Moderators kunnen niet bannen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:26 schreef Refurb het volgende:
..een moderator willen zijn, dit topic een slotje geven en de user bannen
Alsof het je tegenhoudt dat iets niet een drachtige geit isquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:28 schreef smegmanus het volgende:
.. een tovenaartje willen zijn. Dan liet ik TS omtoveren in een drachtige geit en zo ik hem nemen.
Ik wist niet dat jij nog andere voorkeuren had dan vrouwen en perzikkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:28 schreef smegmanus het volgende:
.. een tovenaartje willen zijn. Dan liet ik TS omtoveren in een drachtige geit en zou ik hem nemen.
Dat zeg ik:quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:29 schreef remlof het volgende:
Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen
Eindelijk iemand met enige literaire achtergrond.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:26 schreef SuperwormJim het volgende:
... twee hondjes willen zijn, dan kon ik samen spelen.
Loopt hij weer achter mijn rug om te ketsen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij nog andere voorkeuren had dan vrouwen en perzikken![]()
Ow sorry, ik had gemist dat jij ook je klassiekers kent.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zeg ik:
[..]
Eindelijk iemand met enige literaire achtergrond.
Hoiquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:35 schreef coban het volgende:
Ik zou graag eens populair willen zijn en niet gepest worden.
Die raakte mequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:35 schreef coban het volgende:
Ik zal je niet pesten hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:35 schreef coban het volgende:
*knuffel*quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:40 schreef coban het volgende:
Ik zou graag eens willen zeggen hoeveel ik van de users hou die in dit topic lief doen tegen mij. Ik zou graag eens ze een knuffel willen geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |