My sonquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Dit is meer dan gewoon een NacktBaquer. In deze reeks heb ik een heuse vader-zoon band opgebouwd, dit zal ik nooit meer vergeten lieve mensen. Nooit meer.
Magic Flesh Vagina & Anus - doggiestylequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:16 schreef TheFamousMan het volgende:
http://fok.beslist.nl/pro(...)nen_562441/r/tieten/
Komop mensen
Is het een persoon dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:16 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
bedoel meer over hem als persoon enzo
Bijzonder oniteressant persoon, tegen het wanhopige aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:16 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
bedoel meer over hem als persoon enzo
Ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:18 schreef VBlom het volgende:
[..]
Beetje lopen braggen dat je de laagste ping hebt.
ja hij schijnt 31 jaar oud te zijn en in haarbig te wonen ik heb hier interesse in aangezien dit sneue figuur mij heeft uitgedaagd en dan ook 3 busjes marokkanen in zijn face kan krijgen gr lee towers rapper rotterdam-zuid hindoe sranang connectionquote:
Mooie UI man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:20 schreef Thas het volgende:
nachtbagerrrrrrrrrrrrrrrr dronkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
ok maar typ normaal manquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:20 schreef Thas het volgende:
nachtbagerrrrrrrrrrrrrrrr dronkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
ok vriend ik probeer maar is latigggquote:
loveuuuquote:
Dat deed ik ook daadwerkelijkquote:
Houvanjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:22 schreef Thas het volgende:
[..]
ok vriend ik probeer maar is latiggg
[..]
loveuuu![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:23 schreef GucciGucci het volgende:
smegmanus![]()
Hij mag bij me thuis langskomen en me klaarpijpen, sneuneus.
Laten we stoppen met haten vriendenquote:
Jij snapt het, bro lovequote:
voor smegmanus is er geen weg meer terugquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens te ver, dan doe ik een stapje terug, opgelost slotje ok.
brocode barney stinson jwzquote:
Jawel als hij niet meer blauw is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:26 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
voor smegmanus is er geen weg meer terug
HIMYMquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:26 schreef Thas het volgende:
[..]
brocode barney stinson jwz
ik moet die shit echt weer eens kijken, al tijd niet meer gedaan, blijft bazenserie
Zeg het eens.quote:
Je bent moe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:27 schreef DaPacemDomine het volgende:
nja opeens allemaal flitsen voor mijn ogen heel snel nu zwarte stippen raar licht in hoofd wtf was dat
Je bent te moe manquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:27 schreef DaPacemDomine het volgende:
nja opeens allemaal flitsen voor mijn ogen heel snel nu zwarte stippen raar licht in hoofd wtf was dat
Aliens manquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:27 schreef DaPacemDomine het volgende:
Hoi kiddo.quote:
Niet echt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben voor de tweede keer alle seizoenen van Viva la Bam aan het kijken, zo'n baas, Bam Magera
Misschien is dat het probleem, liefje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:29 schreef DaPacemDomine het volgende:
denken dat ik moe benik ben net mijn bed uit man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |