Het zit hier. Vlak voor me net een inslagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:23 schreef Darklight het volgende:
[..]
Enschede ook, heb 2x iets in de verte horen rommelen
Heb jij ook een stream?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:26 schreef ACT-F het volgende:
Mijn webcam doet het weer en kijkt precies in de goede richting waar onweer is
Nee komt nog. Hier begint het al harder te regenen dan toen net.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:27 schreef vannilesoep het volgende:
Wat gerommel in Enschede, beetje onweer, beetje neerslag, denk dat we de dans ontspringen
Bedanktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:26 schreef Swomp het volgende:
Zo ergste is hier nu weg, voor de mensen noordelijk van mij, succes nog
Komt nog ^^ .. gaat hier ook geleidelijk harder. (~30km voor Enschede, vanaf de richting Limburg)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:27 schreef vannilesoep het volgende:
Wat gerommel in Enschede, beetje onweer, beetje neerslag, denk dat we de dans ontspringen
Een vonkentrekker lust onweer rauwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Hier begint het nu al aardig door te regenen; toch maar even wachten met het naar het zomerfeest toe te gaan. Heb er geen belang bij om met mogelijk aankomend noodweer in een tent te staan.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:14 schreef Swomp het volgende:
TEEEEEEEEEEEEEERING sloeg hier echt een paar meter verder in... hartverzakking WTF![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |