Afwijking whut?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat ze nou al haar afwijkingen weer in de grappen gooien?
Lesbo, borderliner, rolstoel, spastisch
zal je dochter wezen echt zal haar zo met rolstoel en al van een heuveltje laten afglijdenquote:
Nee niet zo, maar alles waar ze mee afwijkt, de gemiddelde vrouw is niet lesbisch of wel?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:56 schreef JaneDoe het volgende:
waar blijven die kruizen?
o nee... dan wordt ze geil...
quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Serieus, ik ben 1000 keer grappiger.
nou he! Ze heeft het alleen maar over sex, geil zijn en lekker wijvenquote:
Past niet in een rijtje met borderline als je het mij vraagt.quote:
Nee, is een stuk minder vrolijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Past niet in een rijtje met borderline als je het mij vraagt.
niet spotten met de Zonnebloemquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:56 schreef Toverheks het volgende:
wedde ze mag door...welkom de Zonnebloem
Zij loopt te koop met haar rijtje, ook bij BNN al in dat programma, drama drama, kijk eens waar ik afwijkend mee benquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Past niet in een rijtje met borderline als je het mij vraagt.
Nee, helaas niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar ook wel eng.
Jezus, kan ze niet normaal praten?
mag ze mee op de Harry Dunant en laten haar achter op een eilandjequote:
Welja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:58 schreef starla het volgende:
Grappig zou zijn als zij zichzelf van kant maakte op live tv.
Exactly my thoughts.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:57 schreef Guanabana het volgende:
Ja hallo, tekstschrijvers! Zo kan Annie van om de hoek dit toch ook
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag ze mee op de Harry Dunant en laten haar achter op een eilandje
Of gewoon halverwege overboordquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag ze mee op de Harry Dunant en laten haar achter op een eilandje
Natuurlijk gaat ze door. Wat een talent deze gemotoriseerde trol.quote:
dat doet zij niet dat is Edquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:59 schreef kirsten. het volgende:
plaatsvervangende schaamte.... wat een volk zeg. En maar stemmen dat ze door mag gaan... triest, die meid zet zichzelf (onbewust) gigantisch voor lul
quote:
Dan spoelt ze vast ergens aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo ver wilde ik niet gaan, beter zetten ze haar in een rubber bootje zonder peddels
Ze is vast spastisch genoeg om zich vooruit te peddelen met die armen..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo ver wilde ik niet gaan, beter zetten ze haar in een rubber bootje zonder peddels
dansen is niks meer dan alleen met de heupjes bewegenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Deze zijn wel goed, geloof ik, ik snap niets van dansen.
ohhhhhhh schaam jequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze is vast spastisch genoeg om zich vooruit te peddelen met die armen..
Ja, maar HOE zie je of het goed is? Maar dat weet Dan dan wel weerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dansen is niks meer dan alleen met de heupjes bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |