kkr emo'squote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:29 schreef aight1 het volgende:
Ik ben gebeten door vleermuis denkik ineens 2 gaatjes in been wat is deze
Mja, ben halverwege gestopt beetje eentonig, steeds maar die dikke meneer pesten en die moeder die altijd maar loopt te gillen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben voor de tweede keer alle seizoenen van Viva la Bam aan het kijken, zo'n baas, Bam Magera
Zit bij S04, wel leuk hoor maar op een of andere manier lukt het mij echt nooit om een serie helemaal af te kijken, net zoals het me nooit lukt om een game echt uit te spelen.. Raak snel de concetratie kwijt ofzo I guess..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HIMYM
Ik ben nu net begonnen aan S02, moet het echt vaker kijken.
Dat zijn toch echt twee kenmerken van genialiteit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:30 schreef VBlom het volgende:
[..]
Mja, ben halverwege gestopt beetje eentonig, steeds maar die dikke meneer pesten en die moeder die altijd maar loopt te gillen.
Een game uitspelen lukt me ook niet, maar zo'n serie welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:30 schreef Thas het volgende:
[..]
Zit bij S04, wel leuk hoor maar op een of andere manier lukt het mij echt nooit om een serie helemaal af te kijken, net zoals het me nooit lukt om een game echt uit te spelen.. Raak snel de concetratie kwijt ofzo I guess..
Pussy outquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:30 schreef Thas het volgende:
[..]
Zit bij S04, wel leuk hoor maar op een of andere manier lukt het mij echt nooit om een serie helemaal af te kijken, net zoals het me nooit lukt om een game echt uit te spelen.. Raak snel de concetratie kwijt ofzo I guess..
Maar wel heel goeie humor in HIMYM![]()
ik zweer je man deze manquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:33 schreef smegmanus het volgende:
Penisbaard![]()
Hij mag bij me thuis langskomen en me klaarpijpen, sneuneus.
haha ja man mss welquote:
Hmm ja ik snap het ook niet want de afleveringen van HIMY Mduren echt maar 30 min ofzo en serie die ik nu kijk duren echt anderhalf uur en dat lukt me wss wel om helemaal af te kijken..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een game uitspelen lukt me ook niet, maar zo'n serie welSowieso is HIMYM gewoon baas.
Latersquote:
And I jizz in my pants.quote:
de wereld van toon naus is grootquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Man, dit kende ik nog helemaal niet
Wat,quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Man, dit kende ik nog helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |