Het begint nu toch wat te rommelen, ik ga even een rondje lopen, will keep you postedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:49 schreef Darklight het volgende:
Enschede niks aan de hand, beetje wind
heeeel kort door de bocht:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat houd dat precies in? En wat is "normaal" ?
Hoe hoger hoe krachtiger de bui is meestal. Normaal gesproken hebben wij onweersbuien van 7 a 10km. Soms zijn er krachtigere/hogere exemplaren en krijg je dus dit soort noodweer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat houd dat precies in? En wat is "normaal" ?
En daarom snap ik niet dat je van die idioten hebt die een harde piemel van dit weer krijgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:06 schreef Swomp het volgende:
Zie nu op *insert sociale netwerk site* dat een familielid van iemand, een paal op zijn hoofd heeft gekregen bij pukkelpop.
Ja hoor het nu ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:07 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Het begint nu toch wat te rommelen, ik ga even een rondje lopen, will keep you posted
Ach, af en toe wat flitsen en gedonder is wel mooi om te zien.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En daarom snap ik niet dat je van die idioten hebt die een harde piemel van dit weer krijgen.
Ja en die dan nog op je hoofd krijgen ook bij pukkelpop.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En daarom snap ik niet dat je van die idioten hebt die een harde piemel van dit weer krijgen.
Haha. Ik vind het wel fascinerend dit soort weer, enorme krachten van moeder natuur. Onweer vind ik zelf erg mooi om te zien, met de daarbij behorende dreigende wolken. Keerde zijn is natuurlijk als er gewonden vallen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dankje, een heldere uitlegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:07 schreef Party_P het volgende:
[..]
heeeel kort door de bocht:
hoe hoger de toppen, hoe meer opwaardste kracht in een wolk, waardoor naast flinke stortregens ook een verhoogde kans is op hagel. Hoe hoger de toppen: hoe groter de kans op grote hagelstenen.
Normaal: bij normale druilerige buien komt het vaak niet boven de 5km uit (vaak zelfs nog lager). Onweersbuien vaak wel hoger, waarbij 9km hoge toppen vrij normaal zijn. Maar 13km hoge toppen zie je niet heel vaak.
Hier ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Hier drijft het water door de straat
Lang geleden.
Tgaat helemaal los in Breda nu hoor! (Voor onze begrippen dan, 3 mm water en een 2 donderslagenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:06 schreef Rabieluh het volgende:
jezus, wel 1 enorme klap nu in Breda, wat een getril.
Ja iedereen in paniek laten raken en een open veld op laten lopen in de onweer is een optiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef Drassss het volgende:
Ik vind het wel een enorme schande dat men de mensen op zijn festival niet waarschuwt. Je ziet die rotzooi aankomen, hebt tientallen podia/microfoons... maar nee laat je gasten maar lekker rondlopen. Waanzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |