Ja.quote:
Adres, ik neem mijn colt.45 (referentie alles)quote:
Ik sta altijd achter je, Charliequote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Adres, ik neem mijn colt.45 (referentie alles)
Dit is mijn Sinterklaas-UI, iemand vond hem gewoon engquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Check mijn fancy Sinterklaas-UI #2 [ afbeelding ]
Geen idee man, zou best eens met die griesmeelpudding te maken kunnen hebben, geen grap.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:27 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
Nu hoort ze er ook bij. En Burgemeester Tom, waar is die reeds?
Scary hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dit is mijn Sinterklaas-UI, iemand vond hem gewoon eng
[ afbeelding ]
forever a clonequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:27 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
Nu hoort ze er ook bij. En Burgemeester Tom, waar is die reeds?
Ik vind verkoudheid vrij naar, mag ik dat er dan ook tussen zetten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:28 schreef Zolder het volgende:
Had het dan in ieder geval grappig gedaan bijvoorbeeld:
Holder de bolder, iedereen "naar woord" zolder
Het gaat slecht met hem steeds, hopelijk is hij niet dood.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee man, zou best eens met die griesmeelpudding te maken kunnen hebben, geen grap.
Lief hoor, livestream please?quote:
Ja man, napoleon ook, om één of ander plaatje dat totaal niet schokkend was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:29 schreef BBQSausage het volgende:
Huh, wat, Monkyyy geband? Wat heb ik gemist.
O?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:29 schreef BBQSausage het volgende:
Huh, wat, Monkyyy geband? Wat heb ik gemist.
Dat magquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik vind verkoudheid vrij naar, mag ik dat er dan ook tussen zetten?
welk?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man, napoleon ook, om één of ander plaatje dat totaal niet schokkend was.Dus mja mja.
Wat ben je toch ook een flexibele man, Charliequote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man, napoleon ook, om één of ander plaatje dat totaal niet schokkend was.Dus mja mja.
Of hij is gewoon aan het hosselen toch.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:29 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
Het gaat slecht met hem steeds, hopelijk is hij niet dood.
Napoleon wist ik, hij is van de cliq.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn allereerste DM bestond uit een Tubgirl plaatje wat automatisch opendequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Wat voor plaatje? Tubgirl is totaal niet schokkend, veel erger dan dat kan het toch niet zijn?
Ik was laatst geband vanwege een snotplaatjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Wat voor plaatje? tubgirl is totaal niet schokkend, veel erger dan dat kan het toch niet zijn?
mhquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of hij is gewoon aan het hosselen toch.
Gadverdammequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:32 schreef Chloroform het volgende:
Plaatje van een plastic hoofd waar ketchup uitliep ofzo, zoiets.
Da's lulligquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik was laatst geband vanwege een snotplaatje
In combinatie met plasticquote:
Dat is waar ik op doelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:33 schreef DaPacemDomine het volgende:
Plastieken hoofden in combinatie met sauzen gaan te ver a mattie.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:32 schreef Chloroform het volgende:
Plaatje van een plastic hoofd waar ketchup uitliep ofzo, zoiets.
Dit. grquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ga mijn vuilnis verzamelen en buiten dumpen. Tot zo.
Gegroet, vrouwelijk schoonquote:
Even normaal doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:34 schreef Chloroform het volgende:
Ik smeer mijn barbie's altijd onder de chilisaus, vind ik geil.
Slaap zacht stille baasquote:
Ik liet mijn batman altijd op mijn broodje pindakaas zitten, leek het net of hij gigantisch aan de diarree was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:34 schreef Chloroform het volgende:
Ik smeer mijn barbie's altijd onder de chilisaus, vind ik geil.
We zullen uitkijken :3quote:
Ga niet haten vriend.quote:
Een van mijn specialiteitenquote:
Het spijt mequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:36 schreef Chloroform het volgende:
Rot op met die tyfusreclames op YouTube.
Oh oké, niks aan de hand dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:36 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alleen maar, als goede compagnon.
Mpj heeft shitstorm over zich heen gekregen waar hij niet vrolijk mee is! Tampons, dildo's en pizza's staan opgestapeld tegen de muren bij hem gok ik!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O?
Is ze teveel tegen die Mpj in gegaan ofzo? (die haar lelijk vindt)
Ik bouw scholen voor weeskinderenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:38 schreef DaPacemDomine het volgende:
Ik kan glijden door de woonkamer op mijn sokken, wat doe jij om de maatschappij vooruit te helpen?
ALS IK DIE BEENEERKEEKEE NOG 1X ZIE PROP IK HEM TERUG DE KUT VAN ZIJN MOER IN.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:36 schreef Chloroform het volgende:
Rot op met die tyfusreclames op YouTube.
Dankjewel, daar zat ik even op de wachtenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:39 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
ALS IK DIE BEENEERKEEKEE NOG 1X ZIE PROP IK HEM TERUG DE KUT VAN ZIJN MOER IN.
hoe doe je ditquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik bouw scholen voor weeskinderen [ afbeelding ]
Beetje steen, beetje cement, dan komt het wel in orde.quote:
Wat is dezenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:41 schreef BBQSausage het volgende:
W̱̯̝̪̘̠̿â͉͍̗͈̖̬͗̎͂͌͞t̪̱̖̙͇͚̞̊̌̇̕ ̫̬̙͚ͩ̓̇̍ͨ̍ͪ̀ĩ̉̒͊̚͡s̴̪̲̩ ̣̖̥̞̀ͭ̓ͬͅd̃ͥͪ҉̥̼̭͓̩͚e̪̥̓̓ͪ̊ͤ́z͍͍̠̟͍͈̣ḛͪͪ͞
Klopt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:42 schreef SawIt het volgende:
Er mogen toch geen tetten meer worden gepost?
SAWLTquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:42 schreef SawIt het volgende:
Er mogen toch geen tetten meer worden gepost?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:43 schreef VBlom het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie dag op den beursch vandaagh, y0. MAAR WALMART IS GESTEGEN GELUKKIG MAAR DAT IK WALLMART HEB.
Zakelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:43 schreef VBlom het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie dag op den beursch vandaagh, y0. MAAR WALMART IS GESTEGEN GELUKKIG MAAR DAT IK WALLMART HEB.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:43 schreef VBlom het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon terug doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:44 schreef Chloroform het volgende:
Kat loopt vieze scheetjes te laten wel.
Schone scheetjes om het te neutraliseren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:44 schreef Chloroform het volgende:
Kat loopt vieze scheetjes te laten wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:46 schreef VBlom het volgende:
[..]
Schone scheetjes om het te neutraliseren.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:46 schreef VBlom het volgende:
[..]
Schone scheetjes om het te neutraliseren.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:47 schreef TheFamousMan het volgende:
Dalando, ik krijg die foto uit je DM niet meer van m'n netvliestubgirl, sowieso.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leek er opquote:
That I'm not telling te truthquote:
twitter:sranangmeid twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 23:12:05ik ga niks vosiren ik ben zo als ik ben of je me mooi vind of niet ik blijf het zelfde reageer retweet
twitter:sranangmeid twitterde op maandag 15-08-2011 om 23:16:21dus eerst zecht me moeder ik heb plate bollen en nu zecht ze ik heb dikke billen reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:51 schreef DaPacemDomine het volgende:
twitter:sranangmeid twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 23:12:05ik ga niks vosiren ik ben zo als ik ben of je me mooi vind of niet ik blijf het zelfde reageer retweet
Dat is gewoon. Mooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:51 schreef DaPacemDomine het volgende:
twitter:sranangmeid twitterde op maandag 15-08-2011 om 23:16:21dus eerst zecht me moeder ik heb plate bollen en nu zecht ze ik heb dikke billen reageer retweet
twitter:sranangmeid twitterde op zaterdag 13-08-2011 om 19:57:46ik ben nog vrijgezel om dat ik op de goeiboy wacht waar ik echt een sirieuse relatie me kan hebben reageer retweet
twitter:sranangmeid twitterde op zaterdag 13-08-2011 om 15:25:39Ik ben een slime & een liefe meisje dus ik open me ersens en me hard XD reageer retweet
Gus is ook een baasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
That I'm not telling te truth
Het zijn bazen
nu geloof ik het niet meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:52 schreef DaPacemDomine het volgende:
twitter:sranangmeid twitterde op zaterdag 13-08-2011 om 15:25:39Ik ben een slime & een liefe meisje dus ik open me ersens en me hard XD reageer retweet
Dat is, mijn jongen, een feit.quote:
Mijn zoon noemt mij 'mijn jongen', awkwaaaardquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat is, mijn jongen, een feit.
Kijk maar in de OP van het vorige-vorige topiquequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:53 schreef SawIt het volgende:
Er mag wel nog bier worden gepost toch?
'Nope, drooglegging.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:53 schreef SawIt het volgende:
Er mag wel nog bier worden gepost toch?
Ja of nee was afdoende geweest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kijk maar in de OP van het vorige-vorige topique
Ik ben niet helemaal 100 meer. Waarom let je niet beter op me? Ik zou hier gewoon dronken, of stoned kunnen zitten zonder dat jij het zou weten. ONTAARDE VADERquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mijn zoon noemt mij 'mijn jongen', awkwaaaard
Ik hou van complicaties.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja of nee was afdoende geweest.
Al Capone rises.quote:
Denken dat je een vader nodig hebtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal 100 meer. Waarom let je niet beter op me? Ik zou hier gewoon dronken, of stoned kunnen zitten zonder dat jij het zou weten. ONTAARDE VADER![]()
![]()
Het is allemaal de schuld van je moeder!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal 100 meer. Waarom let je niet beter op me? Ik zou hier gewoon dronken, of stoned kunnen zitten zonder dat jij het zou weten. ONTAARDE VADER![]()
![]()
Complicaties of complexiteit?quote:
2 moeders is ook niet allesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:56 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
Denken dat je een vader nodig hebt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:56 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
Denken dat je een vader nodig hebt![]()
![]()
Beiden. Het liefst een combinatie.quote:
DAN HAD JE DAT MOETEN INZIEN VOOR DE SCHEIDING KLOOTZAKquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van je moeder!!
twitter:sranangmeid twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 17:40:54franse gayana is buurtland van suriname
?? :S reageer retweet
twitter:sranangmeid twitterde op maandag 15-08-2011 om 21:07:40maaar die fc kip komt eigenlijk van kfc allen een betje variatsie reageer retweet
Ze was niet altijd zo weet je, maar toen jij kwam toen veranderde ze in de $%^#$% die ze nu is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
DAN HAD JE DAT MOETEN INZIEN VOOR DE SCHEIDING KLOOTZAK [ afbeelding ]
We hebben het moeilijk vader, maar wij steunen elkaar in die sware tyd0n papiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ze was niet altijd zo weet je, maar toen jij kwam toen veranderde ze in de $%^#$% die ze nu is.
quote:De singles onder de Stieren maken momenteel grote kans om verliefd te worden. Je gevoelswereld staat opeens helemaal op zijn kop en alles draait erom de partner van je dromen te vinden. Tip: Intuïtie volgen..
En dan de alimentatie die ik betaal aan haar, verdomme, het geld groeit niet op mijn rug.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
We hebben het moeilijk vader, maar wij steunen elkaar in die sware tyd0n papie
....quote:
Weenie man, staat er niet bij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:02 schreef VBlom het volgende:
[..]
En de bezette stieren (Stierinnen?) dan?
quote:
quote:De seskuele relatie tussen vissen en stier, het bedrijven van de liefde is voor beide aantrekkelijk en zal sterk romantisch getint zijn. Stier heeft sterke fysieke verlangens, kan intens in de seksuele beleving opgaan en zal de sensualiteit van de vis erg fijn vinden en ook onder de indruk zijn van het gegeven dat vissen seks als uitlaatklep ervaren voor hun gevoel en emotie.
HIMYM?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:03 schreef VBlom het volgende:
Heb vandaag DBZ uitgekeken, nu heb ik niets meer te doen.
Animequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:03 schreef VBlom het volgende:
Heb vandaag DBZ uitgekeken, nu heb ik niets meer te doen.
Neuken?quote:
Ga Mad Men kijken. Is leuk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:04 schreef VBlom het volgende:
[..]
Hater, jij vindt vage nederlandse vlogs leuk, ik anime.
HOE WEET JE DITquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:04 schreef VBlom het volgende:
[..]
Hater, jij vindt vage nederlandse vlogs leuk, ik anime.
Sensueel noch sterk romantisch dit.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:06 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
NEE SERIEUS DIT IS MIJN BESTE VERMOMMING EVER
Heb al de hele nacht het woord "fisten" in mijn hoofd, ik moet er iets mee doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sensueel noch sterk romantisch dit.
Het komt goed vader, het komt allemaal goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En dan de alimentatie die ik betaal aan haar, verdomme, het geld groeit niet op mijn rug.
Hou me vast zoon, hou me vast
Twitter het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:07 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
Heb al de hele nacht het woord "fisten" in mijn hoofd, ik moet er iets mee doen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:07 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil zo graag het gifje hiervan posten maar dan krijg ik een ban
Ik wacht in spanning af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:09 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
Wil ik. Kan niets verzinnen. Komt nog wel.
Fijn, zoon.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het komt goed vader, het komt allemaal goed.
Ik voel je nigger, ik voel je pijn
wie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:12 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen mensen, moot is live.
http://wm02.mediaservices.ws/forfun1-live/
mensen die capturen blijven haten met lege zakkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:12 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
gucci belt 13,1 cm niet capturen mja
Aids1quote:
Blauw.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:16 schreef DaPacemDomine het volgende:
kan iemand mij meer informatie geven over smegmanus?
My sonquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Dit is meer dan gewoon een NacktBaquer. In deze reeks heb ik een heuse vader-zoon band opgebouwd, dit zal ik nooit meer vergeten lieve mensen. Nooit meer.
Magic Flesh Vagina & Anus - doggiestylequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:16 schreef TheFamousMan het volgende:
http://fok.beslist.nl/pro(...)nen_562441/r/tieten/
Komop mensen
Is het een persoon dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:16 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
bedoel meer over hem als persoon enzo
Bijzonder oniteressant persoon, tegen het wanhopige aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:16 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
bedoel meer over hem als persoon enzo
Ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:18 schreef VBlom het volgende:
[..]
Beetje lopen braggen dat je de laagste ping hebt.
ja hij schijnt 31 jaar oud te zijn en in haarbig te wonen ik heb hier interesse in aangezien dit sneue figuur mij heeft uitgedaagd en dan ook 3 busjes marokkanen in zijn face kan krijgen gr lee towers rapper rotterdam-zuid hindoe sranang connectionquote:
Mooie UI man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:20 schreef Thas het volgende:
nachtbagerrrrrrrrrrrrrrrr dronkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
ok maar typ normaal manquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:20 schreef Thas het volgende:
nachtbagerrrrrrrrrrrrrrrr dronkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
ok vriend ik probeer maar is latigggquote:
loveuuuquote:
Dat deed ik ook daadwerkelijkquote:
Houvanjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:22 schreef Thas het volgende:
[..]
ok vriend ik probeer maar is latiggg
[..]
loveuuu![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:23 schreef GucciGucci het volgende:
smegmanus![]()
Hij mag bij me thuis langskomen en me klaarpijpen, sneuneus.
Laten we stoppen met haten vriendenquote:
Jij snapt het, bro lovequote:
voor smegmanus is er geen weg meer terugquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens te ver, dan doe ik een stapje terug, opgelost slotje ok.
brocode barney stinson jwzquote:
Jawel als hij niet meer blauw is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:26 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
voor smegmanus is er geen weg meer terug
HIMYMquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:26 schreef Thas het volgende:
[..]
brocode barney stinson jwz
ik moet die shit echt weer eens kijken, al tijd niet meer gedaan, blijft bazenserie
Zeg het eens.quote:
Je bent moe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:27 schreef DaPacemDomine het volgende:
nja opeens allemaal flitsen voor mijn ogen heel snel nu zwarte stippen raar licht in hoofd wtf was dat
Je bent te moe manquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:27 schreef DaPacemDomine het volgende:
nja opeens allemaal flitsen voor mijn ogen heel snel nu zwarte stippen raar licht in hoofd wtf was dat
Aliens manquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:27 schreef DaPacemDomine het volgende:
Hoi kiddo.quote:
Niet echt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben voor de tweede keer alle seizoenen van Viva la Bam aan het kijken, zo'n baas, Bam Magera
Misschien is dat het probleem, liefje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:29 schreef DaPacemDomine het volgende:
denken dat ik moe benik ben net mijn bed uit man
kkr emo'squote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:29 schreef aight1 het volgende:
Ik ben gebeten door vleermuis denkik ineens 2 gaatjes in been wat is deze
Mja, ben halverwege gestopt beetje eentonig, steeds maar die dikke meneer pesten en die moeder die altijd maar loopt te gillen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben voor de tweede keer alle seizoenen van Viva la Bam aan het kijken, zo'n baas, Bam Magera
Zit bij S04, wel leuk hoor maar op een of andere manier lukt het mij echt nooit om een serie helemaal af te kijken, net zoals het me nooit lukt om een game echt uit te spelen.. Raak snel de concetratie kwijt ofzo I guess..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HIMYM
Ik ben nu net begonnen aan S02, moet het echt vaker kijken.
Dat zijn toch echt twee kenmerken van genialiteit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:30 schreef VBlom het volgende:
[..]
Mja, ben halverwege gestopt beetje eentonig, steeds maar die dikke meneer pesten en die moeder die altijd maar loopt te gillen.
Een game uitspelen lukt me ook niet, maar zo'n serie welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:30 schreef Thas het volgende:
[..]
Zit bij S04, wel leuk hoor maar op een of andere manier lukt het mij echt nooit om een serie helemaal af te kijken, net zoals het me nooit lukt om een game echt uit te spelen.. Raak snel de concetratie kwijt ofzo I guess..
Pussy outquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:30 schreef Thas het volgende:
[..]
Zit bij S04, wel leuk hoor maar op een of andere manier lukt het mij echt nooit om een serie helemaal af te kijken, net zoals het me nooit lukt om een game echt uit te spelen.. Raak snel de concetratie kwijt ofzo I guess..
Maar wel heel goeie humor in HIMYM![]()
ik zweer je man deze manquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:33 schreef smegmanus het volgende:
Penisbaard![]()
Hij mag bij me thuis langskomen en me klaarpijpen, sneuneus.
haha ja man mss welquote:
Hmm ja ik snap het ook niet want de afleveringen van HIMY Mduren echt maar 30 min ofzo en serie die ik nu kijk duren echt anderhalf uur en dat lukt me wss wel om helemaal af te kijken..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een game uitspelen lukt me ook niet, maar zo'n serie welSowieso is HIMYM gewoon baas.
Latersquote:
And I jizz in my pants.quote:
de wereld van toon naus is grootquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Man, dit kende ik nog helemaal niet
Wat,quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Man, dit kende ik nog helemaal niet
Linkjen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:46 schreef Thas het volgende:
JUST CLOSE YOUR EYES AND HYPNOTIZXE YOU
DUBSTEPPPPPPPPPPP
ufkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |