Haten op bejaarden is ook kansloos.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben ook een student, mijn ouders betalen ook belasting om de uitkeringen van andere te betalen maar dat hoort er gewoon bij in een land als Nederland. Dat iemand dan een hekel heeft aan studenten, die wel later de uitkeringen gaan bekostigen. Dan zou Tux ook niet mogen haten op bejaarden want die hebben Nederland vroeger draaiend gehouden. Ik kan me nog eerder druk maken over al het geld dat naar het buitenland gaat of naar al die asielzoekers.
Valt het ook, maar ik woon nog net in de graafsewijk. En dan begint iedereen altijd meteen van 'ooh wat erg, dat je daar woohoont'. Dus dan zeg ik altijd maar snel dat ik zo goed als in Hintham woon, dan behandelen ze me weer alsof ik een normaal mens benquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hintham valt toch heel erg mee qua wonen?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Valt het ook, maar ik woon nog net in de graafsewijk. En dan begint iedereen altijd meteen van 'ooh wat erg, dat je daar woohoont'. Dus dan zeg ik altijd maar snel dat ik zo goed als in Hintham woon, dan behandelen ze me weer alsof ik een normaal mens ben
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hey!
Niet zo generaliseren jij he
Ons immigratiebeleid is top. Het moet alleen beter nageleefd worden. Want in principe kom je er niet in, tenzij oorlog in je eigen land.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben ook een student, mijn ouders betalen ook belasting om de uitkeringen van andere te betalen maar dat hoort er gewoon bij in een land als Nederland. Dat iemand dan een hekel heeft aan studenten, die wel later de uitkeringen gaan bekostigen. Dan zou Tux ook niet mogen haten op bejaarden want die hebben Nederland vroeger draaiend gehouden. Ik kan me nog eerder druk maken over al het geld dat naar het buitenland gaat of naar al die asielzoekers.
Hintham is nog wel te doen, Graafsewijk zijn er ook een hoop buiten geknikkerd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Valt het ook, maar ik woon nog net in de graafsewijk. En dan begint iedereen altijd meteen van 'ooh wat erg, dat je daar woohoont'. Dus dan zeg ik altijd maar snel dat ik zo goed als in Hintham woon, dan behandelen ze me weer alsof ik een normaal mens ben
Welke straat woon je dan? Zeker vlakbij het Sportiom?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die huizen zijn vét.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welke straat woon je dan? Zeker vlakbij het Sportiom?
thuisquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:02 schreef DuTank het volgende:
Fed, moeten we morgen thuis of uit eigenlijk?
Ik leef nog.quote:
Que?quote:
Nee bedankt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Wazzup? (Wel mee gaan met de tijd hé)
Rooksignalenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Heul wel joh! Je werkt toch ook niet op een AS400!!
Mwuahahaha, ik doe mee! Net een slof shag meegenomen uit Belgiquequote:
Godver! En je kon niet ff voor mij meenemenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Mwuahahaha, ik doe mee! Net een slof shag meegenomen uit Belgique50gr en maar 4,90 per pakje
Ja denk er nu pas aan!! Maar was er stappen bij mijn nieuwe chickie, dus zal er nog wel vaker komenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Godver! En je kon niet ff voor mij meenemen
Okequote:Op zondag 21 augustus 2011 00:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja denk er nu pas aan!! Maar was er stappen bij mijn nieuwe chickie, dus zal er nog wel vaker komenZal er de volgende keer aan denken! Tis niet dat als je je bedenkt het niet op zou gaan
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Zal tevens een mooi moment zijn om de Ome Piet bonnen te overhandigen
Waarom hedde nou weer een chick uit België? Gewoon een chickie op Hintham vatte jong.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja denk er nu pas aan!! Maar was er stappen bij mijn nieuwe chickie, dus zal er nog wel vaker komenZal er de volgende keer aan denken! Tis niet dat als je je bedenkt het niet op zou gaan
Omdat Belgische chicks veel leuker zijn? Vind ik iigquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Waarom hedde nou weer een chick uit België? Gewoon een chickie op Hintham vatte jong.
Hongaarse chicksquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat Belgische chicks veel leuker zijn? Vind ik iig
quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
oh ben jij zo'n Corrie met een "zwoele donkere" stem?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Godver! En je kon niet ff voor mij meenemen
Eminem is echt een baasquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:28 schreef shifto het volgende:
Nieuwe CD van Bad Meets Evil is wel dik joh. Echt kei gezellige teksten hebben die rabbers jonge
Nee manquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het jammere aan Hongaarse chicks is dat ze (iig in Siofok) niet te onderscheiden zijn van hoeren.quote:
Maar Hongarije heeft (gelukkig) ook nog een stuk meer te bieden dan alleen siofok/balatonquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het jammere aan Hongaarse chicks is dat ze (iig in Siofok) niet te onderscheiden zijn van hoeren.
perfect tochquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het jammere aan Hongaarse chicks is dat ze (iig in Siofok) niet te onderscheiden zijn van hoeren.
Link or it didnt happenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
perfect toch
Check mijn fapmap op feestboek maar eensZit ook Nederlands spul bij trouwens, maar dat zie je gelijk
heeft geen zin, want heb volgens mij al mijn foto's afgeschermd voor niet-vrienden afgeschermdquote:
Vriendjes worden dan khutdtDttd!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
heeft geen zin, want heb volgens mij al mijn foto's afgeschermd voor niet-vrienden afgeschermd
Heb hem op dag 1 al gezien.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
perfect toch
Check mijn fapmap op feestboek maar eensZit ook Nederlands spul bij trouwens, maar dat zie je gelijk
Checkquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heu en Shifto ik zal je wel ff toevoegen op smoelenboek.
Ik heb nog een kleinere, mag je wel de helft vanquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Een meter![]()
Al zijn ze wel tering lekker straks ook maar een halen.
Stad is dichterbijquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb nog een kleinere, mag je wel de helft van
Wauw wat een magisch iets!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:17 schreef bijdehand het volgende:
Oh, en type dit eens in met de pijltjestoetsen en de a en b toets![]()
up up down down left right left right b a
Dan fiets ik je tegemoetquote:
Dan heb ik wel een meet met jou wat weer leuk voor mij is en zielig voor jou. Zo hebben we allebei iets leuks op die avond en iets stomsquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee dat vind ik zielig voor jou
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een meet met jou wat weer leuk voor mij is en zielig voor jou. Zo hebben we allebei iets leuks op die avond en iets stoms
quote:
Jij bent niet liefquote:
Grapjequote:
Alleen bij jou is dat 'zuur' wel heel letterlijk vrees ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:59 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb ook nog wel een zuurstok voor je, barrie.
Pics.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:59 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb ook nog wel een zuurstok voor je, barrie.
Barrie's reactie:quote:
Je weet dat ik van je hou tochquote:
Ik zit te eten verrekte mongol. Bedankt!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen bij jou is dat 'zuur' wel heel letterlijk vrees ik.
Wel. En wij zien er zo leuk uit samen dat zelf een conducteur denkt dat we iets hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee want jij vindt mij niet lief.
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel. En wij zien er zo leuk uit samen dat zelf een conducteur denkt dat we iets hebben
quote:
Romantisch hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |