abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100902606

Ik heb me altijd verbaasd of de extreem hoge waardering voor de Amerikaanse serie Breaking Bad. Zo scoort de serie op IMDb maar liefst een 9,3; en zijn tv-critici maar liefst nog lovender over de serie. Ook zijn er maar weinig commentaren te vinden die de serie ook vinden zuigen, hoewel dat er wel een paar zijn:

quote:
Why Breaking Bad sucks - the baddest review and most bashing critic on the face of the web

I really did it. I tortured my brain by watching the first 3 series of Breaking Bad - though there were enjoyable parts and nice graphics the overall experience totally sucked bass.

This is a personal rant - live with it!

I hate stupidness and character-inconsistencies.

Why would otherwise totally reasonable people act totally stupid the next second? Why they do it on TV is clear - it's entertaining - but - still - i want INTELLIGENT characters that are consistently intelligent.

I just don't understand what's soooooooo interesting on making a whole series on people who just mess EVERYTHING up...

...it's really making me aggressive how stupid these characters are.

And why does the series get awards for "deep characters"? WTF? I know the answer: because the TV-World is flatland. Flatland 3D! Stoopid dumbfuckz...

So here's just a short list:

the stoopid mofos meet at stupid places
why meet in a restaurant and then whisper-scream at each other about SECRETS?!
why not just sit in a car instead???
stoopid disputes, nonstop, i mean, that isn't relaxing, i could as well stop by at my alcoholics-neighbours and watch them scream at each other, sooooo annoying...
straight forward insanity paired with total stupidness... ...and five minutes later they talk wise words?
Breaking phones? What's so hard about it. Throughout the whole series phones get broken, then they throw them away, sometimes IN THEIR OWN trashcan - and they never break the sim-cards.
Leaving fingerprints ALL OVER THE PLACE - sometimes cleaning a few, playing clean super-criminal, then suddenly taking off the gloves and touching everything again...
Consistently returning to same places instead of switching movement-patterns (like, why always move back to the same house where info is already out that there was a meth-lab in the basement?)
Why not move with the family to other places?
Why always messing everything up?
Why again and again doing business with stupid people?
Why always risk all accomplishments in mindless dangerous actions?
Why make so incredible many wrong decisions if you are a superbrain scientist?!?!?!?!?!?!
Why in the first place lie to your partner and start all the bullshit?
Why not choose a partner you can trust in the first place?

The answer is: it's supposed to be entertaining.

The problem is: it's not entertaining, it's annoying.

You got 3 Million Dollars per Episode - make something out of it - i want INTELLIGENT entertainment - i expect more. Is that all?

I want it to be a fantastic story in a REALISTIC setting - yes - more realistic - there are kazillions of stupid people in reality, so, from that point of view the series is realistic - but - as it is trying to depict some intelligent and well organized criminals too, there should be at least a little more intelligent behaviour in these characters too. In reality such dumb people wouldn't survive long in the evil fangs of organized crime - it's all - too nice.

The world is at least ten times more evil than this cheapo-drug-adventure-entertainment...
http://ooommm.org/sudelwi(...)_the_face_of_the_web

quote:
Breaking Bad sucks. No, really. It sucks ass.

It seemed to me that where ever I would go, whichever forum, there would persist a constant chatter, a million tiny voices calling out as one to say one thing and one thing only: "BREAKING BAD IS TEH GRATEST SHOW EVAR!" Of course, I was curious.

With the awesome power of the internet, I soon found myself with the entirety of the first two seasons. I couldn't wait to begin, to finally join "The Church of Breaking Bad". With great anticipation, I loaded up VLC and kicked the party off.

As the minutes dragged on and on, I started to grow incredulous. Surely, thought I, something is coming. Something to break the monotonous drone of cliched storylines, stock characters, and wooden acting. The first episode finally crawled to the finish line, and I just sat there in stunned silence. I started rationalizing: many shows are saddled with a substandard pilot, perhaps it will get better. Let's try episode 2. And so I did. When that was a disappointment, I even tried episode 3. As you can probably guess, it too failed to pique even the dimmest spark of interest.
http://breakingbadsucks.b(...)and-salutations.html

_O_.

Conclusie, het is gewoon saai en het plot is totaal niet boeiend. Gelukkig waren er meer kritische geesten op FOK! die er ook geen donder aan vinden: [USA] Cancelled / Ended / Renewed TV Series 2011/2012 #2

De vraag rijst dus wie Breaking Bad ook vindt zuigen, en zo niet waarom het dan zo'n toffe serie is...

Ook nog even een polletje:

Poll: Breaking Bad is een kut-serie
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_100902631
Ik vind Breaking Bad geniaal.
pi_100902675
ja, iemand die het over stoopid heeft mag geen mening hebben, klaar :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 17:34:03 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_100902815
Nog niet gezien.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_100903507

De fanboys hebben zich weer gemeld hoor.
pi_100904212
Wel sneu dat als je een serie niet begrijpt je maar direct gaat roepen dat het zuigt.
Zulke moeilijke woorden komen er niet in voor, maar goed dat kan aan mij liggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_100904324
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 17:30 schreef HeatWave het volgende:
ja, iemand die het over stoopid heeft mag geen mening hebben, klaar :').
En iemand die zijn zin niet met een hoofdletter begint, mag dat wel? :)

OT:
Ken heel die serie niet... zal eens kijken wat ik er van vind.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_100904667
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 17:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

De fanboys hebben zich weer gemeld hoor.
Ligt niet aan jou hoor, al die mensen hebben gewoon geen smaak! jij wel natuurlijk.
pi_100904729
Ik vind het ook geen geweldige serie maar dat het zuigt is dan ook weer overdreven, je moet er waarschijnlijk van houden. Persoonlijk vind ik de serie niet echt bijzonder en ben ik het ook nooit echt gaan volgen daardoor, zeker geen 9 waard maar....

Poll: Wie van de twee zuigt het hardst?
Breaking Bad
pberends
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_100904765
Haal dan in elk geval die series uit je sig, want zo ben je ook niet serieus te nemen...
chuck, burn notice en dexter inmiddels ook... hahah, nee dat zijn echte toppers hoor.
pi_100905833
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Poll: Wie van de twee zuigt het hardst?
:( _O-.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef Slurrrrp het volgende:
Haal dan in elk geval die series uit je sig, want zo ben je ook niet serieus te nemen...
chuck, burn notice en dexter inmiddels ook... hahah, nee dat zijn echte toppers hoor.
Ik beoordeel series niet alleen op kwaliteit, maar vooral ook op entertainment-waarde :P.
pi_100905956
:')!

BB is een van de betere series van tegenwoordig.
pi_100906664
Nee, gewoon nee. Cultuurbarbaar.
Who motivates the motivator?
  Donald Duck held donderdag 18 augustus 2011 @ 19:30:18 #14
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_100907365
Nooit gezien. Doe eens een spoilervrije algemene beschrijving.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:53:27 #15
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_100908249
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Chemieleraar ontdekt dat hij terminaal ziek is en om zijn gezin een erfenis te bezorgen, begint hij een meth-lab, waarbij zijn product een succes wordt omdat hij door zijn chemiekennis een erg goede "kok" blijkt te zijn.

Verder zou ik eerder een "Mad Men zuigt" poll uitproberen, daar is de kans groter dat een aanzienlijk percentage je gelijk geeft.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_100908303
Beste serie die ik ooit heb gezien
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_100909680
Na dexter mijn favoriete recente serie.

Hoeveel heb je werkelijk gezien?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:42:01 #18
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_100910418
Wat me wel opvalt hier is dat iedereen wel heel hard roept dat Breaking Bad heel tof en goed enzo is, maar niemand legt uit waarom dat zo is. Ik ben geen fan van de tv-huistrol pberends, maar hij heeft tenminste nog meningen van anderen gevonden die de serie niks vonden.

Ik heb de eerste 3 afleveringen gekeken, maar ik vind het vooral erg traag gaan, en vind de hoofdpersoon te apathisch. Het burgerlul gehalte irriteert me enorm. Ik moet er nog steeds een keer mee verder, maar heb te veel andere series die ik leuker vind.

Waar ik vooral bang voor ben bij Breaking Bad, is dat ik door ga met kijken en dan aan het eind van seizoen 4 denk: "waarom had ik hier ook alweer tijd aan besteed?" Maar goed, leg maar uit waarom ik dat niet ga denken :)
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:50:28 #19
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_100910784
Wat een makkelijk afzeik praatje zeg in die eerste quote. Vooral al die vragen, als deze persoon echt drie seizoenen (of moeten "series" afleveringen voorstellen?) heeft gekeken dan heeft hij liggen slapen geloof ik, anders hoeft hij al die debiele vragen niet te stellen want dan wist hij het antwoord wel. Hij doet net alsof Walter en Jesse topcriminelen zijn die domme fouten maken en ergert zich daar aan maar ze zijn geen topcriminelen en 1 van de 2 heeft sowieso niet al te veel verstand. In de series komt Gus als een intelligent persoon die enkel intelligente dingen blijft doen, maar dat komt omdat hij wel een topcrimineel is die zijn gevoelens (als hij die al heeft) achterwege laat.

Enige minpunt wat ik heb is dat het hele kanker, wat de drijfveer was voor zijn criminele activiteiten helemaal lijkt te zijn verdwenen uit de serie.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:52:29 #20
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_100913824
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:30 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:
Breaking Bad follows protagonist Walter White (Bryan Cranston), a chemistry teacher who lives in New Mexico with his wife (Anna Gunn) and teenage son (RJ Mitte) who has cerebral palsy. White is diagnosed with Stage III cancer and given a prognosis of two years left to live. With a new sense of fearlessness based on his medical prognosis, and a desire to secure his family's financial security, White chooses to enter a dangerous world of drugs and crime and ascends to power in this world. The series explores how a fatal diagnosis such as White's releases a typical man from the daily concerns and constraints of normal society and follows his transformation from mild family man to a kingpin of the drug trade.
pi_100914061
breaking bad kon me ook niet echt boeien terwijl ik het drugs onderwerp normaal wel interessant vind.
.
pi_100915183
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:25 schreef hijdiegaapt het volgende:
Na dexter mijn favoriete recente serie.

Hoeveel heb je werkelijk gezien?
Drie afleveringen, niet erg veel natuurlijk, maar het entertainmentniveau lag beneden de nul. Breaking Bad is zo saai dat je er bijna een hartstilstand van krijgt.

Hoewel ik me afvroeg: waarom wil hij de financiële toekomst van z'n gezin veilig stellen, terwijl z'n hele familie compleet kut is?
pi_100915461
kan me wel vinden in die comments ja.
- inconsistent in de karakter opbouw
- shitty climaxen
- hele tijd kk dom in de problemen raken

na 1 seizoen + nogwat mee gekapt, kutserie
.
  Donald Duck held donderdag 18 augustus 2011 @ 22:26:10 #24
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_100915722
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:53 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Chemieleraar ontdekt dat hij terminaal ziek is en om zijn gezin een erfenis te bezorgen, begint hij een meth-lab, waarbij zijn product een succes wordt omdat hij door zijn chemiekennis een erg goede "kok" blijkt te zijn.

Klinkt wel als een aardig gegeven voor een serie. Misschien eens een keertje de pilot downloaden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:25:48 #25
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100919088
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Klinkt wel als een aardig gegeven voor een serie. Misschien eens een keertje de pilot downloaden.
Ja dacht ik ook. Daarom met moeite het eerste seizoen afgekeken (ook omdat veel mensen zeiden dat het pas vanaf aflevering 6 ofzo beter ging worden).
Hmm nee dat was het niet echt. Daarna heb ik net twee of drie afleveringen van seizoen twee gekeken maar het bleef maar traag lopen.

En dit heeft dus echt niets met "niet snappen" te maken. De karakters spraken mij echt 0,0 aan terwijl er naar mijn idee zoveel van te maken is!
Daarnaast mis ik (maar dat is natuurlijk persoonlijk) dialogen die goed geschreven zijn waar soms ook een beetje humor in zit. Denk aan The Soprano's of Dexter. Beide series die volgens imdb ook onder het kopje crime/drama vallen.

Ik heb de serie echt een kans gegeven, en begon er ook heel enthousiast aan, mede door het plot, maar het bleef maar hangen. Er kwam geen vooruitgang in, en gebeurde er iets spannends, dan was het na vijf minuten alweer voorbij.
-O-
吴 曼 迪
pi_100919140
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef Darklight het volgende:

[..]

[..]

quote:
White is diagnosed with Stage III cancer and given a prognosis of two years left to live.
Dan klopt die prognose ook niet heel erg als er een seizoen 4 bestaat. :D
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_100919271
Breaking Bad _O_ Heb me geen moment verveeld.
pi_100919318
Heb net trouwens de recap van seizoen 1 gekeken op Youtube... het is, zeg maar, niet mijn serie.
pi_100919360
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:26 schreef bas-beest het volgende:

[..]

[..]

De kanker is in remissie, dus kan zeer zeker.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:35:00 #30
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100919501
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:26 schreef bas-beest het volgende:

[..]

[..]

Als hij zich niet laat behandelen is het twee jaar volgens mij.
Die ommezwaai vond ik ook een beetje raar, eerst was hij fel tegen behandelen (daarom gaat hij ook geld verdienen met Meth voor zijn familie) en daarna zit hij opeens wel aan de chemo. Maar echt heel plotseling voor mijn gevoel.

Beetje wispelturig.
吴 曼 迪
pi_100919559
Breaking Bad draait om het "koken" van Meth, het geld dat daarmee meekomt en de problemen. Niet om de politie die je eventueel zou kunnen traceren via je sim, vingerafdrukken etc. Als je dat wilt zien ga je maar CSI of een andere gelijkwaardig serie daarover kijken.

+ Als je tijdens het kijken van tv niet relaxed kan zijn en aan dit soort domme dingen denkt moet je maar eens op therapie gaan om te leren relaxen (Of je hebt teveel tijd/geen werk en hebt dus geen after hours relaxing nodig...)
pi_100919615
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:35 schreef megamandy het volgende:

[..]

Als hij zich niet laat behandelen is het twee jaar volgens mij.
Die ommezwaai vond ik ook een beetje raar, eerst was hij fel tegen behandelen (daarom gaat hij ook geld verdienen met Meth voor zijn familie) en daarna zit hij opeens wel aan de chemo. Maar echt heel plotseling voor mijn gevoel.

Beetje wispelturig.
Hij was fel tegen behandelen omdat de kosten ervan door vrienden betaald zou worden waar hij tegen was. Nu hij geld verdiende met Meth kon hij het zelf betalen en kon hij tegen zijn vrouw zeggen dat andere het betaalden. Eergevoel kwestie dus.
pi_100919756
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Hij was fel tegen behandelen omdat de kosten ervan door vrienden betaald zou worden waar hij tegen was. Nu hij geld verdiende met Meth kon hij het zelf betalen en kon hij tegen zijn vrouw zeggen dat andere het betaalden. Eergevoel kwestie dus.
Je bedoelt een noodzakelijke, 'aparte' koerswijziging in het plot?

Zoals jij het nu uitlegt, klinkt het nl. een beetje heel erg als een enorme noodgreep.
pi_100919917
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:40 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Je bedoelt een noodzakelijke, 'aparte' koerswijziging in het plot?

Zoals jij het nu uitlegt, klinkt het nl. een beetje heel erg als een enorme noodgreep.
Walter White was altijd al tegen dat zijn vrienden de behandeling zouden bekostigen. Ook dat hij geld zou verdienen was geen geheim. Het lijkt me dus geen noodgreep maar gewoon een logisch gevolg van het verdienen van het geld. (Immers hij was niet tegen zijn behandeling maar tegen het betalen door vrienden van zijn behandeling)
pi_100929933
Breaking Bad hoort bij de allerbeste series ooit.

Dat er altijd mensen zijn die het alsnog afzeiken, tsja, lekker belangrijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:07:10 #36
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_100931247
Leg dan eens uit wat er zo goed aan is? Ik zie nog steeds alleen maar uitleg van de mensen die het niks vinden waarom ze die mening hebben.
pi_100932336
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:07 schreef Chevalric het volgende:
Leg dan eens uit wat er zo goed aan is? Ik zie nog steeds alleen maar uitleg van de mensen die het niks vinden waarom ze die mening hebben.
Breaking Bad is goed omdat het een serie is die gewoon spannend is. 2 hoofdpersonen die iets illegaals doen en die totaal verschillend zijn. De één is een scheikunde docent met vrouw en kinderen en een DEA agent als schoonbroer, de ander is een junkie die verstoten is door z'n ouders en rondhangt met andere junkies. Uiteraard brengen beide problemen met zich mee die totaal verschillend zijn (De een moet liegen tegen z'n familie en de ander moet zich proberen van de drugs te houden). Ondanks dat de 2 zo verschillend zijn zie je dat ze beide naar elkaar toe groeien. Je ziet dat Walter in het begin Jesse gewoon een irritante junk vind die hij nodig heeft voor het koken maar later zie je dat hij Jesse in bescherming neemt. Dit is gewoon erg mooi geschreven door de schrijvers en er goed geacteerd door de acteurs.
De serie is gewoon spannend. Vind je dat niet, jammer voor jou maar het is onbegrijpelijk dat je aan CSI dingen gaat denken als je naar Breaking Bad kijkt. Als je dat denkt heb je gewoon een verkeerd beeld van de serie.

-edit-

Er zijn uiteraard nog meer dingen in de serie die spannend zijn zoals de strijd van Walter tegen z'n kanker etc. maar dat is veel te veel om te tikken als post op een forum.
pi_100934202
Eerste seizoen ooit gezien. Vond het maar taaie kost met te weinig pay-off om mijn kijk-tijd te rechtvaardigen.

Zelfde heb ik met Oz, West Wing, Sopranos, Mad Men, Deadwood, The Wire, Six Feet Under, True Blood, Rome, John Adams, Boardwalk Empire en al die andere vaste Emmy-winnaars.

Gaap.
pi_100934203
Iedereen dit dit een kut serie vindt gaat maar weer lekker "hard fucking times of rj berger" kijken want is blijkbaar nog veel te jong voor deze serie. :'(
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_100934214
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:29 schreef epicbeardman het volgende:
Iedereen dit dit een kut serie vindt gaat maar weer lekker "hard fucking times of rj berger" kijken want is blijkbaar nog veel te jong voor deze serie. :'(
Thx voor de tip ^O^
pi_100934255
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:07 schreef Chevalric het volgende:
Alles.

Het script, het acteerwerk, de cinematografie, de muziek..
pi_100934735
Typerend dat pberends dit topic heeft gemaakt :Y

Hij geniet wel van Falling Skies, RJ Berger, Burn Notice (meest voorspelbare shit ooit) en wat dan nog meer, je hebt gewoon een andere smaak.

Dit is geen actie serie (breaking bad) maar een drama, heb je ooit wel eens een drama film gezien? denk het niet he? Dat je een topic durft te maken met deze naam, schaam je (als ik dat zou doen bij jou geliefde RJ bergertje dan zou je me een ban geven)

Stereotype seriekijker/filmkijker. :{

Wiki BB info?

quote:
David Segal of The New York Times praised the show as "satisfying and complex: a revolutionary take on the serial drama."[13] Alan Sepinwall of HitFix remarked that the third season belonged "in the pantheon of all-time great years for a TV drama."[25] Newsweek called the program "TV's finest hour."[26] Richard Woodward of The Huffington Post referred to the series as "ultra-dark and gripping."[27] James Poniewozik of Time named Breaking Bad the top show on his "Top 10 TV Series of 2010" list.[28] Todd VanDerWerff of HitFix admired the show for being "better than almost any series on right now at ramping up tension in almost completely organic ways."[29] Linda Stasi of the New York Post stated "the acting is as good as you'll see on TV."[30] Time said the series "has the elements of success."[31] Ken Tucker of Entertainment Weekly rated season one a "B+".[32] Novelist Stephen King also praised the series as "the best scripted show on TV" in his "Pop of King" column in Entertainment Weekly.[33] National Review commentator Jonah Goldberg has referred to the program as "the best show on TV" (emphasis in original) and to the character White as "a mensch at sea."[34] Author and Grantland.com contributor Chuck Klosterman named Breaking Bad the "best TV show of the past 10 years," edging out Mad Men, The Sopranos, and The Wire.[35] Tim Goodman of The Hollywood Reporter admired the show as "unquestionably one of the greatest dramas in TV history."[36] Slant Magazine contributor Sarah Holcomb detailed the show as "a complete work, one thought out long in advance and unfolding in its own time. This is one of the rarest finds on television."[37]

On the review aggregator website Metacritic, the first season scored 74/100,[38] the second season scored 85/100,[39] the third season scored 89/100[40] and the fourth season scored 96/100, receiving the status of "universal acclaim."[41]
En komt hij met paar blog review's aan van willekeurige bashers, die maar 3 episodes hebben gekeken en dan al mening geven, dat ik hier nog tijd aan besteed ook |:(

Bye
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_100934927
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:29 schreef epicbeardman het volgende:
das best een leuke serie. Evenals The Wire en The Sopranos.

In Breaking Bad vind ik het acteerwerk gewoon slecht. Je kan er kneuzen in stoppen en er om lachen maar sommige kneuzen irriteren je alleen maar en zo is dat met zo'n beetje alle acteurs in Breaking Bad.
.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:00:28 #44
8898 Darklight
pi_100935207
The Sopranos is een overrated kutserie, ooit 3 afleveringen van gezien
pi_100935254
Dexter! *O*
pi_100935297
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:00 schreef Darklight het volgende:
The Sopranos is een overrated kutserie, ooit 3 afleveringen van gezien
:')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:02:36 #47
8898 Darklight
pi_100935307
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:01 schreef Godtje het volgende:
Dexter! *O*
Dexter is tof, vooral seizoen 4 met Trinity
pi_100939524
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:46 schreef epicbeardman het volgende:
Hij geniet wel van Falling Skies, RJ Berger, Burn Notice (meest voorspelbare shit ooit) en wat dan nog meer, je hebt gewoon een andere smaak.

Dit is geen actie serie (breaking bad) maar een drama, heb je ooit wel eens een drama film gezien? denk het niet he? Dat je een topic durft te maken met deze naam, schaam je (als ik dat zou doen bij jou geliefde RJ bergertje dan zou je me een ban geven)
Ik kijk ook naar Bonje naar de Buren op RTL 4. Is het hoge kwaliteit? Natuurlijk niet, maar het heeft wel een zeker entertainment-niveau (dat zou ook de nummer-1 reden moeten zijn om naar iets te kijken - je kijkt naar iets omdat het spannend, intrigerend en/of grappig is).

Wat kwaliteit betreft geef ik je gelijk als het gaat om Hard Times of RJ Berger en Falling Skies. Dat is beneden niveau, maar het heeft wel een zekere entertainmentwaarde. Chuck en Burn Notice hebben na season 2 uiteraard ook allang hun beste tijd gehad. Maar ik kijk nog naar veel meer series en (drama)films, ook die jij kwaliteit zou noemen. Beetje flauw om mij te pakken op een paar middelmatige series die ik kijk :P.
pi_100939616
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:52 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

das best een leuke serie. Evenals The Wire en The Sopranos.

In Breaking Bad vind ik het acteerwerk gewoon slecht. Je kan er kneuzen in stoppen en er om lachen maar sommige kneuzen irriteren je alleen maar en zo is dat met zo'n beetje alle acteurs in Breaking Bad.
De characters in Breaking Bad zijn inderdaad niet te harden. Je krijgt geen enkele sympathie voor de personen, zelfs voor iemand die kanker heeft. Dit is gewoon slecht gedaan.
pi_100940106
De characters uit Breaking Bad doen imo precies wat ze moeten doen. Alsof iedereen in het echte leven sympathiek is, en er zijn ook onsympathieke kankerpatiënten.
Ik spreek liever over waarderen als het op de characters aankomt. Zijn vrouw speelt overtuigend een enorme trut, je ergert je heerlijk aan de macho schoonbroer en je begrijpt Walter die verscheurt wordt door alles wat er rondom zijn persoon gebeurt en daarom soms overkomt als een lul. Mooi toch dat de personages zo realistisch zijn neergezet?

Ik heb overigens een enorm zwak voor Jesse, de junkiepartner. Door de seizoenen heen wordt zijn stoere buitenkant vakkundig afgepelt.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_100941030
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
De characters uit Breaking Bad doen imo precies wat ze moeten doen. Alsof iedereen in het echte leven sympathiek is, en er zijn ook onsympathieke kankerpatiënten.
Ik spreek liever over waarderen als het op de characters aankomt. Zijn vrouw speelt overtuigend een enorme trut, je ergert je heerlijk aan de macho schoonbroer en je begrijpt Walter die verscheurt wordt door alles wat er rondom zijn persoon gebeurt en daarom soms overkomt als een lul. Mooi toch dat de personages zo realistisch zijn neergezet?

Ik heb overigens een enorm zwak voor Jesse, de junkiepartner. Door de seizoenen heen wordt zijn stoere buitenkant vakkundig afgepelt.
Het goede aan veel series vind ik toch dat je voor de grootste kutlul sympathie kunt hebben. De characters in Breaking Bad zijn allen onsympathiek en al helemaal niet interessant. Misschien spreekt dat drugsgedoe me sowieso helemaal niet aan.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:03:31 #52
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_100942017
Achja als jullie het niet aan vinden lijkt me het duidelijk, niet meer downloaden, Gossip Girl en andere series krijgen ook hoge reviews.. maar dat is inderdaad voor een heel ander doelgroep.

Blijkbaar vallen jullie ook niet onder de doelgroep dat Breaking Bad aanspreekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door epicbeardman op 19-08-2011 16:28:20 ]
pi_100950293
Reageer eens op mijn berichten pberends, of reageer je alleen op dingen die je uitkomen
pi_100950398
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Reageer eens op mijn berichten pberends, of reageer je alleen op dingen die je uitkomen
Dat doe ik altijd, ik zit voor m'n plezier op FOK!
pi_100950490
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Breaking Bad is goed omdat het een serie is die gewoon spannend is. 2 hoofdpersonen die iets illegaals doen en die totaal verschillend zijn.
Het probleem is dat drugs-stuff kinderachtig is en als je een echte Nederlander bent ook totaal niet boeiend is als onderwerp. De drugs-situatie in Nederland is gewoon totaal verschillend dan dat in de VS, waarbij je voor een jointje roken zelfs 20 jaar cel kan krijgen. Drugs boeit me niet en is in de Nederlandse situatie boring en helemaal niet spannend.
pi_100950528
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat doe ik altijd, ik zit voor m'n plezier op FOK!
trooooooooollllllllllllllllll

pi_100950567
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

trooooooooollllllllllllllllll

[ afbeelding ]
Dat heeft niets met trollen te maken, maar met niet alles op internet serieus nemen. Dat zou iedereen moeten doen.
pi_100950590
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:11 schreef pberends het volgende:

[..]

Het probleem is dat drugs-stuff kinderachtig is en als je een echte Nederlander bent ook totaal niet boeiend is als onderwerp. De drugs-situatie in Nederland is gewoon totaal verschillend dan dat in de VS, waarbij je voor een jointje roken zelfs 20 jaar cel kan krijgen. Drugs boeit me niet en is in de Nederlandse situatie boring en helemaal niet spannend.
Ik gebruik geen drugs
/Ik weet niet hoe je er aan komt.

Ga is met andere mensen om zou ik zeggen :')
pi_100950636
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik gebruik geen drugs
/Ik weet niet hoe je er aan komt.

Ga is met andere mensen om zou ik zeggen :')
Meneer kookt meth, en dan denk ik: Lekker boeiend, als die mongool daar zin in heeft doet ie z'n best maar. Zolang ik er geen last van hebt. Drugs is niet boeiend. In Nederland wordt dat onderwerp niet zo serieus genomen (behalve door CDA'ers en kijkers van Breaking Bad dan).
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:14:47 #61
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_100950638
Ben aan het begin van seizoen 2 ook afgehaakt, dat eeuwige gezanik tussen hem en die irritante teef van hem werd echt ondragelijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eindredactie Games vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:14:58 #62
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_100950647
Die eerste 'review' uit de OP :')

Geschreven door een 12-jarige frustie ofzo.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_100950668
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:14 schreef 2dope het volgende:
Die eerste 'review' uit de OP :')

Geschreven door een 12-jarige frustie ofzo.
Die tweede review is beter, dan klopt.
  Eindredactie Games vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:44:12 #64
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_100951649
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:15 schreef pberends het volgende:

[..]

Die tweede review is beter, dan klopt.
Je houdt overigens barweinig ruimte over voor een middenweg, mijnheer Berends. Ik vind breaking bad zwaaaaar overrated, seizoen 1 en 2 zeer vermakelijk, 3 en tot nu toe 4 vrij matig.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:09:15 #65
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_100952772
Ben zelf halverwege seizoen, vooralsnog vind ik het wel oke. Nog niet super, maar zeker niet slecht. Ik kijk voorlopig nog wel even verder en zie wel of het groeit of niet.

Ik snap overigens wel dat je het niet echt een leuke serie vindt (of juist wel), maar dat het dan gelijk weer zuigt vind ik zo'n onzin. Dat is gewoon een hoop interessant doenerij.

Hetzelfde zie je bij The Wire, The Shield, Sopranos, Dexter, Mad Men, X-Files en ga zo maar door wat betreft grote en/of veel bejubelde series. Vooral The Wire en The Shield vind ikzelf geweldig, maar ik kan heel goed begrijpen dat iemand het niets vindt. Zullen er genoeg zijn die The Wire veel te traag vinden of niet van de stijl van The Shield niets vinden. Maar vaak moeten mensen dan ook weer met reacties als 'bagger', 'kut' en slechtste serie ooit aankomen (hier, imdb en nog wat meer plekken).

Ik vind dergelijke reacties, waaronder die van de TS, nogal triest. Dat je het niets vind snap ik, maar als je niet ziet dat het op zijn minst begrijpen wat anderen er in zien, dan ben je gewoon een beetje simpel.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_100956856
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:09 schreef Redefine het volgende:

Ik vind dergelijke reacties, waaronder die van de TS, nogal triest. Dat je het niets vind snap ik, maar als je niet ziet dat het op zijn minst begrijpen wat anderen er in zien, dan ben je gewoon een beetje simpel.
Je mist het punt denk ik. Die pberends zit met een dikke smile de reacties te lezen, en hij weet dat die komen gaan met zo'n TT.

Dat is iets anders dan trollen btw, hij zal ongetwijfeld echt geen fan zijn van Breaking Bad. Hij gaat gewoon graag de discussie aan, en met nuance krijg je geen (levendige) discussies.
pi_100957127
Machtig slechte troll.

Breaking bad is mijns inziens perfect, en dat zegt veel
pi_100957214
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:52 schreef Symer het volgende:

[..]

Je mist het punt denk ik. Die pberends zit met een dikke smile de reacties te lezen, en hij weet dat die komen gaan met zo'n TT.

Dat is iets anders dan trollen btw, hij zal ongetwijfeld echt geen fan zijn van Breaking Bad. Hij gaat gewoon graag de discussie aan, en met nuance krijg je geen (levendige) discussies.
Ik vind het vreemd dat iedereen hier over trollen begint, maar dat is echt niet zo. Ik vind Breaking Bad, net zoals bijvoorbeeld Mad Men echt een kut-serie. Wat me aan Breaking Bad helemaal niet bevalt is dat er maar weinig negatieve commentaren zijn te vinden, en dat critics elke kont van Breaking Bad likken met een gemiddeld cijfer van zo'n 9,5. Wtf is dat.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:29:59 #69
28033 Pek
je moet wat
pi_100958633
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:00 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vind het vreemd dat iedereen hier over trollen begint
Zegt de BansheeBoy van TV, kom op gast :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_100960020
Ik vind de dialogen in BB erg sterk en het acteerwerk is ook top.
En de cinematografie en sfeer zijn ook goed uitgewerkt.
De humor is vaak erg subtiel en hoewel niet alle afleveringen bol staan van de kogels, bommen en achtervolgingen, vind ik dat er genoeg actie in voor komt.

Puntje van kritiek: Breaking Bad is niet onrealistisch, maar soms balanceert het toch wel op randje van het absurde. Die twee 'cousins' uit het vorige seizoen bijv. of die vliegtuig crash seizoen 2. Door dat soort ongein is het niet van het niveau Sopranos en The Wire.
pi_100967659
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:14 schreef Mani89 het volgende:
Ben aan het begin van seizoen 2 ook afgehaakt, dat eeuwige gezanik tussen hem en die irritante teef van hem werd echt ondragelijk.
Dit. Seizoen 1 was gewoon leuk met het verhaal rondom het koken en de shit die erbij komt kijken.
pi_100968442
Jij bent zeker zon figuur die series als Lost en Heroes goed vind. :'(
pi_100968675
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:13 schreef pervertedhermit het volgende:
Wie?
pi_100968739
TS
pi_100971333
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:13 schreef pervertedhermit het volgende:
Ik vind Lost één van de meest overschatte kut-series die er geweest zijn. Ik ben er ooit twee keer aan begonnen, maar het kon me totaal niet boeien. Heroes was na 1 seizoen al tering, dus dat beviel mij ook nauwelijks.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:02:58 #76
28033 Pek
je moet wat
pi_100973904
Maar vertel eens, wat vind jij dan goede series? Ik zie je in diverse topics alleen maar klagen eigenlijk.
pi_100974349
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:02 schreef Pek het volgende:
Maar vertel eens, wat vind jij dan goede series? Ik zie je in diverse topics alleen maar klagen eigenlijk.
Ben je blind en zie je m'n sig niet?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:37:54 #78
304703 heggeschaarbarbaar
knipt de kantjes er van af!
pi_100974557
Ik vind de characters in Game of Thrones niet sympathiek, wat een butt-serie :')
your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
pi_100975355
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:37 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Ik vind de characters in Game of Thrones niet sympathiek, wat een butt-serie :')
Dat is alleen maar leuk als je de boeken gelezen hebt en al een band hebt met de personages, want door de serie krijg je die band totaal niet. Zo kon het me totaal niet boeien toen die ene gast op het einde doodging.
pi_100975589
Ik ben er toevallig gisteren mee begonnen. De eerste 10 minuten bevielen me wel. Daarna ben ik in slaap gevallen.
pi_100976113
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben er toevallig gisteren mee begonnen. De eerste 10 minuten bevielen me wel. Daarna ben ik in slaap gevallen.
:D _O-.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:48:54 #82
28033 Pek
je moet wat
pi_100976287
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Ben je blind en zie je m'n sig niet?
Ik kijk nooit naar sigs :@

Helemaal mee eens, behalve Burn Notice. Zelden zulke rotzooi gezien, weer 45 minuten die ik niet terugkrijg :P Chuck is op het randje, trouwens.
pi_100984495
quote:
8s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 17:28 schreef pberends het volgende:
Stoopid dumbfuckz...
:')
quote:
wooden acting
Doe me een lol zeg :') Die commentaren uit de OP ga ik verder geen woorden vuil aan maken. Ik vind het wel knap dat je een conclusie trekt zonder met argumenten te komen.

Waarom Breaking Bad goed is:
- Geweldig acteerwerk
- Geweldig schrijfwerk (dialogen, plot en karakters)
- Geweldig camerawerk

Conclusie: Breaking Bad is een geweldige serie en als je Boardwalk Empire in je sig hebt is het lage tempo ook geen excuus om het over te slaan. Probeer het nog eens en maak jezelf blij ^O^
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:50:23 #84
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_100984551
Of het zuigt weet ik nou ook weer niet, maar ik vind het saai. Ik heb een paar afleveringen gezien van het eerste seizoen en nu kijk ik soms mee met mn vriend met het nieuwe seizoen, maar het kan me gewoon niet boeien. Er gebeurt te weinig, de personages kunnen me niet boeien...

O, daarbij heb ik geen probleem met langzame series. The Wire bijvoorbeeld kan ik zeker wel waarderen.

En films met zulk soort klungelende criminelen vind ik ook top. Dus eigenlijk snap ik niet zo goed waarom ik deze serie niks vind...
pi_100987668
Ik heb het eerste seizoen helemaal afgekeken en ook delen van seizoen 2 gekeken en ik snap de hype rondom de serie ook niet. Het moet je gewoon liggen....maar dat is bij alle series zo. De een vind de ene serie goed, en de ander vind weer andere series goed. Dat de critics toevallig deze serie hoge cijfers geven....ach, critics zijn ook maar mensen en ze geven alleen maar hun mening. Maar hun mening is niet meteen de beste...het is alleen hun mening. Ik vind bijvoorbeeld '' The Good Wife '' of '' The Closer '' veel betere series dan Breaking Bad of Mad Men...maarja, ik ben geen critic! Punt van mijn verhaal...iedereen vind wel wat anders leuk. Ik snap de hype rondom Breaking Bad dus niet, maar om er nou een topic over te gaan maken hoeveel het wel niet zuigt...come on! Als je het niet leuk vind, besteed er dan geen aandacht aan en kijk de series die je wel leuk vind!

En mensen die denken/zeggen dat je geen smaak hebt omdat je Breaking Bad niet kan waarderen....just LOL. Fijn voor jullie dat je Breaking Bad leuk vind, maar dat maakt je niet beter of dat maakt je smaak niet beter ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2011 00:25:58 ]
pi_100995248
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Of het zuigt weet ik nou ook weer niet, maar ik vind het saai. Ik heb een paar afleveringen gezien van het eerste seizoen en nu kijk ik soms mee met mn vriend met het nieuwe seizoen, maar het kan me gewoon niet boeien. Er gebeurt te weinig, de personages kunnen me niet boeien...

O, daarbij heb ik geen probleem met langzame series. The Wire bijvoorbeeld kan ik zeker wel waarderen.

En films met zulk soort klungelende criminelen vind ik ook top. Dus eigenlijk snap ik niet zo goed waarom ik deze serie niks vind...
Je hebt alle kenmerken om Breaking Bad leuk te vinden, maar je vindt er niets aan. Dit zegt veel over het erbarmelijke niveau van de serie :P.
pi_100995965
Troll topic. Kan haast niet anders. Haten op BB :')
  Eindredactie Games zondag 21 augustus 2011 @ 14:47:12 #88
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_101001088
Gewoon lekker rebels tegen iets populairs aanschoppen.
pi_101001229
Zullen zien hoeveel emmy's breaking bad weer gaat halen :)
pi_101002194
quote:
2s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:47 schreef 2dope het volgende:
Gewoon lekker rebels tegen iets populairs aanschoppen.
Populair? Ze halen vrijwel nooit de 2 miljoen kijkers.

Iedereen Is Gek Op Jack trekt in het kleine Nederland serieus meer kijkers dan Breaking Bad in de hele VS.
pi_101002576
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:51 schreef epicbeardman het volgende:
0.
pi_101003008
2 afleveringen gekeken. Dramatisch slecht :') Maarja, er zijn genoeg waardeloze series geweest die toch keihard bekeken werden. Zie lost.
Conscience do cost.
pi_101003113
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:51 schreef epicbeardman het volgende:
0. Ze worden dit jaar niet meegenomen in de Emmy's ;)
pi_101003150
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:15 schreef Symer het volgende:

[..]

Iedereen Is Gek Op Jack trekt in het kleine Nederland serieus meer kijkers dan Breaking Bad in de hele VS.
:D _O-.

quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

0. Ze worden dit jaar niet meegenomen in de Emmy's ;)
_O- :').
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:43:25 #95
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_101003374
quote:

[..]

Volgens mij gaat het over populariteit op FOK! en, waarom niet, op het hele internet. Kijkcijfers zijn dan vrij irrelevant.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_101003494
Inmiddels 2 afleveringen gekeken. Ik vind het wat te traag maar opzich wel aardig. Ik geef het nog 2 eps.
pi_101003531
quote:

[..]

Dan zou je kunnen zeggen dat Dexter ook niet populair is.
pi_101004239
quote:
2s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:43 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het over populariteit op FOK! en, waarom niet, op het hele internet. Kijkcijfers zijn dan vrij irrelevant.
4 hele topics voor 4 seizoenen kan ik ook niet 'populair' noemen.

quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:46 schreef Tijz het volgende:

[..]

Dan zou je kunnen zeggen dat Dexter ook niet populair is.
Daar kijkt ook maar een handjevol mensen naar idd.
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:03:46 #99
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101004354
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:01 schreef Symer het volgende:

[..]

4 hele topics voor 4 seizoenen kan ik ook niet 'populair' noemen.

[..]

Daar kijkt ook maar een handjevol mensen naar idd.
Dat zijn toch ook allemaal betaalzenders in de US?
吴 曼 迪
pi_101004505
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:03 schreef megamandy het volgende:

[..]

Dat zijn toch ook allemaal betaalzenders in de US?
Dexter is op Showtime wat idd een betaalzender is, Breaking Bad is op AMC wat gewoon gratis op de kabel te ontvangen is en ondersteund wordt door reclamegelden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')