterkoek? Hier gaat iets niet helemaal goed geloof ik...
niets... das mooi tochquote:
quote:
Ik had me er helemaal op verheugdquote:
Omdat hij groen niet mooi vondquote:
Eet ze, ik had de boter er al uitgehaaldquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:51 schreef Anne het volgende:
Nou, je weet waar het staat. Succes.
* Anne knibbelt aan een stuk aardbeienvlaai.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat hij groen niet mooi vond
afgeblazen, schuur geregeld voor herkansing, zo de afplakzut er eens afhalenquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
Is je auto nou al in 'behandeling'? of is het definitief afgeblazen voor vandaag?
Het waren toch maar een paar buitjes? of ben je bang dat de boel nu niet goed meer hecht?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
afgeblazen, schuur geregeld voor herkansing, zo de afplakzut er eens afhalen
Lekker he, zonder dakkie boven je hoofdquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:22 schreef Barcaconia het volgende:
Vandaag 250km open geredenconstant 30 graden, mijn kop verbrand, halve tank leeggestookt. Ik ben een gelukkig mens
bij mij moet de regennogkomenquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het waren toch maar een paar buitjes? of ben je bang dat de boel nu niet goed meer hecht?
Tis hier redelijk tot smerig warm met een zonnetje, en bij jou is het nu toch ook alweer een poosje droog?
Dan knal je er toch als de sjodemieter een partytent overheen?quote:
Heerlijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lekker he, zonder dakkie boven je hoofd
Ik kan ook wel aan de Targadaken wennen moet ik zeggen; als is het wel een pestherrie op de snelweg, en Anne d'r haar gaat er een beetje wild van zittenquote:
Gezien de ervaringen met de Saab is dat de enige optiequote:Op zondag 21 augustus 2011 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik haal het afplakspul maar weer van de auto afEn voor de volgende poging een schuur oid reserveren...
als ikdie had gehad wel jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan knal je er toch als de sjodemieter een partytent overheen?
daar staat een visa in, en als ik die er uit haal heb ik beroerd licht en te weinig ruimtequote:Op zondag 21 augustus 2011 14:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gezien de ervaringen met de Saab is dat de enige optie
Maar je hebt toch een schuur/garage achter je huis, waarom verf je'm daar niet binnen?
* geeft bril terug aan Anne *quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Maare, je hebt toch zelf een schuur/garage.
Neh, ergerquote:
Het is gewoon ontopic hoorquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:24 schreef Anne het volgende:
Jullie zijn echt erg Barca (en Lex)!
Voertuigen die je aan bepaalde users doen denken
ik zit heel erg op mijn vingers, maar ik zla niks over tegels zeggenquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:24 schreef Anne het volgende:
Jullie zijn echt erg Barca (en Lex)!
Voertuigen die je aan bepaalde users doen denken
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zit heel erg op mijn vingers, maar ik zla niks over tegels zeggen
Ik was op Alex aan het wachtenquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Jajajaja, maar ik weet hoe je hem bedoelt!
hij vraagt er zelf omquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:30 schreef Barcaconia het volgende:
En daarbij, Turq belachelijk maken is wel erg 2009.
Saaiquote:
vanavond toch?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:38 schreef Anne het volgende:
Wordt Bavaria City Racing niet meer live uitgezonden? Of is het al afgelopen? Nee toch? Tot half 5 toch?
ja, iddquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:41 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is er nu leuk aan een beetje auto's kijken met brulpijpen enzo. Bah, auto's
Vorig jaar wel iigquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, om 22.00 uur, maar vroegahh, werd hij toch de hele day laaif uitgezonden?
Die is er nu ook niet volgens mijquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
via een crappy internetstream alleen toch?
toen stond je gewoon bij het blaakse bos van de tunnelgeluiden te genietenquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, om 22.00 uur, maar vroegahh, werd hij toch de hele day laaif uitgezonden?
De laatste keer dat ik bij jou was, had je toch wel wat staan waar je op kunt zittenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
zitzak zou wel handig zijn, ik zit nu altijd op de vloer
niet opgelet waar je zelf op zat?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij jou was, had je toch wel wat staan waar je op kunt zitten![]()
?
Bah, je linkt naar Miekrosoft.quote:
Ehm, een houten bankje? Maar Fristie zat volgens mij op een stoel, Bo ook, enzo..quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet opgelet waar je zelf op zat?
maar ik zit op een kussentje voor de lage tafel hier achter de laptopbank liggen de katten altijd op, ik gebruik m amper
je mag m veranderenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Bah, je linkt naar Miekrosoft.
-> Waterpret.
klopt. die was ook eerder dan de rest geloof ik? opquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:10 schreef Anne het volgende:
Goed geheugen heb ik eh. Volgens mij zat 2cv dan in de kattenstoel, want die zat niet op een houten stoel.
Geen idee, ik was er als laatste.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt. die was ook eerder dan de rest geloof ik? opkoffiemeisje
na dan
wanneer post je weer eens een foto van jouw donut?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:14 schreef Anne het volgende:
Vrouw op TV "veel spektakel, veel draaien".
Op de vraag waarom ze juist daar staat. "draaien"... wtf... Ze zal wel doughnuts bedoelen.
Donuts!
Ik kan een foto van mijn buik posten, want daar zitten ze in.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wanneer post je weer eens een foto van jouw donut?
en als eerste weer weg met je zielige buikjequote:
sgoedquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan een foto van mijn buik posten, want daar zitten ze in.
doe maar niet, ik benboterkoekjunk, dan wil ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:17 schreef Anne het volgende:
We hebben wel nog boterkoek, met een hartje erop. Made by SD.
Ik ging tegelijkertijd met Boquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en als eerste weer weg met je zielige buikje![]()
zonderkoffiemeisje
was er geen huiswarmfeest geweest denk ik. en geen interieur hier
die heeft me echt door de hel gesleept toen
met zijn brulpijpquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
je hebt een beter geheugen dan ik
er was iig iemand die de straat offpiste door veel kabaal met de auto te maken. Bo?
Dat zie je toch van tevoren welquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:20 schreef Anne het volgende:
De persoon die ik mee had was niet lekker.
Ik denk van wel jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
je hebt een beter geheugen dan ik
er was iig iemand die de straat offpiste door veel kabaal met de auto te maken. Bo?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:24 schreef lipje het volgende:
[..]
met zijn brulpijpmaar Bo en Fristi reden toch samen?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:24 schreef Anne het volgende:
Volgens mij was ik toen al met de Cupra of niet? Toen had ik de CRX al niet meer denk ik.
Hoe bedoel je?quote:
euhm je was net 18 denk ik...quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Die persoon wilde juist in eerste instantie niet mee en mijn ouders vonden het niet o'n geweldig plan als ik zo laat in de avond/nacht nog alleen op pad zou gaan richting Friesland (ik heb geen idee hoe oud ik toen was). Dus uiteindelijk toch besloten om wel te gaan, maar dus iets later en niet te lang.
Nah, dat kan niet..quote:
dan was het de Q4 die zoveel herrie maakte. Bo had last van een rammeltjequote:
Nehhh, ze waren met de lolfa van Bo toch?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:27 schreef lipje het volgende:
[..]
dan was het de Q4 die zoveel herrie maakte. Bo had last van een rammeltje
misschien zit ik er een jaartje naast. Was volgens mij de leasebak van die zieke meneerquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah, dat kan niet..
Voordat ik de CRX had, die ik toen dus al kwijt was (?) heb ik nog 3 andere auto's gehad.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:28 schreef lipje het volgende:
[..]
misschien zit ik er een jaartje naast. Was volgens mij de leasebak van die zieke meneer
wanneer heeft een Alfa geen rammeltjequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:29 schreef Paladijn het volgende:
Fristi was met de Q4
En wanneer had Bo geen rammeltje?
tis niet meer dan 4 jaar geleden, want ik had toen al de Alfaquote:
Ik heb de routebeschrijving nog van Lexquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:31 schreef lipje het volgende:
[..]
tis niet meer dan 4 jaar geleden, want ik had toen al de Alfa
had je er heen moeten gaanquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:35 schreef Anne het volgende:
Dat Bavaria City Racing is op TV eigenlijk maar een saaie bedoeling...
4 jaargeleden, je was in de ibiza, en er zijn geen drmepels hier in de straat, de straat was gewoon een zandpad met wat klinkers er willekeurig op gekwaktquote:
straat/buurtquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
4 jaargeleden, je was in de ibiza, en er zijn geen drmepels hier in de straat, de straat was gewoon een zandpad met wat klinkers er willekeurig op gekwakt
beste routebeschrijving ooit datquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb de routebeschrijving nog van Lex. Die is van 09-05-2007.
En de titel is "Route naar <huisnummer> voor zaterdag".
Dus. Toen dus. Toen was ik dus 19, net geen 20.
Dan weet ik het ook niet. Verhoogde oprit dan?quote:
wat lipje zegt, veel putten in de straatquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Verhoogde oprit dan?.
Ik kan me herinneren dat ik voorzichtig/rustig moest rijden iig.
heeft die een ferrari shirtje dan?quote:
Dankjequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heeft die een ferrari shirtje dan?![]()
de mensen die ik ken met ferrari kleding vallen in één van de volgende 3 categorien:
autistisch
syndroom van down
verstandelijke beperking
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
serieus, zijn er ook mensen die 100% zijn die een ferrari shirt hebben? (ff uitgezonderd ferrari medewerkers)
ik heb een Mika Häkkinen shirt, voor 3 euro gekocht op een vietnamese markt in tsjechiequote:Op zondag 21 augustus 2011 23:17 schreef Paladijn het volgende:
Waarom niet? Ik heb ook een mcLaren en Spyker F1 shirt
Omdat niet iedereen het hoeft te wetenquote:
geen verjaardag, huiswarmfeest!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:15 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen![]()
Alexxxxxx's verjaardag met hetkoffie
meisje
Dat zegt meer iets over jou dan over ZmSquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nu ik het niet meer kan lezen denk ik het ergste. Smeerbats!!!
Daar heb je dan in gefaaldquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tja punt is, ik heb mezelf beloofd grootendeels anoniem te blijven hier.
+ taart
Nouja gefaald. Ben ergens naartoe geweest, evenals duizenden anderenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar heb je dan in gefaald >:-).
Edithistorie ftw.
Lowlands?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja gefaald. Ben ergens naartoe geweest, evenals duizenden anderen
Geen probleem, zal mij benieuwen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef cofi het volgende:
Mail gestuurd, nu afwachten. Sowieso bedankt!
Maar het meest belangrijke: ze kan goede koffie zettenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef Dangel het volgende:
en T. is lief en tof en mooi en een goede gastvrouw zo idd
Ah, je wordt al een echte wegenbouwer!quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:11 schreef Sounddragon het volgende:
Tijd aan het rekken bij de pomp; we zijn veel te rap vandaag
Toevallig ook een witte B-Manta gezien met Irmscher pakket er op? Kan best zijn dat een kennis van me daar geweest isquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Paar jaar geleden naar OPN te Sevenum geweest. Wat een sneue mensen heb je er daartussen lopen! Gelukkig kan ik daar doorheen kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat niet op de kaartquote:
Daar was ik dit jaar ook nog bijna geweestquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Paar jaar geleden naar OPN te Sevenum geweest. Wat een sneue mensen heb je er daartussen lopen! Gelukkig kan ik daar doorheen kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan ben je wel sneu hoor, als je er dit jaar wasquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:53 schreef cofi het volgende:
[..]
Daar was ik dit jaar ook nog bijna geweest
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah, 4 mensen die hem zullen snappenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t grapje is wel HEEL incrowd dit keer he?
dat zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een lelijke hokkenbehalve dan die Monza.
Hoezo? Ik hoef echt geen tupperware te zien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zou ik ook zeggen als ik jou was
Wie had dat gedacht, Zwartmetsuiker is een Kadett-rijder met MOH sticker op de achterruitquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En nee ben dus geen hardcore luisterende Corsa rijder ofzo
toen ik er was waren er limburgse vrienden van me met hun vectra'squote:Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja ik ben naar Sevenum geweest. Had het gezegd alleen bericht gewijzigd, straks denkt iedereen dat ik asociale Opelrijder benMaargoed was in de buurt en er stonden mooie oldies.
Haha nou ja als dat zo was dan waren er daar wel een aantal leuke clubjes.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht, Zwartmetsuiker is een Kadett-rijder met MOH sticker op de achterruit
mooie website.quote:
Ik reed laatst van mijn werk weg en toen kwam ik een mooie, bijna originele VTEC tegen. En die draaide om, stond stil, en trok hem helemaal even door totdat ie weer achter me zat.quote:
Heb je gezien wat die dingen kostenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:22 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom rij je dan een kanarie en geen crx?
Nee, daar zoek ik niet naar op MP.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je gezien wat die dingen kosten?
Whehehe, het is een restaurant van de nicht van mijn tante (nu klink ik net als peuquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ziet er uit als een rokerig cafe met een houten bar en vloerkleden op de tafeltjes
hahahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Whehehe, het is een restaurant van de nicht van mijn tante (nu klink ik net als peu![]()
).
En daar binnen mag niet gerookt worden.
Jaloers op wat? Je hebt toch ook een plekje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hahahanou ja jullie hebben iig een plekje... ik ben jaloers
ik heb 2 aansluitpunten in de auto, kan ik dan tot 60% brandstof besparen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:11 schreef Barcaconia het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-gas-10-30-12v-52013
wow en dat allemaal door wat condensators en weerstandjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:14 schreef Barcaconia het volgende:
Moet je even een hubje kopen, kun je tot 120% besparen!
De enige logische werking van zo'n ding is dat het een dodelijk gas verpreidt als je hem in de aanstekeraansluiting stopt. En ik wil nie besparen omdak dood benquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:12 schreef densmee het volgende:
im
[..]
ik heb 2 aansluitpunten in de auto, kan ik dan tot 60% brandstof besparen?
Op de boordcomputer of het gEmiddelde op een tank?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is de diesel toch heerlijk "goedkoop" op het moment.
1,23 net
na de 1-2-3- knippers nu ook het 1,23 verbruikquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
1,23 net
Rijplezier is onbetaalbaarquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
1,23 net
Jij moet bij mij ook eens een PC opnieuw komen installerenquote:
Ff een vraagje he, jullie gaan dus in een restaurant wonen. Als ik daar kom eten zitten jullie daar dan ook zodat ik je onopvallend kan stalken?quote:
Whehe. Ik heb van een partitie een ghost gemaakt. Dus formatteren en copy/past bij wijze van spreken en hij is klaar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij moet bij mij ook eens een PC opnieuw komen installerenAls ik dat moet doen duurt het wss 3 dagen.
Nerdjequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb van een partitie een ghost gemaakt. Dus formatteren en copy/past bij wijze van spreken en hij is klaar.
Nee, we gaan bóven een restaurant wonen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ff een vraagje he, jullie gaan dus in een restaurant wonen. Als ik daar kom eten zitten jullie daar dan ook zodat ik je onopvallend kan stalken?
Nee de prijs per liter aan de pompquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Op de boordcomputer of het gEmiddelde op een tank?
Ik ken nog de tijd dat het 93 cent per liter was. En 1 gulden 20.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee de prijs per liter aan de pomp
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:16 schreef Barcaconia het volgende:
Zou dat ding niet gewoon leeg van binnen zijn?
quote:
bij deze kaap ik dit topic de nieuwe is voor iemand andersquote:
Ik erger mij daar echt deaud aanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:14 schreef densmee het volgende:
[..]
bij deze kaap ik dit topic de nieuwe is voor iemand anders
[ afbeelding ]
neequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik erger mij daar echt deaud aan. Maar ik ben de enige zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |