Grote kans dat die fietsen van Duits merk gemaakt zijn van omgesmolten tanks uit WO II, die weer gemaakt waren van omgesmolten Nederlandse fietsen.. Dus eigenlijk rij je dan gewoon op een Nederlandse fietsquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef Yankee het volgende:
Ik groet nooit wielrenners op een fiets van een Duits merk. Die kunnen van mij een hele dikke middelvinger krijgen. LANDVERRADERS!
Goeie tip van die schuifmaatquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sowieso met een schuifmaat. Maar welke punten belangrijk zijn weet ik niet.
Anders reageer je even normaalquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Van een modder-reet-tor had ik een slimmere vraag verwacht.......
Met een rolmaat is ook maar niets. Je moet trouwens niet te hard drukken. Dan druk je de vulling in elkaar en dat lijkt me ook niet echt handig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Goeie tip van die schuifmaat.
Ik dacht er zelf aan om deze afstand te meten..
[ afbeelding ]
Dit inderdaad.. Of jij, ik of wie dan ook het met de keuze van die persoon eens is, is een tweede punt natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
Als iemand zonodig zonder helm wilt rijden moet hij het toch zelf weten? Ik rij ook niet met handschoenen, en dat zou mij toch wat schade kunnen besparen. Ook rij ik niet met een lange broek of shirt, dus dat is ook niet echt een schaafwondenbeperkende factor.
Ik heb Freddeh laatst al eens gepm't over hoe hij zn zitbotjes gemeten heeft..quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met een rolmaat is ook maar niets. Je moet trouwens niet te hard drukken. Dan druk je de vulling in elkaar en dat lijkt me ook niet echt handig.
En vraag anders of je een zadel kan testen voordat je 'm koopt. Lange tocht mee maken, dan weet je iig wat beter of hij bij je past.
Freddeh kan je denk ik wel helpen, die heeft ook een tijd naar een zadel gezocht.
Veel en vaag lullen is mijn specialiteit. Net als het niet maken van een beloofde foto. Van het weekend ga ik 'm mooi op de foto zetten Als ik het niet weer vergeetquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:29 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dit inderdaad.. Of jij, ik of wie dan ook het met de keuze van die persoon eens is, is een tweede punt natuurlijk.
ps. Sorry als ik veel en vaag lul, maar ik ben een beetje moe
[..]
Ik heb Freddeh laatst al eens gepm't over hoe hij zn zitbotjes gemeten heeft... Ben hem ook erg dankbaar voor de tip erover..
. Ik ga morgen even proberen mn zitbotjes te meten en ga ook morgen even mn FM e-mailen om te informeren om een zadel 2 weken te testen oid.
Had persoonlijk nog niet aan een schuifmaat gedacht. Ik wilde met die rolmaat dan onder het zadel doormeten in principe om een zo recht mogelijke lijn te krijgen, maar een schuifmaat is natuurlijk nog veel makkelijker..
karakterloze eenheidsworsten zijn hetquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:16 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Overigens niks mis mee hoor, die Duitse fietsen
Volgend seizoen kun je mij er uit rijden in Friesland. Om er daarna achter te komen dat je heel het peloton kwijt bent omdat wij afgeslagen zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dan had je kunnen zien dat er nog wel 3-4 mensen zijn - die jij nooit noemt Freddeh- die harder fietsen dan Oksel en Eentwee, maar nog net niet zo hard als Kaas.
Weet je wel hoe gekwetst ik me elke keer weer voel als ik mn naam niet in je lijstje zie staan?
Die Oksel-verafgoding is gewoon eng
Was het allang weer vergeten..quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Veel en vaag lullen is mijn specialiteit. Net als het niet maken van een beloofde foto. Van het weekend ga ik 'm mooi op de foto zetten Als ik het niet weer vergeet![]()
Op vakantie zag ik gasten met carbon zadels. Dat is pas zitvlees kweken!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:34 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Was het allang weer vergeten... Ik ga altijd veel praten als ik moe ben, maar vaak vergeet ik hele woorden of typ ik hele andere dingen
.
Morgen even klein onderhoud op de fiets uitvoeren.. Schoonmaken en smeren enzo. Dan hopelijk later in de week even een nieuw zadel binnen te zien krijgen.. Had opzich wel een mooie gezien op featherbikes, maar via een webshop weet je iig zeker dat je het zadel niet kan testen..
linkje
De witte variant lijkt erg op het zadel dat mijn vriendin heeft. Kortom, is dit niet een vrouwen zadel?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:34 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Was het allang weer vergeten... Ik ga altijd veel praten als ik moe ben, maar vaak vergeet ik hele woorden of typ ik hele andere dingen
.
Morgen even klein onderhoud op de fiets uitvoeren.. Schoonmaken en smeren enzo. Dan hopelijk later in de week even een nieuw zadel binnen te zien krijgen.. Had opzich wel een mooie gezien op featherbikes, maar via een webshop weet je iig zeker dat je het zadel niet kan testen..
linkje
Dan kan je volgens mij net zo goed een plankje hout nemen, is even hard en goedkoper.. Wel weer zwaarder ook natuurlijk..quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op vakantie zag ik gasten met carbon zadels. Dat is pas zitvlees kweken!
Volgens mij niet, maar dacht dat er ook een vrouwenvariant van was.. Maar ik kan het mishebben..quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:38 schreef Yankee het volgende:
[..]
De witte variant lijkt erg op het zadel dat mijn vriendin heeft. Kortom, is dit niet een vrouwen zadel?
Ik ook misschien! Meetquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:39 schreef TAmaru het volgende:
Wel grappig, vroeger had ik altijd last van mijn zaakje tijdens het fietsen, maar tijdens die 2000km van deze zomer heb ik nergens last van gehad.
Heb nu volgens de teller dit jaar 2970 km gefietst, daar komt nog een km of 150 bij omdat ik mijn km-teller niet kon vinden. Dus aan het eind van het seizoen moet ik wel zo op 3000 zitten als alles goed gaat.
Doe trouwens ook mee aan de Dam to Dam classic op 18 september
Dat zal het bij jullie thuis een gezellig boeltje zijn met de Stevens er Red Bull van je chick. Noem je haar ook een karakterloze eenheidsworst?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef Yankee het volgende:
Ik groet nooit wielrenners op een fiets van een Duits merk. Die kunnen van mij een hele dikke middelvinger krijgen. LANDVERRADERS!
Die zwarte is in ieder geval wel anders. Ik weet niet hoe het met het mannenmodel zit maar de witte versie voor vrouwen heeft nogal last van het erg snel verschijnen van slijtageplekken. Hierdoor is dit zadel binnen een mum van tijd niet meer wit maar op sommige plekken zilverkleurig. Misschien iets om rekening mee te houdenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:41 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar dacht dat er ook een vrouwenvariant van was.. Maar ik kan het mishebben..
alleen op fok, thuis krijg ik slaagquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat zal het bij jullie thuis een gezellig boeltje zijn met de Stevens er Red Bull van je chick. Noem je haar ook een karakterloze eenheidsworst?
Dat zou inderdaad een goed punt zijn om dit zadel niet te nemen.. Ik wil wel een zwart zadel op mn zwarte fiets, geen zilveren..quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef Yankee het volgende:
[..]
Die zwarte is in ieder geval wel anders. Ik weet niet hoe het met het mannenmodel zit maar de witte versie voor vrouwen heeft nogal last van het erg snel verschijnen van slijtageplekken. Hierdoor is dit zadel binnen een mum van tijd niet meer wit maar op sommige plekken zilverkleurig. Misschien iets om rekening mee te houden
Splinters in je kont. Nee bedankt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:39 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dan kan je volgens mij net zo goed een plankje hout nemen, is even hard en goedkoper.. Wel weer zwaarder ook natuurlijk..
Ik hou m'n mondjequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:44 schreef Yankee het volgende:
[..]
alleen op fok, thuis krijg ik slaag
Wel even netjes in vorm schuren en aflakken natuurlijk..quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Splinters in je kont. Nee bedankt.
Yippie ik heb een duitserquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef Yankee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |