SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Weinig kans denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:02 schreef FedExpress het volgende:
nou, dat schijttopic hebben we ook afgesloten. Nu een kwaliteitstopic verdomme
laten we het over je zusje hebben anders?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:02 schreef FedExpress het volgende:
nou, dat schijttopic hebben we ook afgesloten. Nu een kwaliteitstopic verdomme
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
laten we het over je zusje hebben anders?
Zusjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
laten we het over je zusje hebben anders?
Niet alleen dit topic..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:48 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een droevig saai topic is dit geworden...
Wel lopen zeiken dat dit een kuttopic is (geworden) maar wel zelf dit soort onderwerpen aansnijden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:32 schreef Kutstudent het volgende:
Ik lees net dat ronnie en sammi weer bij elkaar zijn.
bedankt.... Nu hoef ik afl 3 niet meer te kijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:32 schreef Kutstudent het volgende:
Ik lees net dat ronnie en sammi weer bij elkaar zijn.
You're welcome.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
bedankt.... Nu hoef ik afl 3 niet meer te kijken
He's back! Fijne vakantie gehad?quote:
Ik kan niet wachten op die grote ruzie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:08 schreef Kutstudent het volgende:
Net aflevering 3 gekeken, en hij is awesome.En aflevering 4 beloofd nog beter te worden.
Mooi zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:06 schreef bijdehand het volgende:
Fijne vakantie gehad ja. Over welk programma hebben jullie het de hele tijd?
Iets met komkommers.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een kut nieuws uit 's-Hertogenbosch.
http://www.brabantsdagbla(...)talling-Sportiom.ece
Altijd komkommertijd in Den Bosch, daar gebeurt toch geen zak.quote:
O MIJN GOD EEN KINDERSTUURTJE!!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een kut nieuws bij het Brabants Dagblad.
http://www.brabantsdagbla(...)talling-Sportiom.ece
http://www.brabantsdagbla(...)t-na-quadongeval.ece
Daarom ben jij maar in Hedikhuizen gaan wonen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Altijd komkommertijd in Den Bosch, daar gebeurt toch geen zak.
Mijn ouders zijn geen Bosschenaren, dus die zochten dat niet. Ik heb heel m'n leven daar gewoond, 1e verhuizing was toen ik naar Delft ging.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarom ben jij maar in Hedikhuizen gaan wonen?
Het was ook daar gebeurdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:08 schreef Kutstudent het volgende:
Zal wel op de Vliedberg (Vaker genoemd: Schietberg) zijn geweest.
Leuk juist een beetje sensatie daar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Het was ook daar gebeurd
Trieste bedoeling daaro
Ik kan ook wel een mes in iemands nek steken in Drunen als jij dat graag wilt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Leuk juist een beetje sensatie daar.
Ga je voor mij dan eerst ff langs de Kruiskamp?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een mes in iemands nek steken in Drunen als jij dat graag wilt?
En als je daarmee klaar bent heb ik nog wel een adresje in Engelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga je voor mij dan eerst ff langs de Kruiskamp?
Youtubequote:
Voor jou doe ik dat met liefdequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En als je daarmee klaar bent heb ik nog wel een adresje in Engelen.![]()
Voor de politie; grapje natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |