Als dit waar is, is dit wel erg laag of onwetend. Gezien de reacties hier van mensen die het niet snappen van Mesut, kan ik me best voorstellen dat het voor Villa ook zoiets is van "who cares", maar die gasten daar zijn toch ook behoorlijk religieus? Katholiek? Dus hij zal er wel bekend mee zijn lijkt me, dan is het gewoon schofterig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:08 schreef Scarface2004 het volgende:
Özil verklaart: "Villa beledigde de islam"
Mesut Özil legt een dag na de Clásico tegen FC Barcelona uit waarom hij het aan de stok kreeg met David Villa. De aanvaller van de rivaal zou de islam hebben beledigd.
Het opstootje ontstond na een schandalige overtreding van Marcelo op Barcelona's nieuwkomer Cesc Fabregas. Marcelo werd naar de kant gestuurd, maar ook Villa en Özil mochten met rood op zak gaan douchen.
Özil was woedend op Villa. "Omdat hij mijn religie beledigde, ik moest mijn godsdienst verdedigen", verklaart de middenvelder. "Maar ik ben onschuldig, dat is op de beelden duidelijk te zien."
Mocht wel met de vuist.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand deze al gezien?
Mourinho die een klap krijgt
Ik weet het niet, hij raakt hem zeker niet.quote:
Hij staat wel heel dichtbij zijn hoofd...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:10 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij raakt hem zeker niet.
Maar wat hij daar van plan was, geen idee
Is die opname van het moment net nadat Mourinho aan Vilanova zat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand deze al gezien?
Mourinho die een klap krijgt
Ik bekijk een filmpje waarvan de naam begint met "manipulation" altijd redelijk kritisch.quote:
Het hoort allebei niet en het kan ook voor dat knijp incident zijn want dat is niet echt duidelijk, staf van de twee beste clubs ter wereld die zich zo verlagenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:16 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik bekijk een filmpje waarvan de naam begint met "manipulation" altijd redelijk kritisch.
Volgens mij ging hier het "vingerprik-incident" van Mourinho aan vooraf.
Nog een milde reactie van in het "heetst van de strijd".
QFT.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:48 schreef LeNick het volgende:
Iedereen heeft het nu wel over Mourinho maar kijk dit eens.. kwam ik tegen na wat doorklikken
En dat is dus waarom ik Barcelona zo fucking haatContinue de schijn ophouden dat ze zo heilig zijn blabla, maar voorlopig in het veld zijn ze zo onsportief als het maar kan (theatraal vallen bij lichte overtredingen, continue om kaarten vragen, etc.), met de vinger naar Real wijzen dat dat maar een bij elkaar gekocht zooitje is en niets uit eigen opleiding.. Maar zelf inmiddels weer een handvol dure aankopen gedaan deze zomer
Je hoort mij dus niet zeggen dat Real wel sportief is, of Mourinho, maar Barca doet het schijnheilig en Real niet.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:48 schreef LeNick het volgende:
Iedereen heeft het nu wel over Mourinho maar kijk dit eens.. kwam ik tegen na wat doorklikken
En dat is dus waarom ik Barcelona zo fucking haatContinue de schijn ophouden dat ze zo heilig zijn blabla, maar voorlopig in het veld zijn ze zo onsportief als het maar kan (theatraal vallen bij lichte overtredingen, continue om kaarten vragen, etc.), met de vinger naar Real wijzen dat dat maar een bij elkaar gekocht zooitje is en niets uit eigen opleiding.. Maar zelf inmiddels weer een handvol dure aankopen gedaan deze zomer
Je hoort mij dus niet zeggen dat Real wel sportief is, of Mourinho, maar Barca doet het schijnheilig en Real niet.
Weet jij veel of die man happy is met z'n leven. Slaat nergens op, daar kan je dus echt niks over zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Compensatiedrang? Om te compenseren dat ie 1 van de beste spelers ter wereld is, in het beste team ter wereld speelt, zowel club als land? En dat ie alles gewonnen heeft wat er te winnen valt.
Ja, die man zal idd enorm gefrustreerd rondlopen op de aarde.
Ik snap sowieso je filmpje niet, wat wil je aantonen ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:48 schreef LeNick het volgende:
Ook hier, huichelachtige streek van Guardiola ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
QFT.
Real Madrid speelt ook hard en haalt streken uit maar ze doen niet alsof ze de heilige beschermheren van het voetbal zijn. Barca doet dit wel en het is gewoon pijnlijk om die huichelaars aan het werk te zien. Vooral die streek van Guardiola toont gewoon aan wat voor team het echt is. Zo goed kunnen voetballen en dan toch zo hard huichelen.
Moet trouwens wel lachen om al die dwergen die boos om Ronaldo lopen.Compensatiedrang, vooral van die Iniesta.
Nee, de aanname dat een succesvolle multimiljonair ongelukkig is is natuurlijk veel plausibelerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:06 schreef Thas het volgende:
[..]
![]()
Jammer genoeg te lang voor m'n sig, anders werd dit hem.
Ik vind het filmpje trouwens een beetje matig, er zijn wel betere die je punt illustreren, maar ok
[..]
Weet jij veel of die man happy is met z'n leven. Slaat nergens op, daar kan je dus echt niks over zeggen.
Naast dat, een winnende maken in een WK-finale zal ook wel iets meehelpen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de aanname dat een succesvolle multimiljonair ongelukkig is is natuurlijk veel plausibeler.
Het is gewoon nutteloos om er welke aanname dan ook over te maken, omdat je het niet weet. Er zijn genoeg ongelukkige "succesvolle multimiljonairs".quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de aanname dat een succesvolle multimiljonair ongelukkig is is natuurlijk veel plausibeler.
Ja, want hij grijpt naar zijn hoofd. Staat er daarna ook nog lekker over te wrijven. Doe je Catalaanse bril eens af man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:11 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ook hier, huichelachtige streek van Guardiola ?
Bal in zijn hand, alle camera's op hem gericht en dan een bal 3 meter weggooien, wat een stiekeme naaistreek.
Geld maakt niet gelukkigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij grijpt inderdaad met zijn wijsvinger naar zijn hoofd, wat erg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, want hij grijpt naar zijn hoofd. Staat er daarna ook nog lekker over te wrijven. Doe je Catalaanse bril eens af man.
Daar gaat de discussie gelukkig ook niet over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig
Tevens is het toch algemeen bekend dat Barcelona veruit de meest onsportieve ploeg ter wereld is, dat daar nog over gediscussieerd moet worden zeg..
Eeehmmm. nee, dat vind jij, de mensen die van voetbal houden vinden het gewoon de beste ploeg die er sinds jaren is geweest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig
Tevens is het toch algemeen bekend dat Barcelona veruit de meest onsportieve ploeg ter wereld is, dat daar nog over gediscussieerd moet worden zeg..
Het is inderdaad de meest overschatte ploeg die er sinds jaren is geweest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmmm. nee, dat vind jij, de mensen die van voetbal houden vinden het gewoon de beste ploeg die er sinds jaren is geweest.
Ik denk dat ze er niet van wakker liggen met alle prijzen die ze winnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is inderdaad de meest overschatte ploeg die er sinds jaren is geweest.
Ja, het is allemaal puur toeval dat ze gewoon alles altijd winnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe ga je nou met zoiets discussiëren.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt, lucky Barcelona toch altijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Na enig beraad of ik überhaupt hier wel op in zou gaan heb ik toch besloten te reageren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:09 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik snap sowieso je filmpje niet, wat wil je aantonen ?
Van hoe lang geleden is dit flimpje en wat heeft dit met deze wedstrijd te maken ?
Enige wat ik zie is dat Pep de bal weggooit en CR7 hem een duw geeft. Moeten ze allebei niet doen.
Daarna veel commotie en gezeik heen en weer. Wat is hier wel schijnheilig aan van Barca-kant en niet van Real kant ?
Geef mij eens een link waarbij iemand van Barca (speler/trainer/bestuur) Real een bijeengekocht zootje vind. En geen link van VZ, want die verdraaien toch alles.
V.w.b. de wedstrijd van woensdag, bekijk hem nog eens objectief en zeg mij dan dat de eerste swalbe niet van Di Maria is (incl 6 x doorrollen) en dat Ramos niet als eerste om een gele kaart vraagt.
Mijn punt is dat het over en weer gebeurt. Beide ploegen doen dingen die ze gewoon niet moeten doen. Laat ze lekker gaan voetballen. Is voor ons leuker.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zoals Luis Suarezquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het beide echt schijtteams, maar ik vind het o zo leuk als ze tegen elkaar voetballen.
Het 17.5 meter doorrollen na een kleine overtreding, elkaar kaarten aannaaien, janken bij de scheids, janken tegen de tegenstanders... Echt wtf gewoon. De meeste voetballers hebben dat echt niet nodig, die hebben kwaliteit zat. Het zit in hun voetbalcultuur en daar heb ik een spuughekel aan.
QFTquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:48 schreef LeNick het volgende:
Barca die wint natuurlijk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:57 schreef DeMessias het volgende:
Moet je je toch eens rationeel afvragen wat het ergst is: Barcelona die continu vallen of Real Madrid die vuile overtredingen begaan.
Tja, hij heeft veel betekent voor Ajax en hij heeft het een klein beetje afgeleerd, maar hoe fucking irritant was dat?quote:
En die pakken prijs, na prijs, na prijs.... en wij.... sja....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, hij heeft veel betekent voor Ajax en hij heeft het een klein beetje afgeleerd, maar hoe fucking irritant was dat?
En die Spaanse teams zitten vol met dat soort figuren.
Niet irritant!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, hij heeft veel betekent voor Ajax en hij heeft het een klein beetje afgeleerd, maar hoe fucking irritant was dat?
En die Spaanse teams zitten vol met dat soort figuren.
Ja ga anders die 2 teams ff met elkaar vergelijken ofzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die pakken prijs, na prijs, na prijs.... en wij.... sja....
Met die actie van Pep kan ik het wel met je eens zijn. Dat moet hij gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:49 schreef LeNick het volgende:
[..]
Na enig beraad of ik überhaupt hier wel op in zou gaan heb ik toch besloten te reageren.
Nimmer heb ik beweerd dat dat filmpje op welke manier dan ook relevant is aan de wedstrijd van afgelopen week. Voor wat ik wilde aantonen is de datum van het filmpje ook alles behalve van belang. Mij gaat het erom (zoals ik overigens in mijn post al duidelijk maakte) dat Barca zich profileert als een team dat het moet hebben van zijn mooie spel en duidelijk een 'fair play' team is, maar dat alles behalve gegrond is. Zie het filmpje, als je zo 'fair play' bent, dan moet je als coach niet zo kinderachtig de bal weggooien terwijl Peppie heus wel wist dat CR de bal wilde om hem uit te gooien.
Dat vermoeden had ik al.quote:Ik heb geen link waarin een speler of weet ik t van Barca letterlijk zegt dat Real enkel een aangekocht zooitje is.
Doe jij nu aannames over wat ik wel of niet weet ?quote:Maar jij weet net zo goed als ik dat dat wel is wat ze denken en uitstralen (uitlatingen in die trant heb ik dan ook wel is gelezen).
Hier begrijp ik je dus niet, ze hemelen zichzelf niet op, dat doet de pers (en de fans?).quote:Misschien had ik erbij moeten zeggen dat dat gedeelte van mijn punt ook voor een groot gedeelte jegens de fans van Barca bedoeld was en niet per se enkel naar de club.
Nogmaals, Real wekt niet de schijn dat ze zo poeslief zijn, en dat zijn ze ook niet. Net als Barcelona niet, en die moeten eens ophouden met zichzelf ophemelen. Dat is wat ik zo haat aan Barca.
Mooi, want ik ben inderdaad van mening dat zowel Real als Barca zich topclub-onwaardig gedragen.quote:Met je laatste alinea en punt ben ik het dus (zoals ik zelf ook al duidelijk had gemaakt) eens.
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:04 schreef TheFatLady het volgende:
Mooi, want ik ben inderdaad van mening dat zowel Real als Barca zich topclub-onwaardig gedragen.
Het is de pure wil om te winnen. Waarom denk je dat Ratugal het beter doet dan wij? Mentaliteit en de wil om over lijken te gaan om te winnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ga anders die 2 teams ff met elkaar vergelijken ofzo.
Ratugal?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is de pure wil om te winnen. Waarom denk je dat Ratugal het beter doet dan wij? Mentaliteit en de wil om over lijken te gaan om te winnen.
Komop, zo moeilijk issie nietquote:
Ipv van die huilsmileys elke keer te posten, zou je jezelf ook kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Creativiteit is niet jouw ding blijkbaar.
ja, dat zou kunnen, als ik iemand was die graag mensen helpt, helaas ben ik FOK! modquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ipv van die huilsmileys elke keer te posten, zou je jezelf ook kunnen verklaren.
Pas maar op. Jojoortje heb connecties!!!11quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat zou kunnen, als ik iemand was die graag mensen helpt, helaas ben ik FOK! mod.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het beide echt schijtteams, maar ik vind het o zo leuk als ze tegen elkaar voetballen.
Het 17.5 meter doorrollen na een kleine overtreding, elkaar kaarten aannaaien, janken bij de scheids, janken tegen de tegenstanders... Echt wtf gewoon. De meeste voetballers hebben dat echt niet nodig, die hebben kwaliteit zat. Het zit in hun voetbalcultuur en daar heb ik een spuughekel aan.
Dat ik die voetbalcultuur ook niet moet hebben als we toch aan het veralgemenen zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat wil je met die plaatje zeggen?
Kijk je wel eens PL? Serieus, dan gebeuren dit soort acties wel vaker en wordt het vaak bestraft met geel ofzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:17 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat ik die voetbalcultuur ook niet moet hebben als we toch aan het veralgemenen zijn.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:17 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat ik die voetbalcultuur ook niet moet hebben als we toch aan het veralgemenen zijn.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat zou kunnen, als ik iemand was die graag mensen helpt, helaas ben ik FOK! mod.
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]Jij bent ook een expert in het selectief selecteren want zowel Carcela als Mavinga geven aan dat het niet de intentie was. In tegenstelling tot de crimineel die De Jong is.
[ afbeelding ]
Over selectief reageren gesproken, what about Witsel dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:34 schreef DeMessias het volgende:
Over jouw sensatie filmpje zegt Carcela het volgende:
Over het incident is hij formeel: Mavinga moet zich niet ongerust maken. "Ik heb hem al lang vergeven en dat heb ik hem ook ge-sms't. Wat hij deed was onhandig, maar een doodschop was het niet. Ik weet dat hij geprobeerd heeft om contact met me op te nemen. Ik heb zijn berichtjes allemaal gelezen."
"Normaal gezien zouden we elkaar ook ontmoeten, maar door mijn vakantie in Marrakech is dat wat moeilijk. Ik heb hem laten weten dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. Alles is oke."
Volgens Anderlecht-manager Herman Van Holsbeeck heeft de Pool de excuses van Witsel aanvaard en is het incident definitief verleden tijd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Over selectief reageren gesproken, what about Witsel dan.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:38 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Volgens Anderlecht-manager Herman Van Holsbeeck heeft de Pool de excuses van Witsel aanvaard en is het incident definitief verleden tijd.
31/03/2011 12:55 | 31 reacties | 2313x gelezen
Herman Van Holsbeeck deed de uitspraak in een dubbelinterview met Standard-directeur Pierre François. “Wasyl heeft de excuses van Witsel aanvaard, maar heeft geen zin in een mediacircus dat de indruk zou wekken dat ze vrienden zijn, wat niet het geval is", aldus Van Holsbeeck in Sport/Voetbalmagazine.
“Wasyl voelde de noodzaak van een ontmoeting niet en wij hebben dat gerespecteerd. Wij hebben er een streep onder getrokken.'
Wil ik ook wel weten inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:16 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Is die opname van het moment net nadat Mourinho aan Vilanova zat?
Heb ik dat ooit gezegd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:27 schreef TheFatLady het volgende:
Ja, on topic.
Wie wordt de eerste die het een swalbe vond van Fabregas.
Kom er maar in Doublepain, inZanity ?
Dit staat op vi.nlquote:
quote:Diezelfde Mourinho liet zich tijdens het opstootje vlak voor tijd inderdaad niet onbetuigd door een vinger in het oog van de Catalaanse assistent-trainer Tito Vilanova te steken, maar dat was pas nadat Vilonova zelf was begonnen met provoceren.
Nee, dat zeg ik ook niet.quote:
Eerst maar eens van Duitsland winnen dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:48 schreef Pedroso het volgende:
Wel goed dat de Spaanse internationals elkaar ook naar het leven staan. Dit gaat gaat niet meer goedkomen in het Spaanse elftal.
Heeft die randdebiel van Mourinho toch nog wat goed gedaan.
Als we volgende jaar met de cup staan dan graag een bedankje sturen naar Mourinho.
Of Nederland hem wint moeten we inderdaad maar afwachten maar de kans is in ieder geval groter dat Spanje hem niet wintquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Eerst maar eens van Duitsland winnen dan.
Komt goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Eerst maar eens van Duitsland winnen dan.
ZO DAT IS ERG ZEG!quote:
Nou ja, hij doet het gewoon openlijk en heeft gelijk. Mourinho is gewoon een stiekem randfiguur dat iemand in zijn oog prikt, en vervolgens geniepig op een afstand gaat staan. En staan nu ook beelden op Youtube dat hij Fabregas ook nog even aan het hoofd geraakt zou hebben. Het is niet goed te zien, dus misschien is het niet waar, maar het past helemaal in het beeld wat ik van die man hebquote:
Hij raakt hem niet. Hij scheert met zijn schoen over zijn hoofd maar raakt hem niet. Ben ik zeker van. Toch, zo'n beweging hoor je niet te maken en als coach van een voetbalclub dien je je te gedragen.Deze man hersenspoelt al zijn spelers. Helaas zie je dat nu al bij Ozilquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou ja, hij doet het gewoon openlijk en heeft gelijk. Mourinho is gewoon een stiekem randfiguur dat iemand in zijn oog prikt, en vervolgens geniepig op een afstand gaat staan. En staan nu ook beelden op Youtube dat hij Fabregas ook nog even aan het hoofd geraakt zou hebben. Het is niet goed te zien, dus misschien is het niet waar, maar het past helemaal in het beeld wat ik van die man heb
Real-Barça zou gewoon een prachtwedstrijd moeten zijn voor voetballiefhebbers en als je ziet wat een kapitaal er daar rondloopt op het veld dan snap je niet dat het er niet uitkomt. Totdat je dan "meneer" Mourinho aan de lijn ziet staan. Een van de walgelijkste dingen die het voetbal is overkomen die man.
Ze zouden hem en die twee andere randdebielen van hem Marcelo en Pepe nooit meer op een voetbalveld los mogen laten. Zet ze bij elkaar in een cel, gooi een brood en een mes naar binnen en ruim na anderhalve week de troep maar op.
Betere hoek:
Want de haat tussen Real Madrid en Barça is ontstaan door Mourinho.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou ja, hij doet het gewoon openlijk en heeft gelijk. Mourinho is gewoon een stiekem randfiguur dat iemand in zijn oog prikt, en vervolgens geniepig op een afstand gaat staan. En staan nu ook beelden op Youtube dat hij Fabregas ook nog even aan het hoofd geraakt zou hebben. Het is niet goed te zien, dus misschien is het niet waar, maar het past helemaal in het beeld wat ik van die man heb
Real-Barça zou gewoon een prachtwedstrijd moeten zijn voor voetballiefhebbers en als je ziet wat een kapitaal er daar rondloopt op het veld dan snap je niet dat het er niet uitkomt. Totdat je dan "meneer" Mourinho aan de lijn ziet staan. Een van de walgelijkste dingen die het voetbal is overkomen die man.
Ze zouden hem en die twee andere randdebielen van hem Marcelo en Pepe nooit meer op een voetbalveld los mogen laten. Zet ze bij elkaar in een cel, gooi een brood en een mes naar binnen en ruim na anderhalve week de troep maar op.
Betere hoek:
Natuurlijk niet. Doe nou niet alsof ik dat zeg. Maar Mourinho is in dit opzicht olie op het vuur, en dat doet hij expres. Bij andere clubs was het ook een kwal van een figuur, maar in deze setting is hij gewoon dé ontsporende factor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Want de haat tussen Real Madrid en Barça is ontstaan door Mourinho.
Heerlijke ventquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:53 schreef Mwanatabu het volgende:
Een kleine bloemlezing van deze gentleman:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |