Welk dorpje ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:00 schreef knep het volgende:
[..]
Ik woon in een dorpje bij Roermond. Maar zoals het nu regent gaat de Roerkade wel weer overstromen ja
.
Bedankt! Hmm, nou ja we zien het wel. Ik ben er niet zo blij mee als die idioten hier.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:50 schreef dan13lv het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://alarm.noodweercentrale.nl/
dan provincie en plek waar je dorp.stad ligt klikken
Biem Buijs riep dat rond half zes al op 3fmquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:02 schreef Frutsel het volgende:
Komt het KNMI nu pas met een waarschuwing?
KNMI waarschuwt voor extreem weer zuiden
of was die al eerder afgegeven
Al sinds vanmiddag.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:02 schreef Frutsel het volgende:
Tijdje terug. Fok is altijd laatquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:02 schreef Frutsel het volgende:
Qua DE wel ja, jammer genoegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tijdje terug. Fok is altijd laat
Doe ons eens was foto's of een leuk filmpje. Want denk dat wij hier niets krijgen (Friesland, Heerenveen)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:01 schreef hans1988 het volgende:
Ik heb de lampen maar eens aangedaan
Vliegt hier vanalles door de luchtEn constant geflits en gedonder. Het is echt geen moment stil.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Damn, dat van van pukkelpop is helaas 1 van de nare bijeffecten van noodweer .. Inmiddels weer droog en stil in Arnhem. Misschien kunnen we een alliance met Breda maken, hier ook altijd huilen!
Begrijp het welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Qua DE wel ja, jammer genoegMaar goed
Kerkrade hé?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:05 schreef hans1988 het volgende:
Het komt met bakken uit de lucht nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |