Dat van die anonieme mensen klopt sowieso niet, dat blijkt wel uit die documentaire. Sowieso twee mensen die met naam worden genoemd en met hun gezicht in beeld komen, laten zich "opereren" om het object te verwijderen en ik heb net een tijdje gezocht en zie op de debunking websites niets staan van gesloten ziekenhuizen. Ben dus benieuwd hoe je daar bij komt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:16 schreef anoniemelurker het volgende:
Ah, dat is die arts die opereert in ziekenhuizen die eigenlijk al lang gesloten waren en alleen bewijs toont van anonieme mensen?
Dude... De overheid zijn aliens!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:17 schreef Juicyhil het volgende:
En hoe weten ze dat de implantaten van aliens zijn en niet van de overheid?
Het schijnt dat het materiaal bestaat uit stoffen die hier niet in die samenstelling op aarde voorkomen. Ook hebben al deze mensen herinneringen van ontvoeringen door aliens (wat heel raar klinkt uiteraard).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:17 schreef Juicyhil het volgende:
En hoe weten ze dat de implantaten van aliens zijn en niet van de overheid?
Hoe kom je daar zo bij? Ik zie bijv. een lichtgewicht realtime rontgen-scanner die tijdens de operatie een beeld geeft van het object en de tangen van de arts. Dat lijkt me juist het tegenovergestelde van amateuristisch. Verder gaat het hier om het verwijderen van een klein object van vlak onder de huid. Daarvoor heb je geen team van 20 chirurgen nodig in een state of the art ziekenhuis.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:36 schreef -Datdus- het volgende:
Dat ziekenhuis ziet er erg amateuristisch uit IMHO.
Weet jij misschien waar je van die ontvoerings verhalen kan lezen ?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het schijnt dat het materiaal bestaat uit stoffen die hier niet in die samenstelling op aarde voorkomen. Ook hebben al deze mensen herinneringen van ontvoeringen door aliens (wat heel raar klinkt uiteraard).
Oh natuutlijk!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 04:22 schreef dada3322 het volgende:
Frequentie die gebruikelijk is in deepspace
Droogquote:Op zondag 24 juli 2011 18:59 schreef mousy31 het volgende:
Ik ga eens ff kijken k had er al eens van gehoord maar nog geen filmpje gezien. t Klinkt interessant.
edit: mij te langdradig t kan me niet genoeg boeien sorry
Dr staat geen ondertiteling bij en als ik dus problemen heb met consentratie dan lukt het me niet om het te begrijpen terwijl mn engels niet eens slecht is.quote:
Nuchter als in niet bereid te kijken naar de beschikbare data?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:27 schreef trovey het volgende:
Ik ben echt veel te nuchter(nee, niet als in alcohol) voor dit subforum.
Ik heb gekeken en helaas kun je me niet overtuigen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nuchter als in niet bereid te kijken naar de beschikbare data?
Of deze man is een leugenaar of hij spreekt de waarheid. Zeg ik er gelijk even bij dat hij deze devices heeft laten testen door gerenommeerde onderzoeksinstituten:
Despite the “alien” connotation which brings about endless tongue in cheek remarks, Leir’s research has undergone the scrutiny of Los Alamos National Labs, New Mexico Technical Institute, the University of Toronto and York University just to name a few. Leir stands boldly behind his research and his colleagues Robert Koontz, Ph. D.
Hey! Daar heb ik ook weleens last van!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Of deze man is een leugenaar of hij spreekt de waarheid.
Ik ben zelf ook niet overtuigd dat dit alien-implantaten zijn. Ik ben er wel van overtuigd dat dit alles ongelofelijk intrigerend is en dat het daarom vreemd is dat men dit onderwerp zo ridiculiseert en links laat liggen. Of er nou aliens zijn die ons bezoeken of niet, dit hele onderwerp is gewoon erg boeiend. Maar zoals wel vaker laten mensen zich liever leiden door wat "normaal" is en een onderwerp als dit mag je gewoon niet interessant vinden lijkt het wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb gekeken en helaas kun je me niet overtuigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |