Zuurstof Friesland was de naamquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:24 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Elke keer als ik deze auto zie moet ik aan een bepaalde user denken, maar ik ben zijn naam even kwijt.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Ben allang blij dat ik maar een individu ben waar niemand aan denkt..
nee man, die is te mooi voor turqquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:25 schreef densmee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in de kleur campingaz blauw
Turq bashen is wel een beetje 2005 heahquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee man, die is te mooi voor turq![]()
of als ie zo mooi is dan weet turq hem wel te verpesten
sorry, macht der gewoontequote:Op zondag 21 augustus 2011 16:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Turq bashen is wel een beetje 2005 heaho
Die vind jij mooier met zijn aftermarket gare koplampen..?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee man, die is te mooi voor turq![]()
of als ie zo mooi is dan weet turq hem wel te verpesten
wat een pauperbak, is grapje zeker?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die vind jij mooier met zijn aftermarket gare koplampen..?
[ afbeelding ]
Nee danke, dan liever zo.
Nee hoor, check me project topic maar: [PROJECT] BMW 318i 2.5 24v --S/C of Turbo?-- Part 3quote:
Wat een grafbak. Ik heb veel lelijke bmw's gezien, maar dit...quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gek genoeg associeer ik deze auto altijd met jouw username:quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanks, jij bent btw niet het enige..quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:57 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Gek genoeg associeer ik deze auto altijd met jouw username:
[ afbeelding ]
Die was juist wel tof, gewoon omdat het kanquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:57 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Gek genoeg associeer ik deze auto altijd met jouw username:
[ afbeelding ]
Is ook wel een gemene rotbocht.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:58 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
niet perse dat de glimmende kant onder is, maar meer het model
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |