Heb ik dat ooit gezegd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:27 schreef TheFatLady het volgende:
Ja, on topic.
Wie wordt de eerste die het een swalbe vond van Fabregas.
Kom er maar in Doublepain, inZanity ?
Dit staat op vi.nlquote:
quote:Diezelfde Mourinho liet zich tijdens het opstootje vlak voor tijd inderdaad niet onbetuigd door een vinger in het oog van de Catalaanse assistent-trainer Tito Vilanova te steken, maar dat was pas nadat Vilonova zelf was begonnen met provoceren.
Nee, dat zeg ik ook niet.quote:
Eerst maar eens van Duitsland winnen dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:48 schreef Pedroso het volgende:
Wel goed dat de Spaanse internationals elkaar ook naar het leven staan. Dit gaat gaat niet meer goedkomen in het Spaanse elftal.
Heeft die randdebiel van Mourinho toch nog wat goed gedaan.
Als we volgende jaar met de cup staan dan graag een bedankje sturen naar Mourinho.
Of Nederland hem wint moeten we inderdaad maar afwachten maar de kans is in ieder geval groter dat Spanje hem niet wintquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Eerst maar eens van Duitsland winnen dan.
Komt goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Eerst maar eens van Duitsland winnen dan.
ZO DAT IS ERG ZEG!quote:
Nou ja, hij doet het gewoon openlijk en heeft gelijk. Mourinho is gewoon een stiekem randfiguur dat iemand in zijn oog prikt, en vervolgens geniepig op een afstand gaat staan. En staan nu ook beelden op Youtube dat hij Fabregas ook nog even aan het hoofd geraakt zou hebben. Het is niet goed te zien, dus misschien is het niet waar, maar het past helemaal in het beeld wat ik van die man hebquote:
Hij raakt hem niet. Hij scheert met zijn schoen over zijn hoofd maar raakt hem niet. Ben ik zeker van. Toch, zo'n beweging hoor je niet te maken en als coach van een voetbalclub dien je je te gedragen.Deze man hersenspoelt al zijn spelers. Helaas zie je dat nu al bij Ozilquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou ja, hij doet het gewoon openlijk en heeft gelijk. Mourinho is gewoon een stiekem randfiguur dat iemand in zijn oog prikt, en vervolgens geniepig op een afstand gaat staan. En staan nu ook beelden op Youtube dat hij Fabregas ook nog even aan het hoofd geraakt zou hebben. Het is niet goed te zien, dus misschien is het niet waar, maar het past helemaal in het beeld wat ik van die man heb
Real-Barça zou gewoon een prachtwedstrijd moeten zijn voor voetballiefhebbers en als je ziet wat een kapitaal er daar rondloopt op het veld dan snap je niet dat het er niet uitkomt. Totdat je dan "meneer" Mourinho aan de lijn ziet staan. Een van de walgelijkste dingen die het voetbal is overkomen die man.
Ze zouden hem en die twee andere randdebielen van hem Marcelo en Pepe nooit meer op een voetbalveld los mogen laten. Zet ze bij elkaar in een cel, gooi een brood en een mes naar binnen en ruim na anderhalve week de troep maar op.
Betere hoek:
Want de haat tussen Real Madrid en Barça is ontstaan door Mourinho.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou ja, hij doet het gewoon openlijk en heeft gelijk. Mourinho is gewoon een stiekem randfiguur dat iemand in zijn oog prikt, en vervolgens geniepig op een afstand gaat staan. En staan nu ook beelden op Youtube dat hij Fabregas ook nog even aan het hoofd geraakt zou hebben. Het is niet goed te zien, dus misschien is het niet waar, maar het past helemaal in het beeld wat ik van die man heb
Real-Barça zou gewoon een prachtwedstrijd moeten zijn voor voetballiefhebbers en als je ziet wat een kapitaal er daar rondloopt op het veld dan snap je niet dat het er niet uitkomt. Totdat je dan "meneer" Mourinho aan de lijn ziet staan. Een van de walgelijkste dingen die het voetbal is overkomen die man.
Ze zouden hem en die twee andere randdebielen van hem Marcelo en Pepe nooit meer op een voetbalveld los mogen laten. Zet ze bij elkaar in een cel, gooi een brood en een mes naar binnen en ruim na anderhalve week de troep maar op.
Betere hoek:
Natuurlijk niet. Doe nou niet alsof ik dat zeg. Maar Mourinho is in dit opzicht olie op het vuur, en dat doet hij expres. Bij andere clubs was het ook een kwal van een figuur, maar in deze setting is hij gewoon dé ontsporende factor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Want de haat tussen Real Madrid en Barça is ontstaan door Mourinho.
Heerlijke ventquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:53 schreef Mwanatabu het volgende:
Een kleine bloemlezing van deze gentleman:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |