abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99783352
Sorry, weer een UFO-topic :P

De volgende documentaire moet ik toch echt even delen met jullie. Dr. Roger Leir is een arts en heeft bij een aantal mensen implantaten verwijderd van vlak onder de huid. De implantaten waren gemaakt van een metaal met daar omheen een biologisch materiaal dat keihard is en zijn energie lijkt te krijgen van het menselijk lichaam.

In de documentaire zie je een aantal van de verwijderingsprocedures van begin tot eind. Daarna laten ze de wetenschappelijke analyses zien die ze doen in een laboratorium. Erg interessant allemaal en laat het verder duidelijk zijn dat dit een duidelijk wetenschappelijk onderzoek is naar dit fenomeen.

In het volgende fimpje hoor je over de laatste bevindingen op dit gebied. Dr. Leir heeft gevonden dat zijn laatste implantaat een zendertje is dat uitzendt op een specifieke deepspace frequentie:

Hier een langere versie met nog veel meer bevindingen uit wetenschappelijk onderzoek naar de implantaten:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_99783430
Ah, dat is die arts die opereert in ziekenhuizen die eigenlijk al lang gesloten waren en alleen bewijs toont van anonieme mensen?
pi_99783499
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 07:16 schreef anoniemelurker het volgende:
Ah, dat is die arts die opereert in ziekenhuizen die eigenlijk al lang gesloten waren en alleen bewijs toont van anonieme mensen?
Dat van die anonieme mensen klopt sowieso niet, dat blijkt wel uit die documentaire. Sowieso twee mensen die met naam worden genoemd en met hun gezicht in beeld komen, laten zich "opereren" om het object te verwijderen en ik heb net een tijdje gezocht en zie op de debunking websites niets staan van gesloten ziekenhuizen. Ben dus benieuwd hoe je daar bij komt?

Ook is er een aflevering van Discovery Channel over hem gemaakt, waarbij een implantaat getest wordt door Doug Perovic van de universiteit van Toronto. Vreemd genoeg is deel 2 van deze film werkelijk nergens te vinden, dus de resultaten zijn niet te zien.

Ik vond wel dit:

Despite the “alien” connotation which brings about endless tongue in cheek remarks, Leir’s research has undergone the scrutiny of Los Alamos National Labs, New Mexico Technical Institute, the University of Toronto and York University just to name a few. Leir stands boldly behind his research and his colleagues Robert Koontz, Ph. D.

Leir does not seek these clients, they come to him and he will not just see anyone that comes in off the street, they must be evaluated and carefully considered first.

http://consciouslifenews.(...)ien-implants/114572/

Ik zal vanavond wel eens verder kijken wat ik nog meer kan vinden.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 08:17:56 #4
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99783732
En hoe weten ze dat de implantaten van aliens zijn en niet van de overheid?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 22 juli 2011 @ 08:57:50 #5
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_99784288
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 08:17 schreef Juicyhil het volgende:
Dude... De overheid zijn aliens! :o
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:30:23 #6
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_99784803
Ik heb welleens op discovery een documentaire hierover gezien, de implantaten van die betreffende persoon kunnen ze nogsteeds niet verklaren.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_99802459
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 08:17 schreef Juicyhil het volgende:
Het schijnt dat het materiaal bestaat uit stoffen die hier niet in die samenstelling op aarde voorkomen. Ook hebben al deze mensen herinneringen van ontvoeringen door aliens (wat heel raar klinkt uiteraard).
pi_99806958
Dat ziekenhuis ziet er erg amateuristisch uit IMHO.
pi_99807880
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:36 schreef -Datdus- het volgende:
Dat ziekenhuis ziet er erg amateuristisch uit IMHO.
Hoe kom je daar zo bij? Ik zie bijv. een lichtgewicht realtime rontgen-scanner die tijdens de operatie een beeld geeft van het object en de tangen van de arts. Dat lijkt me juist het tegenovergestelde van amateuristisch. Verder gaat het hier om het verwijderen van een klein object van vlak onder de huid. Daarvoor heb je geen team van 20 chirurgen nodig in een state of the art ziekenhuis.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:05:21 #10
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_99810416
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 16:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het schijnt dat het materiaal bestaat uit stoffen die hier niet in die samenstelling op aarde voorkomen. Ook hebben al deze mensen herinneringen van ontvoeringen door aliens (wat heel raar klinkt uiteraard).
Weet jij misschien waar je van die ontvoerings verhalen kan lezen ?
" klinkt raar " is maar wat je gewend bent , alles went . ;)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_99821115
Wat is een deepspace frequentie?
pi_99827837
Frequentie die gebruikelijk is in deepspace
pi_99829119
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 04:22 schreef dada3322 het volgende:
Frequentie die gebruikelijk is in deepspace
Oh natuutlijk!
  zondag 24 juli 2011 @ 16:48:51 #14
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_99882239
Interessant ...

Voor degene met meer van dit soort verhalen moet je naar www.ufowijzer.nl gaan..
Er was eens....
pi_99887601
Ik ga eens ff kijken k had er al eens van gehoord maar nog geen filmpje gezien. t Klinkt interessant.
edit: mij te langdradig t kan me niet genoeg boeien sorry

[ Bericht 23% gewijzigd door mousy31 op 24-07-2011 19:19:24 ]
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:37:16 #16
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_99961086
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:59 schreef mousy31 het volgende:
Ik ga eens ff kijken k had er al eens van gehoord maar nog geen filmpje gezien. t Klinkt interessant.
edit: mij te langdradig t kan me niet genoeg boeien sorry
Droog _O-
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_99963863
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:37 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Droog _O-
Dr staat geen ondertiteling bij en als ik dus problemen heb met consentratie dan lukt het me niet om het te begrijpen terwijl mn engels niet eens slecht is.
Enne dan dat opereren ze staan er met de camera boven op k vond t viessss en eng.
pi_100117202
Hier is een goeie samenvatting van de bevindingen te zien:

pi_101072283
Meer info over de frequenties die zijn gevonden:

pi_101072307
Ik ben echt veel te nuchter(nee, niet als in alcohol :P ) voor dit subforum. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_101072347
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 04:27 schreef trovey het volgende:
Ik ben echt veel te nuchter(nee, niet als in alcohol :P ) voor dit subforum. :')
Nuchter als in niet bereid te kijken naar de beschikbare data?

Of deze man is een leugenaar of hij spreekt de waarheid. Zeg ik er gelijk even bij dat hij deze devices heeft laten testen door gerenommeerde onderzoeksinstituten:

Despite the “alien” connotation which brings about endless tongue in cheek remarks, Leir’s research has undergone the scrutiny of Los Alamos National Labs, New Mexico Technical Institute, the University of Toronto and York University just to name a few. Leir stands boldly behind his research and his colleagues Robert Koontz, Ph. D.
pi_101072356
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 04:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nuchter als in niet bereid te kijken naar de beschikbare data?

Of deze man is een leugenaar of hij spreekt de waarheid. Zeg ik er gelijk even bij dat hij deze devices heeft laten testen door gerenommeerde onderzoeksinstituten:

Ik heb gekeken en helaas kun je me niet overtuigen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_101073899
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 04:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Of deze man is een leugenaar of hij spreekt de waarheid.
Hey! Daar heb ik ook weleens last van! :P
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_101077625
Wat dom van die aliens om implantaten te gebuiken die gemaakt zijn van materialen en grondstoffen die niet te vinden zijn op Aarde ;) .
pi_101113257
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 04:34 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik heb gekeken en helaas kun je me niet overtuigen.
Ik ben zelf ook niet overtuigd dat dit alien-implantaten zijn. Ik ben er wel van overtuigd dat dit alles ongelofelijk intrigerend is en dat het daarom vreemd is dat men dit onderwerp zo ridiculiseert en links laat liggen. Of er nou aliens zijn die ons bezoeken of niet, dit hele onderwerp is gewoon erg boeiend. Maar zoals wel vaker laten mensen zich liever leiden door wat "normaal" is en een onderwerp als dit mag je gewoon niet interessant vinden lijkt het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')