Het is de pure wil om te winnen. Waarom denk je dat Ratugal het beter doet dan wij? Mentaliteit en de wil om over lijken te gaan om te winnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ga anders die 2 teams ff met elkaar vergelijken ofzo.
Ratugal?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is de pure wil om te winnen. Waarom denk je dat Ratugal het beter doet dan wij? Mentaliteit en de wil om over lijken te gaan om te winnen.
Komop, zo moeilijk issie nietquote:
Ipv van die huilsmileys elke keer te posten, zou je jezelf ook kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Creativiteit is niet jouw ding blijkbaar.
ja, dat zou kunnen, als ik iemand was die graag mensen helpt, helaas ben ik FOK! modquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ipv van die huilsmileys elke keer te posten, zou je jezelf ook kunnen verklaren.
Pas maar op. Jojoortje heb connecties!!!11quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat zou kunnen, als ik iemand was die graag mensen helpt, helaas ben ik FOK! mod.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het beide echt schijtteams, maar ik vind het o zo leuk als ze tegen elkaar voetballen.
Het 17.5 meter doorrollen na een kleine overtreding, elkaar kaarten aannaaien, janken bij de scheids, janken tegen de tegenstanders... Echt wtf gewoon. De meeste voetballers hebben dat echt niet nodig, die hebben kwaliteit zat. Het zit in hun voetbalcultuur en daar heb ik een spuughekel aan.
Dat ik die voetbalcultuur ook niet moet hebben als we toch aan het veralgemenen zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat wil je met die plaatje zeggen?
Kijk je wel eens PL? Serieus, dan gebeuren dit soort acties wel vaker en wordt het vaak bestraft met geel ofzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:17 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat ik die voetbalcultuur ook niet moet hebben als we toch aan het veralgemenen zijn.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:17 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat ik die voetbalcultuur ook niet moet hebben als we toch aan het veralgemenen zijn.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat zou kunnen, als ik iemand was die graag mensen helpt, helaas ben ik FOK! mod.
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]Jij bent ook een expert in het selectief selecteren want zowel Carcela als Mavinga geven aan dat het niet de intentie was. In tegenstelling tot de crimineel die De Jong is.
[ afbeelding ]
Over selectief reageren gesproken, what about Witsel dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:34 schreef DeMessias het volgende:
Over jouw sensatie filmpje zegt Carcela het volgende:
Over het incident is hij formeel: Mavinga moet zich niet ongerust maken. "Ik heb hem al lang vergeven en dat heb ik hem ook ge-sms't. Wat hij deed was onhandig, maar een doodschop was het niet. Ik weet dat hij geprobeerd heeft om contact met me op te nemen. Ik heb zijn berichtjes allemaal gelezen."
"Normaal gezien zouden we elkaar ook ontmoeten, maar door mijn vakantie in Marrakech is dat wat moeilijk. Ik heb hem laten weten dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. Alles is oke."
Volgens Anderlecht-manager Herman Van Holsbeeck heeft de Pool de excuses van Witsel aanvaard en is het incident definitief verleden tijd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Over selectief reageren gesproken, what about Witsel dan.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:38 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Volgens Anderlecht-manager Herman Van Holsbeeck heeft de Pool de excuses van Witsel aanvaard en is het incident definitief verleden tijd.
31/03/2011 12:55 | 31 reacties | 2313x gelezen
Herman Van Holsbeeck deed de uitspraak in een dubbelinterview met Standard-directeur Pierre François. “Wasyl heeft de excuses van Witsel aanvaard, maar heeft geen zin in een mediacircus dat de indruk zou wekken dat ze vrienden zijn, wat niet het geval is", aldus Van Holsbeeck in Sport/Voetbalmagazine.
“Wasyl voelde de noodzaak van een ontmoeting niet en wij hebben dat gerespecteerd. Wij hebben er een streep onder getrokken.'
Wil ik ook wel weten inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:16 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Is die opname van het moment net nadat Mourinho aan Vilanova zat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |