Laten we stoppen met haten vriendenquote:
Jij snapt het, bro lovequote:
voor smegmanus is er geen weg meer terugquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens te ver, dan doe ik een stapje terug, opgelost slotje ok.
brocode barney stinson jwzquote:
Jawel als hij niet meer blauw is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:26 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
voor smegmanus is er geen weg meer terug
HIMYMquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:26 schreef Thas het volgende:
[..]
brocode barney stinson jwz
ik moet die shit echt weer eens kijken, al tijd niet meer gedaan, blijft bazenserie
Zeg het eens.quote:
Je bent moe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:27 schreef DaPacemDomine het volgende:
nja opeens allemaal flitsen voor mijn ogen heel snel nu zwarte stippen raar licht in hoofd wtf was dat
Je bent te moe manquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:27 schreef DaPacemDomine het volgende:
nja opeens allemaal flitsen voor mijn ogen heel snel nu zwarte stippen raar licht in hoofd wtf was dat
Aliens manquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:27 schreef DaPacemDomine het volgende:
Hoi kiddo.quote:
Niet echt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben voor de tweede keer alle seizoenen van Viva la Bam aan het kijken, zo'n baas, Bam Magera
Misschien is dat het probleem, liefje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:29 schreef DaPacemDomine het volgende:
denken dat ik moe benik ben net mijn bed uit man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |