Ik zoek ook niet per se een zadel dat soigné is, maar aangezien mn hele fiets zwart met rood accenten is ga ik er geen knalgeel zadel op zettenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
Ik snap trouwens echt totaal niet waarom alles soignee moet zijn. Ik heb liever het beste zadel, dan een boutzadel maar die wel mooi bij de fiets staat.
Trouwens wel grappig dat ik gister dus bij een koers stond, even naar mijn neefje kijken. Vraagt een jongen op een gegeven moment hoeveelste ik geworden wasSta ik daar met mijn B-twin jasje, broek en bril
Daarintegen vond een vriend/teamgenoot van mijn neefje mijn fiets wel weer tof"Zo, dat is een klassieker!"
Al kan het er ook wel weer mooi uitzien. Even wat anders. Misschien ook persoonsafhankelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:53 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik zoek ook niet per se een zadel dat soigné is, maar aangezien mn hele fiets zwart met rood accenten is ga ik er geen knalgeel zadel op zetten. Overigens ben ik het wel met je eens, performance > looks wat betreft zadels.. Je zit er toch 95+% van de tijd op dus niemand die het ziet
Opschepperquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef Tommeke het volgende:
Mijn zadel zit vet kut maar is vet soignee en past precies bij m'n fiets. Mensen die voor functionaliteit gaan_
Perineumquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef Patroon het volgende:
Ik weet niet wat je budget is qua zadel maar ik ben erg te spreken over mijn Specialized Toupe. Geen slapende zak en mijn zitbotjes krijgen voldoende ondersteuning zodat de penarium ofzo geen druk heeft. Alleen is het tussen de liezen nu iets gevoelig maar dat komt omdat ik nog geen zitvlees heb.
Loi? En wat krijg je terug? Most die de bek holden?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:53 schreef SuperWeber het volgende:
Ik schreeuw altijd "Figlio di puttana" naar mensen op Italiaanse vouwframes...
Ik ben er vrij zeker van dat je via Rose je zadel mag testen. Futurumshop heeft ook een aantal zadels die je mag uitproberen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:34 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Was het allang weer vergeten... Ik ga altijd veel praten als ik moe ben, maar vaak vergeet ik hele woorden of typ ik hele andere dingen
.
Morgen even klein onderhoud op de fiets uitvoeren.. Schoonmaken en smeren enzo. Dan hopelijk later in de week even een nieuw zadel binnen te zien krijgen.. Had opzich wel een mooie gezien op featherbikes, maar via een webshop weet je iig zeker dat je het zadel niet kan testen..
linkje
Ja precies. Ik heb het met mijn lange broek ook minder. Terwijl mijn kortebroek een Gore is van 90 euro dus móet kwalitatief goed zijn. Maar heb gisteren 104 en vandaag 70km gefietst dus niet zo gek en is niet heel erg. Klein beetje gevoeligquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben ook wel tevreden over mijn zadel. Al wil het tussen de zak en mijn been in nog wel eens irriteren, maar dat zal door mijn goedkope broek komen.
Sowieso is een goede broek denk ik ook het halve werk.
Geld maak denk ik niet zoveel uit. Je zal vaak ook (flink) voor het merk betalen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb het met mijn lange broek ook minder. Terwijl mijn kortebroek een Gore is van 90 euro dus móet kwalitatief goed zijn. Maar heb gisteren 104 en vandaag 70km gefietst dus niet zo gek en is niet heel erg. Klein beetje gevoelig
Nee precies dacht ik al. Mijn volgende kortebroek wordt van Castelli net als mijn langebroek die mij goed bevalt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geld maak denk ik niet zoveel uit. Je zal vaak ook (flink) voor het merk betalen.
Ivo, Ultra_Ivo, had ook dure en goedkope broeken, maar dat maakte niet echt uit volgens hem. Kwa comfort/kwaliteit waren de duurdere niet altijd beter.
Ik zit een beetje in dubio. Of ik ga voor een goede/dure. Of ik probeer nog een ander. Want deze heeft het tot nu toe niet slecht gedaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee precies dacht ik al. Mijn volgende kortebroek wordt van Castelli net als mijn langebroek die mij goed bevalt.
En straks een kledingpakket van de club met 2 broeken, 2 shirts, langebroek en jasje met lange mouwen voor 150 euro en dat is ook goed spul
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:03 schreef Yankee het volgende:
[..]
Loi? En wat krijg je terug? Most die de bek holden?
Goed het bonnetje bewaren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef Patroon het volgende:
Ik weet niet wat je budget is qua zadel maar ik ben erg te spreken over mijn Specialized Toupe. Geen slapende zak en mijn zitbotjes krijgen voldoende ondersteuning zodat de penarium ofzo geen druk heeft. Alleen is het tussen de liezen nu iets gevoelig maar dat komt omdat ik nog geen zitvlees heb.
Nog steeds?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:38 schreef jackson het volgende:
Ik heb nog een Prologo-zadel te koop, een Pro Ti Solid
Grijs met Colnago erop en C-lock SYS:
[ afbeelding ]
Deze maar dan grijs.
Alles met colnago is toch overpriced.......quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:22 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nog steeds?Ik zei toch dat je er te veel voor vroeg
Heb geen bonnetje. Kreeg hem gratis bij mijn fiets. Had je klachten? Die er op zat (oude versie) was gescheurd maar de 2011 ziet er wel degelijker uit.quote:
Ritchey WCS Pro Biomax die ik heb is dan wel een gunstige optie. Te gek voor woorden wat een verschil zo'n zadel van ¤30 uitmaakt t.o.v. een zadel van ¤80. Maar goed, voor mij werkt hij, wil niet zeggen dat hij voor jou ook werkt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:01 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Perineum. Als je daar pijn hebt zit je overigens wel in de penarie..
Wilde er max. 100 euro aan uitgeven, mits het mn probleempjes goed oplost
Wie wil er hier haten op Stevens? Ik heb er net een heerlijke week op gekampeerfietst!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat zal het bij jullie thuis een gezellig boeltje zijn met de Stevens er Red Bull van je chick. Noem je haar ook een karakterloze eenheidsworst?
Dit is een wielrentopic, die kampeerfietsonzin zet je maar in een ander topicquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wie wil er hier haten op Stevens? Ik heb er net een heerlijke week op gekampeerfietst!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dit is een wielrentopic, die kampeerfietsonzin zet je maar in een ander topic
Meneer heeft ook eens een paar daagjes op de fiets gezeten en hangt hier nu mister big shot uit. Je begrijpt, het loopt me dun door de broekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Jij. Ik. En een stel fietsen van 14 kilo + een stoot bagage . 8 uur lang. Dan spreken we nog wel eens jonge vriend!
Allereerst had ik geen enkele intentie om te schelden, het kwam geeneens in mij op doch schreef slechts op zoals ik het in het engels uitspreek omdat ik de vraag zo intelligent vond.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Anders reageer je even normaalGescheld is nergens voor nodig.
Als iemand zonodig zonder helm wilt rijden moet hij het toch zelf weten? Ik rij ook niet met handschoenen, en dat zou mij toch wat schade kunnen besparen. Ook rij ik niet met een lange broek of shirt, dus dat is ook niet echt een schaafwondenbeperkende factor.
Zolang het niet verplicht is om met een helm op te fietsen mogen mensen toch zelf de keuze maken of ze er 1 opzetten of niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Allereerst had ik geen enkele intentie om te schelden, het kwam geeneens in mij op doch schreef slechts op zoals ik het in het engels uitspreek omdat ik de vraag zo intelligent vond.
En of iemand zelf moet weten of hij of zij zonder helm rijdt? Nee vind ik eigenlijk tegenwoordig niet meer. Waarom zou je als wielertoerist (zo bestempel ik het volk hier, mezelf incluis, maar even) geen helm opzetten. Die scooters met een blauw kenteken waarvoor je geen helm HOEFT op te zetten, mogen ook maar max 25 km p/u en als wielertoerist rijdt je altijd een stuk harder dus waarom geen helm? Profs wilden er eerst (bergop) ook niet aan, en nu hoor je toch niemand daar meer over klagen. Ik heb sinds 2003 geen enkele rit op mountainbike of racefiets zonder helm gereden.
En wat betreft die lange broek en shirt die je aanhaalt, die helpen nagenoeg niet om schaafwonden te voorkomen. Ten aanzien van die handschoenen..... vind ik je gewoon dom.
Talk to the hand sister, cause the face ain't listening.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:18 schreef Yankee het volgende:
[..]
Meneer heeft ook eens een paar daagjes op de fiets gezeten en hangt hier nu mister big shot uit. Je begrijpt, het loopt me dun door de broek
Hahahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:18 schreef Yankee het volgende:
[..]
Meneer heeft ook eens een paar daagjes op de fiets gezeten en hangt hier nu mister big shot uit. Je begrijpt, het loopt me dun door de broek
Speciaal voor jou...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:18 schreef Yankee het volgende:
[..]
Je begrijpt, het loopt me dun door de broek
Dank je, erg vriendelijk van jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Speciaal voor jou...
[ afbeelding ]
Maar jij bent dan ook al bijna bejaard, we weten allemaal dat jij je racer hebt ingeruild voor die boodschappenfiets omdat je oude ruggetje het niet meer aankon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik houd mijn testosteron in bedwang, in tegenstelling tot sommigen
zeker weten , ik rij tegenwoordig niet veel maar alle dagen dat ik alleen fiest doe ik dat ook zonder helm.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zolang het niet verplicht is om met een helm op te fietsen mogen mensen toch zelf de keuze maken of ze er 1 opzetten of niet?
Ik ben er ook niet actief meer achteraan gegaan eigenlijk. Dat ik er teveel voor vroeg was niet meer aan de orde gezien ik "bieden" had staan op marktplaats. Ik hoef er ook niet direct vanaf en voor 30 euro kan ik hem net zo goed in de kast leggen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:22 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nog steeds?Ik zei toch dat je er te veel voor vroeg
En zo is het....quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef Yankee het volgende:
[..]
Alles met colnago is toch overpriced.......
Absoluut! Vervelend hè, om met de waarheid geconfronteerd te wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef jackson het volgende:
[..]
[..]
En zo is het..... Jij hebt er wel echt heel veel verstand van. Top.
Net of je alle trainingen vollebak moet. Ik word ook regelmatig ingehaald door een toerder op een stalen frame die altijd de grote molen rond draait. Dat wil nog niet zeggen dat ik ze niet bij kan houden. Ik word er niet anders van en doe mijn geplande training voort.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:55 schreef dop het volgende:
[..]
zeker weten , ik rij tegenwoordig niet veel maar alle dagen dat ik alleen fiest doe ik dat ook zonder helm.
eigen keuze en verantwooriding.
en voor de mooie mannen met dure mooie fietsen , je zal er maar worden afgefietst door een oudeman op een stalen fiets , laat de benen spreken!
Valt mee: Ik rij Volkswagen in plaats van Skoda en gebruik Apple/Mac OSX in plaats van Acer/Windows. Zo kan ik de lijst nog wel wat langer maken... Met fietsen heb ik dus Colnago in plaats van minder overpriced rotzooi. Voelt niet vervelend maar uitstekend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef Yankee het volgende:
[..]
Absoluut! Vervelend hè, om met de waarheid geconfronteerd te worden
Overpriced wil niet zeggen dat het goed is. Heb genoeg bagger van Colnago gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Valt mee: Ik rij Volkswagen in plaats van Skoda en gebruik Apple/Mac OSX in plaats van Acer/Windows. Zo kan ik de lijst nog wel wat langer maken... Met fietsen heb ik dus Colnago in plaats van minder overpriced rotzooi. Voelt niet vervelend maar uitstekend.
Joh, ik rij een Extreme Power frame en een voorvork van Colnago, het zal me een rotzorg zijn. Het is het beste frame waar ik ooit op gezeten heb en het enige wat aan mijn fiets zit waar Colnago op staat samen met mijn voorvork. Ik vind de rij-eigenschappen ronduit top tot dusver en zag dit weekend nog honderden fietsen maar wilde met niemand ruilen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Overpriced wil niet zeggen dat het goed is. Heb genoeg bagger van Colnago gezien
Ik had mijn post al staan maar het komt hier wel op neer jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:26 schreef Yankee het volgende:
Some answers to just about any bike forum post I’ve ever read
quote:No bike does everything perfectly. In fact, no bike does anything until someone gets on it to ride.
ik bedoel meer te zeggen dat het uit eindelijk niet de fiets is maar de man die de vaart maakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Net of je alle trainingen vollebak moet. Ik word ook regelmatig ingehaald door een toerder op een stalen frame die altijd de grote molen rond draait. Dat wil nog niet zeggen dat ik ze niet bij kan houden. Ik word er niet anders van en doe mijn geplande training voort.
Ach, dat gelul over materiaal en 'soigné zijn' hoort gewoon bij de wielercultuur.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef dop het volgende:
[..]
ik bedoel meer te zeggen dat het uit eindelijk niet de fiets is maar de man die de vaart maakt.
ik gun iedereen een fiets naar zijn wens en uiterlijk.
maar pas op op wie of wat je afgeeft
Ik post hier sowieso niet als mod. Tenminste, niet zolang men netjes blijft. En zelfs al schelden ze tegen elkaar zal ik niet snel wat beginnen omdat dit mijn subforum niet is. Dus zie mij maar als een user die ergens anders wat modwerk doet. En niet als een mod die meepost. Als ik iets dom posts mag je best zeggen dat ik wat doms post, maar niet dat ik een domme mod ben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Allereerst had ik geen enkele intentie om te schelden, het kwam geeneens in mij op doch schreef slechts op zoals ik het in het engels uitspreek omdat ik de vraag zo intelligent vond.
Misschien moet het inderdaad een paar keer goed fout gaan voordat er een regel komt. Maar waar trekt men de grens? Op een stadsfiets kan je brug af ook de 25+ wel aantikken. Voor de wind ook.quote:En of iemand zelf moet weten of hij of zij zonder helm rijdt? Nee vind ik eigenlijk tegenwoordig niet meer. Waarom zou je als wielertoerist (zo bestempel ik het volk hier, mezelf incluis, maar even) geen helm opzetten. Die scooters met een blauw kenteken waarvoor je geen helm HOEFT op te zetten, mogen ook maar max 25 km p/u en als wielertoerist rijdt je altijd een stuk harder dus waarom geen helm? Profs wilden er eerst (bergop) ook niet aan, en nu hoor je toch niemand daar meer over klagen. Ik heb sinds 2003 geen enkele rit op mountainbike of racefiets zonder helm gereden.
Dus omdat ik geen handschoenen draag (waarom zouden die trouwens wel schade voorkomen en lange kleren nietquote:En wat betreft die lange broek en shirt die je aanhaalt, die helpen nagenoeg niet om schaafwonden te voorkomen. Ten aanzien van die handschoenen..... vind ik je gewoon dom.
Waarom draag je als je alleen fiets een helm? En in een groep niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:55 schreef dop het volgende:
[..]
zeker weten , ik rij tegenwoordig niet veel maar alle dagen dat ik alleen fiest doe ik dat ook zonder helm.
eigen keuze en verantwooriding.
en voor de mooie mannen met dure mooie fietsen , je zal er maar worden afgefietst door een oudeman op een stalen fiets , laat de benen spreken!
Same. Of als ik een groepje renners zie opdoemen. Dan zal ik er langs gaan. Daarna hard door blijven trappen en hopen dat ik niet kapot gaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:24 schreef Pritt het volgende:
Niemand die mij langs mag fietsen ongeacht welke training ik aan het doen ben, dan gaan mijn principes overboord en moet ik er achteraan. Even laten zien we de baas is.
Want het is belangrijk want andere onbekenden van je denken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
...
Same. Of als ik een groepje renners zie opdoemen. Dan zal ik er langs gaan. Daarna hard door blijven trappen en hopen dat ik niet kapot ga
Nee, ik vind het leuk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Want het is belangrijk want andere onbekenden van je denken?
Heeft er trouwens iemand ervaring met cycle-basar.de?
in een groep wel (veel meer afhankelijk van een ander hogere snelheden meer risico)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:00 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom draag je als je alleen fiets een helm? En in een groep niet?
Maak dan een goeie vergelijking...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef dop het volgende:
[..]
de discussie wel of geen helm kan lang duren , in een auto zou met hel ook veiliger zijn maar dat doet niemand
Met condoom neuken zou ook veiliger zijn, maar dat doet ook niet iedereen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maak dan een goeie vergelijking...
heb ik ook altijd last van , woonde vroeger bij de van brienenoordbrug, deed daar vaak interval training.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:24 schreef Pritt het volgende:
Niemand die mij langs mag fietsen ongeacht welke training ik aan het doen ben, dan gaan mijn principes overboord en moet ik er achteraan. Even laten zien we de baas is.
dat is een prima vergelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maak dan een goeie vergelijking...
geheel mee eens, en natuurlijk is deze discussie wel goed om er over blijven denken waar voor jou de grens ligt en wat het risico nu eigenlijk is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:59 schreef kanovinnie het volgende:
Wat het punt een beetje is, als we gaan doen wat goed voor ons is en wat geen gevaar oplevert zitten we allemaal met een leren pak+motorhelm op een hometrainer.
Er is nou eenmaal risico bij fietsen. De 1 perkt het in, de ander niet. Moeten ze lekker zelf weten.
Zo is dat! Ik werd laatst op weg van het werk naar huis ingehaald door zo'n kutbrommertje. Ik heb eerst een paar kilometer in zijn wiel gehangen, terwijl hij om de 100 meter een beetje zenuwachtig achterom keek. Bij het eerste stoplicht haalde ik hem in, daarna kwam hij er niet meer langs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:24 schreef Pritt het volgende:
Racefiets? Dan zou ik het sowieso doen. Gewone fiets niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:07 schreef cafca het volgende:
Was overigens wel het moment waarop ik begon te twijfelen of ik op mijn woon-werkfiets niet ook een helm moet gaan dragen....
sowieso zit je op een gewone fiets al stabieler en je hebt nog eens dikkere banden met minder druk die oneffenheden beter opvangen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Racefiets? Dan zou ik het sowieso doen. Gewone fiets niet.
Waarom na dit weekend?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
sowieso zit je op een gewone fiets al stabieler en je hebt nog eens dikkere banden met minder druk die oneffenheden beter opvangen.
Na dit weekend rij ik geen meter meer op de racefiets zonder helm (gebeurde toch maar zelden)
Gewone fiets. Maar wanneer ga je een helm dragen? Misschien is het als je boven de 30 rijdt toch wel verstandig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Racefiets? Dan zou ik het sowieso doen. Gewone fiets niet.
Je kan met 50 per uur tegen de grond smakken en helemaal niks hebben.. Je kan ook van de stoeprand vallen en je nek breken..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewone fiets. Maar wanneer ga je een helm dragen? Misschien is het als je boven de 30 rijdt toch wel verstandig.
Op de racefiets draag ik sowieso een helm, ik heb hem 1 keer nodig gehad, toen was ik heel blij dat ik hem ophad
Doe je dat op een gewone fiets? Waarom ga je dan niet op je racefiets heen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewone fiets. Maar wanneer ga je een helm dragen? Misschien is het als je boven de 30 rijdt toch wel verstandig.
Op de racefiets draag ik sowieso een helm, ik heb hem 1 keer nodig gehad, toen was ik heel blij dat ik hem ophad
Voor 10 km is een gewone fiets soms makkelijker. Zeker als het regenachtig is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe je dat op een gewone fiets? Waarom ga je dan niet op je racefiets heen?
Ik reed 13 km naar mijn werk, vond ik op de racefiets lekkerder. En hoezo als het regenachtig is? Regenpak aan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor 10 km is een gewone fiets soms makkelijker. Zeker als het regenachtig is.
En het ziet er tof uit. Ik vind iig mensen zonder helm er altijd maar raar uitzien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef Patroon het volgende:
Ik fietste laatst 15km 50km/h achter een brommer aan. Dit was niet gepland dus was ik blij dat ik een helm op had.
Mijn helm weegt 199 gram en voel ik dus ook niet. Qua koeling schijnt een goede helm ook beter te werken dan geen helm. Stond in Fiets. Voor mij dus geen redenen om geen helm te dragen.
Zo zie je maar weer, een lichte helm met veel luchtgaten zorgt ervoor dat je makkelijker je helm op doet.
omdat ik dit weekend geweldig hard tegen het beton gesmakt ben...en m'n helm z'n waarde eens echt heeft getoond.quote:
Duidelijk. Ik dacht dat je het over het volgende weekend had.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:37 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
omdat ik dit weekend geweldig hard tegen het beton gesmakt ben...en m'n helm z'n waarde eens echt heeft getoond.
Tja, ik vind het eigenlijk net teveel moeite voor zo'n klein stukje, helemaal omkleden enzo. En ik ben inderdaad een mooiweerracefietserquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik reed 13 km naar mijn werk, vond ik op de racefiets lekkerder. En hoezo als het regenachtig is? Regenpak aan?
Ik trok 's ochtends meteen mijn fietsoutfit aan en trok op mijn werk mijn spul uit en ging aan 't werk. Ging best lekker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, ik vind het eigenlijk net teveel moeite voor zo'n klein stukje, helemaal omkleden enzo. En ik ben inderdaad een mooiweerracefietser
Ik kan douchen op het werk, helaas begin ik alle dagen om 5 uur en moet ik anderhalf uur fietsen...da's weer net teveel van het goede.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik trok 's ochtends meteen mijn fietsoutfit aan en trok op mijn werk mijn spul uit en ging aan 't werk. Ging best lekker.
Wel het laatste kilometertje even rustig uitfietsen omdat ik anders met zo'n zweetkop achter mijn bureau zat.
Oei, das vervelend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:57 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik kan douchen op het werk, helaas begin ik alle dagen om 5 uur en moet ik anderhalf uur fietsen...da's weer net teveel van het goede.
Die gaat anders niet kapot als je valt.quote:
Hij rijd iig altijd met helm. Jij fiets zeker met zo'n ding?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:08 schreef buzz1291 het volgende:
Patroon:
Post eens een pic van die helm, kunnen we waarschijnlijk lachen. Volgens mij is er geen fatsoenlijke helm te koop die minder dan 222 gram weegt.
Ja, hoe laat gaat het neuken eigenlijk beginnen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met condoom neuken zou ook veiliger zijn, maar dat doet ook niet iedereen.
FOK!kers neuken toch niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, hoe laat gaat het neuken eigenlijk beginnen?
Ik heb de Specialized S Works helm. In de helm staat 199g maar mijn weegschaal zegt 221g. Je hebt dus niet gelijk :p Zal morgen ff het bewijs posten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:08 schreef buzz1291 het volgende:
Patroon:
Post eens een pic van die helm, kunnen we waarschijnlijk lachen. Volgens mij is er geen fatsoenlijke helm te koop die minder dan 222 gram weegt.
Het voordeel van de helmdiscussie is dat het gevaar vooral bij jezelf ligt, eigenlijk net als met een autogordel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:01 schreef dop het volgende:
[..]
geheel mee eens, en natuurlijk is deze discussie wel goed om er over blijven denken waar voor jou de grens ligt en wat het risico nu eigenlijk is.
Giro Aeon weegt 189 gram, en is zeker geen 'lachwekkende' helmquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:08 schreef buzz1291 het volgende:
Patroon:
Het voordeel van de helmdiscussie is dat het gevaar vooral bij jezelf ligt, eigenlijk net als met een autogordel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:01 schreef dop het volgende:
[..]
geheel mee eens, en natuurlijk is deze discussie wel goed om er over blijven denken waar voor jou de grens ligt en wat het risico nu eigenlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |