Die kan je bovenop de Posbank gewoon vullenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:40 schreef Pritt het volgende:
Trouwens gister dus een rondje bij Arnhem gefietst. Ik ben denk ik 11x de Posbank op gegaan vanaf alle kanten (volgens mij 5 manieren?). Leuk fietsen daar maar was wel benauwend weer. In totaal 80 KM gedraaid, toen was mijn water op.
Serieus? Kutquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Die kan je bovenop de Posbank gewoon vullen
Sowieso kan je dat praktisch altijd wel doen bij een restaurantquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:23 schreef No-P het volgende:
Bij dat restaurantje zit een speciale wielrennerskraan inderdaad. Wel mooi gebied he, wel erg druk in het weekend.
Mooi dat het mee viel sowieso zonder helmquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:42 schreef mrPanerai het volgende:
Gisteren tijdens een rit de eerste keer serieus tegen de beton gesmakt.....midden in een ritje...ong 35/uur...ik zat misschien iets te dicht op mijn voorganger...hij ging ineens een halve meter naar links en boenk...prijs. Onderuit tegen de beton...ik voel mijne kop keihard tegen de straat botsen en hoor de schaal van mijnen helm breken.
Al bij al valt de lichamelijke schade nogal mee...knie, pols, elleboog, schouder, heup en het toppeke van mijnen duim.
Amai ik zweer het...nooit of nooit meer zonder helm.
Oef wat een smak, beterschap! En idd altijd een helm dragen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:42 schreef mrPanerai het volgende:
Gisteren tijdens een rit de eerste keer serieus tegen de beton gesmakt.....midden in een ritje...ong 35/uur...ik zat misschien iets te dicht op mijn voorganger...hij ging ineens een halve meter naar links en boenk...prijs. Onderuit tegen de beton...ik voel mijne kop keihard tegen de straat botsen en hoor de schaal van mijnen helm breken.
Al bij al valt de lichamelijke schade nogal mee...knie, pols, elleboog, schouder, heup en het toppeke van mijnen duim.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:09 schreef Pritt het volgende:
Ik begin nu ook steeds vaker naar mensen te schreeuwen die geen helm op hebben: HEEEELM OP!
Gelukkig is het goed afgelopen. Nu wel je helm vervangen hè... Na 1 zo'n valpartij doet hij niet nog een keer zo goed zijn werk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:42 schreef mrPanerai het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:09 schreef Pritt het volgende:
Ik begin nu ook steeds vaker naar mensen te schreeuwen die geen helm op hebben: HEEEELM OP!
Wat nou?quote:
Alsof ze ineens denken "oh ja, een helm" als 1 of andere mafkees naar ze begint te schreeuwenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:23 schreef Pritt het volgende:
[..]
Wat nou?
Vervolgens gaan die idioten bij mij in mijn wiel proberen te zitten en als er dan een ongeluk gebeurt zit ik met een dooie opgescheept.
Als ik met je fiets en jij gaat naar andere wielrenner schreeuwen "HEELLMM" Dan lach ik mij de ballen uit me koersbroekquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:23 schreef Pritt het volgende:
[..]
Wat nou?
Vervolgens gaan die idioten bij mij in mijn wiel proberen te zitten en als er dan een ongeluk gebeurt zit ik met een dooie opgescheept.
Gelukkig viel het mee. De schade aan je fiets ook?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:42 schreef mrPanerai het volgende:
Ik had een helm op....ik weet alleen dat ik een zwaar hoofdletsel had gehad indien ik hem niet ophad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:42 schreef mrPanerai het volgende:
Gisteren tijdens een rit de eerste keer serieus tegen de beton gesmakt.....midden in een ritje...ong 35/uur...ik zat misschien iets te dicht op mijn voorganger...hij ging ineens een halve meter naar links en boenk...prijs. Onderuit tegen de beton...ik voel mijne kop keihard tegen de straat botsen en hoor de schaal van mijn helm breken.
Schade valt gelukkig mee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gelukkig viel het mee. De schade aan je fiets ook?
Da's wel een plus dat ik weer een nieuwe helm mag uitkiezen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Gelukkig is het goed afgelopen. Nu wel je helm vervangen hè... Na 1 zo'n valpartij doet hij niet nog een keer zo goed zijn werk.
En zonder helm fietsen
Nou inderdaad. Dan had je kunnen zien dat er nog wel 3-4 mensen zijn - die jij nooit noemt Freddehquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:20 schreef Pritt het volgende:
Tsja had je naar de meeting moeten komen.
Nee, ik wist dat je een helm op had, vandaar het eerste deel van mijn bericht waarin ik uitleg dat je nu je helm moet vervangen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:17 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
[..]
Ik had een helm op....ik weet alleen dat ik een zwaar hoofdletsel had gehad indien ik hem niet ophad.
Het is alleen maar goed dat mensen niet weten hoe hard je daadwerkelijk kunt fietsenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dan had je kunnen zien dat er nog wel 3-4 mensen zijn - die jij nooit noemt Freddeh- die harder fietsen dan Oksel en Eentwee, maar nog net niet zo hard als Kaas.
Weet je wel hoe gekwetst ik me elke keer weer voel als ik mn naam niet in je lijstje zie staan?
Die Oksel-verafgoding is gewoon eng
Ja, tegenwoordig fiets ik ook Okselachtige gemiddeldesquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dan had je kunnen zien dat er nog wel 3-4 mensen zijn - die jij nooit noemt Freddeh- die harder fietsen dan Oksel en Eentwee, maar nog net niet zo hard als Kaas.
Weet je wel hoe gekwetst ik me elke keer weer voel als ik mn naam niet in je lijstje zie staan?
Die Oksel-verafgoding is gewoon eng
Hey, mag ik me daar even snel van distantieren van dat soort gedrag, ik zeg al maanden dat ie eigenlijk best een dikke reet heeftquote:
Da's inderdaad een groot voordeel, dan kun je lekker linkeballen en toch elk plaatsnaambordje als eerste pakkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Het is alleen maar goed dat mensen niet weten hoe hard je daadwerkelijk kunt fietsen
Je hebt het door hahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Da's inderdaad een groot voordeel, dan kun je lekker linkeballen en toch elk plaatsnaambordje als eerste pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |