abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100943071
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:27 schreef TheFatLady het volgende:
Ja, on topic.
Wie wordt de eerste die het een swalbe vond van Fabregas.
Kom er maar in Doublepain, inZanity ?
Heb ik dat ooit gezegd?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:45:20 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100943211
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:35 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Wil ik ook wel weten inderdaad.
Dit staat op vi.nl

quote:
Diezelfde Mourinho liet zich tijdens het opstootje vlak voor tijd inderdaad niet onbetuigd door een vinger in het oog van de Catalaanse assistent-trainer Tito Vilanova te steken, maar dat was pas nadat Vilonova zelf was begonnen met provoceren.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:45:31 #178
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_100943221
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:41 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Heb ik dat ooit gezegd?
Nee, dat zeg ik ook niet.
Ik vraag me alleen af wie de eerste gaat worden.
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
pi_100943345
Wel goed dat de Spaanse internationals elkaar ook naar het leven staan. Dit gaat gaat niet meer goedkomen in het Spaanse elftal.
Heeft die randdebiel van Mourinho toch nog wat goed gedaan.
Als we volgende jaar met de cup staan dan graag een bedankje sturen naar Mourinho.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:53:45 #180
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_100943496
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:48 schreef Pedroso het volgende:
Wel goed dat de Spaanse internationals elkaar ook naar het leven staan. Dit gaat gaat niet meer goedkomen in het Spaanse elftal.
Heeft die randdebiel van Mourinho toch nog wat goed gedaan.
Als we volgende jaar met de cup staan dan graag een bedankje sturen naar Mourinho.
Eerst maar eens van Duitsland winnen dan.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:55:28 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100943568
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:53 schreef DeMessias het volgende:

[..]

Of Nederland hem wint moeten we inderdaad maar afwachten maar de kans is in ieder geval groter dat Spanje hem niet wint
pi_100943595
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:53 schreef DeMessias het volgende:

[..]

Komt goed.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:07:52 #183
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_100943949
Van vi.nl :

"Zo noemde de Madrileense captain Iker Casillas nieuwkomer Cesc Fabregas in de nasleep van het duel een duikelaar en beticht hij Barça-ster Lionel Messi ervan dat hij bij elk duel meteen naar de grond gaat."

Jammer, had Casillas hoog zitten.
Deed tot dusver nette uitspraken en was zo'n beetje de enige die Barca nog heeft gefeliciteerd woensdag.
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
pi_100943970
Casilias heeft gelijk.
pi_100946227
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_100946283
Het is één grote trieste bende daar, Barcelona is net zo erg als Real Madrid. :')
pi_100946457
quote:
Messi doet nooit zoiets joh. O-)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:20:58 #188
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_100946503
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_100946556
quote:
Nou ja, hij doet het gewoon openlijk en heeft gelijk. Mourinho is gewoon een stiekem randfiguur dat iemand in zijn oog prikt, en vervolgens geniepig op een afstand gaat staan. En staan nu ook beelden op Youtube dat hij Fabregas ook nog even aan het hoofd geraakt zou hebben. Het is niet goed te zien, dus misschien is het niet waar, maar het past helemaal in het beeld wat ik van die man heb :r

Real-Barça zou gewoon een prachtwedstrijd moeten zijn voor voetballiefhebbers en als je ziet wat een kapitaal er daar rondloopt op het veld dan snap je niet dat het er niet uitkomt. Totdat je dan "meneer" Mourinho aan de lijn ziet staan. Een van de walgelijkste dingen die het voetbal is overkomen die man.

Ze zouden hem en die twee andere randdebielen van hem Marcelo en Pepe nooit meer op een voetbalveld los mogen laten. Zet ze bij elkaar in een cel, gooi een brood en een mes naar binnen en ruim na anderhalve week de troep maar op.

Betere hoek:

If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:27:52 #190
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_100946708
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:22 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nou ja, hij doet het gewoon openlijk en heeft gelijk. Mourinho is gewoon een stiekem randfiguur dat iemand in zijn oog prikt, en vervolgens geniepig op een afstand gaat staan. En staan nu ook beelden op Youtube dat hij Fabregas ook nog even aan het hoofd geraakt zou hebben. Het is niet goed te zien, dus misschien is het niet waar, maar het past helemaal in het beeld wat ik van die man heb :r

Real-Barça zou gewoon een prachtwedstrijd moeten zijn voor voetballiefhebbers en als je ziet wat een kapitaal er daar rondloopt op het veld dan snap je niet dat het er niet uitkomt. Totdat je dan "meneer" Mourinho aan de lijn ziet staan. Een van de walgelijkste dingen die het voetbal is overkomen die man.

Ze zouden hem en die twee andere randdebielen van hem Marcelo en Pepe nooit meer op een voetbalveld los mogen laten. Zet ze bij elkaar in een cel, gooi een brood en een mes naar binnen en ruim na anderhalve week de troep maar op.

Betere hoek:

Hij raakt hem niet. Hij scheert met zijn schoen over zijn hoofd maar raakt hem niet. Ben ik zeker van. Toch, zo'n beweging hoor je niet te maken en als coach van een voetbalclub dien je je te gedragen.Deze man hersenspoelt al zijn spelers. Helaas zie je dat nu al bij Ozil ;(
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_100946768
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:22 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Betere hoek:

Want de haat tussen Real Madrid en Barça is ontstaan door Mourinho. :')
pi_100946866
Mourinho is een loser. En de frustratie zit er vooral in dat hij 9/10 keer als verliezer van het veld gaat tegen Barca. Daarom is dat randfiguurtje zo gefrustreerd. Als dit zo doorgaat haalt hij in zijn drie jaar bij Real geen een landskampioenschap ondanks een peperdure selectie omdat Barca ze elke keer weer op hun plaats zet. Zelfs als hij voorkomt met Real en eventjes denk aan een overwinning of prijs wordt hij toch binnen een half uur weer op zijn plaats gezet met een tegengoal.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_100946947
fappers :')
pi_100947053
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:29 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Want de haat tussen Real Madrid en Barça is ontstaan door Mourinho. :')
Natuurlijk niet. Doe nou niet alsof ik dat zeg. Maar Mourinho is in dit opzicht olie op het vuur, en dat doet hij expres. Bij andere clubs was het ook een kwal van een figuur, maar in deze setting is hij gewoon dé ontsporende factor.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:48:20 #195
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_100947379
Del Bosque maakte zich ook zorgen na die clasicos van afgelopen seizoen. Het nationale team gaat echt kapot zo }) }) })
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:49:05 #196
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_100947400
Hopelijk krijgen we nog een paar clasicos voorgeschoteld een maandje voor het EK.
pi_100947580
Een kleine bloemlezing van deze gentleman:

Puyol even een "vriendelijk" tikje doen in de tunnel:

Dit doet me denken aan zo'n jongetje wat iedereen vast wel heeft gehad in zijn buurt wat niet helemaal 100% was:

Meneer laat zich weer eens zien als voetballiefhebber na een nare overtreding:

Hee psssst ik heb je kleine zusje net een lolly gegeven:

Zeg nou zelf, die vent spoort toch niet? :D

Deze is weer wel grappig _O-

pi_100947704
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:53 schreef Mwanatabu het volgende:
Een kleine bloemlezing van deze gentleman:

Heerlijke vent ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')