Als dit waar is, is dit wel erg laag of onwetend. Gezien de reacties hier van mensen die het niet snappen van Mesut, kan ik me best voorstellen dat het voor Villa ook zoiets is van "who cares", maar die gasten daar zijn toch ook behoorlijk religieus? Katholiek? Dus hij zal er wel bekend mee zijn lijkt me, dan is het gewoon schofterig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:08 schreef Scarface2004 het volgende:
Özil verklaart: "Villa beledigde de islam"
Mesut Özil legt een dag na de Clásico tegen FC Barcelona uit waarom hij het aan de stok kreeg met David Villa. De aanvaller van de rivaal zou de islam hebben beledigd.
Het opstootje ontstond na een schandalige overtreding van Marcelo op Barcelona's nieuwkomer Cesc Fabregas. Marcelo werd naar de kant gestuurd, maar ook Villa en Özil mochten met rood op zak gaan douchen.
Özil was woedend op Villa. "Omdat hij mijn religie beledigde, ik moest mijn godsdienst verdedigen", verklaart de middenvelder. "Maar ik ben onschuldig, dat is op de beelden duidelijk te zien."
Mocht wel met de vuist.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand deze al gezien?
Mourinho die een klap krijgt
Ik weet het niet, hij raakt hem zeker niet.quote:
Hij staat wel heel dichtbij zijn hoofd...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:10 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij raakt hem zeker niet.
Maar wat hij daar van plan was, geen idee
Is die opname van het moment net nadat Mourinho aan Vilanova zat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand deze al gezien?
Mourinho die een klap krijgt
Ik bekijk een filmpje waarvan de naam begint met "manipulation" altijd redelijk kritisch.quote:
Het hoort allebei niet en het kan ook voor dat knijp incident zijn want dat is niet echt duidelijk, staf van de twee beste clubs ter wereld die zich zo verlagenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:16 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik bekijk een filmpje waarvan de naam begint met "manipulation" altijd redelijk kritisch.
Volgens mij ging hier het "vingerprik-incident" van Mourinho aan vooraf.
Nog een milde reactie van in het "heetst van de strijd".
QFT.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:48 schreef LeNick het volgende:
Iedereen heeft het nu wel over Mourinho maar kijk dit eens.. kwam ik tegen na wat doorklikken
En dat is dus waarom ik Barcelona zo fucking haatContinue de schijn ophouden dat ze zo heilig zijn blabla, maar voorlopig in het veld zijn ze zo onsportief als het maar kan (theatraal vallen bij lichte overtredingen, continue om kaarten vragen, etc.), met de vinger naar Real wijzen dat dat maar een bij elkaar gekocht zooitje is en niets uit eigen opleiding.. Maar zelf inmiddels weer een handvol dure aankopen gedaan deze zomer
Je hoort mij dus niet zeggen dat Real wel sportief is, of Mourinho, maar Barca doet het schijnheilig en Real niet.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:48 schreef LeNick het volgende:
Iedereen heeft het nu wel over Mourinho maar kijk dit eens.. kwam ik tegen na wat doorklikken
En dat is dus waarom ik Barcelona zo fucking haatContinue de schijn ophouden dat ze zo heilig zijn blabla, maar voorlopig in het veld zijn ze zo onsportief als het maar kan (theatraal vallen bij lichte overtredingen, continue om kaarten vragen, etc.), met de vinger naar Real wijzen dat dat maar een bij elkaar gekocht zooitje is en niets uit eigen opleiding.. Maar zelf inmiddels weer een handvol dure aankopen gedaan deze zomer
Je hoort mij dus niet zeggen dat Real wel sportief is, of Mourinho, maar Barca doet het schijnheilig en Real niet.
Weet jij veel of die man happy is met z'n leven. Slaat nergens op, daar kan je dus echt niks over zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Compensatiedrang? Om te compenseren dat ie 1 van de beste spelers ter wereld is, in het beste team ter wereld speelt, zowel club als land? En dat ie alles gewonnen heeft wat er te winnen valt.
Ja, die man zal idd enorm gefrustreerd rondlopen op de aarde.
Ik snap sowieso je filmpje niet, wat wil je aantonen ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:48 schreef LeNick het volgende:
Ook hier, huichelachtige streek van Guardiola ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
QFT.
Real Madrid speelt ook hard en haalt streken uit maar ze doen niet alsof ze de heilige beschermheren van het voetbal zijn. Barca doet dit wel en het is gewoon pijnlijk om die huichelaars aan het werk te zien. Vooral die streek van Guardiola toont gewoon aan wat voor team het echt is. Zo goed kunnen voetballen en dan toch zo hard huichelen.
Moet trouwens wel lachen om al die dwergen die boos om Ronaldo lopen.Compensatiedrang, vooral van die Iniesta.
Nee, de aanname dat een succesvolle multimiljonair ongelukkig is is natuurlijk veel plausibelerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:06 schreef Thas het volgende:
[..]
![]()
Jammer genoeg te lang voor m'n sig, anders werd dit hem.
Ik vind het filmpje trouwens een beetje matig, er zijn wel betere die je punt illustreren, maar ok
[..]
Weet jij veel of die man happy is met z'n leven. Slaat nergens op, daar kan je dus echt niks over zeggen.
Naast dat, een winnende maken in een WK-finale zal ook wel iets meehelpen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de aanname dat een succesvolle multimiljonair ongelukkig is is natuurlijk veel plausibeler.
Het is gewoon nutteloos om er welke aanname dan ook over te maken, omdat je het niet weet. Er zijn genoeg ongelukkige "succesvolle multimiljonairs".quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de aanname dat een succesvolle multimiljonair ongelukkig is is natuurlijk veel plausibeler.
Ja, want hij grijpt naar zijn hoofd. Staat er daarna ook nog lekker over te wrijven. Doe je Catalaanse bril eens af man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:11 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ook hier, huichelachtige streek van Guardiola ?
Bal in zijn hand, alle camera's op hem gericht en dan een bal 3 meter weggooien, wat een stiekeme naaistreek.
Geld maakt niet gelukkigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij grijpt inderdaad met zijn wijsvinger naar zijn hoofd, wat erg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, want hij grijpt naar zijn hoofd. Staat er daarna ook nog lekker over te wrijven. Doe je Catalaanse bril eens af man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |