Jawel, in veel contracten is opgenomen dat "the hand of god" zoals we dat noemen ook verzekerd is. Vervolgens ligt het aan de clausules in het contract WAT er precies verzekerd is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Natuurgeweld is niet te verzekeren ( toch)
Oke acceptedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Psy-freak het volgende:
Bij deze bied ik mij verontschuldigingen aan tegen iedereen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Psy-freak het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Psy-freak het volgende:
Dankquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Psy-freak het volgende:
Had hij ook al zijn excuses voor aangeboden toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het van de zanger van Smith Westerns een beetje respectloos als hij zegt dat hij hoopt dat Pukkelpop een goeie verzekering heeft omdat alles kapot is, wtf.
Dat wordt dan nog een aardige papierwinkelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jawel, in veel contracten is opgenomen dat "the hand of god" zoals we dat noemen ook verzekerd is. Vervolgens ligt het aan de clausules in het contract WAT er precies verzekerd is.
tnxquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Psy-freak het volgende:
Bij deze bied ik mij verontschuldigingen aan, aan iedereen.
die heeft het niet helemaal begrepen.. wtfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het van de zanger van Smith Westerns een beetje respectloos als hij zegt dat hij hoopt dat Pukkelpop een goeie verzekering heeft omdat alles kapot is, wtf.
Volgens mij was dat toen alleen nog gesproken werd over schade.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Lees ook zijn volgende tweet eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh dat weet ik niet, ik lees het net.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Had hij ook al zijn excuses voor aangeboden toch?
Naja, ik kan het me wel voorstellen als je je nog niet volledig bewust bent van wat er nu precies gebeurd is en met wie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Excuses geaccepteerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Psy-freak het volgende:
Bij deze bied ik mij verontschuldigingen aan, aan iedereen.
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:32 schreef Darklight het volgende:
Is wel slecht geregeld daar op dat terrein
wat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:32 schreef Darklight het volgende:
Valt reuze mee. Hoezo dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:32 schreef Darklight het volgende:
Dat mag je niet zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:32 schreef Darklight het volgende:
Ja dat hij hoopt dat er niemand gewond is, maar dat zijn toch geen excuses.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Lees ook zijn volgende tweet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |