Iets met Belgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef Drassss het volgende:
Ik vind het wel een enorme schande dat men de mensen op zijn festival niet waarschuwt. Je ziet die rotzooi aankomen, hebt tientallen podia/microfoons... maar nee laat je gasten maar lekker rondlopen. Waanzin.
Complete onzin. Je ziet het zeker 30 minuten van te voren aankomen. Je bent verantwoordelijk voor je gasten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:13 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja iedereen in paniek laten raken en een open veld op laten lopen in de onweer is een optie
JA wprdt ook weer lichter buiten nuquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef hans1988 het volgende:
[..]
idd jah.
maar wordt nu weer minder
Lowlands ging ook gewoon door..wat als de buien en het noodweer iets noordelijker en heviger waren dan verwacht. Moeilijk hoor...Maar goed, als festivalganger kan je zelf ook op het weer letten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef Drassss het volgende:
Ik vind het wel een enorme schande dat men de mensen op zijn festival niet waarschuwt. Je ziet die rotzooi aankomen, hebt tientallen podia/microfoons... maar nee laat je gasten maar lekker rondlopen. Waanzin.
Waar is hier? xDquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:14 schreef Swomp het volgende:
TEEEEEEEEEEEEEERING sloeg hier echt een paar meter verder in... hartverzakking WTF![]()
![]()
![]()
Ja... Jammer dat ik geen foto's heb van net voordat het losbarstequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
JA wprdt ook weer lichter buiten nu
Omgeving Roermond....quote:
en dan nog die fik bij Aamsveenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad, maar tot nu toe nog niets abnormaals *klopt af*
Tsja, geruchten.... hopen dat het niet waar is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:18 schreef Frutsel het volgende:
Op Twitter komen nu de eerste geruchten over doden.
Laten we hopen dat het niet waar is
Zou me niets verbazen...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:18 schreef Frutsel het volgende:
Op Twitter komen nu de eerste geruchten over doden.
Laten we hopen dat het niet waar is
Het zit hier. Vlak voor me net een inslagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:23 schreef Darklight het volgende:
[..]
Enschede ook, heb 2x iets in de verte horen rommelen
Heb jij ook een stream?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:26 schreef ACT-F het volgende:
Mijn webcam doet het weer en kijkt precies in de goede richting waar onweer is
Nee komt nog. Hier begint het al harder te regenen dan toen net.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:27 schreef vannilesoep het volgende:
Wat gerommel in Enschede, beetje onweer, beetje neerslag, denk dat we de dans ontspringen
Bedanktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:26 schreef Swomp het volgende:
Zo ergste is hier nu weg, voor de mensen noordelijk van mij, succes nog
Komt nog ^^ .. gaat hier ook geleidelijk harder. (~30km voor Enschede, vanaf de richting Limburg)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:27 schreef vannilesoep het volgende:
Wat gerommel in Enschede, beetje onweer, beetje neerslag, denk dat we de dans ontspringen
Een vonkentrekker lust onweer rauwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Hier begint het nu al aardig door te regenen; toch maar even wachten met het naar het zomerfeest toe te gaan. Heb er geen belang bij om met mogelijk aankomend noodweer in een tent te staan.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:14 schreef Swomp het volgende:
TEEEEEEEEEEEEEERING sloeg hier echt een paar meter verder in... hartverzakking WTF![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |