abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:34:27 #126
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_100938647
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:28 schreef inZanity het volgende:

[..]

Geld maakt niet gelukkig ;)

Tevens is het toch algemeen bekend dat Barcelona veruit de meest onsportieve ploeg ter wereld is, dat daar nog over gediscussieerd moet worden zeg.. :')
Daar gaat de discussie gelukkig ook niet over.
Maar je hebt je punt (weer) gemaakt hoor.
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:44:46 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100939014
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:28 schreef inZanity het volgende:

[..]

Geld maakt niet gelukkig ;)

Tevens is het toch algemeen bekend dat Barcelona veruit de meest onsportieve ploeg ter wereld is, dat daar nog over gediscussieerd moet worden zeg.. :')
Eeehmmm. nee, dat vind jij, de mensen die van voetbal houden vinden het gewoon de beste ploeg die er sinds jaren is geweest.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:46:41 #128
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100939070
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eeehmmm. nee, dat vind jij, de mensen die van voetbal houden vinden het gewoon de beste ploeg die er sinds jaren is geweest.
Het is inderdaad de meest overschatte ploeg die er sinds jaren is geweest. :Y
pi_100939118
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:46 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik denk dat ze er niet van wakker liggen met alle prijzen die ze winnen. *O*
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:48:30 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100939124
quote:

[..]

Ja, het is allemaal puur toeval dat ze gewoon alles altijd winnen :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:49:11 #131
343772 TheFatLady
pi_100939148
quote:

[..]

Hoe ga je nou met zoiets discussiëren.....
pi_100939153
quote:

[..]

Klopt, lucky Barcelona toch altijd :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_100939163
Maar goed de eerste prijs is binnen voor Barca. *O*
Plus real goed verzwakt met wat kaarten *O*
De coach zal ook nog wel wat wedstrijdjes aan de kant mogen blijven. *O*

Lekkere start van het jaar! *O*
pi_100939170
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:09 schreef TheFatLady het volgende:

[..]

Ik snap sowieso je filmpje niet, wat wil je aantonen ?
Van hoe lang geleden is dit flimpje en wat heeft dit met deze wedstrijd te maken ?
Enige wat ik zie is dat Pep de bal weggooit en CR7 hem een duw geeft. Moeten ze allebei niet doen.
Daarna veel commotie en gezeik heen en weer. Wat is hier wel schijnheilig aan van Barca-kant en niet van Real kant ?

Geef mij eens een link waarbij iemand van Barca (speler/trainer/bestuur) Real een bijeengekocht zootje vind. En geen link van VZ, want die verdraaien toch alles.
V.w.b. de wedstrijd van woensdag, bekijk hem nog eens objectief en zeg mij dan dat de eerste swalbe niet van Di Maria is (incl 6 x doorrollen) en dat Ramos niet als eerste om een gele kaart vraagt :W .

Mijn punt is dat het over en weer gebeurt. Beide ploegen doen dingen die ze gewoon niet moeten doen. Laat ze lekker gaan voetballen. Is voor ons leuker.
Na enig beraad of ik überhaupt hier wel op in zou gaan heb ik toch besloten te reageren.

Nimmer heb ik beweerd dat dat filmpje op welke manier dan ook relevant is aan de wedstrijd van afgelopen week. Voor wat ik wilde aantonen is de datum van het filmpje ook alles behalve van belang. Mij gaat het erom (zoals ik overigens in mijn post al duidelijk maakte) dat Barca zich profileert als een team dat het moet hebben van zijn mooie spel en duidelijk een 'fair play' team is, maar dat alles behalve gegrond is. Zie het filmpje, als je zo 'fair play' bent, dan moet je als coach niet zo kinderachtig de bal weggooien terwijl Peppie heus wel wist dat CR de bal wilde om hem uit te gooien.

Ik heb geen link waarin een speler of weet ik t van Barca letterlijk zegt dat Real enkel een aangekocht zooitje is. Maar jij weet net zo goed als ik dat dat wel is wat ze denken en uitstralen (uitlatingen in die trant heb ik dan ook wel is gelezen). Misschien had ik erbij moeten zeggen dat dat gedeelte van mijn punt ook voor een groot gedeelte jegens de fans van Barca bedoeld was en niet per se enkel naar de club.

Nogmaals, Real wekt niet de schijn dat ze zo poeslief zijn, en dat zijn ze ook niet. Net als Barcelona niet, en die moeten eens ophouden met zichzelf ophemelen. Dat is wat ik zo haat aan Barca.

Met je laatste alinea en punt ben ik het dus (zoals ik zelf ook al duidelijk had gemaakt) eens.
pi_100939225
Het is ook wel lekker van barca. Real de indruk geven dat ze kunnen winnen en dan er toch nog eentje in prikken. *O*

Real zo van: MIJN HOOP WAT DOE JE!!! :( :(

Barca: Kapot stampen!!! :7
pi_100939248
Ik vind het beide echt schijtteams, maar ik vind het o zo leuk als ze tegen elkaar voetballen.

Het 17.5 meter doorrollen na een kleine overtreding, elkaar kaarten aannaaien, janken bij de scheids, janken tegen de tegenstanders... Echt wtf gewoon. De meeste voetballers hebben dat echt niet nodig, die hebben kwaliteit zat. Het zit in hun voetbalcultuur en daar heb ik een spuughekel aan.
Noot noot.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:53:20 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100939261
het was gewoon een grapje van Messi : kijk, jullie kunnen best winnen!

Oh nee, ik doe nu weer ff mee, toch niet :W.
Get woke, go broke!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:53:28 #138
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_100939268
quote:

[..]

pi_100939330
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het beide echt schijtteams, maar ik vind het o zo leuk als ze tegen elkaar voetballen.

Het 17.5 meter doorrollen na een kleine overtreding, elkaar kaarten aannaaien, janken bij de scheids, janken tegen de tegenstanders... Echt wtf gewoon. De meeste voetballers hebben dat echt niet nodig, die hebben kwaliteit zat. Het zit in hun voetbalcultuur en daar heb ik een spuughekel aan.
Zoals Luis Suarez O+
pi_100939339
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:48 schreef LeNick het volgende:
Iedereen heeft het nu wel over Mourinho maar kijk dit eens.. kwam ik tegen na wat doorklikken

En dat is dus waarom ik Barcelona zo fucking haat :') Continue de schijn ophouden dat ze zo heilig zijn blabla, maar voorlopig in het veld zijn ze zo onsportief als het maar kan (theatraal vallen bij lichte overtredingen, continue om kaarten vragen, etc.), met de vinger naar Real wijzen dat dat maar een bij elkaar gekocht zooitje is en niets uit eigen opleiding.. Maar zelf inmiddels weer een handvol dure aankopen gedaan deze zomer :')

Je hoort mij dus niet zeggen dat Real wel sportief is, of Mourinho, maar Barca doet het schijnheilig en Real niet.
QFT
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:57:44 #141
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_100939395
Moet je je toch eens rationeel afvragen wat het ergst is: Barcelona die continu vallen of Real Madrid die vuile overtredingen begaan.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:58:10 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100939405
Vraag trouwens maar eens aan ene Marco van Basten wat hij vindt van tackels ontwijken en evt doorrollen.. Als hij dat meer had gedaan was het de aller beste spits ooit geweest.

Die gasten worden elke wedstrijd gewoon zo getorpedeerd, die kijken wel beter uit. De enigen die hier goed fout zitten zijn de blinde paarden die scheids heten. Als die nu gewoon hun werk zouden doen werden overtredingen gezien, schwalbes bestraft. Maar nee, die zijn zo blind als een mol :').
Get woke, go broke!
pi_100939453
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:57 schreef DeMessias het volgende:
Moet je je toch eens rationeel afvragen wat het ergst is: Barcelona die continu vallen of Real Madrid die vuile overtredingen begaan.
Barca die wint natuurlijk! *O*
Het maakt niet uit hoe of wat. Als het maar tegen Barca is. Lekker tegendraads O+
En terecht! Ze hebben ook de scheids omgekocht! :Y Dat zag je tegen Chelsea.
En ze spelen vals door door te rollen en te vragen om gele kaarten :Y

Maar wel veel prijzen aan het winnen! O+

pi_100939477
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:

[..]

Zoals Luis Suarez O+
Tja, hij heeft veel betekent voor Ajax en hij heeft het een klein beetje afgeleerd, maar hoe fucking irritant was dat?

En die Spaanse teams zitten vol met dat soort figuren.
Noot noot.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:01:13 #145
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100939510
Ik vond het de afgelopen twee wedstrijden reuze meevallen met het gejank en gehuil van Barca, dat was vorig seizoen wel anders :r
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:01:21 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100939515
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:00 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Tja, hij heeft veel betekent voor Ajax en hij heeft het een klein beetje afgeleerd, maar hoe fucking irritant was dat?

En die pakken prijs, na prijs, na prijs.... en wij.... sja....
Get woke, go broke!
pi_100939544
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:00 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Niet irritant! O+ Heerlijk om al die tegenstanders te horen zeiken! O+
Ze deden ook alleen zeiken als ze verloren nooit als ze toch een keer wonnen. O+

Net zoals nu met Barca. O+

Barca heeft zelfs de NASA omgekocht. De geruchten gaan dat Messi eigenlijk een ruimtewezen is! :o o bespioneren ze Real ook :Y

pi_100939583
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En die pakken prijs, na prijs, na prijs.... en wij.... sja....
Ja ga anders die 2 teams ff met elkaar vergelijken ofzo.
Noot noot.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:04:00 #149
343772 TheFatLady
pi_100939611
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:49 schreef LeNick het volgende:

[..]

Na enig beraad of ik überhaupt hier wel op in zou gaan heb ik toch besloten te reageren.

Nimmer heb ik beweerd dat dat filmpje op welke manier dan ook relevant is aan de wedstrijd van afgelopen week. Voor wat ik wilde aantonen is de datum van het filmpje ook alles behalve van belang. Mij gaat het erom (zoals ik overigens in mijn post al duidelijk maakte) dat Barca zich profileert als een team dat het moet hebben van zijn mooie spel en duidelijk een 'fair play' team is, maar dat alles behalve gegrond is. Zie het filmpje, als je zo 'fair play' bent, dan moet je als coach niet zo kinderachtig de bal weggooien terwijl Peppie heus wel wist dat CR de bal wilde om hem uit te gooien.
Met die actie van Pep kan ik het wel met je eens zijn. Dat moet hij gewoon niet doen.
Maar ook CR7 moet zijn handjes gewoon netjes thuishouden.
Het is trouwens niet alleen Barca wat zich aan de "Fair play"-afspraak heeft geconformeerd.

quote:
Ik heb geen link waarin een speler of weet ik t van Barca letterlijk zegt dat Real enkel een aangekocht zooitje is.
Dat vermoeden had ik al.
quote:
Maar jij weet net zo goed als ik dat dat wel is wat ze denken en uitstralen (uitlatingen in die trant heb ik dan ook wel is gelezen).
Doe jij nu aannames over wat ik wel of niet weet ?
Maar ik kan me best voorstellen dat iemand van Barca, als het gevraagd wordt door de pers, wel eens zijn mening daarover geeft.
quote:
Misschien had ik erbij moeten zeggen dat dat gedeelte van mijn punt ook voor een groot gedeelte jegens de fans van Barca bedoeld was en niet per se enkel naar de club.

Nogmaals, Real wekt niet de schijn dat ze zo poeslief zijn, en dat zijn ze ook niet. Net als Barcelona niet, en die moeten eens ophouden met zichzelf ophemelen. Dat is wat ik zo haat aan Barca.
Hier begrijp ik je dus niet, ze hemelen zichzelf niet op, dat doet de pers (en de fans?).
quote:
Met je laatste alinea en punt ben ik het dus (zoals ik zelf ook al duidelijk had gemaakt) eens.
Mooi, want ik ben inderdaad van mening dat zowel Real als Barca zich topclub-onwaardig gedragen.
pi_100939648
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:04 schreef TheFatLady het volgende:
Mooi, want ik ben inderdaad van mening dat zowel Real als Barca zich topclub-onwaardig gedragen.
En zo is het maar net.
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')