quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Gelukkigquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mwoh, hij is niet echt mijn type
Blij als een kind, dus Lego (en McDonald's)quote:
Boterkoek als ontbijtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:05 schreef cofi het volgende:
Dus SD heeft morgen kippensoep en een verse boterkoek? Goeie combi
40 minuutjes ongeveerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:22 schreef cofi het volgende:
Gaat dat zo snel, kippensoep klaar maken?
Als je er voor 6:00u uit bent, blijft het waarschijnlijk wel droog.
Straks komt nieuwsuur en daarna Wallander (detective), als je er van houd
Nee, ik heb geen kut te doen
Ik denk dat ik wel genoeg heb voor 3 personenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:27 schreef cofi het volgende:
Dan kun je nog een pannetje maken, voordat je gaat slapenKom ik hem morgen ophalen
![]()
Ook ik ga nog ff kansloos lopen rondhangen op fok! en dan lekker in bed Wallander kijken. Val dan gegarandeerd ook halverwege in slaap
Is dat een uitnodiging?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel genoeg heb voor 3 personen. Al heb ik me ingehouden.. ik had er nog veel meer water in zitten, maar toen het kookte heb ik toch nog wat weg gemieterd.
Ik kan helaas boven in bed niks kijken![]()
. Of ik moet de xbox naar boven slepen, dan zou ik een DVD kunnen kijken, maar dat is me teveel moeite.
Slaap lekker alvast iig.
Nee, dit is mijn woonweerkverkeer en opbezoekbijvriendendieverwegwonen auto, de niva is er nog voor weekenden en evenementenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:31 schreef cofi het volgende:
Is dat de vervanger van de Niva? Heb je hem goed geschuurd voor de paintjob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |