Gegroet, vrouwelijk schoonquote:
Even normaal doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:34 schreef Chloroform het volgende:
Ik smeer mijn barbie's altijd onder de chilisaus, vind ik geil.
Slaap zacht stille baasquote:
Ik liet mijn batman altijd op mijn broodje pindakaas zitten, leek het net of hij gigantisch aan de diarree was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:34 schreef Chloroform het volgende:
Ik smeer mijn barbie's altijd onder de chilisaus, vind ik geil.
We zullen uitkijken :3quote:
Ga niet haten vriend.quote:
Een van mijn specialiteitenquote:
Het spijt mequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:36 schreef Chloroform het volgende:
Rot op met die tyfusreclames op YouTube.
Oh oké, niks aan de hand dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:36 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alleen maar, als goede compagnon.
Mpj heeft shitstorm over zich heen gekregen waar hij niet vrolijk mee is! Tampons, dildo's en pizza's staan opgestapeld tegen de muren bij hem gok ik!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O?
Is ze teveel tegen die Mpj in gegaan ofzo? (die haar lelijk vindt)
Ik bouw scholen voor weeskinderenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:38 schreef DaPacemDomine het volgende:
Ik kan glijden door de woonkamer op mijn sokken, wat doe jij om de maatschappij vooruit te helpen?
ALS IK DIE BEENEERKEEKEE NOG 1X ZIE PROP IK HEM TERUG DE KUT VAN ZIJN MOER IN.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:36 schreef Chloroform het volgende:
Rot op met die tyfusreclames op YouTube.
Dankjewel, daar zat ik even op de wachtenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:39 schreef DaPacemDomine het volgende:
[..]
ALS IK DIE BEENEERKEEKEE NOG 1X ZIE PROP IK HEM TERUG DE KUT VAN ZIJN MOER IN.
hoe doe je ditquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik bouw scholen voor weeskinderen [ afbeelding ]
Beetje steen, beetje cement, dan komt het wel in orde.quote:
Wat is dezenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:41 schreef BBQSausage het volgende:
W̱̯̝̪̘̠̿â͉͍̗͈̖̬͗̎͂͌͞t̪̱̖̙͇͚̞̊̌̇̕ ̫̬̙͚ͩ̓̇̍ͨ̍ͪ̀ĩ̉̒͊̚͡s̴̪̲̩ ̣̖̥̞̀ͭ̓ͬͅd̃ͥͪ҉̥̼̭͓̩͚e̪̥̓̓ͪ̊ͤ́z͍͍̠̟͍͈̣ḛͪͪ͞
Klopt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:42 schreef SawIt het volgende:
Er mogen toch geen tetten meer worden gepost?
SAWLTquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:42 schreef SawIt het volgende:
Er mogen toch geen tetten meer worden gepost?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:43 schreef VBlom het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie dag op den beursch vandaagh, y0. MAAR WALMART IS GESTEGEN GELUKKIG MAAR DAT IK WALLMART HEB.
Zakelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:43 schreef VBlom het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie dag op den beursch vandaagh, y0. MAAR WALMART IS GESTEGEN GELUKKIG MAAR DAT IK WALLMART HEB.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:43 schreef VBlom het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon terug doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:44 schreef Chloroform het volgende:
Kat loopt vieze scheetjes te laten wel.
Schone scheetjes om het te neutraliseren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:44 schreef Chloroform het volgende:
Kat loopt vieze scheetjes te laten wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:46 schreef VBlom het volgende:
[..]
Schone scheetjes om het te neutraliseren.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:46 schreef VBlom het volgende:
[..]
Schone scheetjes om het te neutraliseren.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:47 schreef TheFamousMan het volgende:
Dalando, ik krijg die foto uit je DM niet meer van m'n netvliestubgirl, sowieso.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leek er opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |