SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Weinig kans denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:02 schreef FedExpress het volgende:
nou, dat schijttopic hebben we ook afgesloten. Nu een kwaliteitstopic verdomme
laten we het over je zusje hebben anders?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:02 schreef FedExpress het volgende:
nou, dat schijttopic hebben we ook afgesloten. Nu een kwaliteitstopic verdomme
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
laten we het over je zusje hebben anders?
Zusjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
laten we het over je zusje hebben anders?
Niet alleen dit topic..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:48 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een droevig saai topic is dit geworden...
Wel lopen zeiken dat dit een kuttopic is (geworden) maar wel zelf dit soort onderwerpen aansnijden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:32 schreef Kutstudent het volgende:
Ik lees net dat ronnie en sammi weer bij elkaar zijn.
bedankt.... Nu hoef ik afl 3 niet meer te kijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:32 schreef Kutstudent het volgende:
Ik lees net dat ronnie en sammi weer bij elkaar zijn.
You're welcome.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
bedankt.... Nu hoef ik afl 3 niet meer te kijken
He's back! Fijne vakantie gehad?quote:
Ik kan niet wachten op die grote ruzie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:08 schreef Kutstudent het volgende:
Net aflevering 3 gekeken, en hij is awesome.En aflevering 4 beloofd nog beter te worden.
Mooi zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:06 schreef bijdehand het volgende:
Fijne vakantie gehad ja. Over welk programma hebben jullie het de hele tijd?
Iets met komkommers.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een kut nieuws uit 's-Hertogenbosch.
http://www.brabantsdagbla(...)talling-Sportiom.ece
Altijd komkommertijd in Den Bosch, daar gebeurt toch geen zak.quote:
O MIJN GOD EEN KINDERSTUURTJE!!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een kut nieuws bij het Brabants Dagblad.
http://www.brabantsdagbla(...)talling-Sportiom.ece
http://www.brabantsdagbla(...)t-na-quadongeval.ece
Daarom ben jij maar in Hedikhuizen gaan wonen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Altijd komkommertijd in Den Bosch, daar gebeurt toch geen zak.
Mijn ouders zijn geen Bosschenaren, dus die zochten dat niet. Ik heb heel m'n leven daar gewoond, 1e verhuizing was toen ik naar Delft ging.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarom ben jij maar in Hedikhuizen gaan wonen?
Het was ook daar gebeurdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:08 schreef Kutstudent het volgende:
Zal wel op de Vliedberg (Vaker genoemd: Schietberg) zijn geweest.
Leuk juist een beetje sensatie daar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Het was ook daar gebeurd
Trieste bedoeling daaro
Ik kan ook wel een mes in iemands nek steken in Drunen als jij dat graag wilt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Leuk juist een beetje sensatie daar.
Ga je voor mij dan eerst ff langs de Kruiskamp?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een mes in iemands nek steken in Drunen als jij dat graag wilt?
En als je daarmee klaar bent heb ik nog wel een adresje in Engelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga je voor mij dan eerst ff langs de Kruiskamp?
Youtubequote:
Voor jou doe ik dat met liefdequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En als je daarmee klaar bent heb ik nog wel een adresje in Engelen.![]()
Voor de politie; grapje natuurlijk
Ja en ik danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Voor jou doe ik dat met liefde
quote:
Hambaken ja dan ben je al gelijk een pauper.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
geen zorgen, ik ben ook een aanstaand paupert
dankjewel voor de opbeurende woordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hambaken ja dan ben je al gelijk een pauper.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dankjewel voor de opbeurende woorden
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En iedereen maar schijten op Boschveld![]()
![]()
Nee Hambaken, dat is de ultieme uitkomst!
Er kan niet genoeg op Boschveld gescheten worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
![]()
Hambaken vs Boschveld is als Libië tegen Syrië, het is allebei kut om te wonen en alleen de mensen waarop de propaganda gewerkt heeft willen blijven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
![]()
Fuck is het alweer begonnen? Ik heb nog een weekquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:01 schreef Kutstudent het volgende:
yo. Zit alweer 2 uurtjes te studeren.
1. Verzamel een hele groep mensenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:27 schreef DuTank het volgende:
Wie gaat er vanavond mee die fittie zoeken op de kermis?
Maandag, donderdag en vrijdag herkansingen. Tijdens de owee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fuck is het alweer begonnen? Ik heb nog een week
O, herkansingenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maandag, donderdag en vrijdag herkansingen. Tijdens de owee.
Ik zeg verder niks over Rosmalenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hambaken vs Boschveld is als Libië tegen Syrië, het is allebei kut om te wonen en alleen de mensen waarop de propaganda gewerkt heeft willen blijven.
BoschveldDan nog liever Kaddhafi.
Wat weinig kennis heb jij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
maar Hambaken vs Boschveld, is gewoon even erg.
Oh wacht, jij studeert zeker ook, dan is het logisch dat je niks snapt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
O daar heb je de koningin van Boschveld weer
Ik studeer inderdaad. Boschveld is gewoon een pauper wijk, geldt ook voor de Hambaken. Loopt alleen maar gajes, buitenlanders en mensen die vinden dat iedere cultuur een geweldige toevoeging is aan Nederland. Gelukkig worden de regels strenger op Hambaken en wordt Boschveld gesloopt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh wacht, jij studeert zeker ook, dan is het logisch dat je niks snapt.
Dan is de rest overbodig.quote:
Zonder gestudeerde mensen zou jij nu geen rooie cent uitkering krijgen, vieze profiterende graftak.quote:
Het superieur voelen boven andere is ook typisch voor dat soort autochtone mens dat daar gaat wonen inderdaad.quote:
Zie je, je praat onzin.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Het superieur voelen boven andere is ook typisch voor dat soort autochtone mens dat daar gaat wonen inderdaad.
Hey Barriequote:
Absoluut.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Jaja vieze profiterende graftak.
Eensch.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:02 schreef Kutstudent het volgende:
Het boeit me geen ster, ik vind het goed dat mensen uitkeringen krijgen, als ze maar terecht zijn. Mijn probleem met tuxxx is dat ze d'r grote bek niet kan houden tegen de mensen die later haar uitkering gaan betalen.
Hey!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh wacht, jij studeert zeker ook, dan is het logisch dat je niks snapt.
Naar pis stinken, hier in nederland? Dat is een goeie.. In China, in volksbuurten daar, daar stinkt het naar pis.. En al het andere wat ook maar enigzins kan ruiken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:51 schreef Kutstudent het volgende:
Met d'r boschveld pauperflat.En dan haten erop dat ik in een dorpje woonde.
Ik woon tenminste niet in een flat vol werklozen waar het waarschijnlijk naar pis stinkt.
Zelfs mijn studentenkamer is nog beter dan waar jij leeft.
Beste post van de dag tot nu toequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Serieus wat is jouw probleem laat haar daar lekker leven als zij daar toch gelukkig en blij van wordt? Die uitkering zal ze waarschijnlijk niet eens niet voor niks hebben. Als het je dwars zit dat andere haar uitkering, huurtoeslag, zorgtoeslag en weet ik veel wat nog meer betalen moet je lekker naar een ander land verhuizen waar iedereen gewoon zijn eigen leven in de hand heeft en maar moet zien of ze rond kunnen komen en of ze wel of niet een huis kunnen betalen, want ja jij als student gaat het later sowieso maken of de kiet van je ouders erven waardoor jij nu al weet dat jij nooit een uitkering of iets nodig zal hebben. Elkaar belachelijk lopen maken over wel of geen student zijn en wel of geen uitkering hebben waarvan je de reden niet eens weet. Dat dit kan in Nederland.
Hintham valt toch heel erg mee qua wonen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
N
[..]
Naar pis stinken, hier in nederland? Dat is een goeie.. In China, in volksbuurten daar, daar stinkt het naar pis.. En al het andere wat ook maar enigzins kan ruiken.
In NL woon je best prima, zelfs in zo'n pauperflat. Of zelfs hier in de gezellige graafsewijk/hintham
Haten op bejaarden is ook kansloos.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben ook een student, mijn ouders betalen ook belasting om de uitkeringen van andere te betalen maar dat hoort er gewoon bij in een land als Nederland. Dat iemand dan een hekel heeft aan studenten, die wel later de uitkeringen gaan bekostigen. Dan zou Tux ook niet mogen haten op bejaarden want die hebben Nederland vroeger draaiend gehouden. Ik kan me nog eerder druk maken over al het geld dat naar het buitenland gaat of naar al die asielzoekers.
Valt het ook, maar ik woon nog net in de graafsewijk. En dan begint iedereen altijd meteen van 'ooh wat erg, dat je daar woohoont'. Dus dan zeg ik altijd maar snel dat ik zo goed als in Hintham woon, dan behandelen ze me weer alsof ik een normaal mens benquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hintham valt toch heel erg mee qua wonen?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Valt het ook, maar ik woon nog net in de graafsewijk. En dan begint iedereen altijd meteen van 'ooh wat erg, dat je daar woohoont'. Dus dan zeg ik altijd maar snel dat ik zo goed als in Hintham woon, dan behandelen ze me weer alsof ik een normaal mens ben
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hey!
Niet zo generaliseren jij he
Ons immigratiebeleid is top. Het moet alleen beter nageleefd worden. Want in principe kom je er niet in, tenzij oorlog in je eigen land.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben ook een student, mijn ouders betalen ook belasting om de uitkeringen van andere te betalen maar dat hoort er gewoon bij in een land als Nederland. Dat iemand dan een hekel heeft aan studenten, die wel later de uitkeringen gaan bekostigen. Dan zou Tux ook niet mogen haten op bejaarden want die hebben Nederland vroeger draaiend gehouden. Ik kan me nog eerder druk maken over al het geld dat naar het buitenland gaat of naar al die asielzoekers.
Hintham is nog wel te doen, Graafsewijk zijn er ook een hoop buiten geknikkerd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Valt het ook, maar ik woon nog net in de graafsewijk. En dan begint iedereen altijd meteen van 'ooh wat erg, dat je daar woohoont'. Dus dan zeg ik altijd maar snel dat ik zo goed als in Hintham woon, dan behandelen ze me weer alsof ik een normaal mens ben
Welke straat woon je dan? Zeker vlakbij het Sportiom?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die huizen zijn vét.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welke straat woon je dan? Zeker vlakbij het Sportiom?
thuisquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:02 schreef DuTank het volgende:
Fed, moeten we morgen thuis of uit eigenlijk?
Ik leef nog.quote:
Que?quote:
Nee bedankt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Wazzup? (Wel mee gaan met de tijd hé)
Rooksignalenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Heul wel joh! Je werkt toch ook niet op een AS400!!
Mwuahahaha, ik doe mee! Net een slof shag meegenomen uit Belgiquequote:
Godver! En je kon niet ff voor mij meenemenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Mwuahahaha, ik doe mee! Net een slof shag meegenomen uit Belgique50gr en maar 4,90 per pakje
Ja denk er nu pas aan!! Maar was er stappen bij mijn nieuwe chickie, dus zal er nog wel vaker komenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Godver! En je kon niet ff voor mij meenemen
Okequote:Op zondag 21 augustus 2011 00:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja denk er nu pas aan!! Maar was er stappen bij mijn nieuwe chickie, dus zal er nog wel vaker komenZal er de volgende keer aan denken! Tis niet dat als je je bedenkt het niet op zou gaan
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Zal tevens een mooi moment zijn om de Ome Piet bonnen te overhandigen
Waarom hedde nou weer een chick uit België? Gewoon een chickie op Hintham vatte jong.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja denk er nu pas aan!! Maar was er stappen bij mijn nieuwe chickie, dus zal er nog wel vaker komenZal er de volgende keer aan denken! Tis niet dat als je je bedenkt het niet op zou gaan
Omdat Belgische chicks veel leuker zijn? Vind ik iigquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Waarom hedde nou weer een chick uit België? Gewoon een chickie op Hintham vatte jong.
Hongaarse chicksquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat Belgische chicks veel leuker zijn? Vind ik iig
quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
oh ben jij zo'n Corrie met een "zwoele donkere" stem?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Godver! En je kon niet ff voor mij meenemen
Eminem is echt een baasquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:28 schreef shifto het volgende:
Nieuwe CD van Bad Meets Evil is wel dik joh. Echt kei gezellige teksten hebben die rabbers jonge
Nee manquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het jammere aan Hongaarse chicks is dat ze (iig in Siofok) niet te onderscheiden zijn van hoeren.quote:
Maar Hongarije heeft (gelukkig) ook nog een stuk meer te bieden dan alleen siofok/balatonquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het jammere aan Hongaarse chicks is dat ze (iig in Siofok) niet te onderscheiden zijn van hoeren.
perfect tochquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het jammere aan Hongaarse chicks is dat ze (iig in Siofok) niet te onderscheiden zijn van hoeren.
Link or it didnt happenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
perfect toch
Check mijn fapmap op feestboek maar eensZit ook Nederlands spul bij trouwens, maar dat zie je gelijk
heeft geen zin, want heb volgens mij al mijn foto's afgeschermd voor niet-vrienden afgeschermdquote:
Vriendjes worden dan khutdtDttd!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
heeft geen zin, want heb volgens mij al mijn foto's afgeschermd voor niet-vrienden afgeschermd
Heb hem op dag 1 al gezien.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
perfect toch
Check mijn fapmap op feestboek maar eensZit ook Nederlands spul bij trouwens, maar dat zie je gelijk
Checkquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heu en Shifto ik zal je wel ff toevoegen op smoelenboek.
Ik heb nog een kleinere, mag je wel de helft vanquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Een meter![]()
Al zijn ze wel tering lekker straks ook maar een halen.
Stad is dichterbijquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb nog een kleinere, mag je wel de helft van
Wauw wat een magisch iets!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:17 schreef bijdehand het volgende:
Oh, en type dit eens in met de pijltjestoetsen en de a en b toets![]()
up up down down left right left right b a
Dan fiets ik je tegemoetquote:
Dan heb ik wel een meet met jou wat weer leuk voor mij is en zielig voor jou. Zo hebben we allebei iets leuks op die avond en iets stomsquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee dat vind ik zielig voor jou
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een meet met jou wat weer leuk voor mij is en zielig voor jou. Zo hebben we allebei iets leuks op die avond en iets stoms
quote:
Jij bent niet liefquote:
Grapjequote:
Alleen bij jou is dat 'zuur' wel heel letterlijk vrees ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:59 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb ook nog wel een zuurstok voor je, barrie.
Pics.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:59 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb ook nog wel een zuurstok voor je, barrie.
Barrie's reactie:quote:
Je weet dat ik van je hou tochquote:
Ik zit te eten verrekte mongol. Bedankt!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen bij jou is dat 'zuur' wel heel letterlijk vrees ik.
Wel. En wij zien er zo leuk uit samen dat zelf een conducteur denkt dat we iets hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee want jij vindt mij niet lief.
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel. En wij zien er zo leuk uit samen dat zelf een conducteur denkt dat we iets hebben
quote:
Romantisch hoorquote:
Ja toch. Fok is het kaarslicht en open haard in een.quote:
Ja. in het echt doe je niet zoquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja toch. Fok is het kaarslicht en open haard in een.
Ik ook niet. Maar je toont je liefde niet eensquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet romantisch.
Dat kan ik ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar je toont je liefde niet eens![]()
Omdat het er niet is zekerquote:
Dubbele ontkenning... altijd wel. Dus het is er niet?quote:
Ik volg het nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning... altijd wel. Dus het is er niet?
Ik ook niet. Maar de conclusie is dat jij je liefde voor mij niet kan laten zien omdat er geen liefde vanuit jouw kant is.quote:
Ik weet niet wat liefde is. Dat is de conclusie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar de conclusie is dat jij je liefde voor mij niet kan laten zien omdat er geen liefde vanuit jouw kant is.
Ah, de nieuwe Wizard of Oz. Zal ik je leren wat liefde is, meisje zonder hart?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik weet niet wat liefde is. Dat is de conclusie.
En ik maar denken dat er een vliegtuig recht over het huis heen vloog.quote:
quote:
Alles goed met m'n verloofde?quote:
zijn penis? zijn mannelijkheid? zijn aanwezigheid? zijn afwezigheid?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed maar volgens mij heb ik iets gemist
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zijn penis? zijn mannelijkheid? zijn aanwezigheid? zijn afwezigheid?
Laat ons niet langer in spanning!
Volgens mij niet, ik hoorde hem vannacht zelfs hier nog huilen van het onweer..quote:
Oh shit ik had het je gisteren moeten vragenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed maar volgens mij heb ik iets gemist
Ze zei jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik hoorde hem vannacht zelfs hier nog huilen van het onweer..
Was jij niet bij hem om eventjes wat troostende woordjes te spreken?
Op jouw vraag of je er eindelijk een keertje op mocht?quote:
Nee man. Ik vroeg of ze Coca Cola lust. En ze zei ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Op jouw vraag of je er eindelijk een keertje op mocht?
Ik heb ook een uitkering, maar wel een toekomst.quote:Beste student,
Je studiefinanciering wordt overgemaakt op 24 augustus. Het verschilt per bank wanneer het geld op je rekening staat.
Ja, ik heb introweek, dus niet zoveel op fok. 24/7 of brak, of bezopen.quote:
Tweedejaars die naar een introweek gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, ik heb introweek, dus niet zoveel op fok. 24/7 of brak, of bezopen.En ondertussen nog tentamens maken.
Ja, wij moeten de hele introweek neerzetten voor de nullen. Daarbij, uitgelezen kans om strakke nullen te regelen. Missie die vannacht weer geslaagd is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tweedejaars die naar een introweek gaan
En daarom post je rond 12 uur op fokquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, wij moeten de hele introweek neerzetten voor de nullen. Daarbij, uitgelezen kans om strakke nullen te regelen. Missie die vannacht weer geslaagd is.
Vandaag ga ik niet. Moet morgenvroeg allerlei shit doen. En donderdag en vrijdag tentamens die uitmaken of ik m'n studie mag blijven doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En daarom post je rond 12 uur op fok
Da's mooi kut.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En donderdag en vrijdag tentamens die uitmaken of ik m'n studie mag blijven doen.
Ditquote:
Dit natuurlijk ook, of je moet mentorpapa zijn en introkindjes(quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tweedejaars die naar een introweek gaan
En dat zekerquote:
Het is zijn eigen schuld hoor.quote:
Ik doe zeilbestuur bij Virgiel en wij zijn op het moment heel belangrijk omdat het net weer opgericht is en vroeger alleen het corps een zeilvereniging had waardoor wij een hoop leden misliepen aan het corps. Dus wij moeten nu gewoon daar staan en keihard promoten. Wij zijn deze week zeg maar de paradepaardjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dit
[..]
Dit natuurlijk ook, of je moet mentorpapa zijn en introkindjes() ehm, 'opvoeden'.. Maar 'nullen keuren en regelen' klinkt me toch te ballerig
[..]
En dat zeker
Nullen regelen, wtfquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, wij moeten de hele introweek neerzetten voor de nullen. Daarbij, uitgelezen kans om strakke nullen te regelen. Missie die vannacht weer geslaagd is.
Och lekker sophisticated.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wij zijn deze week zeg maar de paradepaardjes.
JIJ?! Paradepaardje?! Wtf... ik voorspel een karig groepje nullen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wij zijn deze week zeg maar de paradepaardjes.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JIJ?! Paradepaardje?! Wtf... ik voorspel een karig groepje nullen.
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nullen regelen, wtfStoere praten vullen geen gaatjes.
Je zegt zelf altijd dat er geen vrouwen studeren in Delft. Als jij dan 'nullen' gaat regelen...quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Tux, mogen mannen niet meer in jouw kelder komen? Het is uit je onderschrift.![]()
Ik denk dat jij toch wel een uitzondering voor Tuxje bent.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Net nu ik genoeg moed had verzameld om eens in die kelder te kijken
Dit is die ene week in het jaar dat er ontzettend veel lekkere vrouwen in Delft rondlopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je zegt zelf altijd dat er geen vrouwen studeren in Delft. Als jij dan 'nullen' gaat regelen...
En in die enige week zit jij een avond op je kamertje te fokken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dit is die ene week in het jaar dat er ontzettend veel lekkere vrouwen in Delft rondlopen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En in die enige week zit jij een avond op je kamertje te fokken.
Och, ik heb m'n fair share al gehad vannacht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En in die enige week zit jij een avond op je kamertje te fokken.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, ik heb m'n fair share al gehad vannacht.En ik moet gewoon leren, niet veel aan te doen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vandaag ga ik niet. Moet morgenvroeg allerlei shit doen. En donderdag en vrijdag tentamens die uitmaken of ik m'n studie mag blijven doen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, ik heb m'n fair share al gehad vannacht.En ik moet gewoon leren, niet veel aan te doen.
Met vannacht bedoel ik afgelopen nacht, slimmerd.quote:
Succes met zitten blijven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:07 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, haters gaan haten.
Ik ga slapen.
quote:
quote:
Die tentamens zijn morgen en vrijdag pas. Nu gewoon keihard leren.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die tentamens zijn morgen en vrijdag pas. Nu gewoon keihard leren.
Staat er ook onder hequote:
Stomme kuttroll.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:41 schreef bijdehand het volgende:
haha op het mbo krijgen ze nog moeilijker man
Serieus, matrices zijn echt easy mode.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef bijdehand het volgende:
Heb nu eindelijk een jaar geen wiskunde gehad en wil die flashbacks niet meer
Van Beuken?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:40 schreef bijdehand het volgende:
Boeiend, ik haatte dat vak en mijn stereotype leraar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |