Ik zoek ook niet per se een zadel dat soigné is, maar aangezien mn hele fiets zwart met rood accenten is ga ik er geen knalgeel zadel op zettenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
Ik snap trouwens echt totaal niet waarom alles soignee moet zijn. Ik heb liever het beste zadel, dan een boutzadel maar die wel mooi bij de fiets staat.
Trouwens wel grappig dat ik gister dus bij een koers stond, even naar mijn neefje kijken. Vraagt een jongen op een gegeven moment hoeveelste ik geworden wasSta ik daar met mijn B-twin jasje, broek en bril
Daarintegen vond een vriend/teamgenoot van mijn neefje mijn fiets wel weer tof"Zo, dat is een klassieker!"
Al kan het er ook wel weer mooi uitzien. Even wat anders. Misschien ook persoonsafhankelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:53 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik zoek ook niet per se een zadel dat soigné is, maar aangezien mn hele fiets zwart met rood accenten is ga ik er geen knalgeel zadel op zetten. Overigens ben ik het wel met je eens, performance > looks wat betreft zadels.. Je zit er toch 95+% van de tijd op dus niemand die het ziet
Opschepperquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef Tommeke het volgende:
Mijn zadel zit vet kut maar is vet soignee en past precies bij m'n fiets. Mensen die voor functionaliteit gaan_
Perineumquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef Patroon het volgende:
Ik weet niet wat je budget is qua zadel maar ik ben erg te spreken over mijn Specialized Toupe. Geen slapende zak en mijn zitbotjes krijgen voldoende ondersteuning zodat de penarium ofzo geen druk heeft. Alleen is het tussen de liezen nu iets gevoelig maar dat komt omdat ik nog geen zitvlees heb.
Loi? En wat krijg je terug? Most die de bek holden?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:53 schreef SuperWeber het volgende:
Ik schreeuw altijd "Figlio di puttana" naar mensen op Italiaanse vouwframes...
Ik ben er vrij zeker van dat je via Rose je zadel mag testen. Futurumshop heeft ook een aantal zadels die je mag uitproberen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:34 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Was het allang weer vergeten... Ik ga altijd veel praten als ik moe ben, maar vaak vergeet ik hele woorden of typ ik hele andere dingen
.
Morgen even klein onderhoud op de fiets uitvoeren.. Schoonmaken en smeren enzo. Dan hopelijk later in de week even een nieuw zadel binnen te zien krijgen.. Had opzich wel een mooie gezien op featherbikes, maar via een webshop weet je iig zeker dat je het zadel niet kan testen..
linkje
Ja precies. Ik heb het met mijn lange broek ook minder. Terwijl mijn kortebroek een Gore is van 90 euro dus móet kwalitatief goed zijn. Maar heb gisteren 104 en vandaag 70km gefietst dus niet zo gek en is niet heel erg. Klein beetje gevoeligquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben ook wel tevreden over mijn zadel. Al wil het tussen de zak en mijn been in nog wel eens irriteren, maar dat zal door mijn goedkope broek komen.
Sowieso is een goede broek denk ik ook het halve werk.
Geld maak denk ik niet zoveel uit. Je zal vaak ook (flink) voor het merk betalen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb het met mijn lange broek ook minder. Terwijl mijn kortebroek een Gore is van 90 euro dus móet kwalitatief goed zijn. Maar heb gisteren 104 en vandaag 70km gefietst dus niet zo gek en is niet heel erg. Klein beetje gevoelig
Nee precies dacht ik al. Mijn volgende kortebroek wordt van Castelli net als mijn langebroek die mij goed bevalt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geld maak denk ik niet zoveel uit. Je zal vaak ook (flink) voor het merk betalen.
Ivo, Ultra_Ivo, had ook dure en goedkope broeken, maar dat maakte niet echt uit volgens hem. Kwa comfort/kwaliteit waren de duurdere niet altijd beter.
Ik zit een beetje in dubio. Of ik ga voor een goede/dure. Of ik probeer nog een ander. Want deze heeft het tot nu toe niet slecht gedaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee precies dacht ik al. Mijn volgende kortebroek wordt van Castelli net als mijn langebroek die mij goed bevalt.
En straks een kledingpakket van de club met 2 broeken, 2 shirts, langebroek en jasje met lange mouwen voor 150 euro en dat is ook goed spul
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:03 schreef Yankee het volgende:
[..]
Loi? En wat krijg je terug? Most die de bek holden?
Goed het bonnetje bewaren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef Patroon het volgende:
Ik weet niet wat je budget is qua zadel maar ik ben erg te spreken over mijn Specialized Toupe. Geen slapende zak en mijn zitbotjes krijgen voldoende ondersteuning zodat de penarium ofzo geen druk heeft. Alleen is het tussen de liezen nu iets gevoelig maar dat komt omdat ik nog geen zitvlees heb.
Nog steeds?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:38 schreef jackson het volgende:
Ik heb nog een Prologo-zadel te koop, een Pro Ti Solid
Grijs met Colnago erop en C-lock SYS:
[ afbeelding ]
Deze maar dan grijs.
Alles met colnago is toch overpriced.......quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:22 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nog steeds?Ik zei toch dat je er te veel voor vroeg
Heb geen bonnetje. Kreeg hem gratis bij mijn fiets. Had je klachten? Die er op zat (oude versie) was gescheurd maar de 2011 ziet er wel degelijker uit.quote:
Ritchey WCS Pro Biomax die ik heb is dan wel een gunstige optie. Te gek voor woorden wat een verschil zo'n zadel van ¤30 uitmaakt t.o.v. een zadel van ¤80. Maar goed, voor mij werkt hij, wil niet zeggen dat hij voor jou ook werkt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:01 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Perineum. Als je daar pijn hebt zit je overigens wel in de penarie..
Wilde er max. 100 euro aan uitgeven, mits het mn probleempjes goed oplost
Wie wil er hier haten op Stevens? Ik heb er net een heerlijke week op gekampeerfietst!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat zal het bij jullie thuis een gezellig boeltje zijn met de Stevens er Red Bull van je chick. Noem je haar ook een karakterloze eenheidsworst?
Dit is een wielrentopic, die kampeerfietsonzin zet je maar in een ander topicquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wie wil er hier haten op Stevens? Ik heb er net een heerlijke week op gekampeerfietst!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dit is een wielrentopic, die kampeerfietsonzin zet je maar in een ander topic
Meneer heeft ook eens een paar daagjes op de fiets gezeten en hangt hier nu mister big shot uit. Je begrijpt, het loopt me dun door de broekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Jij. Ik. En een stel fietsen van 14 kilo + een stoot bagage . 8 uur lang. Dan spreken we nog wel eens jonge vriend!
Allereerst had ik geen enkele intentie om te schelden, het kwam geeneens in mij op doch schreef slechts op zoals ik het in het engels uitspreek omdat ik de vraag zo intelligent vond.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Anders reageer je even normaalGescheld is nergens voor nodig.
Als iemand zonodig zonder helm wilt rijden moet hij het toch zelf weten? Ik rij ook niet met handschoenen, en dat zou mij toch wat schade kunnen besparen. Ook rij ik niet met een lange broek of shirt, dus dat is ook niet echt een schaafwondenbeperkende factor.
Zolang het niet verplicht is om met een helm op te fietsen mogen mensen toch zelf de keuze maken of ze er 1 opzetten of niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Allereerst had ik geen enkele intentie om te schelden, het kwam geeneens in mij op doch schreef slechts op zoals ik het in het engels uitspreek omdat ik de vraag zo intelligent vond.
En of iemand zelf moet weten of hij of zij zonder helm rijdt? Nee vind ik eigenlijk tegenwoordig niet meer. Waarom zou je als wielertoerist (zo bestempel ik het volk hier, mezelf incluis, maar even) geen helm opzetten. Die scooters met een blauw kenteken waarvoor je geen helm HOEFT op te zetten, mogen ook maar max 25 km p/u en als wielertoerist rijdt je altijd een stuk harder dus waarom geen helm? Profs wilden er eerst (bergop) ook niet aan, en nu hoor je toch niemand daar meer over klagen. Ik heb sinds 2003 geen enkele rit op mountainbike of racefiets zonder helm gereden.
En wat betreft die lange broek en shirt die je aanhaalt, die helpen nagenoeg niet om schaafwonden te voorkomen. Ten aanzien van die handschoenen..... vind ik je gewoon dom.
Talk to the hand sister, cause the face ain't listening.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:18 schreef Yankee het volgende:
[..]
Meneer heeft ook eens een paar daagjes op de fiets gezeten en hangt hier nu mister big shot uit. Je begrijpt, het loopt me dun door de broek
Hahahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:18 schreef Yankee het volgende:
[..]
Meneer heeft ook eens een paar daagjes op de fiets gezeten en hangt hier nu mister big shot uit. Je begrijpt, het loopt me dun door de broek
Speciaal voor jou...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:18 schreef Yankee het volgende:
[..]
Je begrijpt, het loopt me dun door de broek
Dank je, erg vriendelijk van jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Speciaal voor jou...
[ afbeelding ]
Maar jij bent dan ook al bijna bejaard, we weten allemaal dat jij je racer hebt ingeruild voor die boodschappenfiets omdat je oude ruggetje het niet meer aankon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik houd mijn testosteron in bedwang, in tegenstelling tot sommigen
zeker weten , ik rij tegenwoordig niet veel maar alle dagen dat ik alleen fiest doe ik dat ook zonder helm.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zolang het niet verplicht is om met een helm op te fietsen mogen mensen toch zelf de keuze maken of ze er 1 opzetten of niet?
Ik ben er ook niet actief meer achteraan gegaan eigenlijk. Dat ik er teveel voor vroeg was niet meer aan de orde gezien ik "bieden" had staan op marktplaats. Ik hoef er ook niet direct vanaf en voor 30 euro kan ik hem net zo goed in de kast leggen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:22 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nog steeds?Ik zei toch dat je er te veel voor vroeg
En zo is het....quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef Yankee het volgende:
[..]
Alles met colnago is toch overpriced.......
Absoluut! Vervelend hè, om met de waarheid geconfronteerd te wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef jackson het volgende:
[..]
[..]
En zo is het..... Jij hebt er wel echt heel veel verstand van. Top.
Net of je alle trainingen vollebak moet. Ik word ook regelmatig ingehaald door een toerder op een stalen frame die altijd de grote molen rond draait. Dat wil nog niet zeggen dat ik ze niet bij kan houden. Ik word er niet anders van en doe mijn geplande training voort.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:55 schreef dop het volgende:
[..]
zeker weten , ik rij tegenwoordig niet veel maar alle dagen dat ik alleen fiest doe ik dat ook zonder helm.
eigen keuze en verantwooriding.
en voor de mooie mannen met dure mooie fietsen , je zal er maar worden afgefietst door een oudeman op een stalen fiets , laat de benen spreken!
Valt mee: Ik rij Volkswagen in plaats van Skoda en gebruik Apple/Mac OSX in plaats van Acer/Windows. Zo kan ik de lijst nog wel wat langer maken... Met fietsen heb ik dus Colnago in plaats van minder overpriced rotzooi. Voelt niet vervelend maar uitstekend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef Yankee het volgende:
[..]
Absoluut! Vervelend hè, om met de waarheid geconfronteerd te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |