abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100991583
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2011 02:07 schreef msnk het volgende:

[..]

Wat wil je verkopen :)?
Een intrigerend onderwerp natuurlijk! Dit is interessanter dan het alledaagse gewauwel en de constante stroom van negativiteit, toch?

Ik heb zelf nog nooit een UFO of alien gezien, maar het bewijs lijkt er toch te zijn voor een grote waarschijnlijkheid van buitenaardse bezoekers aan onze planeet. Deze conclusie trek ik niet omdat ik wilgeloven, zoals velen zullen denken. Het heeft bij mij een aantal weken geduurd voordat ik kon aanvaarden dat dit alles wel eens echt zou kunnen zijn. Maar ik ben met een open mind blijven kijken naar de beschikbare informatie en ik kan er niet langer om heen...

En in de afgelopen twee maanden ben ik naarstig op zoek geweest naar iemand die mij kan uitleggen waarom ik een verkeerde weg ben ingeslagen, maar keer op keer kom ik van een koude kermis thuis. Keer op keer blijkt, dat de skeptici hun mening al hebben gevormd en niet bereid zijn op een openminded manier te kijken naar de beschikbare info. Alle weerleggingen van de skeptici klinken leuk op papier, maar houden alleen maar stand totdat je naar de details gaat kijken ipv alles maar weg te verklaren in algemene termen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_100991664
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2011 02:22 schreef msnk het volgende:

[..]

:')

Er zijn gewoon radaropnames van UFO's die onmogelijke dingen doen en legio ander bewijsmateriaal en iedereen blijft maar roepen dat er geen enkel bewijs is en blablabla.... _O-

En ondertussen vinden ze zichzelf zo slim, maar kijken naar de beschikbare informatie ho maar. Het is idd echt een teken van intelligentie om conclusies te trekken zonder goed naar beide kanten van de discussie te kijken ^O^
  zondag 21 augustus 2011 @ 02:27:26 #28
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100991686
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 02:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Er zijn gewoon radaropnames van UFO's die onmogelijke dingen doen en legio ander bewijsmateriaal en iedereen blijft maar roepen dat er geen enkel bewijs is en blablabla.... _O-

En ondertussen vinden ze zichzelf zo slim, maar kijken naar de beschikbare informatie ho maar. Het is idd echt een teken van intelligentie om conclusies te trekken zonder goed naar beide kanten van de discussie te kijken ^O^
Oh ik hoop met je mee dat het waar is hoor, als kind had ik altijd een fototoestel bij de hand om een eventuele first encounter te vereeuwigen. Maar ik vrees dat ik met de jaren ook sceptischer ben geworden omtrent dit soort verhalen.

Zou zoiets echt waar zijn, dan zou het voor het volk toch ontzettend moeten opvallen? Veel meer dan dat nu het geval is i.i.g :?

En als er zoveel concreet bewijs is, zouden er sowieso veel minder sceptici zijn en veel meer (o.a wetenschappers) die geloven in deze verhalen.
AFC AJAX
pi_100991800
Wat is de logica achter een UFO die slechts even langs vliegt? Kunnen ze niet even stoppen? Landen ofzo. Of misschien groeten zelfs. Maar nee, het blijft bij wazige opnames en een fractie van een seconde een stip op een radar.
pi_100991820
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2011 02:27 schreef msnk het volgende:

[..]

Oh ik hoop met je mee dat het waar is hoor, als kind had ik altijd een fototoestel bij de hand om een eventuele first encounter te vereeuwigen. Maar ik vrees dat ik met de jaren ook sceptischer ben geworden omtrent dit soort verhalen.

Zou zoiets echt waar zijn, dan zou het voor het volk toch ontzettend moeten opvallen? Veel meer dan dat nu het geval is i.i.g :?

En als er zoveel concreet bewijs is, zouden er sowieso veel minder sceptici zijn en veel meer (o.a wetenschappers) die geloven in deze verhalen.
Oh sorry :@

Maar bewijs is er zeker wel hoor. Kijk anders ook eens deze docu over het best wetenschappelijk onderzochte UFO fenomeen:

Hessdalen - het best wetenschappelijk onderzochte UFO fenomeen

Er zijn genoeg overheidsdocumenten die in ieder geval aangeven dat het UFO fenomeen heel serieus genomen wordt:

USA overheidsdocumenten over UFO"s

Nog wat meer interessante topics:
GCF 2011 - Een teken dat UFO's steeds serieuzer genomen worden?
Leuke docu over een massa UFO sighting
Voormalig Canadees minister van Defensie zegt "aliens bezoeken ons"
Alien implantaten bij mensen gevonden en onderzocht
Een hele goeie wetenschappelijke analyse van de NASA UFO video's
Adviseur van Obama en Clinton wil geheimhouding UFO's stoppen
CIA director maakte zich zorgen over UFO's en de cover-up
National Geographic: The Truth Behind UFOs Over Phoenix
Disclosure van het feit dat buitenaardse wezens ons bezoeken?

En als je op youtube gaat kijken, zul je zien dat er vrij veel nieuwsreportages zijn over UFO's. Alleen wat Nick Dolan zegt (intelligente serieuze onderzoeker) is dat het idee dat we het dan overal wel zouden zien op tv, verraadt dat wij niet weten hoe de informatiestromen van de nieuwsmedia worden gecontroleerd en gemanipuleerd door de Intelligence Agencies.

Gelukkig wordt dit steeds meer en meer omzeild door het internet :)
  zondag 21 augustus 2011 @ 02:36:57 #31
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_100991862
Jullie zijnde echte ufo-freaks zijn hier vast al bekend mee maar toch. Moest even terug denken aan dit topic na het lezen van '#1.The Valentich Disappearance' hier;
http://www.cracked.com/ar(...)-find-creepy_p2.html

Zie ook '#5.The Chiles-Whitted UFO Encounter' een pagina daarvoor. Ik citeer:
''After investigating it, the Air Force famously concluded that it was in fact an alien spacecraft. After investigators handed in that report, superiors handed it right back with a proverbial "BULLSHIT" stamped on it in red. They pointed out that just because we don't know what the object was, doesn't mean it's little green men.''
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  zondag 21 augustus 2011 @ 02:40:47 #32
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_100991957
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 02:34 schreef nikk het volgende:
Wat is de logica achter een UFO die slechts even langs vliegt? Kunnen ze niet even stoppen? Landen ofzo. Of misschien groeten zelfs. Maar nee, het blijft bij wazige opnames en een fractie van een seconde een stip op een radar.
Dat is wat ik ook altijd dacht. Ik dacht tot voor kort dat het hele onderwerp mijn aandacht niet waard was. Maar ik weet nu dat ik er naast zat. Ik dacht dat de UFO gemeenschap bestond uit veel simpele zielen die overal wat achter zochten, maar ik had het helemaal verkeerd. Tuurlijk lopen er zat van dat figuren rond, maar ik wist niet dat er zoveel serieus onderzoek was verricht door zeer intelligente mensen.

Neem alsjeblieft van mij aan dat er veel meer betrouwbare info is als je denkt. Helaas is het beeld dat de media schetst die van de andere kant. De belachelijke kant. Toen DWDD een item deed over UFO's ging het ook over de idioten. Maar waarom laten ze Stanton Friedman niet aan het woord? Dat is 1 van de meest intelligente voorvechters binnen de UFO gemeenschap en hij houdt ook niet van grappenmakers en doet zn uiterste best om deze te ontmaskeren. Stanton Friedman doet al jaren serieus onderzoek naar dit fenomeen en in iedere discussie zal hij blijven komen met feiten, feiten en feiten terwijl zijn tegenstanders zonder uitzondering altijd terugvallen op het op de man spelen ipv de discussie aan te gaan als een volwassene.

Maar goed, kijk anders eens naar de links die ik in de post hierboven geef. Het is niet aan mij om jou te overtuigen dat we bezocht worden. Daarvoor zul je zelf een klein beetje onderzoek moeten doen.
pi_100991994
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2011 02:36 schreef Aneurysma het volgende:
Jullie zijnde echte ufo-freaks zijn hier vast al bekend mee maar toch. Moest even terug denken aan dit topic na het lezen van '#1.The Valentich Disappearance' hier;
http://www.cracked.com/ar(...)-find-creepy_p2.html

Zie ook '#5.The Chiles-Whitted UFO Encounter' een pagina daarvoor. Ik citeer:
''After investigating it, the Air Force famously concluded that it was in fact an alien spacecraft. After investigators handed in that report, superiors handed it right back with a proverbial "BULLSHIT" stamped on it in red. They pointed out that just because we don't know what the object was, doesn't mean it's little green men.''
Bedankt voor deze site ^O^
pi_100992022
quote:
Het is idd opvallend hoeveel weerballonnen er continu in de wereld worden losgelaten als we onze overheden mogen geloven... }:|
  zondag 21 augustus 2011 @ 02:43:57 #36
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_100992023
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 02:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Bedankt voor deze site ^O^
De site is geweldig maar verder niet ufo-gerelateerd ofzo. Slechts humor.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_100992121
Ik heb zelf ooit wel eens een ufo gezien. Was op dat moment met een groepje vrienden en we vonden allemaal dat die lichtjes in de verte wel hele rare bewegingen maakten. Zo haaks en grote snelheidswisselingen...
Wat ik echter wel grappig vind en wat mij veel doet relativeren is het feit dat de stealth bommenwerper ook al getest was, lang voordat het publiek van zijn bestaan op de hoogte werd gebracht.
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
pi_100992158
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 02:48 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Ik heb zelf ooit wel eens een ufo gezien. Was op dat moment met een groepje vrienden en we vonden allemaal dat die lichtjes in de verte wel hele rare bewegingen maakten. Zo haaks en grote snelheidswisselingen...
Wat ik echter wel grappig vind en wat mij veel doet relativeren is het feit dat de stealth bommenwerper ook al getest was, lang voordat het publiek van zijn bestaan op de hoogte werd gebracht.
Denk je nu dan dat het een stealth bommenwerper was? En zag je de lichten hier in NL? En denk je dat die bommenwerper die bewegingen had kunnen maken, met name die haakse?
  zondag 21 augustus 2011 @ 02:53:24 #39
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_100992185
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 02:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er niet zo heel veel mensen die roepen dat er [b]geen enkel[/b[ bewijs is hoor. Ik denk dat je in de war bent met de godsdienst-discussie.

Wij mensen zijn niet alwetend. En dit kan betekenen dat wij een hoop UFO-signalen over het hoofd zien, maar het kan ook betekenen dat we een hoop 'signalen', onterecht als UFO-signalen classificeren.

Wie zegt mij dat wij een radar niet verkeerd kunnen aflezen? Ik weet er verder weinig over, maar een radar werkt volgens mij met radiogolven, waarbij wolken e.d. het beeld wel eens kunnen vertroebelen. Nu wil ik absoluut niet suggereren dat UFO-sightings wat te maken hebben met wolken... het is puur een voorbeeld om aan te geven dat de radar ook niet heilig is.
Krekker is de bom!
pi_100992426
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 02:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Denk je nu dan dat het een stealth bommenwerper was? En zag je de lichten hier in NL? En denk je dat die bommenwerper die bewegingen had kunnen maken, met name die haakse?
Nee, ik denk dat het een of ander geval was, wat bewegingen maakte waar ik hedentendage nog steeds verbaasd over ben (het is een jaar of 15 geleden). Maar ja, ik weet niet wat de joint strikefighter (om maar iets te noemen) allemaal kan...

Ik noemde die bommenwerper omdat hij op een plaatje hierboven voorkomt als "weatherballoon" en ik inderdaad best kan geloven dat dat een tijd lang de officiele verklaring is geweest.
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
pi_100992873
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 02:53 schreef KreKkeR het volgende:

Wie zegt mij dat wij een radar niet verkeerd kunnen aflezen? Ik weet er verder weinig over, maar een radar werkt volgens mij met radiogolven, waarbij wolken e.d. het beeld wel eens kunnen vertroebelen. Nu wil ik absoluut niet suggereren dat UFO-sightings wat te maken hebben met wolken... het is puur een voorbeeld om aan te geven dat de radar ook niet heilig is.
Maar daarom is het dus belangrijk dat er radar-personeel van het leger en de luchtvaart-autoriteiten zich hebben aangesloten bij de Disclosure Project, een groep mensen die eerlijk vertellen over hun ervaringen met UFO's terwijl ze tot geheimhouding waren gezworen door de regering. Dit zijn allemaal hooggeplaatste officials vanuit met name het leger:

En ook als je de documentaire over het Hessdalen fenomeen bekijkt, zul je zien dat wetenschappers met verstand van radar, objecten minutenlang op hun radar zien.

Met alle respect voor wat jij zegt natuurlijk, want ik stel het verder op prijs dat je meedenkt, maar keer op keer blijkt dat de eventuele verklaringen van skeptici niet overeind blijven nadat je kijkt naar de specifieke details van een case.

Ik kan niet genoeg benadrukken dat het beeld van de UFO gemeenschap als een stel goedgelovige idioten totaal niet klopt. Er zitten een heleboel erg intelligente en serieuze mensen bij met een wetenschappelijke achtergrond, bij wie het niet hun bedoeling is dat ze hun tijd verspillen aan een of ander vaag UFO fenomeen. Veel van deze mensen zijn juist tot het fenomeen aangetrokken omdat er zoveel overtuigend bewijs is, niet omdat ze graag believers willen zijn en het leuk vinden om uitgelachen te worden door een groot deel van de wereld.
pi_100992900
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 03:09 schreef incompetente-palpeerder het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat het een of ander geval was, wat bewegingen maakte waar ik hedentendage nog steeds verbaasd over ben (het is een jaar of 15 geleden). Maar ja, ik weet niet wat de joint strikefighter (om maar iets te noemen) allemaal kan...
Ik weet niet wat jij hebt gezien natuurlijk, maar een JSF kan geen haakse bewegingen maken.
  zondag 21 augustus 2011 @ 09:33:55 #43
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_100994223
Ik begrijp wel wat je bedoeld incompetente-palpeerder,

Er is natuurlijk een kans dat de vliegende objecten gemaakt zijn door mensen zelf (geheim project o.i.d.).
Al vind ik het idee dat het buitenaardse objecten zijn natuurlijk wel veel spannender.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101658534
Nog meer keihard bewijs dat ook de Amerikaanse overheid liegt over hun interesse in het UFO fenomeen. Deze post komt uit een ander topic:

Hier een geweldige lezing van iemand die al vanaf jonge leeftijd Freedom of Information Act verzoeken deed voor informatie bij vrijwel alle overheidsinstellingen. De verzoeken gingen over een aantal onderwerpen, maar ook vooral over UFO's.

Deze lezing laat overtuigend zien dat de Amerikaanse overheid er geen enkel probleem mee heeft om te liegen over het UFO onderwerp. Ze houden in officiele kringen vol dat het UFO fenomeen niet interessant is, maar ook uit deze lezing blijkt heel overtuigend dat ze wel degelijk geinteresseerd zijn en het ook allemaal erg serieus nemen.

De lezing is goed te kijken omdat hij met veel harde feiten komt. Erg interessant allemaal en met name de brief van Gerald Ford die gevonden is in de Nationale Archieven laat zien dat zeer hoge officials binnen de Amerikaanse regering het UFO onderwerp zeer serieus namen. Aanrader ^O^

pi_103356989
Voor wie de Disclosure Project nog niet kent, hier een kort deel ervan. Onder andere een gepensioneerd legercommandant die vertelt over zijn ervaring met een UFO die de nucleaire installatie uitschakelde. Dit staat bekend als de Rendlesham Forest incident:

pi_103361212
Wat ik niet helemaal snap, is dat er dus blijkbaar UFO's zijn die over zeer geavanceerde technieken beschikken (zoals onaards snelle versnellingen bijvoorbeeld), maar die niet eens onzichtbaar voor de radar zijn. Een techniek die wij zelfs onder de knie hebben! Het lijkt me duidelijk dat ze zo onzichtbaar mogelijk willen zijn, anders hadden ze zichzelf wel wat duidelijker getoond. Maar blijkbaar geven ze daar geen reet om, want ze staan op alle radarbeelden.

Kijk, het staat voor mij als een paal boven water dat er op andere planeten buiten ons zonnestelsel leven is, en dat dat leven ons miljoenen jaren voor kan zijn, en dus veel geavanceerder kan zijn. Want de mensheid heeft in zo'n ~10.000 jaar best wat bereikt, en een andere beschaving die nog eens een paar honderd duizend jaar extra gehad heeft, is ons vast ver voor.

Met die extra kennis komen al die UFOs erg onhandig over. Het lijkt me bijvoorbeeld erg onhandig om zelf naar de aarde te reizen, in een UFO. Dat laat je minstens aan robots over, en die kun je heel erg klein maken. Waarom met grote schotels vliegen als het ook klein kan. Die lopen minder in het oog, en je kunt er meer van maken voor dezelfde prijs. Als je al die miljarden sterren en planeten wil bezoeken, dan werkt het gemakkelijker als dat voor minder geld kan. Daarnaast is het reizen naar een planeet ook zo 1960-achtig. Zoiets laat je aan snelle deeltjes over. Neutrino's bijvoorbeeld, die je later weer ergens anders opvangt. Op die manier kun je een planeet doorlichten zonder er zelf geweest te zijn.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_103372743
Beetje verwarrend, de term UFO's als aanduiding voor ruimteschepen.
pi_103382624
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 08:43 schreef Lyrebird het volgende:
Wat ik niet helemaal snap, is dat er dus blijkbaar UFO's zijn die over zeer geavanceerde technieken beschikken (zoals onaards snelle versnellingen bijvoorbeeld), maar die niet eens onzichtbaar voor de radar zijn. Een techniek die wij zelfs onder de knie hebben! Het lijkt me duidelijk dat ze zo onzichtbaar mogelijk willen zijn, anders hadden ze zichzelf wel wat duidelijker getoond. Maar blijkbaar geven ze daar geen reet om, want ze staan op alle radarbeelden.
Als wij een groep leeuwen bezoeken, doen we dan ook zoveel mogelijk ons best om niet op te vallen? Dat hangt af van ons doel. Wanneer wij jagen op een leeuw of dier of het willen verdoven voor onderzoek, dan lopen we er niet recht op af. Wanneer wij toeristje spelen, rijden we er dwars doorheen met onze auto's.

quote:
Met die extra kennis komen al die UFOs erg onhandig over. Het lijkt me bijvoorbeeld erg onhandig om zelf naar de aarde te reizen, in een UFO. Dat laat je minstens aan robots over, en die kun je heel erg klein maken. Waarom met grote schotels vliegen als het ook klein kan. Die lopen minder in het oog, en je kunt er meer van maken voor dezelfde prijs. Als je al die miljarden sterren en planeten wil bezoeken, dan werkt het gemakkelijker als dat voor minder geld kan. Daarnaast is het reizen naar een planeet ook zo 1960-achtig. Zoiets laat je aan snelle deeltjes over. Neutrino's bijvoorbeeld, die je later weer ergens anders opvangt. Op die manier kun je een planeet doorlichten zonder er zelf geweest te zijn.
Ik denk niet dat geld dan nog bestaat en zij zullen tegen die tijd zo geavanceerd zijn dat ze ruimteschepen kunnen laten bouwen door (nano)robots. En wie weet kunnen zij vrij makkelijk sneller dan het licht dus waarom zouden ze dan niet zelf komen? In Through the Wormhole werd laatst uitgelegd dat een warpdrive helemaal niet zo'n gek idee is. Einstein heeft ook laten zien dat je ruimte kunt buigen en dat is waar een warpdrive op gebaseerd is.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:12:45 #49
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_103384348
Ik vind het disclosure project met name interessant vanwege het feit dat de meer dan 400 personen hun verklaringen onder ede af hebben gelegd. Een valse verklaring zou betekenen dat ze achter de tralies zouden komen.

Vergelijk dat eens met Bush die niet onder ede wilde verklaren voor de 911-comissie.

[offtopic]
Naar mijn mening zou dit trouwens gewoon beleid mogen worden. Het is eigenlijk bizar dat we deze mate van verantwoordelijkheid niet eisen van onze regering. Hoe wil je ooit iets ondernemen tegen corruptie als je degene die je de meeste macht toevertrouwd in de hele samenleving niet verantwoordelijk stelt voor hun acties.
[/offtopic]
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_103384425
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 02:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Oh sorry :@

Maar bewijs is er zeker wel hoor. Kijk anders ook eens deze docu over het best wetenschappelijk onderzochte UFO fenomeen:

Hessdalen - het best wetenschappelijk onderzochte UFO fenomeen

Er zijn genoeg overheidsdocumenten die in ieder geval aangeven dat het UFO fenomeen heel serieus genomen wordt:

Nog wat meer interessante topics:
GCF 2011 - Een teken dat UFO's steeds serieuzer genomen worden?
Leuke docu over een massa UFO sighting
Voormalig Canadees minister van Defensie zegt "aliens bezoeken ons"
Alien implantaten bij mensen gevonden en onderzocht
Een hele goeie wetenschappelijke analyse van de NASA UFO video's
Adviseur van Obama en Clinton wil geheimhouding UFO's stoppen
CIA director maakte zich zorgen over UFO's en de cover-up
National Geographic: The Truth Behind UFOs Over Phoenix

En als je op youtube gaat kijken, zul je zien dat er vrij veel nieuwsreportages zijn over UFO's. Alleen wat Nick Dolan zegt (intelligente serieuze onderzoeker) is dat het idee dat we het dan overal wel zouden zien op tv, verraadt dat wij niet weten hoe de informatiestromen van de nieuwsmedia worden gecontroleerd en gemanipuleerd door de Intelligence Agencies.

Gelukkig wordt dit steeds meer en meer omzeild door het internet :)
Het is maar goed ook dat de overheid en al die agencies zich er mee bezig houden. Voor een overheid hoeft iets niet waar te zijn om er mee bezig te gaan. Terwijl jij steeds suggereert dat doordat er overheden mee bezig zijn, er dus een vorm van bewijs is. Overheden hebben vele belangen, en niet alleen de burger een rad voor hun ogen draaien.

Voor mij is er geen twijfel dat er op een andere planeet ergens leven is. Maar er zijn teveel vragen om zomaar te kunnen concluderen dat er wel UFO's zijn. Het bijzondere is dat voor de discussie eigenlijk begint er door de mensen die het wel geloven al wordt gezegd dat de ander niet open minded is.
Niks is zo bedrieglijk als een waarneming of gedachte wat men dacht gezien te hebben. Niet voor niks is dit een de rechtszaal in het algemeen een zwak bewijs. Er zijn al zat onderzoeken die laten zien dat onbewust men denkt iets te herinneren wat totaal niet bleek te kloppen met wat het daadwerkelijk zag.
Als je kijkt naar de waarnemingen is het wel bijzonder dat ze vaak zo kort zijn en niet te traceren. Wat de mythe natuurlijk wel in stand houdt. De waarnemingen zijn altijd in de atmosfeer, waarom is er nooit een waarneming van het binnendringen daarvan? De ruimte om de aarde wordt zo sterk in de gaten gehouden met allerlei apparatuur, dat het wel heel apart is dat een radar een glimp opvangt, maar er hoger in de atmosfeer nergens wat wordt opgevangen? Waarom vangen wetenschappers die bijvoorbeeld achtergrondstraling meten nooit wat op?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')