abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100905637
Hier al heel veel ingeslagen, hoor de brandweer om de 10 minuten langskomen (N-Limburg).
En ik moet hier dalijk nog doorheen fietsen godver :')
pi_100905645

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:48 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Waar staat dat? :o
Het lijkt namelijk allemaal langs ons heen te gaan.
http://alarm.noodweercentrale.nl/

dan provincie en plek waar je dorp.stad ligt klikken ;)
pi_100905646
BAM :D
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_100905660
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:49 schreef Darklight het volgende:
Enschede niks aan de hand, beetje wind
Alles is al op voor het hier is -O-
pi_100905664
quote:
:9~
pi_100905683
frutsel, wauw! Die is hier niet te zien.
Valkenswaard schijnt het enorm los te gaan, met hagel (volgens mijn tl op twitter)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100905693
Schijnt goed mis te zijn op Pukkepop. -O-
pi_100905698
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:49 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Zoals zo vaak, heb nu al een paar mooie screenshots waarop het lijkt dat Breda een soort forcefield heeft tegen onweer.
Lijkt het inderdaad verdacht veel op. Dit jaar nog niet 1x echt onweer gehad. Wel regen daarentegen. Veel te veel.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 18 augustus 2011 @ 18:51:58 #60
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_100905724
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:47 schreef roislecxe het volgende:
Gelukkig scheen 5 minuten geleden in Breda de zon alweer. Beetje regen erbij en een halve donder in de verte. Alles trekt weer eens netjes oostelijk langs.
Maarja, ga er ook niet meer zoveel van uit dat we ergens iets van mee krijgen.
-O-
Ik was tot half zes in Breda. Meer dan een paar druppels en een beetje geflits was het niet!

Maar toen ik richting Tilburg red, ging ik de zijkant van de bui in. En ik moet zeggen; dat is best apart :P
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_100905725
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:51 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Schijnt goed mis te zijn op Pukkepop. -O-
Ik zou als i kdaar zou staan nu ook even niet meer bij stages in debuurt willen staan :o
pi_100905728
Pukkelpop toch een aantal gewonden lees ik.
pi_100905731
Dikke donkere wolkens opeens :')
pi_100905748
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:51 schreef mefke79 het volgende:
frutsel, wauw! Die is hier niet te zien.
Valkenswaard schijnt het enorm los te gaan, met hagel (volgens mijn tl op twitter)
Hier ook niet, maar hij kwam op Twitter voorbij, ik meen Limburg/Brabant
pi_100905759
Hier in het westen breekt de zon door, nog wel vrij fris. Noodweer, wat is dat?
pi_100905796
quote:
Op het muziekfestival Pukkelpop in Hasselt zijn enkele grote tenten ingestort. Daarbij vielen vele gewonden. Volgens ooggetuigen rijden ambulances af en aan.

De Chateau tent, thuisbasis van alternatieve rockgroepen is ingestort door het noodweer. Op het ogenblik van de instorting waren duizenden mensen aanwezig. Volgens ooggetuigen zouden er heel veel gewonden zijn. Door het noodweer waaiden ook verschillende grote bomen om.
http://knack.rnews.be/nl/(...)e-1195084868020.htm#
pi_100905798
Non stop flitsen :D
Begint nu ook harder te regenen.
Echte onweer nog niet heel dicht bij lijkt het.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_100905800
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:52 schreef Schuifpui het volgende:
Hier in het westen breekt de zon door, nog wel vrij fris. Noodweer, wat is dat?
Binnen 5 minuten je straat in een rivier zien veranderen (Zuid-Limburg)
pi_100905804
Pukkelpop:

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_100905824
quote:
Veel gewonden door noodweer op Pukkelpop

Op het muziekfestival Pukkelpop in Hasselt zijn enkele grote tenten ingestort. Daarbij vielen vele gewonden. Volgens ooggetuigen rijden ambulances af en aan.

De Chateau tent, thuisbasis van alternatieve rockgroepen is ingestort door het noodweer. Op het ogenblik van de instorting waren duizenden mensen aanwezig. Volgens ooggetuigen zouden er heel veel gewonden zijn. Door het noodweer waaiden ook verschillende grote bomen om.

Brussel

Ook Brussel en haar directe omgeving hebben zwaar te lijden onder het hevige onweer. De Brusselse brandweer heeft tientallen oproepen gekregen voor wateroverlast in straten en kelders. Ook het verkeer in en rond Brussel ondervindt ernstige hinder.

Op de grote ring rond Brussel stonden auto's tot halverwege hun motorkap in het water. Zowel op de binnen- als op de buitenring moet het verkeer langer aanschuiven dan normaal door grote waterplassen. Voorlopig is er nog geen melding gemaakt van ongevallen.

Tunnels ondergelopen

Op de kleine Brusselse ring zijn verschillende tunnels ondergelopen. Het gaat onder meer om de Kruidtuin- en de Rogiertunnel. Buiten Brussel is de N9 tussen Asse en Zellik onberijdbaar door wateroverlast. In Tervuren geldt hetzelfde voor de Tervurenlaan.

De brandweer van Zaventem heeft ook al een tiental oproepen gekregen voor wateroverlast. Onder meer de Henneaulaan staat onder water. Het verkeer moet er plaatselijk omrijden. (EE/WVV)
pi_100905828
Damn! Heb ik een filmpje gemaakt is ie een kwartslag gedraaid. :(
pi_100905836
Ik hou niet van onweer :(
pi_100905838
nice weeralarm van de buren gaat af :D
pi_100905852
De lucht in Helmond-Noord heeft maar een viezige kleur nu :P
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')