SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Weinig kans denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:02 schreef FedExpress het volgende:
nou, dat schijttopic hebben we ook afgesloten. Nu een kwaliteitstopic verdomme
laten we het over je zusje hebben anders?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:02 schreef FedExpress het volgende:
nou, dat schijttopic hebben we ook afgesloten. Nu een kwaliteitstopic verdomme
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
laten we het over je zusje hebben anders?
Zusjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
laten we het over je zusje hebben anders?
Niet alleen dit topic..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:48 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een droevig saai topic is dit geworden...
Wel lopen zeiken dat dit een kuttopic is (geworden) maar wel zelf dit soort onderwerpen aansnijden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:32 schreef Kutstudent het volgende:
Ik lees net dat ronnie en sammi weer bij elkaar zijn.
bedankt.... Nu hoef ik afl 3 niet meer te kijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:32 schreef Kutstudent het volgende:
Ik lees net dat ronnie en sammi weer bij elkaar zijn.
You're welcome.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
bedankt.... Nu hoef ik afl 3 niet meer te kijken
He's back! Fijne vakantie gehad?quote:
Ik kan niet wachten op die grote ruzie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:08 schreef Kutstudent het volgende:
Net aflevering 3 gekeken, en hij is awesome.En aflevering 4 beloofd nog beter te worden.
Mooi zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:06 schreef bijdehand het volgende:
Fijne vakantie gehad ja. Over welk programma hebben jullie het de hele tijd?
Iets met komkommers.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een kut nieuws uit 's-Hertogenbosch.
http://www.brabantsdagbla(...)talling-Sportiom.ece
Altijd komkommertijd in Den Bosch, daar gebeurt toch geen zak.quote:
O MIJN GOD EEN KINDERSTUURTJE!!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een kut nieuws bij het Brabants Dagblad.
http://www.brabantsdagbla(...)talling-Sportiom.ece
http://www.brabantsdagbla(...)t-na-quadongeval.ece
Daarom ben jij maar in Hedikhuizen gaan wonen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Altijd komkommertijd in Den Bosch, daar gebeurt toch geen zak.
Mijn ouders zijn geen Bosschenaren, dus die zochten dat niet. Ik heb heel m'n leven daar gewoond, 1e verhuizing was toen ik naar Delft ging.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarom ben jij maar in Hedikhuizen gaan wonen?
Het was ook daar gebeurdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:08 schreef Kutstudent het volgende:
Zal wel op de Vliedberg (Vaker genoemd: Schietberg) zijn geweest.
Leuk juist een beetje sensatie daar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Het was ook daar gebeurd
Trieste bedoeling daaro
Ik kan ook wel een mes in iemands nek steken in Drunen als jij dat graag wilt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Leuk juist een beetje sensatie daar.
Ga je voor mij dan eerst ff langs de Kruiskamp?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een mes in iemands nek steken in Drunen als jij dat graag wilt?
En als je daarmee klaar bent heb ik nog wel een adresje in Engelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga je voor mij dan eerst ff langs de Kruiskamp?
Youtubequote:
Voor jou doe ik dat met liefdequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En als je daarmee klaar bent heb ik nog wel een adresje in Engelen.![]()
Voor de politie; grapje natuurlijk
Ja en ik danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Voor jou doe ik dat met liefde
quote:
Hambaken ja dan ben je al gelijk een pauper.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
geen zorgen, ik ben ook een aanstaand paupert
dankjewel voor de opbeurende woordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hambaken ja dan ben je al gelijk een pauper.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dankjewel voor de opbeurende woorden
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En iedereen maar schijten op Boschveld![]()
![]()
Nee Hambaken, dat is de ultieme uitkomst!
Er kan niet genoeg op Boschveld gescheten worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
![]()
Hambaken vs Boschveld is als Libië tegen Syrië, het is allebei kut om te wonen en alleen de mensen waarop de propaganda gewerkt heeft willen blijven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
![]()
Fuck is het alweer begonnen? Ik heb nog een weekquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:01 schreef Kutstudent het volgende:
yo. Zit alweer 2 uurtjes te studeren.
1. Verzamel een hele groep mensenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:27 schreef DuTank het volgende:
Wie gaat er vanavond mee die fittie zoeken op de kermis?
Maandag, donderdag en vrijdag herkansingen. Tijdens de owee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fuck is het alweer begonnen? Ik heb nog een week
O, herkansingenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maandag, donderdag en vrijdag herkansingen. Tijdens de owee.
Ik zeg verder niks over Rosmalenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hambaken vs Boschveld is als Libië tegen Syrië, het is allebei kut om te wonen en alleen de mensen waarop de propaganda gewerkt heeft willen blijven.
BoschveldDan nog liever Kaddhafi.
Wat weinig kennis heb jij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
maar Hambaken vs Boschveld, is gewoon even erg.
Oh wacht, jij studeert zeker ook, dan is het logisch dat je niks snapt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
O daar heb je de koningin van Boschveld weer
Ik studeer inderdaad. Boschveld is gewoon een pauper wijk, geldt ook voor de Hambaken. Loopt alleen maar gajes, buitenlanders en mensen die vinden dat iedere cultuur een geweldige toevoeging is aan Nederland. Gelukkig worden de regels strenger op Hambaken en wordt Boschveld gesloopt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh wacht, jij studeert zeker ook, dan is het logisch dat je niks snapt.
Dan is de rest overbodig.quote:
Zonder gestudeerde mensen zou jij nu geen rooie cent uitkering krijgen, vieze profiterende graftak.quote:
Het superieur voelen boven andere is ook typisch voor dat soort autochtone mens dat daar gaat wonen inderdaad.quote:
Zie je, je praat onzin.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Het superieur voelen boven andere is ook typisch voor dat soort autochtone mens dat daar gaat wonen inderdaad.
Hey Barriequote:
Absoluut.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Jaja vieze profiterende graftak.
Eensch.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:02 schreef Kutstudent het volgende:
Het boeit me geen ster, ik vind het goed dat mensen uitkeringen krijgen, als ze maar terecht zijn. Mijn probleem met tuxxx is dat ze d'r grote bek niet kan houden tegen de mensen die later haar uitkering gaan betalen.
Hey!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh wacht, jij studeert zeker ook, dan is het logisch dat je niks snapt.
Naar pis stinken, hier in nederland? Dat is een goeie.. In China, in volksbuurten daar, daar stinkt het naar pis.. En al het andere wat ook maar enigzins kan ruiken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:51 schreef Kutstudent het volgende:
Met d'r boschveld pauperflat.En dan haten erop dat ik in een dorpje woonde.
Ik woon tenminste niet in een flat vol werklozen waar het waarschijnlijk naar pis stinkt.
Zelfs mijn studentenkamer is nog beter dan waar jij leeft.
Beste post van de dag tot nu toequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Serieus wat is jouw probleem laat haar daar lekker leven als zij daar toch gelukkig en blij van wordt? Die uitkering zal ze waarschijnlijk niet eens niet voor niks hebben. Als het je dwars zit dat andere haar uitkering, huurtoeslag, zorgtoeslag en weet ik veel wat nog meer betalen moet je lekker naar een ander land verhuizen waar iedereen gewoon zijn eigen leven in de hand heeft en maar moet zien of ze rond kunnen komen en of ze wel of niet een huis kunnen betalen, want ja jij als student gaat het later sowieso maken of de kiet van je ouders erven waardoor jij nu al weet dat jij nooit een uitkering of iets nodig zal hebben. Elkaar belachelijk lopen maken over wel of geen student zijn en wel of geen uitkering hebben waarvan je de reden niet eens weet. Dat dit kan in Nederland.
Hintham valt toch heel erg mee qua wonen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
N
[..]
Naar pis stinken, hier in nederland? Dat is een goeie.. In China, in volksbuurten daar, daar stinkt het naar pis.. En al het andere wat ook maar enigzins kan ruiken.
In NL woon je best prima, zelfs in zo'n pauperflat. Of zelfs hier in de gezellige graafsewijk/hintham
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |