Je kan met 50 per uur tegen de grond smakken en helemaal niks hebben.. Je kan ook van de stoeprand vallen en je nek breken..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewone fiets. Maar wanneer ga je een helm dragen? Misschien is het als je boven de 30 rijdt toch wel verstandig.
Op de racefiets draag ik sowieso een helm, ik heb hem 1 keer nodig gehad, toen was ik heel blij dat ik hem ophad
Doe je dat op een gewone fiets? Waarom ga je dan niet op je racefiets heen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewone fiets. Maar wanneer ga je een helm dragen? Misschien is het als je boven de 30 rijdt toch wel verstandig.
Op de racefiets draag ik sowieso een helm, ik heb hem 1 keer nodig gehad, toen was ik heel blij dat ik hem ophad
Voor 10 km is een gewone fiets soms makkelijker. Zeker als het regenachtig is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe je dat op een gewone fiets? Waarom ga je dan niet op je racefiets heen?
Ik reed 13 km naar mijn werk, vond ik op de racefiets lekkerder. En hoezo als het regenachtig is? Regenpak aan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor 10 km is een gewone fiets soms makkelijker. Zeker als het regenachtig is.
En het ziet er tof uit. Ik vind iig mensen zonder helm er altijd maar raar uitzien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef Patroon het volgende:
Ik fietste laatst 15km 50km/h achter een brommer aan. Dit was niet gepland dus was ik blij dat ik een helm op had.
Mijn helm weegt 199 gram en voel ik dus ook niet. Qua koeling schijnt een goede helm ook beter te werken dan geen helm. Stond in Fiets. Voor mij dus geen redenen om geen helm te dragen.
Zo zie je maar weer, een lichte helm met veel luchtgaten zorgt ervoor dat je makkelijker je helm op doet.
omdat ik dit weekend geweldig hard tegen het beton gesmakt ben...en m'n helm z'n waarde eens echt heeft getoond.quote:
Duidelijk. Ik dacht dat je het over het volgende weekend had.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:37 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
omdat ik dit weekend geweldig hard tegen het beton gesmakt ben...en m'n helm z'n waarde eens echt heeft getoond.
Tja, ik vind het eigenlijk net teveel moeite voor zo'n klein stukje, helemaal omkleden enzo. En ik ben inderdaad een mooiweerracefietserquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik reed 13 km naar mijn werk, vond ik op de racefiets lekkerder. En hoezo als het regenachtig is? Regenpak aan?
Ik trok 's ochtends meteen mijn fietsoutfit aan en trok op mijn werk mijn spul uit en ging aan 't werk. Ging best lekker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, ik vind het eigenlijk net teveel moeite voor zo'n klein stukje, helemaal omkleden enzo. En ik ben inderdaad een mooiweerracefietser
Ik kan douchen op het werk, helaas begin ik alle dagen om 5 uur en moet ik anderhalf uur fietsen...da's weer net teveel van het goede.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik trok 's ochtends meteen mijn fietsoutfit aan en trok op mijn werk mijn spul uit en ging aan 't werk. Ging best lekker.
Wel het laatste kilometertje even rustig uitfietsen omdat ik anders met zo'n zweetkop achter mijn bureau zat.
Oei, das vervelend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:57 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik kan douchen op het werk, helaas begin ik alle dagen om 5 uur en moet ik anderhalf uur fietsen...da's weer net teveel van het goede.
Die gaat anders niet kapot als je valt.quote:
Hij rijd iig altijd met helm. Jij fiets zeker met zo'n ding?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:08 schreef buzz1291 het volgende:
Patroon:
Post eens een pic van die helm, kunnen we waarschijnlijk lachen. Volgens mij is er geen fatsoenlijke helm te koop die minder dan 222 gram weegt.
Ja, hoe laat gaat het neuken eigenlijk beginnen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met condoom neuken zou ook veiliger zijn, maar dat doet ook niet iedereen.
FOK!kers neuken toch niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, hoe laat gaat het neuken eigenlijk beginnen?
Ik heb de Specialized S Works helm. In de helm staat 199g maar mijn weegschaal zegt 221g. Je hebt dus niet gelijk :p Zal morgen ff het bewijs posten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:08 schreef buzz1291 het volgende:
Patroon:
Post eens een pic van die helm, kunnen we waarschijnlijk lachen. Volgens mij is er geen fatsoenlijke helm te koop die minder dan 222 gram weegt.
Het voordeel van de helmdiscussie is dat het gevaar vooral bij jezelf ligt, eigenlijk net als met een autogordel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:01 schreef dop het volgende:
[..]
geheel mee eens, en natuurlijk is deze discussie wel goed om er over blijven denken waar voor jou de grens ligt en wat het risico nu eigenlijk is.
Giro Aeon weegt 189 gram, en is zeker geen 'lachwekkende' helmquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:08 schreef buzz1291 het volgende:
Patroon:
Het voordeel van de helmdiscussie is dat het gevaar vooral bij jezelf ligt, eigenlijk net als met een autogordel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:01 schreef dop het volgende:
[..]
geheel mee eens, en natuurlijk is deze discussie wel goed om er over blijven denken waar voor jou de grens ligt en wat het risico nu eigenlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |