Beiden. Het liefst een combinatie.quote:
DAN HAD JE DAT MOETEN INZIEN VOOR DE SCHEIDING KLOOTZAKquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van je moeder!!
twitter:sranangmeid twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 17:40:54franse gayana is buurtland van suriname
?? :S reageer retweet
twitter:sranangmeid twitterde op maandag 15-08-2011 om 21:07:40maaar die fc kip komt eigenlijk van kfc allen een betje variatsie reageer retweet
Ze was niet altijd zo weet je, maar toen jij kwam toen veranderde ze in de $%^#$% die ze nu is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
DAN HAD JE DAT MOETEN INZIEN VOOR DE SCHEIDING KLOOTZAK [ afbeelding ]
We hebben het moeilijk vader, maar wij steunen elkaar in die sware tyd0n papiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ze was niet altijd zo weet je, maar toen jij kwam toen veranderde ze in de $%^#$% die ze nu is.
quote:De singles onder de Stieren maken momenteel grote kans om verliefd te worden. Je gevoelswereld staat opeens helemaal op zijn kop en alles draait erom de partner van je dromen te vinden. Tip: Intuïtie volgen..
En dan de alimentatie die ik betaal aan haar, verdomme, het geld groeit niet op mijn rug.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
We hebben het moeilijk vader, maar wij steunen elkaar in die sware tyd0n papie
....quote:
Weenie man, staat er niet bij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:02 schreef VBlom het volgende:
[..]
En de bezette stieren (Stierinnen?) dan?
quote:
quote:De seskuele relatie tussen vissen en stier, het bedrijven van de liefde is voor beide aantrekkelijk en zal sterk romantisch getint zijn. Stier heeft sterke fysieke verlangens, kan intens in de seksuele beleving opgaan en zal de sensualiteit van de vis erg fijn vinden en ook onder de indruk zijn van het gegeven dat vissen seks als uitlaatklep ervaren voor hun gevoel en emotie.
HIMYM?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:03 schreef VBlom het volgende:
Heb vandaag DBZ uitgekeken, nu heb ik niets meer te doen.
Animequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:03 schreef VBlom het volgende:
Heb vandaag DBZ uitgekeken, nu heb ik niets meer te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |