Daar gaat de discussie gelukkig ook niet over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig
Tevens is het toch algemeen bekend dat Barcelona veruit de meest onsportieve ploeg ter wereld is, dat daar nog over gediscussieerd moet worden zeg..
Eeehmmm. nee, dat vind jij, de mensen die van voetbal houden vinden het gewoon de beste ploeg die er sinds jaren is geweest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig
Tevens is het toch algemeen bekend dat Barcelona veruit de meest onsportieve ploeg ter wereld is, dat daar nog over gediscussieerd moet worden zeg..
Het is inderdaad de meest overschatte ploeg die er sinds jaren is geweest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmmm. nee, dat vind jij, de mensen die van voetbal houden vinden het gewoon de beste ploeg die er sinds jaren is geweest.
Ik denk dat ze er niet van wakker liggen met alle prijzen die ze winnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is inderdaad de meest overschatte ploeg die er sinds jaren is geweest.
Ja, het is allemaal puur toeval dat ze gewoon alles altijd winnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe ga je nou met zoiets discussiëren.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt, lucky Barcelona toch altijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Na enig beraad of ik überhaupt hier wel op in zou gaan heb ik toch besloten te reageren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:09 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik snap sowieso je filmpje niet, wat wil je aantonen ?
Van hoe lang geleden is dit flimpje en wat heeft dit met deze wedstrijd te maken ?
Enige wat ik zie is dat Pep de bal weggooit en CR7 hem een duw geeft. Moeten ze allebei niet doen.
Daarna veel commotie en gezeik heen en weer. Wat is hier wel schijnheilig aan van Barca-kant en niet van Real kant ?
Geef mij eens een link waarbij iemand van Barca (speler/trainer/bestuur) Real een bijeengekocht zootje vind. En geen link van VZ, want die verdraaien toch alles.
V.w.b. de wedstrijd van woensdag, bekijk hem nog eens objectief en zeg mij dan dat de eerste swalbe niet van Di Maria is (incl 6 x doorrollen) en dat Ramos niet als eerste om een gele kaart vraagt.
Mijn punt is dat het over en weer gebeurt. Beide ploegen doen dingen die ze gewoon niet moeten doen. Laat ze lekker gaan voetballen. Is voor ons leuker.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zoals Luis Suarezquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het beide echt schijtteams, maar ik vind het o zo leuk als ze tegen elkaar voetballen.
Het 17.5 meter doorrollen na een kleine overtreding, elkaar kaarten aannaaien, janken bij de scheids, janken tegen de tegenstanders... Echt wtf gewoon. De meeste voetballers hebben dat echt niet nodig, die hebben kwaliteit zat. Het zit in hun voetbalcultuur en daar heb ik een spuughekel aan.
QFTquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:48 schreef LeNick het volgende:
Iedereen heeft het nu wel over Mourinho maar kijk dit eens.. kwam ik tegen na wat doorklikken
En dat is dus waarom ik Barcelona zo fucking haatContinue de schijn ophouden dat ze zo heilig zijn blabla, maar voorlopig in het veld zijn ze zo onsportief als het maar kan (theatraal vallen bij lichte overtredingen, continue om kaarten vragen, etc.), met de vinger naar Real wijzen dat dat maar een bij elkaar gekocht zooitje is en niets uit eigen opleiding.. Maar zelf inmiddels weer een handvol dure aankopen gedaan deze zomer
Je hoort mij dus niet zeggen dat Real wel sportief is, of Mourinho, maar Barca doet het schijnheilig en Real niet.
Barca die wint natuurlijk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:57 schreef DeMessias het volgende:
Moet je je toch eens rationeel afvragen wat het ergst is: Barcelona die continu vallen of Real Madrid die vuile overtredingen begaan.
Tja, hij heeft veel betekent voor Ajax en hij heeft het een klein beetje afgeleerd, maar hoe fucking irritant was dat?quote:
En die pakken prijs, na prijs, na prijs.... en wij.... sja....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, hij heeft veel betekent voor Ajax en hij heeft het een klein beetje afgeleerd, maar hoe fucking irritant was dat?
En die Spaanse teams zitten vol met dat soort figuren.
Niet irritant!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, hij heeft veel betekent voor Ajax en hij heeft het een klein beetje afgeleerd, maar hoe fucking irritant was dat?
En die Spaanse teams zitten vol met dat soort figuren.
Ja ga anders die 2 teams ff met elkaar vergelijken ofzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die pakken prijs, na prijs, na prijs.... en wij.... sja....
Met die actie van Pep kan ik het wel met je eens zijn. Dat moet hij gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:49 schreef LeNick het volgende:
[..]
Na enig beraad of ik überhaupt hier wel op in zou gaan heb ik toch besloten te reageren.
Nimmer heb ik beweerd dat dat filmpje op welke manier dan ook relevant is aan de wedstrijd van afgelopen week. Voor wat ik wilde aantonen is de datum van het filmpje ook alles behalve van belang. Mij gaat het erom (zoals ik overigens in mijn post al duidelijk maakte) dat Barca zich profileert als een team dat het moet hebben van zijn mooie spel en duidelijk een 'fair play' team is, maar dat alles behalve gegrond is. Zie het filmpje, als je zo 'fair play' bent, dan moet je als coach niet zo kinderachtig de bal weggooien terwijl Peppie heus wel wist dat CR de bal wilde om hem uit te gooien.
Dat vermoeden had ik al.quote:Ik heb geen link waarin een speler of weet ik t van Barca letterlijk zegt dat Real enkel een aangekocht zooitje is.
Doe jij nu aannames over wat ik wel of niet weet ?quote:Maar jij weet net zo goed als ik dat dat wel is wat ze denken en uitstralen (uitlatingen in die trant heb ik dan ook wel is gelezen).
Hier begrijp ik je dus niet, ze hemelen zichzelf niet op, dat doet de pers (en de fans?).quote:Misschien had ik erbij moeten zeggen dat dat gedeelte van mijn punt ook voor een groot gedeelte jegens de fans van Barca bedoeld was en niet per se enkel naar de club.
Nogmaals, Real wekt niet de schijn dat ze zo poeslief zijn, en dat zijn ze ook niet. Net als Barcelona niet, en die moeten eens ophouden met zichzelf ophemelen. Dat is wat ik zo haat aan Barca.
Mooi, want ik ben inderdaad van mening dat zowel Real als Barca zich topclub-onwaardig gedragen.quote:Met je laatste alinea en punt ben ik het dus (zoals ik zelf ook al duidelijk had gemaakt) eens.
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:04 schreef TheFatLady het volgende:
Mooi, want ik ben inderdaad van mening dat zowel Real als Barca zich topclub-onwaardig gedragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |